Dat is omdat alleen Apple ervoor kiest de techniek pas toe te passen wanneer deze volwassen is. Daarom hebben iPhones consequent het mooiste scherm.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
Alleen Apple komt weg met een 2012 scherm resolutie
Behalve in hun portomonnee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen bij Apple stijgt het ze niet naar de bol toe.
het is niet alleen de resolutie die een scherm maakt. ook de kleuren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
Van LCD's.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is omdat alleen Apple ervoor kiest de techniek pas toe te passen wanneer deze volwassen is. Daarom hebben iPhones consequent het mooiste scherm.
Oh shit sorry. Ik bedoel de iPhone is geweldig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
of er zijn gewoon teringveel trolls in dit topic
braaf.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Oh shit sorry. Ik bedoel de iPhone is geweldig.
Ja daarom hebben ze het in de ene wel en de andere niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is omdat alleen Apple ervoor kiest de techniek pas toe te passen wanneer deze volwassen is. Daarom hebben iPhones consequent het mooiste scherm.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de FB-app op m'n iPhone gezet en mis het totaal niet
Ach ja. Daarmee steun je ook de ontwikkelingen van nieuwe technieken en producten. Het is dus tevens een investering voor de aankomende producten.quote:
Aangezien hier van die 16GB meer dan driekwart aan kleine apps op gaat vind ik dat een flinke uitspraak. Magoed, ik zal wel de enige zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Uhm nee, want ik heb ruim voldoende aan 16GB.
Als de 32GB 699 kost, dan betaal je gewoon de instapprijs voor het model.quote:Als 32GB 699 kost, dan betaal ik dus te veel. (Als ik de redenatie volg van mensen die klagen over het feit dat ze 64GB voor de prijs van 32GB krijgen)
Dat is aangepast inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prijs vd 5S eigenlijk worden nu de 6 er is? In de Apple online store staat 599, maar is dat aangepast al?
Gaat niet al te veel zakken kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou de prijs vd 5S eigenlijk worden nu de 6 er is? In de Apple online store staat 599, maar is dat aangepast al?
Ik denk dat je beter kan beoordelen op ervaring i.p.v. specificaties.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef Zinedinho het volgende:
Denk nu eens na. 1080p in de behuizing van de iPhone 6. Wat denk je dat dat voor je accuduur doet? Waarom zou je dat doen als je het verschil niet ziet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ja daarom hebben ze het in de ene wel en de andere niet.
Oke, vriendin vroeg ernaar.. Heb zelf de 6 besteldquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat niet al te veel zakken kan ik je vertellen.
Ik had liever een iets dikkere iPhone met meer vermogen om eerlijk te zijn, was die lens ook mooi strak geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat denk je dat dat voor je accuduur doet?
in de apple store is alles overpriced. 5s heb je voor 525, kijk maar op tweakers.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef Black-Death het volgende:
Oh dacht altijd dat prijs overal zelfde was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
in de apple store is alles overpriced. 5s heb je voor 525, kijk maar op tweakers.
Een van de weinige keren dat ik het echt met je eens ben. Ik denk dat sowieso het grootste deel van de gebruikers dit liever had. Ik heb ook nooit iemand horen klagen over het gewicht of de dikte van de iPhone 5. Had lekker gewacht met de iPhone 7 voor het dunner maken als de techniek weer verbeterd is en de camera er dan wel in zou passen. Heb je ook weer zuinigere chips zodat je met een kleinere batterij dezelfde prestaties kunt behalen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had liever een iets dikkere iPhone met meer vermogen om eerlijk te zijn, was die lens ook mooi strak geweest.
Yes, maar ik zou alsnog eentje gratis bestellen bij je provider.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:08 schreef Tinos85 het volgende:
Micro naar nanosim is gewoon te knippen?
Ja doe ik ook maar die heb ik dan pas maandag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Yes, maar ik zou alsnog eentje gratis bestellen bij je provider.
Je zou eens vaker hele posts moeten lezen ipv bij het eerste wat je tegenstaat afhakenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een van de weinige keren dat ik het echt met je eens ben.
Najah, ik vind het een absurde beslissing om die lens te laten uitsteken als iedereen dat ding op tafel legt wanneer hij niet in gebruik is, daarnaast vind ik de batterij adequaat maar links en rechts qua vermogen toch wel ingehaald. Leuk, een platte telefoon, maar als er het een en ander uitsteekt, de constructie er makkelijker door vervormd en daarnaast de batterij beter kan lijkt me dat de slimmere oplossing.quote:Ik denk dat sowieso het grootste deel van de gebruikers dit liever had. Ik heb ook nooit iemand horen klagen over het gewicht of de dikte van de iPhone 5. Had lekker gewacht met de iPhone 7 voor het dunner maken als de techniek weer verbeterd is en de camera er dan wel in zou passen. Heb je ook weer zuinigere chips zodat je met een kleinere batterij dezelfde prestaties kunt behalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |