abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:46:24 #126
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145326316
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef thom_05 het volgende:
Serviërs hadden al 3 jaar eerder bewezen dat ze in staat zijn om genocide te plegen dus Kosovo verhaal is net iets anders dan het verhaal van Irak waar je een regering omverwerpt middels leugens en daarna bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet.
En Sadam had dat niet eerder bewezen? :D En natuurlijk, elk verhaal is apart en eigen en anders.
quote:
Hetzelfde geldt voor Afghanistan, Jemen, Tunesië, Somalië enzovoort.
Je slaat dan voor het gemak even honderd(en) jaren aan civiele onrust over. Als je zegt dat Amerika dat 'even geregeld' heeft dan snap je weinig van geopolitieke en religieuze verhoudingen.
quote:
Syrië wordt nu niet gebombardeerd nee maar als je een beetje de internationale politiek volgt weet je dat dat niet lang gaat duren en ook plaatsvinden.
Trouwens er is niets vaags aan mensenrechten en internationale recht. Deze wordt gewoon genegeerd.
Maar waarom zouden ze er nog over praten of mee wachten denk je? Als ze, volgens jou, toch rucksichtlos alles maar kunnen (en willen) bombarderen waar ze zin in hebben?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:48:04 #127
116015 SicSicSics
pi_145326366
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef thom_05 het volgende:
Niet voor niets gaan veel van onze "volksvertegenwoordigers" na hun politieke carrière voor shells van de wereld werken.
Niemand werkt voor niets ;) en nu simplificeer je weer zaken. Je kunt nou eenmaal geen internationale carrière beginnen of voortzetten bij Vishandel het Hoekje.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 12:57:58 #128
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145326647
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Niet voor niets gaan veel van onze "volksvertegenwoordigers" na hun politieke carrière voor shells van de wereld werken.
In WW2 werd Hitler goed ondersteund door Shell door het leveren geld en kredieten, en olie natuurlijk. Terwijl Wilhelmien ervandoor was gegaan met haar goudstaven naar Engeland maar ondertussen in haar bontjasje een peptalk gaf via de radio verdiende madam er destijds goed aan die oorlog met haar 25% aandelen. Nu nog steeds hoor, het stille vermogen van onze Oranjes daar alleen al kunnen ze goed van leven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 12:59:54 #129
249559 crew  Lavenderr
pi_145326701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

In WW2 werd Hitler goed ondersteund door Shell door het leveren geld en kredieten, en olie natuurlijk. Terwijl Wilhelmien ervandoor was gegaan met haar goudstaven naar Engeland maar ondertussen in haar bontjasje een peptalk gaf via de radio verdiende madam er destijds goed aan die oorlog met haar 25% aandelen. Nu nog steeds hoor, het stille vermogen van onze Oranjes daar alleen al kunnen ze goed van leven.
En dat heeft te maken met IS hoe?
pi_145327015
quote:
5s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat heeft te maken met IS hoe?
Immoreel handeling van de oorlogshitsers misschien?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 13:12:18 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_145327067
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Immoreel handeling van de oorlogshitsers misschien?
Ons koningshuis?
pi_145327138
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Niemand werkt voor niets ;) en nu simplificeer je weer zaken. Je kunt nou eenmaal geen internationale carrière beginnen of voortzetten bij Vishandel het Hoekje.
Neem onze held Frans Timmermans. Ik ken hem persoonlijk. Vaak met hem gediscussieerd over Palestijns vraagstuk.
Nou op het moment van zijn aanstelling werd zijn verhaal heel anders.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er een bepaald beleid wordt gevoerd die gedicteerd wordt door derde partijen.
- Henry de Jouvenel
pi_145327171
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Neem onze held Frans Timmermans. Ik ken hem persoonlijk. Vaak met hem gediscussieerd over Palestijns vraagstuk.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er een bepaald beleid wordt gevoerd die gedicteerd wordt door derde partijen.
Held? :D

Gewoon een doortrapt politicus met gespeeld sentiment.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2014 13:16:13 ]
  Moderator woensdag 8 oktober 2014 @ 13:18:17 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_145327247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Eens. Eén van de grootste opportunisten die er rondloopt in de politiek.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:18:42 #135
189978 controlaltdelete
pi_145327260
quote:

[..]

Een landverrader en een groot toneelspeler ook nog eens met al zijn talen. Fransie gaat goed na zijn optreden tijdens MH17, wordt goed beloond voor zijn toneelspel. Die man hadden ze een Gouden Kalf moeten geven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 13:21:40 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145327350
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het lijkt me evident dat er altijd IEMAND verdient aan wapenhandel.

Net als de Fransen die vrolijk tankjes verkopen aan Rusland. Want vermogen, he. Zo werkt het.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_145327447
Opvallend inderdaad, die nadruk op Amerika. Over de AK's en RPG's die men 9 van de 10 keer schiet in dergelijke landen hoor je dan weer weinig. Maarja, zaniken over Amerika is natuurlijk een stuk hipper en makkelijker.
Conscience do cost.
pi_145327564
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En Sadam had dat niet eerder bewezen? :D En natuurlijk, elk verhaal is apart en eigen en anders.

[..]

Je slaat dan voor het gemak even honderd(en) jaren aan civiele onrust over. Als je zegt dat Amerika dat 'even geregeld' heeft dan snap je weinig van geopolitieke en religieuze verhoudingen.

[..]

Maar waarom zouden ze er nog over praten of mee wachten denk je? Als ze, volgens jou, toch rucksichtlos alles maar kunnen (en willen) bombarderen waar ze zin in hebben?
Wil je zeggen dat nu niet gebombardeerd wordt? Er zijn hele gebieden zo groot als frankrijk waar drones 24 per uur rondvliegen en elk moment iemand kunnen uitschakelen. Welk wet geeft iemand dat recht?
Saddam had het 20 jaar eerder gedaan met een gif geleverd door dezelfde westerse multinationals.

Ik beweer nergens dat Amerika even dingen regelt. Als iets maken ze het alleen maar erger maar als je beweert dat problemen nu geen directe of indirecte gevolg is van de westerse spelletjes dan heeft discussiëren geen zin.
- Henry de Jouvenel
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:28:58 #139
116015 SicSicSics
pi_145327605
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef thom_05 het volgende:
En dat zie je, wat mij betreft, deels :D verkeerd.
Het wordt gedicteerd door zijn partij. :Y Dat is partij-politiek.
Dat standpunt kan ook ook heel goed ingegeven zijn door (binnen en buitenlandse) relaties die de partij voorstaat. Dus ja, deels heb je gelijk. Is dat bewijs van een enorm complot... Nee. Dat is hoe de wereld werkt.
Fine, fuck you then!
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:29:13 #140
189978 controlaltdelete
pi_145327613
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het lijkt me evident dat er altijd IEMAND verdient aan wapenhandel.

Net als de Fransen die vrolijk tankjes verkopen aan Rusland. Want vermogen, he. Zo werkt het.
Al die tankjes lopen op diesel e.d. dat wordt allemaal gemaakt van aardolie. Shell boert daar goed bij samen met Rothschild heeft Bea daar de grootste aandelen in.
pi_145327636
quote:

[..]

Heb je zijn op nergens gebaseerd speech niet gezien bij de VN vergadering en de hype die erdoor geboren werd gemist?
- Henry de Jouvenel
pi_145327677
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dat zie je, wat mij betreft, deels :D verkeerd.
Het wordt gedicteerd door zijn partij. :Y Dat is partij-politiek.
Dat standpunt kan ook ook heel goed ingegeven zijn door (binnen en buitenlandse) relaties die de partij voorstaat. Dus ja, deels heb je gelijk. Is dat bewijs van een enorm complot... Nee. Dat is hoe de wereld werkt.
Door de PvdA? Geloof mij dat is niet het geval.
- Henry de Jouvenel
pi_145327692
Gisteren bij Nieuwsuur:

Amerikaanse vlag ... Nederlandse bommen. :')
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 13:31:42 #144
pi_145327716
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:27 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat nu niet gebombardeerd wordt? Er zijn hele gebieden zo groot als frankrijk waar drones 24 per uur rondvliegen en elk moment iemand kunnen uitschakelen. Welk wet geeft iemand dat recht?
Saddam had het 20 jaar eerder gedaan met een gif geleverd door dezelfde westerse multinationals.

Ik beweer nergens dat Amerika even dingen regelt. Als iets maken ze het alleen maar erger maar als je beweert dat problemen nu geen directe of indirecte gevolg is van de westerse spelletjes dan heeft discussiëren geen zin.
Amerika denkt alleen dat ze nog steeds in de situatie van 20 jaar geleden leven.

Dat de hele oorzaak van de grote onvrede overigens de westerse bemoeienis is is nauwelijks tegen te spreken. Juist daardoor is het in Irak pas 10 jaar een puinzooi.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Al die tankjes lopen op diesel e.d. dat wordt allemaal gemaakt van aardolie. Shell boert daar goed bij samen met Rothschild heeft Bea daar de grootste aandelen in.
Ja, bijvoorbeeld. Maar we kunnen nu wel Bea gaan blamen voor deze oorlog maar zo zwartwit loopt het niet. Als er directe dreiging voor Nederland is gooit Shell de oliekraan wel een keer dicht. Net als dat Frankrijk Rusland geen tankjes meer verkoopt als er directe dreiging voor Rusland is.

Al deze bezittende partijen zwichten voor het mooie machtsmiddel: geld. :) Of dat nu Bea of iemand anders is.. ze zijn in ieder geval niet alleen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:37:11 #145
189978 controlaltdelete
pi_145327959
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Amerika denkt alleen dat ze nog steeds in de situatie van 20 jaar geleden leven.

Dat de hele oorzaak van de grote onvrede overigens de westerse bemoeienis is is nauwelijks tegen te spreken. Juist daardoor is het in Irak pas 10 jaar een puinzooi.

[..]

Ja, bijvoorbeeld. Maar we kunnen nu wel Bea gaan blamen voor deze oorlog maar zo zwartwit loopt het niet. Als er directe dreiging voor Nederland is gooit Shell de oliekraan wel een keer dicht. Net als dat Frankrijk Rusland geen tankjes meer verkoopt als er directe dreiging voor Rusland is.

Al deze bezittende partijen zwichten voor het mooie machtsmiddel: geld. :) Of dat nu Bea of iemand anders is.. ze zijn in ieder geval niet alleen.
Bea, familie en voorouders valt wel meer te verwijten zo nobel zijn ze niet maar dat is een andere discussie.
  Redactie Sport woensdag 8 oktober 2014 @ 13:38:54 #146
pi_145328019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bea, familie en voorouders valt wel meer te verwijten zo nobel zijn ze niet maar dat is een andere discussie.
Ik ben sowieso niet voor het koningshuis, maar Bea is niet meer of minder te verwijten dan vele andere partijen in deze. Het is niet dat zij de oorzaak van het gebeuren is of iets.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:41:04 #147
116015 SicSicSics
pi_145328096
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:27 schreef thom_05 het volgende:
Wil je zeggen dat nu niet gebombardeerd wordt?
Amerika bombardeert al. Wij niet. Ergo. Wij staan niet onder leiding van Amerika.
quote:
Er zijn hele gebieden zo groot als frankrijk waar drones 24 per uur rondvliegen en elk moment iemand kunnen uitschakelen. Welk wet geeft iemand dat recht?
De Amerikaanse :D die mogen van hun eigen wet namelijk hun eigen burgers beschermen.
quote:
En wat maakt dat nou weer voor'n verschil. Was een Nederlander trouwens. En ja, dat deed hij via zijn eigen opgerichte westerse multinational. Toegevoegde waarde van die opmerking? Nul.
quote:
Je zegt net dat Amerika bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet? :) En ja, ze maken het 'erger'. Sadam onderdrukte jarenlang de ene bevolkingsgroep. Nu Sadam weg is, onderdrukt de ene de andere weer... Is dat een vooropgezet plan? Ik denk het niet.
Fine, fuck you then!
pi_145328104
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gisteren bij Nieuwsuur:

[ afbeelding ]

Amerikaanse vlag ... Nederlandse bommen. :')
*O*
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:42:47 #149
189978 controlaltdelete
pi_145328164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet voor het koningshuis, maar Bea is niet meer of minder te verwijten dan vele andere partijen in deze. Het is niet dat zij de oorzaak van het gebeuren is of iets.
Niet? Bea is vast al jaren op de hoogte wat de wereldpolitiek voor ons in petto heeft met haar Bilderberg waar ze elk jaar prominent bij aanwezig was.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:42:56 #150
116015 SicSicSics
pi_145328175
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef thom_05 het volgende:
Door de PvdA? Geloof mij dat is niet het geval.
Niet alleen de PvdA. In de EU bijvoorbeeld is de PvdA onderdeel van een coalitie. Dan heb je ook water bij de wijn te doen. Dat is politiek.

Er is geen ruimte voor (al te veel) persoonlijke standpunten en zienswijzen. Tenzij je groep Ikzelf begint.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')