En Sadam had dat niet eerder bewezen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef thom_05 het volgende:
Serviërs hadden al 3 jaar eerder bewezen dat ze in staat zijn om genocide te plegen dus Kosovo verhaal is net iets anders dan het verhaal van Irak waar je een regering omverwerpt middels leugens en daarna bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet.
Je slaat dan voor het gemak even honderd(en) jaren aan civiele onrust over. Als je zegt dat Amerika dat 'even geregeld' heeft dan snap je weinig van geopolitieke en religieuze verhoudingen.quote:Hetzelfde geldt voor Afghanistan, Jemen, Tunesië, Somalië enzovoort.
Maar waarom zouden ze er nog over praten of mee wachten denk je? Als ze, volgens jou, toch rucksichtlos alles maar kunnen (en willen) bombarderen waar ze zin in hebben?quote:Syrië wordt nu niet gebombardeerd nee maar als je een beetje de internationale politiek volgt weet je dat dat niet lang gaat duren en ook plaatsvinden.
Trouwens er is niets vaags aan mensenrechten en internationale recht. Deze wordt gewoon genegeerd.
Niemand werkt voor nietsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef thom_05 het volgende:
Niet voor niets gaan veel van onze "volksvertegenwoordigers" na hun politieke carrière voor shells van de wereld werken.
In WW2 werd Hitler goed ondersteund door Shell door het leveren geld en kredieten, en olie natuurlijk. Terwijl Wilhelmien ervandoor was gegaan met haar goudstaven naar Engeland maar ondertussen in haar bontjasje een peptalk gaf via de radio verdiende madam er destijds goed aan die oorlog met haar 25% aandelen. Nu nog steeds hoor, het stille vermogen van onze Oranjes daar alleen al kunnen ze goed van leven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:39 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Niet voor niets gaan veel van onze "volksvertegenwoordigers" na hun politieke carrière voor shells van de wereld werken.
En dat heeft te maken met IS hoe?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In WW2 werd Hitler goed ondersteund door Shell door het leveren geld en kredieten, en olie natuurlijk. Terwijl Wilhelmien ervandoor was gegaan met haar goudstaven naar Engeland maar ondertussen in haar bontjasje een peptalk gaf via de radio verdiende madam er destijds goed aan die oorlog met haar 25% aandelen. Nu nog steeds hoor, het stille vermogen van onze Oranjes daar alleen al kunnen ze goed van leven.
Immoreel handeling van de oorlogshitsers misschien?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met IS hoe?
Ons koningshuis?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Immoreel handeling van de oorlogshitsers misschien?
Neem onze held Frans Timmermans. Ik ken hem persoonlijk. Vaak met hem gediscussieerd over Palestijns vraagstuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niemand werkt voor nietsen nu simplificeer je weer zaken. Je kunt nou eenmaal geen internationale carrière beginnen of voortzetten bij Vishandel het Hoekje.
Held?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Neem onze held Frans Timmermans. Ik ken hem persoonlijk. Vaak met hem gediscussieerd over Palestijns vraagstuk.
Nou op het moment van zijn aanstelling werd zijn verhaal heel anders.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er een bepaald beleid wordt gevoerd die gedicteerd wordt door derde partijen.
Eens. Eén van de grootste opportunisten die er rondloopt in de politiek.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Held?
Gewoon een doortrapt politicus met gespeeld sentiment.
Een landverrader en een groot toneelspeler ook nog eens met al zijn talen. Fransie gaat goed na zijn optreden tijdens MH17, wordt goed beloond voor zijn toneelspel. Die man hadden ze een Gouden Kalf moeten geven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Held?
Het lijkt me evident dat er altijd IEMAND verdient aan wapenhandel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In WW2 werd Hitler goed ondersteund door Shell door het leveren geld en kredieten, en olie natuurlijk. Terwijl Wilhelmien ervandoor was gegaan met haar goudstaven naar Engeland maar ondertussen in haar bontjasje een peptalk gaf via de radio verdiende madam er destijds goed aan die oorlog met haar 25% aandelen. Nu nog steeds hoor, het stille vermogen van onze Oranjes daar alleen al kunnen ze goed van leven.
Wil je zeggen dat nu niet gebombardeerd wordt? Er zijn hele gebieden zo groot als frankrijk waar drones 24 per uur rondvliegen en elk moment iemand kunnen uitschakelen. Welk wet geeft iemand dat recht?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En Sadam had dat niet eerder bewezen?En natuurlijk, elk verhaal is apart en eigen en anders.
[..]
Je slaat dan voor het gemak even honderd(en) jaren aan civiele onrust over. Als je zegt dat Amerika dat 'even geregeld' heeft dan snap je weinig van geopolitieke en religieuze verhoudingen.
[..]
Maar waarom zouden ze er nog over praten of mee wachten denk je? Als ze, volgens jou, toch rucksichtlos alles maar kunnen (en willen) bombarderen waar ze zin in hebben?
En dat zie je, wat mij betreft, deelsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:14 schreef thom_05 het volgende:
Neem onze held Frans Timmermans. Ik ken hem persoonlijk. Vaak met hem gediscussieerd over Palestijns vraagstuk.
Nou op het moment van zijn aanstelling werd zijn verhaal heel anders.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er een bepaald beleid wordt gevoerd die gedicteerd wordt door derde partijen.
Al die tankjes lopen op diesel e.d. dat wordt allemaal gemaakt van aardolie. Shell boert daar goed bij samen met Rothschild heeft Bea daar de grootste aandelen in.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt me evident dat er altijd IEMAND verdient aan wapenhandel.
Net als de Fransen die vrolijk tankjes verkopen aan Rusland. Want vermogen, he. Zo werkt het.
Heb je zijn op nergens gebaseerd speech niet gezien bij de VN vergadering en de hype die erdoor geboren werd gemist?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Held?
Door de PvdA? Geloof mij dat is niet het geval.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dat zie je, wat mij betreft, deelsverkeerd.
Het wordt gedicteerd door zijn partij.Dat is partij-politiek.
Dat standpunt kan ook ook heel goed ingegeven zijn door (binnen en buitenlandse) relaties die de partij voorstaat. Dus ja, deels heb je gelijk. Is dat bewijs van een enorm complot... Nee. Dat is hoe de wereld werkt.
Amerika denkt alleen dat ze nog steeds in de situatie van 20 jaar geleden leven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:27 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat nu niet gebombardeerd wordt? Er zijn hele gebieden zo groot als frankrijk waar drones 24 per uur rondvliegen en elk moment iemand kunnen uitschakelen. Welk wet geeft iemand dat recht?
Saddam had het 20 jaar eerder gedaan met een gif geleverd door dezelfde westerse multinationals.
Ik beweer nergens dat Amerika even dingen regelt. Als iets maken ze het alleen maar erger maar als je beweert dat problemen nu geen directe of indirecte gevolg is van de westerse spelletjes dan heeft discussiëren geen zin.
Ja, bijvoorbeeld. Maar we kunnen nu wel Bea gaan blamen voor deze oorlog maar zo zwartwit loopt het niet. Als er directe dreiging voor Nederland is gooit Shell de oliekraan wel een keer dicht. Net als dat Frankrijk Rusland geen tankjes meer verkoopt als er directe dreiging voor Rusland is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Al die tankjes lopen op diesel e.d. dat wordt allemaal gemaakt van aardolie. Shell boert daar goed bij samen met Rothschild heeft Bea daar de grootste aandelen in.
Bea, familie en voorouders valt wel meer te verwijten zo nobel zijn ze niet maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amerika denkt alleen dat ze nog steeds in de situatie van 20 jaar geleden leven.
Dat de hele oorzaak van de grote onvrede overigens de westerse bemoeienis is is nauwelijks tegen te spreken. Juist daardoor is het in Irak pas 10 jaar een puinzooi.
[..]
Ja, bijvoorbeeld. Maar we kunnen nu wel Bea gaan blamen voor deze oorlog maar zo zwartwit loopt het niet. Als er directe dreiging voor Nederland is gooit Shell de oliekraan wel een keer dicht. Net als dat Frankrijk Rusland geen tankjes meer verkoopt als er directe dreiging voor Rusland is.
Al deze bezittende partijen zwichten voor het mooie machtsmiddel: geld.Of dat nu Bea of iemand anders is.. ze zijn in ieder geval niet alleen.
Ik ben sowieso niet voor het koningshuis, maar Bea is niet meer of minder te verwijten dan vele andere partijen in deze. Het is niet dat zij de oorzaak van het gebeuren is of iets.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bea, familie en voorouders valt wel meer te verwijten zo nobel zijn ze niet maar dat is een andere discussie.
Amerika bombardeert al. Wij niet. Ergo. Wij staan niet onder leiding van Amerika.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:27 schreef thom_05 het volgende:
Wil je zeggen dat nu niet gebombardeerd wordt?
De Amerikaansequote:Er zijn hele gebieden zo groot als frankrijk waar drones 24 per uur rondvliegen en elk moment iemand kunnen uitschakelen. Welk wet geeft iemand dat recht?
En wat maakt dat nou weer voor'n verschil. Was een Nederlander trouwens. En ja, dat deed hij via zijn eigen opgerichte westerse multinational. Toegevoegde waarde van die opmerking? Nul.quote:Saddam had het 20 jaar eerder gedaan met een gif geleverd door dezelfde westerse multinationals.
Je zegt net dat Amerika bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet?quote:Ik beweer nergens dat Amerika even dingen regelt. Als iets maken ze het alleen maar erger maar als je beweert dat problemen nu geen directe of indirecte gevolg is van de westerse spelletjes dan heeft discussiëren geen zin.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gisteren bij Nieuwsuur:
[ afbeelding ]
Amerikaanse vlag ... Nederlandse bommen.
Niet? Bea is vast al jaren op de hoogte wat de wereldpolitiek voor ons in petto heeft met haar Bilderberg waar ze elk jaar prominent bij aanwezig was.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet voor het koningshuis, maar Bea is niet meer of minder te verwijten dan vele andere partijen in deze. Het is niet dat zij de oorzaak van het gebeuren is of iets.
Niet alleen de PvdA. In de EU bijvoorbeeld is de PvdA onderdeel van een coalitie. Dan heb je ook water bij de wijn te doen. Dat is politiek.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef thom_05 het volgende:
Door de PvdA? Geloof mij dat is niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |