Bron: webwereldquote:Nieuws - Het dreigement dat nieuwe naaktfoto's zouden worden gelekt van de actrice Emma Watson blijkt een marketingstunt van een bedrijf genaamd Rantic Marketing. Het doel was het laten sluiten van de website 4chan.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Mensen die hier achter zitten zijn lager dan Al-Qaida en ISIS bij elkaar.
Waarom is dat deel van de klacht dan niet terecht? Het zijn toch precies dezelfde azijndrinkers die menen voor de hele wereld te kunnen bepalen wat wel kan en wat niet kan?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor de rest wel eens met de klacht.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Mensen die hier achter zitten zijn lager dan Al-Qaida en ISIS bij elkaar.
Emma Watson is helemaal mijn typequote:Op woensdag 24 september 2014 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zou je Emma Watson nog willen als je Jennifer Lawrence al hebt
Zo lekker is die niet, scheve tetjes en vetrolletjes rond de heupen, figuurloos onderlijf, haarloze kut etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zou je Emma Watson nog willen als je Jennifer Lawrence al hebt
Waarom?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:15 schreef Pharkus het volgende:
Ze kunnen beter Apple's iCloud sluiten, maar dat is mijn mening.
Naja, toen ze nog arm was, was ze inderdaad misschien wel je type, ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Emma Watson is helemaal mijn type![]()
![]()
Mensen zijn jaloers op Apple. Vooral die android losersquote:
Ik vind het wel leuk, zo af en toe zo'n wolkje dat naar beneden komt en een mist aan nudies veroorzaakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:15 schreef Pharkus het volgende:
Ze kunnen beter Apple's iCloud sluiten, maar dat is mijn mening.
Dit...quote:Op woensdag 24 september 2014 20:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Emma Watsonovergewaardeerd meisje
Ze is niet als de andere beroemdheden dat ze het uitlokt en naar aandacht zoekt. Dat anderen op haar kweilen kan ze ook weinig aan doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Emma Watsonovergewaardeerd meisje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |