Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)quote:Op woensdag 24 september 2014 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze over paar jaar 'officieel' de oorlog gewonnen hebben, dan krijgen recht om als eerst te mogen investeren in de landen waar ze de oorlog gewonnen hebben.
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Huizen dichtspijkeren met planken.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Iedereen een gun voor veiligheid.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tijd om eten te gaan hamsteren en een machete klaar te leggen.
Dit was echt een lekker lopende minuut zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Pisnicht, daar wil hij het niet over hebben!
Niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wat zijn we kwetsbaar ineens.
Gaat niet alleen om olie. Denk aan de infrastructuur, gewassen, electronica, auto's en etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de grootste na-oorlogse olieinvesteerders in Irak Frankrijk en China zijn, dus dat voordeel is ook niet groot. (als mijn info juist is)
Mathijs moet gewoon zijn bek dichthouden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat den slechte discussie is dit eigenlijk.
Komt door Fidanquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
Wat een slechte discussie is dit eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |