Ouwe junk.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had ik eerst wel een, heb nu iemand met betere zooi dus die krijgt voorrang.
watquote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n dikke waggies zijn zomaar online G. I ain't finna ride in no Hooptie.
Is dat het Angerfist feest in de Brabant hallen?quote:
hmm merendeels hardstyle zie ik. Tha Playah is wel vet!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dat het Angerfist feest in de Brabant hallen?Denk het niet.. ga zaterdag wel naar Supremacy
Rawstylequote:Op woensdag 24 september 2014 18:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm merendeels hardstyle zie ik. Tha Playah is wel vet!
Ging laatst GTA weer opstarten na maanden, was m'n online garage leegquote:
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef remi1986 het volgende:
zo ff luisteren hoe MJ verkracht wordt
zei toch dat MJ verkracht werdquote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.
ja goedquote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee moederbeer hoe is die dan?
toevallig rond kerst?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.
Je bedoelt Chroetsjov?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.
Nee markov.quote:
quote:
Steel ze terug.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging laatst GTA weer opstarten na maanden, was m'n online garage leeg. Gewoon eerlijk voor gespeeld en alles, nieteens gecheat oid
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
markov de russische dwerghamster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |