Jammer, was wel benieuwd hoe je eruit zagquote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jah, maar geen fotos als je dat bedoeld
ja daaag , ik was snelquote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja schiet dan verdomme op man.
tr gedaanquote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh waar is je topic dan?
huhuahuahuahualol.
Trolololquote:Op woensdag 24 september 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh waar is je topic dan?
huhuahuahuahualol.
gimmiequote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
4 gr Blueberry voordeelzak, top zo dik dat 'ie niet in het zakje om te draaien is.
Klinkt tasty.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
4 gr Blueberry voordeelzak, top zo dik dat 'ie niet in het zakje om te draaien is.
niet eentje hebben die het komt brengenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:
Ook even langs nacht apotheker, tis droog.
Had ik eerst wel een, heb nu iemand met betere zooi dus die krijgt voorrang.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet eentje hebben die het komt brengen
Ouwe junk.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had ik eerst wel een, heb nu iemand met betere zooi dus die krijgt voorrang.
watquote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al m'n dikke waggies zijn zomaar online G. I ain't finna ride in no Hooptie.
Is dat het Angerfist feest in de Brabant hallen?quote:
hmm merendeels hardstyle zie ik. Tha Playah is wel vet!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dat het Angerfist feest in de Brabant hallen?Denk het niet.. ga zaterdag wel naar Supremacy
Rawstylequote:Op woensdag 24 september 2014 18:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm merendeels hardstyle zie ik. Tha Playah is wel vet!
Ging laatst GTA weer opstarten na maanden, was m'n online garage leegquote:
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef remi1986 het volgende:
zo ff luisteren hoe MJ verkracht wordt
zei toch dat MJ verkracht werdquote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n konijn heeft uit frustratie z'n eigen oren afgeknaagd toen 'ie dit hoorde.
ja goedquote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hee moederbeer hoe is die dan?
toevallig rond kerst?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.
Je bedoelt Chroetsjov?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je ook op de knaagdieren meet? 4ebe neemt neuf de cavia mee en ik markov de russische dwerghamster.
Nee markov.quote:
quote:
Steel ze terug.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging laatst GTA weer opstarten na maanden, was m'n online garage leeg. Gewoon eerlijk voor gespeeld en alles, nieteens gecheat oid
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
markov de russische dwerghamster.
Jammer. Hoe heet jouw konijn?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaymeet, ik blijf thuis.
Alles was weg, zelfs m'n fietsenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:53 schreef 2NutZ het volgende:
Staan ze dan niet gewoon bij de car impound dinges?
amberquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die tepelsNet poffertjes man.
Verder zou raken.
Watquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alles was weg, zelfs m'n fietsen. Je kan toch geen duurdere auto's in je garage doen, ook niet van anderen?
Noice.quote:
alleen jammer dat je dr niet aan dr haren kan trekkenquote:
Pruik? Was een man zeker.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alleen jammer dat je dr niet aan dr haren kan trekken
Rotterdam ook echtquote:Op woensdag 24 september 2014 17:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind een geitentepel wel een viezer idee dan een koeienuier, dunno why. Over koeienuier gesproken, kwam er laatst in CUL achter dat men dat eet als delicatesse
. En dan voornamelijk in Rotterdam
.
[..]
"Nu is het gedaan". Klinkt als een uitspraak uit Samson en Gert.
[ afbeelding ]
"Amaï, nu is het gedaan 'ne!"
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef ntm het volgende:
Amber Rose kan kaal kapsel goed hebben maar denk dat ze met lang haar wel stuk mooier is, wie heeft pics met lang haar?
Beetje jammer iddquote:
Is krio een neger?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom je krio-meet wou.
quote:
...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
IK GA OOK NIET MEER OP JOU IN. JE BEKIJKT HET MAAR EN IK EIS RECHT OP DE KINDEREN.
Ben pyromaan, wil jou in vuur en vlam zetten.quote:
Ben kleptomaan, wil je hart stelenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben pyromaan, wil jou in vuur en vlam zetten.
Zwieber niet stelenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben kleptomaan, wil je hart stelen
kk hangbuikzwijntjequote:Op donderdag 25 september 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik twijfel tussen een boterham met hagelslag en popcorn. :s
En het andere is ..?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik twijfel tussen een boterham met hagelslag en popcorn. :s
Steek daarna gewoon vinger in m'n keel hoor. :squote:
quote:
Hard geworden.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Steek daarna gewoon vinger in m'n keel hoor. :s
Kietel m'n huig :$$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |