Ow, net zoals jij je vriend zo gerespecteerd hebt, bil?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Flow3r het volgende:
Vriendin van Gio verdient respect vindt Billy, vandaar dat Billy bij Gio in bed kroop in haar string
Zij heeft ook Gio achterna gelopen maar Gio hoefde haar niet. Ze heeft zelfs in een balk B hartje G gekrast.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef asini het volgende:
Hij is twinnnntig...![]()
![]()
Dat is gewoon volwassen hoor.. stomme teringhoer die je er rondloopt
Zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst Collie...
Nu Billy...
Wie stuurt de regie hierna? Isa gaat echt niet luisteren!!!
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij jequote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n obesitas schuimpje, die jaloers is op Isa.
Dat inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Isa is inderdaad altijd ik ik ik ik ik ze vind zichzelf belangrijk
Billy is gestuurd door de ZK.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef Flow3r het volgende:
Waar bemoeit die vieze Billy zich mee?
Isa moet de verstandigste zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA
de isa snaarquote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij je
niet op reageren Ls wordt graag persoonlijk als je niet zijn favo steuntquote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij je
23? Z'n IQ.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
Had Bil geen vriend? Speelt ze zelf niet met een gast van fokking 23 (jaar/cm whatever)? Dook ze zelf niet op Gi na wat slokken alcohol?
neequote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Wist iemand dat Gio een brief naar Isa had geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |