Groot is fijn, ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kleine is prima, als een grote beschikbaar is zeg ik daar ook geen nee tegen denk ik
Je hoort hier en daar nog eens wat. Klasgenootje zocht laatst iemand die een hoekbank over wilde nemen, misschien komt er ook nog wel een koelkast voorbij. Je weet het niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:43 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waar zie jij koelkasten voorbij komen dan?
Nee nog nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Groot is fijn, ja.Kan zelf niet meer zonder.
Maar iets is beter dan niets, uiteraard.
Marktplaats en kringloop heb je zeker al geprobeerd?
Maar jij bent niet zo dichtbijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je hoort hier en daar nog eens wat. Klasgenootje zocht laatst iemand die een hoekbank over wilde nemen, misschien komt er ook nog wel een koelkast voorbij. Je weet het niet.
Hoi Beer.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Beer.Gaat wel, gaat wel. Lig momenteel ziekjes op de bank, dus dat is niet zo denderend.
Konijn heeft het wel leuk though, die huppelt als een malloot door het huis.
En met jou?
Komt goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mij op zich wel alles goed.
bijna mini vakantie
FHF - Help KB aan inboedel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of anders een topic openen in V&A of FHF.
Mogen wel eerst het luchtalarm af laten gaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij en ik gaan een auto huren en heel NL doorcrossenjij mag rijden want ik durf dat njet.
morgen nach deutschland. inkopen doen en kleren en/of schoenen kopenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Komt goed.
Fijn om te horen.Al plannen voor je mini-vakantie?
heb je een rijbewijs?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij en ik gaan een auto huren en heel NL doorcrossenjij mag rijden want ik durf dat njet.
Wie weet wat voor troep je allemaal opgestuurd krijgt. Dingen die je helemaal niet wilt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FHF - Help KB aan inboedel.
hmm.
Vol programma.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen nach deutschland. inkopen doen en kleren en/of schoenen kopen
zaterdag luieren
zondag verjaardag
maandag wandeling, uiteten e.d.
dinsdag geen idee
woensdag is de vakantie weer om
Gegeven paarden kijk je niet in de bek toch.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie weet wat voor troep je allemaal opgestuurd krijgt. Dingen die je helemaal niet wilt.
Laat je verrassen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt best mee.
ik weet alleen nog niet wat ik wil kopen
True. Voor de dolfijnen- en poezenbeeldjes kun je heus wel een plekje vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gegeven paarden kijk je niet in de bek toch.
Poezenbeeldjesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Voor de dolfijnen- en poezenbeeldjes kun je heus wel een plekje vinden.
Je zou het kunnen proberen, Klinks. Misschien is er nog wel een FOK!ker die er eentje in z'n schuur heeft staan.
hmm, nope, niet in mijn schuur.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
True. Voor de dolfijnen- en poezenbeeldjes kun je heus wel een plekje vinden.
Je zou het kunnen proberen, Klinks. Misschien is er nog wel een FOK!ker die er eentje in z'n schuur heeft staan.
Rubberen piemelbeeldjes zeker. Ik ken jou onderhand wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:39 schreef Cosmo. het volgende:
Allemaal plankjes ophangen met allemaal beeldjes
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Rubberen piemelbeeldjes zeker. Ik ken jou onderhand wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |