wie houdt je tegen?quote:Op maandag 29 september 2014 10:06 schreef Cosmo. het volgende:
Ik kan toch niet 2x achter elkaar posten
Cosmo.quote:
ah ja, vervelend mannetje is dat hequote:
rtquote:Op maandag 29 september 2014 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, vervelend mannetje is dat he
Klinkie !quote:
het gaat wel, mn haar zit goed en er waren leuke liedjes op de radio. Ik ben een tevreden mens, soms.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het gaat wel, mn haar zit goed en er waren leuke liedjes op de radio. Ik ben een tevreden mens, soms.
Daaro?
das wel heul dichtbijquote:
noobquote:Op maandag 29 september 2014 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok dat neem ik terug, mn haar is ontploft
dat geloof ik gelijk hoor, stootquote:Op maandag 29 september 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
still looking fabulous tho
Moet en op zoek naar mijn huisquote:
Fucking heldquote:
ik geloof jequote:Op maandag 29 september 2014 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
still looking fabulous tho
quote:Op maandag 29 september 2014 20:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat geloof ik gelijk hoor, stoot
haha julliequote:
use flash, it's super effectivequote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
haha jullie
Nu zit het weer fabuleus, ik heb het geprobeerd op een foto vast te leggen, maar het is te donker hier.
gebruik een flitsquote:Op maandag 29 september 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
haha jullie
Nu zit het weer fabuleus, ik heb het geprobeerd op een foto vast te leggen, maar het is te donker hier.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
use flash, it's super effective
nee dan lijk ik nog lelijker dan ik eigenlijk benquote:
nu ben je gewoon naar complimenten aan het vissen he, jonge damequote:Op maandag 29 september 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
nee dan lijk ik nog lelijker dan ik eigenlijk ben
Nee hoor, ik omarm mijn imperfecties.quote:Op maandag 29 september 2014 21:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ben je gewoon naar complimenten aan het vissen he, jonge dame
zou jouw imperfecties ook knuffelen jaquote:Op maandag 29 september 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee hoor, ik omarm mijn imperfecties.
quote:Op maandag 29 september 2014 21:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jouw imperfecties ook knuffelen ja
Perfectie is een streven wat je nooit moet willen behalen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:19 schreef Furdinand het volgende:
Als iets te perfect is, is het dan niet perfect meer?
so so deepquote:Op maandag 29 september 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alles bestaat uit twijfel en komt eruit voort. Het gaat er uiteindelijk niet om dat je twijfelt, maar de manier waarop je dat doet. Het wordt pas erg als je zo lang blijft wikken en wegen, dat je geen beslissingen meer neemt.
ik doe altijd lief tegen klinkiequote:
is dit waar kliknerquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe altijd lief tegen klinkie
andersom is een ander verhaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |