Paradoxquote:
Mooie vergelijking. Of dat je ouders in de tuin staan terwijl je net druk "bezig" bent.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef peterkailey het volgende:
Dat je dan een gouden post wilt plaatsen en dan net als je op verzenden klikt de slot voor je plaat krijgt.
Dat is net zoiets als dat precies wanneer je klaar komt, net je telefoon afgaat/ze net van standje veranderen/je meisje zegt dat ze pijn voelt en hem eruit haalt.
Of de trap op lopen en weer snel naar beneden gaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef Deetch het volgende:
[..]
Mooie vergelijking. Of dat je ouders in de tuin staan terwijl je net druk "bezig" bent.
Of dat je aan het klussen bent en je zoon van 16 komt vragen of hij je kan helpen als je 'toevallig' net klaar bent.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef Deetch het volgende:
[..]
Mooie vergelijking. Of dat je ouders in de tuin staan terwijl je net druk "bezig" bent.
Geef je nummer bbyquote:
chronisch slap nuquote:Op woensdag 24 september 2014 16:06 schreef Pharkus het volgende:
Of dat je staat af te wassen en het water is al koud en vies en je moet nog een glas.
Tijdens het douchen uitstellen om onder de warme kraan vandaan te komen en dan net dte laat komen op je werk.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:06 schreef Pharkus het volgende:
Of dat je staat af te wassen en het water is al koud en vies en je moet nog een glas.
Ik ben undercover modquote:
Nee, dit is een geheime MOD post, die kan alleen gelezen worden door de andere modjes en degene die ik quote (en wat users die in mijn vip lijst staan)quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu heb je je cover verklapt
dat word onderduiken
ohquote:Op woensdag 24 september 2014 19:29 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Nee, dit is een geheime MOD post, die kan alleen gelezen worden door de andere modjes en degene die ik quote (en wat users die in mijn vip lijst staan)
Deze kunnen ze wel zien. Maar boeiend, jij zegt gewoon wat iedereen denktquote:Op woensdag 24 september 2014 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh
zien anderen mijn posts dan wel als ik jou quote? ik neem aan van niet anders zou t je cover verneuke natuurlijk
HEY FOK GEBRUIKERS IK HAAT JULLIE ALLEMAAL VUILE KKLIJERS
BEHALVE PAUSNICOLAAS EN CONTHORPE EN JOHN-HERT EN ALLE ANDERE TJAPPIES DIE IN VRIJSTAAT KLAAGBAK ZATEN MAAR JA JULLIE KUNNE DIT TOG NIET LEZEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
copthorne trouwens sorry mattiequote:Op woensdag 24 september 2014 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh
zien anderen mijn posts dan wel als ik jou quote? ik neem aan van niet anders zou t je cover verneuke natuurlijk
HEY FOK GEBRUIKERS IK HAAT JULLIE ALLEMAAL VUILE KKLIJERS
BEHALVE PAUSNICOLAAS EN CONTHORPE EN JOHN-HERT EN ALLE ANDERE TJAPPIES DIE IN VRIJSTAAT KLAAGBAK ZATEN MAAR JA JULLIE KUNNE DIT TOG NIET LEZEN
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:34 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Deze kunnen ze wel zien. Maar boeiend, jij zegt gewoon wat iedereen denktBehalve John-Hert, hij is kneusje
zeg dat dan eerder godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nee, john-hert![]()
Onderbouw dat eens met argumenten?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
copthorne trouwens sorry mattie
[..]
zeg dat dan eerder godverdomme
maar nee, john-hert
hij macht kwaliteitstopieksquote:Op woensdag 24 september 2014 19:44 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens met argumenten?
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij macht kwaliteitstopieks
hij macht kwaliteitsposts
john is een mooie naam
herten zijn mooie dieren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|