Heb mijn capuchon nog :squote:Op woensdag 24 september 2014 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, dat wordt lastig. Eenmaal die voorhuid eraf is definitief.
Draag hem zelf als een bandana nu, ziet er vrij strijdlustig uit al zeg ik het zelf.quote:
Pics :squote:Op woensdag 24 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Draag hem zelf als een bandana nu, ziet er vrij strijdlustig uit al zeg ik het zelf.
Jij draagt je voorhuid als bandana?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Draag hem zelf als een bandana nu, ziet er vrij strijdlustig uit al zeg ik het zelf.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat 2NutZ mij best wel mag eigenlijk
Wat boeit het of ik je mag of niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat 2NutZ mij best wel mag eigenlijk
Hahaha als in mannelijk geslachtsorgaan?quote:
Trendsetter dit dat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij draagt je voorhuid als bandana?
Had zij jou gebeld: "Hoi ik heb een nieuwe vriend? "quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Uhhhh nee dan zijn er blijkbaar nog gevoelens. Toen ik het hoorde bij mijn ex was ik blij voor haar.
Zou me goed doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat boeit het of ik je mag of niet?
hahah ja diequote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha als in mannelijk geslachtsorgaan?hahahahaha
Ha! hipsterquote:
Wat voor insect?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doet zo'n gebrek aan intellect pijn?
Is BT afvallen het centrale thema van de SC geworden?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doet zo'n gebrek aan intellect pijn?
Dan zou half Nederland met de voorhuid om het hoofd rondlopen en aan jouw eerdere verbaasde reactie te zien is dit niet het geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |