SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kanker spel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben ik voor.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?
Hier moest ik dus echt keihard om lachenquote:![]()
![]()
Sounds like a plan. Maar we moeten ons nog steeds het recht voorbehouden om hardleerse mensen er snel uit te joppen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou nou nouquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te werenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sounds like a plan. Maar we moeten ons nog steeds het recht voorbehouden om hardleerse mensen er snel uit te joppen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
halloquote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Ons?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te weren
Mij zul je bedoelen.![]()
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken![]()
Ik snap dat nooit.
Het goal?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bakt er niks van. Gewoon stoppen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken![]()
Dat kan ik niet ontkennen. Maar dit slaat gewoon nergens opquote:kut ea
still streaming
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Still watchingquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
still streaming
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
47 kijkers ook al
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Naniquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
still streaming
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te weren![]()
![]()
Hee lees de eerste post eens dan. Alleen in geval van voorvochtnoodquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
neequote:Op woensdag 24 september 2014 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee lees de eerste post eens dan. Alleen in geval van voorvochtnood![]()
Hoe kun je nou meer gelijkgespeeld hebben dan gewonnenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef Roypsv het volgende:
zie je mijn fifa swag?
http://www.twitch.tv/roydewit
sloop ze een voor een
Elke dag![]()
NOU TYF DAN MAR GEWOON OP JAquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik weenie manquote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kun je nou meer gelijkgespeeld hebben dan gewonnen![]()
![]()
goed spel. Niet subliem maar je kan wel verdedigen en aanvallen ipv alleen aanvallen en niet verdedigenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef Roypsv het volgende:
zie je mijn fifa swag?
http://www.twitch.tv/roydewit
sloop ze een voor een![]()
![]()
kom dan potje, watjequote:Op woensdag 24 september 2014 14:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
goed spel. Niet subliem maar je kan wel verdedigen en aanvallen ipv alleen aanvallen en niet verdedigen![]()
Zie dat je beter bent gaan verdedigenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
still streaming
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep![]()
![]()
niet echtquote:Op woensdag 24 september 2014 14:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zie dat je beter bent gaan verdedigen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lol dat is wel lulligquote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=508404042628439
Dit dus
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
Dit dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
cillessen en penalty's he..quote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
Dit dusSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
Dit dus
Die moet je even naar EA sturen.![]()
Dit dus![]()
![]()
![]()
Dit dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijke tata.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] wat![]()
Wedden op uitploegen vind ik altijd maar een riskante toestand.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef Johnbon het volgende:
Den Bosch - Cambuur staat cambuur op 2,45 unibet. Wel redelijke qoutering? Wat is jullie mening.![]()
Dat is zeker zo. En ook nog eens beker wedstrijd die alle kanten op kan. Sla m over.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wedden op uitploegen vind ik altijd maar een riskante toestand.🍆![]()
Ga je een 2e club oprichten dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:53 schreef Roypsv het volgende:
wie moet ik toevoegen voor ps4 clubs?![]()
Maver24quote:Op woensdag 24 september 2014 14:53 schreef Roypsv het volgende:
wie moet ik toevoegen voor ps4 clubs?![]()
Die post hier nog weinig. Zal hij te zenuwachtig zitten te wachten bij zijn brievenbus om fatsoenlijk te kunnen typen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij heeft de laatste dagen uitsluitend nuttige dingen gepostquote:Op woensdag 24 september 2014 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die post hier nog weinig. Zal hij te zenuwachtig zitten te wachten bij zijn brievenbus om fatsoenlijk te kunnen typen?![]()
![]()
dacht misschien kan ik bij jullie erbij op ps4quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je een 2e club oprichten dan?![]()
Dus hij heeft niet gepost.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste dagen uitsluitend nuttige dingen gepost![]()
Hij poste net nog iets en wat best nuttig. Info over de day 1 patch/Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zie m ook al echt zittenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die post hier nog weinig. Zal hij te zenuwachtig zitten te wachten bij zijn brievenbus om fatsoenlijk te kunnen typen?bibberend onder dat ding.. smekend naar de grote FIFA god
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Poker is de baas van de club, dus moet je even bij hem slijmenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dacht misschien kan ik bij jullie erbij op ps4![]()
![]()
En hij disste iedereen over Kagawa CAMquote:Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef over_hedge het volgende:
Hij poste net nog iets en wat best nuttig. Info over de day 1 patch/![]()
![]()
Wtf :/quote:Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef Roypsv het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=81b_1411533278Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh....Adjequote:Op woensdag 24 september 2014 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Team 1 is afWat een bazen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
poker heeft niet eens FIFA 14 gespeeld roept ie aldoorquote:Op woensdag 24 september 2014 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Poker is de baas van de club, dus moet je even bij hem slijmen
#FreeTrapz![]()
Fut14.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
poker heeft niet eens FIFA 14 gespeeld roept ie aldoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ah dat is n ander gevalquote:![]()
weer zo'n lelijk adelaars logo de deur uit. eerst mislukte PF van dit jaar lijkt mee te vallen
#FreeTrapz![]()
ook geen seasons hoorquote:wat Suarez zei
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je hebt toch clubs gedaan? Dat is toch ook fifa14?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ook geen seasons hoorwat Suarez zei
Elke dag![]()
Tering, wat is jouw vermogen nu dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Denk alleen niet dat ik het lang ga houden![]()
Dat + 50k + 2x IF Kagawa. Wat geluk met fifa punten gister en coin transfersquote:Op woensdag 24 september 2014 15:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tering, wat is jouw vermogen nu dan?
Costa kocht ik voor 250k, toen 50k goedkoper. Ik weet niet hoeveel hij nu kost![]()
Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij is Mkhitiblabla daar veel beter dan IF Kagawa.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MK-HIT-A-RYANquote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij is Mkhitiblabla daar veel beter dan IF Kagawa.![]()
Kan. IF Kagawa doet het tot nu toe prima.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij is Mkhitiblabla daar veel beter dan IF Kagawa.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Beter zet je gewoon Gundogan op CAM en Bender ernaast.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij is Mkhitiblabla daar veel beter dan IF Kagawa.![]()
balotelli gaat nog zo hard dalen82 rated en nu veel en veel te duur
#FreeTrapz![]()
Bender vind ik ontzettend matig. Speel het liefst met zo min mogelijk houthakkers en zoveel mogelijk aanvallende spelers. Gundogan is ook gewoon geen camquote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Beter zet je gewoon Gundogan op CAM en Bender ernaast.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ga je mond spoelen! KagawaGODquote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Candreva is daar ook wel fijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
alleen jammer van die *3 / *3![]()
Vanaf morgen alleen nog maar omhoogquote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Die is echt te duur ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij vindt Clasie ook een god
Clasie![]()
Costa lijkt me echt een beest deze futquote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat + 50k + 2x IF Kagawa. Wat geluk met fifa punten gister en coin transfers
Costa kocht ik voor 250k, toen 50k goedkoper. Ik weet niet hoeveel hij nu kost![]()
![]()
zou nog iets kunnen stijgen imo, maar er zijn higher rated cards waar meer rek in zit heb ik het idee.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vanaf morgen alleen nog maar omhoogPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die long shots van Mkhitaryan zijn zo slechtquote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
![]()
net gekochtquote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
Klopt, maar wel 5* wf en veel meer fysiek....quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die long shots van Mkhitaryan zijn zo slechtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
eigenlijk slecht maar wel met 2 benen slecht zeg maar.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar wel 5* wf en veel meer fysiek....Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wees maar niet bang dat hij gaat dalen. Grote kans dat hij gaat stijgen. BPL+populair+4* skillies+78 jumpingquote:![]()
Ik hecht vaak weinig waarde aan de longshots van een CAM. Die moet vooral kunnen dribbelen en passen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk slecht maar wel met 2 benen slecht zeg maar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die work ratesquote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang dat hij gaat dalen. Grote kans dat hij gaat stijgen. BPL+populair+4* skillies+78 jumping![]()
![]()
Hij is al 25k gestegen sinds dat ik hem kocht dus ik kan niet klagen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou nog iets kunnen stijgen imo, maar er zijn higher rated cards waar meer rek in zit heb ik het idee.![]()
True en IF Kagawa kan ik toch niet betalenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar wel 5* wf en veel meer fysiek....![]()
![]()
Elke dag![]()
Paar Ronaldos gekocht?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Benieuwd naar het TOTW. Hopelijk heb ik een beetje goed ingeslagen![]()
In dat geval heb ik de perfecte speler voor jou gevonden:quote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hecht vaak weinig waarde aan de longshots van een CAM. Die moet vooral kunnen dribbelen en passen.![]()
![]()
1500 clubs wedstrijden fifa 13.. fifa 14 misschien 10quote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ordt_gefilmd_af.html
Tja Feyenoord fans he....quote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ordt_gefilmd_af.html![]()
Best prima stats. Enige 'maar' is 3* skillies.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In dat geval heb ik de perfecte speler voor jou gevonden:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh ik dacht dat jij daar altijd meedeed. Scuziequote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1500 clubs wedstrijden fifa 13.. fifa 14 misschien 10Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
fuckin triest om dit op internet te posten...quote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ordt_gefilmd_af.html
Laat hem lekker doen wat hij wil in zijn vrije tijd.
Hij had het echter wel beter in de wc mogen doen...![]()
Hoi Pino.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:25 schreef Pino0 het volgende:
Is Fifa 15 al uit? Of komt ie morgen?
Morgen is hij officieel uit in EU.![]()
Oke dan. Thanksquote:Op woensdag 24 september 2014 15:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoi Pino.
Morgen is hij officieel uit in EU.![]()
Jaa, en betaal maar de helftquote:Woon samen met een andere fanatieke Fifa spelert!
Haha, daar ben ik overheen (die controllers)![]()
ach als je er lekker mee speeltquote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij is al 25k gestegen sinds dat ik hem kocht dus ik kan niet klagen.lekker houden zou ik zeggen.
#FreeTrapz![]()
Ben je homo?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:29 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Jaa, en betaal maar de helftWoon samen met een andere fanatieke Fifa spelert!
Haha, daar ben ik overheen (die controllers)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je kunt beter vragen hoeveel puppy'squote:Op woensdag 24 september 2014 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel controllers heb je op voorraad?![]()
![]()
Tis een IF he slimmerikquote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja mja300k, benzema is nog geen 50k
Elke dag![]()
oh volgens futbin is de normale ook 300k :pquote:
edit: laat maar ik wist niet dat er geen normale op de markt waren![]()
Omdat er nog geen normale isquote:Op woensdag 24 september 2014 15:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oh volgens futbin is de normale ook 300k :p![]()
![]()
er is nog geen normale roykequote:Op woensdag 24 september 2014 15:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oh volgens futbin is de normale ook 300k :p
en tevens, heb je bronchitis?![]()
haha nee man, ben echt zwaaaaaaaaaar verkouden en shitquote:Op woensdag 24 september 2014 15:38 schreef byah het volgende:
[..]
er is nog geen normale royke
en tevens, heb je bronchitis?![]()
Nah, ik kocht hem puur om door te verkopen. Op termijn wil ik BBVA teamquote:Op woensdag 24 september 2014 15:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach als je er lekker mee speeltlekker houden zou ik zeggen.
![]()
dat denk ik niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef mr-green het volgende:
Denk overigens dat je over een weekje alweer 1 mil coins kan kopen voor eurotje of 10...![]()
Ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef Roypsv het volgende:
als het Totw om 19:00 in packs zit, geldt dat dan ook voor de US versie?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef Roypsv het volgende:
als het Totw om 19:00 in packs zit, geldt dat dan ook voor de US versie?![]()
![]()
Komt Fifa morgen nou binnen of gaan ze morgen verzenden weet iemand wat je kan verwachten bij pre-order?blablablabla![]()
Ligt aan je leverancier.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Elan het volgende:
Komt Fifa morgen nou binnen of gaan ze morgen verzenden weet iemand wat je kan verwachten bij pre-order?
Als je hem online koopt. Kun je vanaf 0:01 al spelen.![]()
Als ik vanavond geen verzend bevestiging heb cancel ik mquote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Elan het volgende:
Komt Fifa morgen nou binnen of gaan ze morgen verzenden weet iemand wat je kan verwachten bij pre-order?![]()
![]()
heb deze koning als investering 23K tjes gekostquote:Op woensdag 24 september 2014 15:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, ik kocht hem puur om door te verkopen. Op termijn wil ik BBVA team
#FreeTrapz![]()
Had ik dat beter kunnen doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ligt aan je leverancier.
Als je hem online koopt. Kun je vanaf 0:01 al spelen.
Heb m via All4games die waren de goedkoopste en vorig jaar keurig op tijd maar ben toch bang dat hij pas vrijdag komt op zijn vroegst.blablablabla![]()
Dat is ook nog een idee ja en dan gewoon downloadenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik vanavond geen verzend bevestiging heb cancel ik m
blablablabla![]()
9:00 uur toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ligt aan je leverancier.
Als je hem online koopt. Kun je vanaf 0:01 al spelen.![]()
Volgens mij is de Ultimate Team Edition 70 euries.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Had ik dat beter kunnen doen.
Heb m via All4games die waren de goedkoopste en vorig jaar keurig op tijd maar ben toch bang dat hij pas vrijdag komt op zijn vroegst.
En de normale 60 in de Microsoft store.![]()
Als je bij bol o.i.d hebt besteld heb je hem morgen binnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Elan het volgende:
Komt Fifa morgen nou binnen of gaan ze morgen verzenden weet iemand wat je kan verwachten bij pre-order?![]()
Als het toen goed ging waarom dan nu niet? Echte gameshops (dus geen wehkamp Enzo) snappen echt wel dat je morgen wil spelen. Als ze dan pas morgen versturen bestelt niemand er ooit weerquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Had ik dat beter kunnen doen.
Heb m via All4games die waren de goedkoopste en vorig jaar keurig op tijd maar ben toch bang dat hij pas vrijdag komt op zijn vroegst.![]()
![]()
http://www.futstore.nl/quote:
kijk hoe snel de prijzen dalen op dit soort websites
edit: laat maar betreft fifa 14![]()
Zou die veel gaan stijgen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb deze koning als investering 23K tjes gekost
[ afbeelding ]![]()
Heb je ook helemaal gelijk in hoor maar wil heel graag spelen morgen en nog niets gehoord qua verzendbevestiging dus beetje stress, je kent dat gevoel vast welquote:Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als het toen goed ging waarom dan nu niet? Echte gameshops (dus geen wehkamp Enzo) snappen echt wel dat je morgen wil spelen. Als ze dan pas morgen versturen bestelt niemand er ooit weer.
blablablabla![]()
hahahquote:Op woensdag 24 september 2014 15:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
http://www.futstore.nl/
kijk hoe snel de prijzen dalen op dit soort websites
edit: laat maar betreft fifa 14'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
annuleer hem gewoon en bestel hem in de psstore vannachtquote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in hoor maar wil heel graag spelen morgen en nog niets gehoord qua verzendbevestiging dus beetje stress, je kent dat gevoel vast wel.
![]()
Sowieso Ggggggggggames Rodriguezquote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb deze koning als investering 23K tjes gekost
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja idd, heb nu zelf net de bevestiging. Morgen tussen 08:00 en 10:00.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in hoor maar wil heel graag spelen morgen en nog niets gehoord qua verzendbevestiging dus beetje stress, je kent dat gevoel vast wel.
![]()
Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 24 september 2014 15:52 schreef hafcfan het volgende:
Morgen iedereen ziek op school zoals altijd.![]()
![]()
das mooi optijdddquote:Op woensdag 24 september 2014 15:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd, heb nu zelf net de bevestiging. Morgen tussen 08:00 en 10:00.![]()
die moet op de CAM uiteindelijkquote:heb nog 2 CM's ook nodig he
![]()
@slechtstevoetballervanajaxafgelopendecenium. Ja zit nu rond de 60Ken nog steeds stijgende.
#FreeTrapz![]()
Altijd een hele rij bij de toezichthouders om zich ziek te melden. Spontaan buikgriep en allesquote:![]()
![]()
PS4 vanaf vandaag 375 los in de winkelWeet niet of dat een voorbode is, maar moet goed nieuws zijn voor bijv. Lindgren
Elke dag![]()
Nice, hier komen zulke dingen altijd pas rond 17:00quote:Op woensdag 24 september 2014 15:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja idd, heb nu zelf net de bevestiging. Morgen tussen 08:00 en 10:00.Daarom maar in de winkel halen dit jaar.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alles in de goede volgorde he. Dus eerst zijn internet.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
PS4 vanaf vandaag 375 los in de winkelWeet niet of dat een voorbode is, maar moet goed nieuws zijn voor bijv. Lindgren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil ook een bevestiging
Elke dag![]()
Tis een aangetekend pakket... Anders pas rond 1 uur smiddags. Valt me wel op dat ik nooit meer een spel gewoon door de bus krijg.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nice, hier komen zulke dingen altijd pas rond 17:00Daarom maar in de winkel halen dit jaar.
![]()
Retweetquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij deze. Bevestigd. Ik hou ook van jou.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij deze. Bevestigd. Ik hou ook van jou.
quote:
Elke dag![]()
Ik moet hem ook nog halenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar wacht nog even paar weekjes denk ik![]()
![]()
Bij mij wordt alles nog door de bus geschoven (Mits mogelijk)quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis een aangetekend pakket... Anders pas rond 1 uur smiddags. Valt me wel op dat ik nooit meer een spel gewoon door de bus krijg.
Mijn vriendin had een fotoboek besteld hadden ze dat ook bij gedaan. Stak er mooi 10 cm uit
Elke dag![]()
gold cup gewonnenSpeelt best fijn dat Nederlands team
Fifa Bundel is er maar tot midden oktober iigquote:Op woensdag 24 september 2014 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog halen
Maar wacht nog even paar weekjes denk ikWss is dat altijd het goedkoopste
Elke dag![]()
Maher JIZZZZZZZZZZZZZZZZzDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
welkequote:Op woensdag 24 september 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eindelijk een paar goede investeringen. Ik wordt er zowaar emotioneel van![]()
![]()
IK WORDT ALWEER HAHAHA POTS DOMBOquote:Op woensdag 24 september 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eindelijk een paar goede investeringen. Ik wordt er zowaar emotioneel van
Elke dag![]()
van Rhijn de man die Feyenoord 90 minuten vrije doorgang heeft gegeven.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:01 schreef Roypsv het volgende:
wel van rhijn, niet cillesen :s.
en maherrr![]()
Dat krijg je er dus van....quote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IK WORDT ALWEER HAHAHA POTS DOMBONAC Breda
Rèsbaarge![]()
de van rhijns worden ook insta weg geBINned
#FreeTrapz![]()
cillisen had hem moeten krijgenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Matedeor het volgende:
[..]
van Rhijn de man die Feyenoord 90 minuten vrije doorgang heeft gegeven.![]()
van rhijn, winnende goal 0 gehouden en bal van de lijn gehaald. meer ziet EA niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Insta 4k winst per stuk voor POTSquote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
de van rhijns worden ook insta weg geBINned
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
where is teh lovequote:Op woensdag 24 september 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IK WORDT ALWEER HAHAHA POTS DOMBO![]()
![]()
In Pots' DMquote:
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
klaar voor 7 uur. laat maar komen die goedkope spelerts
Elke dag![]()
Nog een modric.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
klaar voor 7 uur. laat maar komen die goedkope spelerts![]()
Bohhhhquote:De drie beste universiteiten volgens studenten:
1. Technische Universiteit Eindhoven (72,7%)
2. Tilburg University (33,3%)
3. Universiteit Maastricht (31,3%)
De beste drie universiteiten volgens hoogleraren:
1. Technische Universiteit Eindhoven (86%)
2. Tilburg University (42%)
3. Universiteit Utrecht (30%)
En dan nog wat behoorlijk negatieve cijfers:
De drie slechtste universiteiten volgens studenten:
1. Universiteit Twente (-23,8%)
2. Vrije Universiteit Amsterdam (-19,2%)
3. Universiteit van Amsterdam (-3,4%)
Elke dag![]()
Waarom zouden de prijzen omlaag gaan? Mensen gaan teams maken zodat ze morgen kunnen spelenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Do u gelove youzelv?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zegt ook zoveel, mensen van de VU zijn gewoon kritischDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Of het is gewoon een slechte uni?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zegt ook zoveel, mensen van de VU zijn gewoon kritisch![]()
![]()
uhhm er zit een IF ronaldo in packs. mensen gooien er massaal FP tegen aan. en gaan vervolgens undercutten om nog meer packs te kopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zouden de prijzen omlaag gaan? Mensen gaan teams maken zodat ze morgen kunnen spelenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heel Europa heeft nog geen toegang tot FP he vanavond. Dat kan pas morgen als de EU store open isquote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhhm er zit een IF ronaldo in packs. mensen gooien er massaal FP tegen aan. en gaan vervolgens undercutten om nog meer packs te kopen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hangt ook wel heel erg af per studie natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of het is gewoon een slechte uni?Nee natuurlijk nietquote:![]()
![]()
Sowieso mensen die packs gaan kopen omdat er een IF ronaldo in zit maar dat is een ander verhaalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het mooie is dat dan de markt pas echt in beweging komt.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel Europa heeft nog geen toegang tot FP he vanavond. Dat kan pas morgen als de EU store open isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom snap ik Sjonnieboii ook niet zo goedquote:Op woensdag 24 september 2014 16:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het mooie is dat dan de markt pas echt in beweging komt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet spotten met illuminati want ze komen je halen anders RIP lindgren
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe eens wens. Vreet vol die pens.quote:quote:quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd Lindje. Al heb ik na al die felicitaties uit het verleden nog steeds mijn twijfelsquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
Feli Lindgren.
Komt er nu ook een gifje waar je de taart aansnijdtdtdtd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Reptilindgren???![]()
Gefeliciteerd ouwe baas!quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:14 schreef Johnbon het volgende:
Gefeliciteerd Lindgren. dat al je dromen en wensen maar mogen uitkomen.quote:quote:Thanks allen.quote:
wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:09 schreef FCsuarez het volgende:
#lindgrenpoppetjedansenbottemnowhereThanks. Alles ingestort dus.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die lijsten zijn zo onzinnig. In zo'n wereldwijde lijst van laatst was UvA de hoogst geklasseerde universiteit van Nederland.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dus ik duik even een espressobar in, even gevraagd of ze wifi hebben, ga op m'n anjer zitten en het regent nu echt al een half uur zo ongenadig hard.ik blijf hier slapen denk ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
er zijn genoeg no-lifers die hem gedownload hebben in de USA store en daar lekker packs gaan openen. maar we zullen zienquote:Op woensdag 24 september 2014 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel Europa heeft nog geen toegang tot FP he vanavond. Dat kan pas morgen als de EU store open isnoem een speler kijk ik nu de laagste bin doe ik dat tussen 7 en 8 nog een keer.
#FreeTrapz![]()
Zou ik ook zeggen als ik op de UvA zatquote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die lijsten zijn zo onzinnig. In zo'n wereldwijde lijst van laatst was UvA de hoogst geklasseerde universiteit van Nederland.
Elke dag![]()
Dat kan dus ook alleen maar als je op die US account gaat spelen wat weinig zin heeft.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
er zijn genoeg no-lifers die hem gedownload hebben in de USA store en daar lekker packs gaan openen. maar we zullen ziennoem een speler kijk ik nu de laagste bin doe ik dat tussen 7 en 8 nog een keer.
Maar blijf die onzin van je gewoon lekker volhouden
Elke dag![]()
De UvA en de VU zijn gewoon linkse kut uni's.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die lijsten zijn zo onzinnig. In zo'n wereldwijde lijst van laatst was UvA de hoogst geklasseerde universiteit van Nederland.![]()
noem een speler dan.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan dus ook alleen maar als je op die US account gaat spelen wat weinig zin heeft.
Maar blijf die onzin van je gewoon lekker volhoudenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier ook. Kermis in Gouda. Huilende kindjes die wegrennen, alles.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dus ik duik even een espressobar in, even gevraagd of ze wifi hebben, ga op m'n anjer zitten en het regent nu echt al een half uur zo ongenadig hard.ik blijf hier slapen denk ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
umtiti gr grquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik belde gewoon 's ochtends opquote:Op woensdag 24 september 2014 15:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd een hele rij bij de toezichthouders om zich ziek te melden. Spontaan buikgriep en alles. Wel altijd een dag voor de release om het geloofwaardiger te maken
![]()
![]()
laat maar onbegonnen werk dit.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoef je toch geen speler te noemen als ik alleen maar zeg dat je reden voor dalende prijzen ongegrond is?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat maar onbegonnen werk dit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
we zullen het zien. weinig ongegronds aan heb ik het idee maar goed wat jij wil jongen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoef je toch geen speler te noemen als ik alleen maar zeg dat je reden voor dalende prijzen ongegrond is?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom vraag je dan een speler?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we zullen het zien. weinig ongegronds aan heb ik het idee maar goed wat jij wil jongen.
Daarbij heb ik je die reden net al gegeven, zolang de EU Store niet open is is dat toch zeker 90 procent van de markt die niet bij FP kanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan heb ik de discussie gewonnen. Bedankt Royquote:Op woensdag 24 september 2014 16:36 schreef Roypsv het volgende:
ik sluit me aan bij timmy, omdat die voor psv isDaag Sjon
Elke dag![]()
Blijven jullie maar lekker strijden, ik zit me intussen te verkneukelen over mijn winst cointjes winst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goed jongen, jij de discussie gewonnen maak ik vanavond van 50K 70K iedereen weer blij.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb ik de discussie gewonnen. Bedankt RoyDaag Sjon
#FreeTrapz![]()
Ik kan toch niet handelen moet toch ietsquote:Op woensdag 24 september 2014 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Blijven jullie maar lekker strijden, ik zit me intussen te verkneukelen over mijn winst cointjes winst
Elke dag![]()
hoeveel Ricardo's heb je verkocht en welke prijs ?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Blijven jullie maar lekker strijden, ik zit me intussen te verkneukelen over mijn winst cointjes winstPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die bankquote:Op woensdag 24 september 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
Live Barcelona B met Vermaelen en SuarezZitten 20 man op bij elkaar op schoot
Elke dag![]()
8 stuks, alles onder de 2k.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel Ricardo's heb je verkocht en welke prijs ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet zo slim om ze daarvoor te verkopen potsiequote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
8 stuks, alles onder de 2k.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
verkocht voor ?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
8 stuks, alles onder de 2k.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik op de UvA zathttp://www.topuniversitie(...)ersity-rankings/2014quote:Op woensdag 24 september 2014 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De UvA en de VU zijn gewoon linkse kut uni's.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah sorry, ik los kocht ipv verkocht. 1 verkocht voor 8k; prijs ging van 2k naar 10k en terug naar 5k in 15 minuten. De rest nog op mijn TP. Komende dagen zal hij wel langzaam weer omhoog kruipen denk ikquote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet zo slim om ze daarvoor te verkopen potsie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tilburg laatste bohhquote:Op woensdag 24 september 2014 16:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
http://www.topuniversitie(...)ersity-rankings/2014
Elke dag![]()
Dit zijn de criteria waar ze naar kijken:quote:
• academische reputatie
• reputatie bij werkgevers
• het aantal citaties
• verhouding staf-studenten
• het aandeel internationale staf
• het aandeel internationale studentenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
UvA beste uni van Nederlandquote:Op woensdag 24 september 2014 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit zijn de criteria waar ze naar kijken:
• academische reputatie
• het aantal citaties
• het aandeel internationale studenten![]()
![]()
Niet naar salaris na x aantal maanden na afronding studie? In dat geval: totaal irrelevant.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
• academische reputatie
• het aantal citaties
• het aandeel internationale studentenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tilburg Uni is sowieso kut hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 16:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
• academische reputatie
• het aantal citaties
• het aandeel internationale studentenAlleen Tisem (mijn deel
staat hoog aangeschreven
Overigens zijn die meeste zaken natuurlijk wel in het voordeel voor een stad als AmsterdamDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet naar salaris na x aantal maanden na afronding studie? In dat geval: totaal irrelevant.
Puur academisch gezien zijn dit wel logische criteria. En je zou kunnen zeggen dat de reputatie bij werkgevers een indicatie kan geven in hoeverre je voorkeur krijgt op een functie en dus meer salaris zal vangen in jouw vakgebied.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat laatste sowieso. Maar de ene studie/faculteit is sowieso al beter t.o.v. de ander. UvA scoort wat dat betreft misschien wel een hoog gemiddelde, maar zijn nergens echt specialist inquote:Op woensdag 24 september 2014 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tilburg Uni is sowieso kut hoorAlleen Tisem (mijn deel
staat hoog aangeschreven
Overigens zijn die meeste zaken natuurlijk wel in het voordeel voor een stad als Amsterdam. Zo zou je het ook kunnen zien
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Absoluut waar. Er valt van alles over te zeggen; voors en tegens. De laatste criteria in het onderzoek dat jij noemt zijn natuurlijk ook subjectief. Als ik Amerikaans student ben, zou ik ook wel oren hebben naar een studie in Amsterdam. En studie aan de UT Twente zou me dan weer wat minder trekkenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Puur academisch gezien zijn dit wel logische criteria. En je zou kunnen zeggen dat de reputatie bij werkgevers een indicatie kan geven in hoeverre je voorkeur krijgt op een functie en dus meer salaris zal vangen in jouw vakgebied.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik snap ook wel dat studenten de UvA niet hoog in het vaandel hebben. Mooi voorbeeld. Ik wil een BAPD-aantekening halen (verder niet heel relevant wat dat is, zoek zelf maar opquote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut waar. Er valt van alles over te zeggen; voors en tegens. De laatste criteria in het onderzoek dat jij noemt zijn natuurlijk ook subjectief. Als ik Amerikaans student ben, zou ik ook wel oren hebben naar een studie in Amsterdam. En studie aan de UT Twente zou me dan weer wat minder trekken). Maar daar zijn eisen voor mbt je stage. Een of andere stage bij Defensie voldoet volgens de UvA niet aan de eisen, maar de VU zegt weer van: ja hoor, kan wel.
Slaat nergens op dus. UvA is wat dat betreft gewoon wat strenger heb ik het idee. Er wordt meer van ons verwacht.
Tijdens deze discussie trouwens mijn eerste echte SMLENO weer te pakken.
Terwijl hij nu 3k is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wanneer denkt men hier dat de prijzen weer gaan dalen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dat is historisch/cultureel gezien misschien ook wel niet zo vreemd. De VU is van oudsher voor "de vrijen" (dus links), terwijl de UVA van vroeger uit toch wat aristocratischer is. Tenminste, dat is het beeld wat ik erbij heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat studenten de UvA niet hoog in het vaandel hebben. Mooi voorbeeld. Ik wil een BAPD-aantekening halen (verder niet heel relevant wat dat is, zoek zelf maar op). Maar daar zijn eisen voor mbt je stage. Een of andere stage bij Defensie voldoet volgens de UvA niet aan de eisen, maar de VU zegt weer van: ja hoor, kan wel.
Slaat nergens op dus. UvA is wat dat betreft gewoon wat strenger heb ik het idee. Er wordt meer van ons verwacht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat klopt hoor, maar hoe die verhoudingen nu liggen, kan compleet anders zijn, maar er blijft vast wel wat van over.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is historisch/cultureel gezien misschien ook wel niet zo vreemd. De VU is van oudsher voor "de vrijen" (dus links), terwijl de UVA van vroeger uit toch wat aristocratischer is. Tenminste, dat is het beeld wat ik erbij heb.
EDIT: wat een kutzin.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Als ik straks op een HR afdeling werk en 2 identieke CVs binnen krijg, maar de ene komt van de VU dan wordt die gelijk afgewezen. Wat is dat een matige universiteit zegquote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is historisch/cultureel gezien misschien ook wel niet zo vreemd. De VU is van oudsher voor "de vrijen" (dus links), terwijl de UVA van vroeger uit toch wat aristocratischer is. Tenminste, dat is het beeld wat ik erbij heb.. Onze propedeuse-these zit schijnbaar op het niveau van hun bachelorthese
Jij bent ook niet zo heel slim, want hoe kunnen CVs nou identiek zijn als de ene van de VU is en de ander van een andere uni.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik straks op een HR afdeling werk en 2 identieke CVs binnen krijg, maar de ene komt van de VU dan wordt die gelijk afgewezen. Wat is dat een matige universiteit zeg. Onze propedeuse-these zit schijnbaar op het niveau van hun bachelorthese
UvA tuig![]()
![]()
Hallo Johan Cruijff.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat klopt hoor, maar hoe die verhoudingen nu liggen, kan compleet anders zijn, maar er blijft vast wel wat van over.
EDIT: wat een kutzin.![]()
Doe niet zo bijdehandquote:Op woensdag 24 september 2014 16:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo heel slim, want hoe kunnen CVs nou identiek zijn als de ene van de VU is en de ander van een andere uni.
UvA tuig
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef TBakkert het volgende:
Wanneer denkt men hier dat de prijzen weer gaan dalen?
u zult het zelf uit moeten zoeken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb aan de VU mijn postdoctoraal gevolgd. Dat niveau vond ik dan wel weer heel aardig (was een nieuwe opleiding, binnen no-time geaccrediteerd). Maar de opleiding was inhoudelijk vormgegeven door mensen uit het bedrijfsleven die weinig met de VU te maken hadden.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ik straks op een HR afdeling werk en 2 identieke CVs binnen krijg, maar de ene komt van de VU dan wordt die gelijk afgewezen. Wat is dat een matige universiteit zeg. Onze propedeuse-these zit schijnbaar op het niveau van hun bachelorthese
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het was wel echt zo'n soort gebrabbel inderdaad.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Het zou wel heel zuur zijn als 41212(2) morgen helemaal niet blijkt te spelen...dan wordt het schuiven geblazenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog steeds Benzema en 2 keer Lavezzi in de club
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wiggins![]()
![]()
Dumoulin
![]()
![]()
Elke dag![]()
![]()
Is dit sexy of is dit sexy
Kijken of ik het kan photoshoppen dat ze op een voetbal zitDat zou natuurlijk meesterlijk zijn
![]()
Gelukkig is de studie zelf belangrijker dan de universiteit. Een econometrist (ongeacht welke universiteit) zal altijd de voorkeur krijgen over Bedrijfskunde (ongeacht de universiteit).quote:Op woensdag 24 september 2014 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Thad Castlequote:Op woensdag 24 september 2014 16:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit sexy of is dit sexy
Kijken of ik het kan photoshoppen dat ze op een voetbal zitDat zou natuurlijk meesterlijk zijn
En dan bedoel ik niet jou![]()
![]()
Dat scheelt ook enorm. Ik heb nu een vak wat gegeven wordt door een vrouwtje met een eigen coaching/trainingsbureautje ofzo. Zij heeft dat vak ook heel praktisch ingericht. We krijgen ook geen tentamen, maar worden echt op onze vaardigheden beoordeeldquote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb aan de VU mijn postdoctoraal gevolgd. Dat niveau vond ik dan wel weer heel aardig (was een nieuwe opleiding, binnen no-time geaccrediteerd). Maar de opleiding was inhoudelijk vormgegeven door mensen uit het bedrijfsleven die weinig met de VU te maken hadden.. Hier leer ik tenminste iets praktisch
Netjes! Welk vakgebied als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb aan de VU mijn postdoctoraal gevolgd.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
FUT Coinelogiequote:Op woensdag 24 september 2014 17:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Netjes! Welk vakgebied als ik vragen mag?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |