SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Stuitend. Ik ken alleen Ceteris Paribus.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken ook een bekende bus. Ceterus paribus
Verder past deze wel in het hokje V&D-grappen, vind ik persoonlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik maakte een typefout zoals jij gisteren met ik wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stuitend. Ik ken alleen Ceteris Paribus.
Verder past deze wel in het hokje V&D-grappen, vind ik persoonlijk![]()
Blijkbaar klik ik als een botquote:
Godverdomme niet door heen te komen zoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
In dat geval is alleen mijn laatste opmerking van toepassingquote:Op woensdag 24 september 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte een typefout zoals jij gisteren met ik wordt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijkbaar klik ik als een bot
Godverdomme niet door heen te komen zo
deze man verstaat je problemen man
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijft aan gekke he die DS2.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is alleen mijn laatste opmerking van toepassingOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Morgen dan maar op de ps4 nar de 59ste min, Daar zullen ze geen gezeik mee hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze man verstaat je problemen man
Een leraar bij ons op school maakte die grap wel eens. Dan had hij het ergens over en dan zei hij 'ja, dat zit in de bekende bus' Dus iedereen dacht: wat? En toen zei hij ceteris paribus. De hele klas snapte er niks van.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is alleen mijn laatste opmerking van toepassing![]()
Hij heeft wel smaak ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een gekkie met een hele chille UI dan wel.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Was dat je leraar humor?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een leraar bij ons op school maakte die grap wel eens. Dan had hij het ergens over en dan zei hij 'ja, dat zit in de bekende bus' Dus iedereen dacht: wat? En toen zei hij ceteris paribus. De hele klas snapte er niks van.![]()
Dan wordt het echt tijd dat je daar een keer corrigerend tegen optreedt hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij had heel vaak van dat soort flauwe grappen in de les.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is al meer dan een jaar met pensieon.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat je daar een keer corrigerend tegen optreedt hoor.![]()
Netjes hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat je daar een keer corrigerend tegen optreedt hoor.![]()
![]()
Kreeg ik net ook al 2 keerquote:, mag je een rekensom invullen daarna. Kan dus nu niet meer goedkoop naar contracten zoeken want als ik ongeveer 25 pagina's afzoek krijg je dit al.
![]()
jepquote:Op woensdag 24 september 2014 10:41 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook al 2 keer, mag je een rekensom invullen daarna. Kan dus nu niet meer goedkoop naar contracten zoeken want als ik ongeveer 25 pagina's afzoek krijg je dit al.
Waarom dan een plaatje van witte vinkjesquote:Op woensdag 24 september 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
wat kan je toch van groene vinkjes houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom dan een plaatje van witte vinkjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
scherp. van groene bovenkantjes met witte vinkjes danquote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
#FreeTrapz![]()
DIe loan spelers zou je eigelijk helemaal niet in seasons/bekerwedstrijden mogen gebruiken, slaat nergens op dat je ineens tegen Messi en Robben speelt![]()
![]()
2 weken en dan is de lol er van af.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef Henrys het volgende:
DIe loan spelers zou je eigelijk helemaal niet in seasons/bekerwedstrijden mogen gebruiken, slaat nergens op dat je ineens tegen Messi en Robben speeltNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef Henrys het volgende:
DIe loan spelers zou je eigelijk helemaal niet in seasons/bekerwedstrijden mogen gebruiken, slaat nergens op dat je ineens tegen Messi en Robben speeltNee, is goed knaap. Die spelers maken je goed.
![]()
Wel in deze Fifa, Robben en Messi hebben beide iets van 90+ pace met 90+ dribbiling, die stop je niet zonder overtredingquote:Op woensdag 24 september 2014 10:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]Nee, is goed knaap. Die spelers maken je goed.
![]()
Leer verdedigen... Messi en Robben hebben geen strength.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wel in deze Fifa, Robben en Messi hebben beide iets van 90+ pace met 90+ dribbiling, die stop je niet zonder overtreding![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat blijkt. Heb jij FIFA al ?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2 weken weggeweest, scherpte is er een beetje af![]()
nope helaasquote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Heb jij FIFA al ?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
nederland kits nog te duur dus voorlopig even met deze
[ afbeelding ]
Geld besteden aan kits![]()
![]()
200c en 300c niet kunnen betalenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geld besteden aan kits
#FreeTrapz![]()
Laat jullie teams eens zien. Ben benieuwd!http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Kan wel, doe het alleen niet. Vooral omdat ik toch pas morgen kan spelen misschienquote:Op woensdag 24 september 2014 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
200c en 300c niet kunnen betalen![]()
![]()
Kunnen over een maandje, als iedereen een leuk team heeft wel een toernooi doen met inleg. Stel er doen 12 mensen mee en iedereen legt 5/10k neer dan heb je een leuk bedrag om voor te spelen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Vraag me nog steeds af wat de beste bundeldeal iszit hier nog zeker een volle dag zonder Internet dus dat werkt ook allemaal niet mee. Als ik morgenochtend naar Mediamarkt ga, hebben ze daar dan 'gewoon' de 399,- bundel?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
heb nog geen teamquote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Laat jullie teams eens zien. Ben benieuwd!wel kits
#FreeTrapz![]()
fix die shit nou eens!1!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef Lindgren. het volgende:
Vraag me nog steeds af wat de beste bundeldeal iszit hier nog zeker een volle dag zonder Internet dus dat werkt ook allemaal niet mee. Als ik morgenochtend naar Mediamarkt ga, hebben ze daar dan 'gewoon' de 399,- bundel?
Succes met het vinden van 12 mensen op xbox onequote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Kunnen over een maandje, als iedereen een leuk team heeft wel een toernooi doen met inleg. Stel er doen 12 mensen mee en iedereen legt 5/10k neer dan heb je een leuk bedrag om voor te spelen.![]()
![]()
Wat valt er precies te fixen? Fifa is toch pas morgen uit en ik haal het liever op dan dat ik laat bezorgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
fix die shit nou eens!1!!!
[..]
Succes met het vinden van 12 mensen op xbox onehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eventjes F5 in de Futhead ( :$ ) squadbuilder om iets wat niet werkt ff te fixen, alles wegWefut-gewenning
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Laat jullie teams eens zien. Ben benieuwd!![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat valt er precies te fixen? Fifa is toch pas morgen uit en ik haal het liever op dan dat ik laat bezorgen.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Laat jullie teams eens zien. Ben benieuwd!![]()
![]()
London City en dan maar 4 spelers uit Londenquote:
Ik zou Carrick en Downing vervangen zodra je het geld hebt![]()
![]()
Eerste kick-off aids goaltje tegen.Meteen ook eerste loss, hele wedstrijd de betere, op een gegeven moment all out attack gedaan met pressie.
Het kutte daarvan is dat je verdedigers dan ook in de spits gaan lopen en dan krijg je een kans 1 op 1 met de keeper blijkt het Barzagli te zijn die de bal heeft.
Gister al 3 losses door de servers
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat zekerquote:Op woensdag 24 september 2014 11:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
London City en dan maar 4 spelers uit Londen
Ik zou Carrick en Downing vervangen zodra je het geld hebt, Thanks. . Zijn wel meer spelers die ik zou willen vervangen.
![]()
futheadquote:Op woensdag 24 september 2014 11:29 schreef Zhano het volgende:
Eventjes F5 in de Futhead ( :$ ) squadbuilder om iets wat niet werkt ff te fixen, alles wegWefut-gewenning
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Rekik op CMquote:
quote:
Haten op Safari.quote:
nee want dat kan ik niet. Maar iets met Sessegnon moet wel kunnen tochquote:Op woensdag 24 september 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
Iemand een leuke tiem met Varela en Samaras?(433 variant)
![]()
![]()
Hij was eerst altijd baas ja... Wel wat gedowngrade enzo, en Benin heeft niet veel goede spelersquote:Op woensdag 24 september 2014 11:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want dat kan ik niet. Maar iets met Sessegnon moet wel kunnen toch![]()
![]()
Vind die highlight filmpjes aan het eind van een wedstrijd best goed gemaakt. Ook leuk dat je buitenspel goals gewoon kan vieren omdat de speler er later pas achter komt dat het buiten spel is![]()
Wel jammer dat ze dat in PES6 al hadden.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef Henrys het volgende:
Vind die highlight filmpjes aan het eind van een wedstrijd best goed gemaakt. Ook leuk dat je buitenspel goals gewoon kan vieren omdat de speler er later pas achter komt dat het buiten spel is
nou ja als je hem niet wilt dan heb ik verder geen Ideye meer hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij was eerst altijd baas ja... Wel wat gedowngrade enzo, en Benin heeft niet veel goede spelers![]()
![]()
PES had al lang veel van zulke kleine dingen, ook dat spelers per brancard het veld af moesten terwijl ze in fifa nog altijd zelf van het veld aflopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze dat in PES6 al hadden.
Echter is PES verleden tijd![]()
@Lindgren, vast wel voor 400 ja bij bm/intertoys of mm'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Grafisch kan FIFA echt 100x beter. Je ziet nu wel eens de reservespelers op de bank zitten. Maar de texture van de bank is echt waardeloos. Je kan de pixels gewoon tellen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:03 schreef Henrys het volgende:
[..]
PES had al lang veel van zulke kleine dingen, ook dat spelers per brancard het veld af moesten terwijl ze in fifa nog altijd zelf van het veld aflopen.
Echter is PES verleden tijd
Hij heeft al een dubbellink met Varela he. Dus in de meeste formaties hoef je nog maar 1 enkele link te hebben erbij. Alleen is die RW van Griekenland kut (2* wf) en de rest van die lui ook niet heel indrukwekkend. In de BPL zitten genoeg leuke spelers, maar ik moet natuurlijk weer een hybridquote:Op woensdag 24 september 2014 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als je hem niet wilt dan heb ik verder geen Ideye meer hoor.![]()
![]()
Die gezichtsanimaties van de spelers op de bank als je een kans mist of het is buitenspelquote:Op woensdag 24 september 2014 12:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Grafisch kan FIFA echt 100x beter. Je ziet nu wel eens de reservespelers op de bank zitten. Maar de texture van de bank is echt waardeloos. Je kan de pixels gewoon tellen.![]()
![]()
Jongens kunnen jullie even in de glazen bol kijken.
zou het verstandig zijn, spelers nu te verkopen en deze vanavond weer terug te kopen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
alternatief genoeg voor je?![]()
Barfa Rw en daarachter fransen?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft al een dubbellink met Varela he. Dus in de meeste formaties hoef je nog maar 1 enkele link te hebben erbij. Alleen is die RW van Griekenland kut (2* wf) en de rest van die lui ook niet heel indrukwekkend. In de BPL zitten genoeg leuke spelers, maar ik moet natuurlijk weer een hybridDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Not bad thad, not badquote:Op woensdag 24 september 2014 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alternatief genoeg voor je?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie prijzen momenteel alleen maar stijgenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
zou het verstandig zijn, spelers nu te verkopen en deze vanavond weer terug te kopen?![]()
Vrije trappen nemen met sneijder is echt cheatenVliegen er allemaal in.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik had m bijna hetzelfde. Maar die Papapapapapapapappadopopopppopopolous mot ik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alternatief genoeg voor je?![]()
![]()
Rukavinaquote:Op woensdag 24 september 2014 12:14 schreef Zhano het volgende:
Nvm voorlopig. Ga denk ik met dit beginnen en dan uitbouwen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:12 schreef over_hedge het volgende:
Vrije trappen nemen met sneijder is echt cheatenVliegen er allemaal in.
Heb ik ook met Hernanes en Diego. Net zo gevaarlijk als een penalty.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen idee. Vorig jaar was hij voor mij echt prima. In een konko traag team ook nog eensquote:Op woensdag 24 september 2014 12:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Issie goed? Ik durf niet met Zabaleta
Of ja achterhoede:![]()
![]()
ik vraag ook niet wat je momenteel ziet maar wat je in de toekomst denkt.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zie prijzen momenteel alleen maar stijgen
met name tussen 7 en 9. maar misschien is dit meer een vraag voor ervaren glazenbol kijkers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hmmmm... Ik laad de Web App in Chrome en in Opera. In Opera doet hij het gewoon en bij Chrome zegt hij dat de servers down zijn...![]()
rond een uur of 03:00 waren alle spelers goedkoper
Opblijven vannacht dus !quote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef over_hedge het volgende:
rond een uur of 03:00 waren alle spelers goedkoper![]()
Cache leeggooien? Cookies verwijderen? Incognito mode proberen?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm... Ik laad de Web App in Chrome en in Opera. In Opera doet hij het gewoon en bij Chrome zegt hij dat de servers down zijn...![]()
![]()
Minuut later deed hij het wel gewoon. Geen idee hoe het komt.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Cache leeggooien? Cookies verwijderen? Incognito mode proberen?![]()
![]()
Een team verslagen met messi, ronaldo en baleMet mijn goedkope nederlanders
Goede spelers =/= goede speler.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Valt me op dat mensen die al vroeg zo'n team hebben vaak echt slecht zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 12:28 schreef over_hedge het volgende:
![]()
Zijn gewoon loan spelers neem ik aanquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Valt me op dat mensen die al vroeg zo'n team hebben vaak echt slecht zijnDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Live gezien, geniaalquote:Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen heeft dit filmpje al gezien neem ik aan? Wat een gekkenwerk!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
thanks! ff checkenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen heeft dit filmpje al gezien neem ik aan? Wat een gekkenwerk!![]()
Ik vind huntelaar dit jaar nog best goedloopt 1 op 1. Lukte me bij 14 nog niet met zijn if.
Hier zat ik ook aan te denken omdat de spelers die ik ingeslagen heb gestegen zijn van 14 naar 19 en vam 20 naar 25. Maar ik kan toch niet op de webapp dus ik hoop maar dat het niet komt doordat het nu vroeg op de dag is ofso..quote:Op woensdag 24 september 2014 12:07 schreef FCsuarez het volgende:
zou het verstandig zijn, spelers nu te verkopen en deze vanavond weer terug te kopen?![]()
Mijn pik gaat stijgen als ik jouw moeder zie.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef Roypsv het volgende:
Zou RVP nog gaan stijgen? hij is nu rond de 80k![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn pik gaat stijgen als ik jouw moeder zie.![]()
Touché![]()
het aanbod gr grquote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat gaat er sneller stijgen, de vraag of het aanbod....![]()
Sinds ik mijn ui heb veranderd kan je lachen om dit soort grapjes. Wat het hoofd van Thijs wel niet allemaal kan doen hequote:![]()
![]()
ik zie die boozehoer?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sinds ik mijn ui heb veranderd kan je lachen om dit soort grapjes. Wat het hoofd van Thijs wel niet allemaal kan doen he![]()
Tot vannacht de vraag. Vanaf dat iedereen fifa heeft gekocht het aanbod.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat gaat er sneller stijgen, de vraag of het aanbod....![]()
heb er nog even over nagedacht. 3:00 is op zich niet gek. Amerikanen kunnen er in, en dat is bij hun avond. zijn dus veel packs geopend. nu komt om 7 uur natuurlijk nieuwe TOTW in packs zullen weinig packs geopend worden omdat nog niet veel Europeanen het spel al hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef over_hedge het volgende:
rond een uur of 03:00 waren alle spelers goedkoperPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
je bent nu een heel ander persoon voor mequote:Op woensdag 24 september 2014 12:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sinds ik mijn ui heb veranderd kan je lachen om dit soort grapjes. Wat het hoofd van Thijs wel niet allemaal kan doen he![]()
TOTW 1 IFs zijn na een aantal maanden altijd peperduurquote:Op woensdag 24 september 2014 12:46 schreef byah het volgende:
gaat dit nog een beetje omhoog?
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waar hebben jullie de game eigenlijk gehaald? Want ik ben vrij vandaag en ik heb best wel zin in een potjeYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Behalve als meer mensen denken dat denken, dan probeert iedereen zijn duurdere spelers nog te verkopen... Iemand zou hier eigenlijk onderzoek naar moeten doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:44 schreef mr-green het volgende:
[..]
Tot vannacht de vraag. Vanaf dat iedereen fifa heeft gekocht het aanbod.
Had ik hier geen scriptie over kunnen schrijven? De marktwerking van een online game![]()
Tenzij er een SIF van komt...quote:Op woensdag 24 september 2014 12:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
TOTW 1 IFs zijn na een aantal maanden altijd peperduurNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, eigenlijk is je vraag ook onmogelijk om zo 123 een antwoord op te geven.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Behalve als meer mensen denken dat denken, dan probeert iedereen zijn duurdere spelers nog te verkopen... Iemand zou hier eigenlijk onderzoek naar moeten doen.
Had ik hier geen scriptie over kunnen schrijven? De marktwerking van een online game
Heeft te maken met zoveel factoren en is anders per situatie.
schrijf er inderdaad een scriptie over (zal wel niet wetenschappelijk gestoeld kunnen worden maar goed...)![]()
Nee en ze houden zich allemaal super strikt aan de deadline dit jaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:
Zijn de winkels al los gegaan met de verkoop?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb er 2 gebeld en ze willen hem niet meegevenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee en ze houden zich allemaal super strikt aan de deadline dit jaar.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Die keepers zijn trouwens best wel gaar weer in fut
rond een uur of 5, kun je em kopenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:51 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb er 2 gebeld en ze willen hem niet meegeven![]()
quote:Willem Janssen staat voorlopig buitenspel met een gebroken middenhandsbeentje, maar weet niet precies wanneer hij deze blessure heeft opgelopen. "Ik heb de beelden teruggezien, maar kan het moment niet terughalen", zegt Janssen in het Algemeen Dagblad. Robbin Ruiter denkt het wel te weten: hij pakte een strafschop van Tjaronn Chery en werd toen door de nodige spelers gefeliciteerd. "Robbin zei meteen dat het toen moet zijn gebeurd. Eén van de spelers, hij wist niet wie, gaf hem een 'boks'. En dat was een flinke, zei hij", aldus Janssen. Het is niet bekend hoelang hij buitenspel staat.![]()
Weet ik niet, zou me niets verbazen als je genoeg wetenschappelijke artikelen over kan vinden. Marktwerking, online community, hypes... Daar is al zoveel onderzoek naar gedaan. Zou het onderzoek alleen nooit publiceren.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk is je vraag ook onmogelijk om zo 123 een antwoord op te geven.
Heeft te maken met zoveel factoren en is anders per situatie.
schrijf er inderdaad een scriptie over (zal wel niet wetenschappelijk gestoeld kunnen worden maar goed...)![]()
Lijkt me prima ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:58 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit een beetje aardig als fitness teampje?![]()
Bohhh PSV hofleverancier bij Oranje en Jong OranjeEn dat zonder Memphis
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
van Beek?!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wel Bruma, geen Rekik. Oke Guus________!
![]()
Als Klaassen en dat andere gehandicapte geval van jullie, Veltman, er ook bij zitten is het eigenlijk meer dan logisch.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als Klaassen en dat andere gehandicapte geval van jullie, Veltman, er ook bij zitten is het eigenlijk meer dan logisch.
Speelden jullie volledig van het veld zondag.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen Vormquote:Op woensdag 24 september 2014 12:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wel Bruma, geen Rekik. Oke Guus![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
3L7N op een link na NLW. Kroaten aan de rechterkant kan ook![]()
bron?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
rond een uur of 5, kun je em kopen![]()
Verkoop ik mn Zuniga gisteren om te zien dat hij nu voor 2x zoveel wordt verkocht
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Preciesquote:Op woensdag 24 september 2014 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vetlman?!____________! Bruma?!
_________________!
Die vergat jeik dacht dat Vlaar maar een lichte blessure had. En waar is Bruno?
![]()
![]()
Indi zit er gewoon in?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Preciesik dacht dat Vlaar maar een lichte blessure had. En waar is Bruno?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik verkocht hem toen hij bijna 30k waard was en nu is hij 19k ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Verkoop ik mn Zuniga gisteren om te zien dat hij nu voor 2x zoveel wordt verkocht![]()
Ben je er toch ingetuind, niet te zuunig.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Verkoop ik mn Zuniga gisteren om te zien dat hij nu voor 2x zoveel wordt verkochtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit soort posts van jou maken je dus minder geliefdquote:Op woensdag 24 september 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verkocht hem toen hij bijna 30k waard was en nu is hij 19k ofzo.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja he. Wel winst op gemaakt uiteraard, maar toch zuurquote:Op woensdag 24 september 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben je er toch ingetuind, niet te zuunig.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zo lang nogquote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
rond een uur of 5, kun je em kopen
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Achteraf een beetje de wijsneus uithangenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit soort posts van jou maken je dus minder geliefd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhquote:Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3L7N op een link na NLW. Kroaten aan de rechterkant kan ookWel te duur voorlopig. Abate is wel
btw, maar daar kan gewoon Konko volgens mij.
![]()
In principe is mijn post dat nu ook :/quote:Op woensdag 24 september 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Achteraf een beetje de wijsneus uithangen
Elke dag![]()
Waarom? Omdat ik het achteraf vertel?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit soort posts van jou maken je dus minder geliefd![]()
Ja, maar jij bent ook gewoon een wijsneusquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In principe is mijn post dat nu ook :/
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook, en je wrijft het ook allemaal nog een beetje inquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik het achteraf vertel?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In combinatie met het feit dat iemand zit te balen over zijn eigen deal. Je wrijft het erin, zeg maar.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik het achteraf vertel?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gewoon een wijsneus
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Fifa 15 Day one patchmaar day 1 is al geweest
stream aangezet
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is er nu ook de mogelijkheid om in de sneeuw te voetballen in fut?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Fifa 15 Day one patchBewoner van de Fokpool![]()
Pharrel bij Humberto gisteren. Wat een koning
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook, en je wrijft het ook allemaal nog een beetje inHet is mij andersom ook regelmatig gebeurd.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In combinatie met het feit dat iemand zit te balen over zijn eigen deal. Je wrijft het erin, zeg maar.![]()
Nee. Maak ter compensatie een team met Ijslanders.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:24 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Is er nu ook de mogelijkheid om in de sneeuw te voetballen in fut?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus? Dat maakt het toch niet oke?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Het is mij andersom ook regelmatig gebeurd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou, dan maken die mensen zich dus ook even minder geliefd xDquote:Op woensdag 24 september 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Het is mij andersom ook regelmatig gebeurd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan merken dat jij een intelligente en creatieve jongeman bent. Bedankt voor de tip!!quote:Op woensdag 24 september 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Maak ter compensatie een team met Ijslanders.Bewoner van de Fokpool![]()
Nee, nu begin ik net op een andere user te lijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt het toch niet oke?![]()
![]()
The_Eskimo verdient een award voor beste troll
Elke dag![]()
Ik denk niet dat het een kloon isquote:Op woensdag 24 september 2014 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
The_Eskimo verdient een award voor beste troll![]()
Is PrideoftheSouthpool dan ook een kloon van PrideoftheNorthpool of PrideoftheFokpool?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
The_Eskimo verdient een award voor beste kloon
Bewoner van de Fokpool![]()
Dat is geen kloon. Die jongen is gewoon zo lekker zichzelf gebleven. Slapen in zijn iglo, en jagen op pinguins en poolvosjesquote:Op woensdag 24 september 2014 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
The_Eskimo verdient een award voor beste kloon
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was je toevallig aan het zoeken naar hem?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een seconde te laat geklikt op Willems die er voor 200 coins op stond![]()
Ik houd hem de hele dag al in de gaten; prijs schommelt nogal.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was je toevallig aan het zoeken naar hem?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, wajong kennen we hier niet. Als je wil overleven moet je wel vissen, jagen en werken voor je eten.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen kloon. Die jongen is gewoon zo lekker zichzelf gebleven. Slapen in zijn iglo, en jagen op pinguins en poolvosjesBewoner van de Fokpool![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vraag me nog steeds wie daar achter zit
En anders verhonger je maar gewoon. Niks geen sociaal vangnetquote:Op woensdag 24 september 2014 13:30 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Tja, wajong kennen we hier niet. Als je wil overleven moet je wel vissen, jagen en werken voor je eten.
Is daar nog een ijsschots over voor me?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pinguins zitten op de zuidpool, eskimo's en poolvosjes op de noordpool gr grquote:Op woensdag 24 september 2014 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen kloon. Die jongen is gewoon zo lekker zichzelf gebleven. Slapen in zijn iglo, en jagen op pinguins en poolvosjes![]()
is er trouwens al een filmpje opgedoken van FIFA 15 waarin er met 2 ballen gespeeld wordt?
Aangezien er nu soms van bal gewisseld wordt als deze uitgaat, zal het me niks verbazen als dit een keer gaat gebeuren.![]()
Dat denk je maar.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pinguins zitten op de zuidpool, eskimo's en poolvosjes op de noordpool gr gr
Bohhquote:Op woensdag 24 september 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pinguins zitten op de zuidpool, eskimo's en poolvosjes op de noordpool gr gr![]()
Kloon van een encyclopedie ben jeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof jij daar geweest bent om het te weten dombo.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pinguins zitten op de zuidpool, eskimo's en poolvosjes op de noordpool gr gr![]()
In b4 grapjes over je moeder die met twee ballen speeltquote:Op woensdag 24 september 2014 13:31 schreef OmniRocket het volgende:
is er trouwens al een filmpje opgedoken van FIFA 15 waarin er met 2 ballen gespeeld wordt?
Aangezien er nu soms van bal gewisseld wordt als deze uitgaat, zal het me niks verbazen als dit een keer gaat gebeuren.![]()
Denken dat ze op de Noordpool geen asielaanvragen van overstekende pinguins hebben goedgekeurdquote:Op woensdag 24 september 2014 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pinguins zitten op de zuidpool, eskimo's en poolvosjes op de noordpool gr gr
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dat ik je tijdens je ban al had gezien!quote:Op woensdag 24 september 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En anders verhonger je maar gewoon. Niks geen sociaal vangnet
Is daar nog een ijsschots over voor me?
Onmogelijk. Half september zie je mij nog niet met een mocro-kraagje lopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:33 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je tijdens je ban al had gezien!
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb het gezien bij Dora the explorer en dus is het waar.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij daar geweest bent om het te weten dombo.![]()
Mensen worden alweer te nieuwsgierig hier; ik ga weer jagen en vrouwen aan de haren meeslepen.
Dag dag lieve mensjes.
Mijn vader is baas van de mac donalds en dus is het niet waarquote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het gezien bij Dora the explorer en dus is het waar.![]()
Fortiejuankeequote:Op woensdag 24 september 2014 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is Fagbonlahor inmiddels waard op PS4? Heb geen internet.
Hoop wel dat je dit kan lezen zonder internet :/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is Fagbonlahor inmiddels waard op PS4? Heb geen internet.![]()
![]()
Dit is het laatste wat van The_Eskimo is vernomen .....quote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef The_Eskimo het volgende:
Mensen worden alweer te nieuwsgierig hier; ik ga weer jagen en vrouwen aan de haren meeslepen.
[ afbeelding ]
Dag dag lieve mensjes.
RIPieces![]()
![]()
Baasquote:Op woensdag 24 september 2014 13:35 schreef The_Eskimo het volgende:
[ afbeelding ]
Dag dag lieve mensjes.![]()
![]()
Das een pinguin jonge.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit is het laatste wat van The_Eskimo is vernomen .....
RIPieces
[ afbeelding ]![]()
Deze stream is leuker : http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeepDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik verwonderde me er vanochtend ook over. Monreal in mijn gift pack. Stond op het punt hem te discarden, maar tot mijn schrik leverde die gewoon 1500 coins op. Kun je nagaan wat een Clichy of Baines gaat kostenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:50 schreef Toefjes het volgende:
Wat zijn die BPL vleugelverdedigers vreselijk duur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wacht maar tot hij over je moeder begint. Dan praat je wel anders.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:53 schreef HulkHeld het volgende:
Niet echt onder de indruk van RoyPSV zijn kwaliteiten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn FIFAkwaliteiten wel te verstaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij over je moeder begint. Dan praat je wel anders.![]()
Ik ook.. Alleen is die van mij untradeablequote:Op woensdag 24 september 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde me er vanochtend ook over. Monreal in mijn gift pack. Stond op het punt hem te discarden, maar tot mijn schrik leverde die gewoon 1500 coins op. Kun je nagaan wat een Clichy of Baines gaat kosten![]()
![]()
Zijn hoestje klinkt ook niet al te best.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:54 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zijn FIFAkwaliteiten wel te verstaan.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze stream is leuker : http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep![]()
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zijn hoestje klinkt ook niet al te best.![]()
![]()
Zelfs Erkin, een non-shiny 76 rated LB uit de Turkse competitie, is 1.5k.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verwonderde me er vanochtend ook over. Monreal in mijn gift pack. Stond op het punt hem te discarden, maar tot mijn schrik leverde die gewoon 1500 coins op. Kun je nagaan wat een Clichy of Baines gaat kosten
Heb nu een team met 11 spelers van discard value gemaakt en wacht wel tot die prijzen gedaald zijn (alleen overweeg ik wel om Diego te kopen ipv Ozpayak of zoiets).![]()
Dat hoeft niet direct een nadeel te zijn. Je bespaart jezelf dus 10k, want anders had je direct Clichy gehaald ofzoquote:Op woensdag 24 september 2014 13:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook.. Alleen is die van mij untradeable
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik speel nooit met BPLquote:Op woensdag 24 september 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat hoeft niet direct een nadeel te zijn. Je bespaart jezelf dus 10k, want anders had je direct Clichy gehaald ofzoTe standaard, saai en duur.
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel nooit met BPLTe standaard, saai en duur.
![]()
Wil je niet met kanker gaan schelden enzo? Mijn vader is recentelijk ja toch wel van de trap gekankerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:59 schreef HulkHeld het volgende:
Kenker, effe wat onweer hier, schrik me de tyfus![]()
Echt leuk dat je die grap zo vaak maakt hihiquote:Op woensdag 24 september 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker gaan schelden enzo? Mijn vader is recentelijk ja toch wel van de trap gekankerd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoheej.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je niet met kanker gaan schelden enzo? Mijn vader is recentelijk ja toch wel van de trap gekankerd.![]()
Enige grap van mij waar mensen ooit om hebben gelachenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt leuk dat je die grap zo vaak maakt hihi![]()
![]()
![]()
Als ik me niet vergis, is deze alweer een jaar of 3 oud?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Enige grap van mij waar mensen ooit om hebben gelachen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stuur eens je naam van je playstation, eens kijken of jij kwaliteiten hebt. Morgen, of overmorgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef Toefjes het volgende:
Niet echt onder de indruk van HulkHeld zijn kwaliteiten.
Zijn postkwaliteiten wel te verstaan.![]()
Serieus? Door mijn tipsquote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
Stiekem richting de 100k gaan met coins?
Elke dag![]()
Moet je nagaan hoe niet grappig ik benquote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, is deze alweer een jaar of 3 oud?![]()
![]()
Heeft jouw PS een naam ja? Het is je hond toch niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Stuur eens je naam van je playstation, eens kijken of jij kwaliteiten hebt. Morgen, of overmorgen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Username dan.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft jouw PS een naam ja? Het is je hond toch niet?![]()
Mijn playstation heet Harriequote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Stuur eens je naam van je playstation, eens kijken of jij kwaliteiten hebt. Morgen, of overmorgen.![]()
Blik gaat altijd open in september
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Karige hutjes hihi ook ekt grapig xdxdquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Nope, ze kunnen niet fatsoenlijk functioneren in de samenleving maar wel dit topic vindenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik voorzie dat de bodem nog niet in zicht is
Hala Madrid !
Dat niemand dat meer weet zegt ook genoeg danquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb hier een hele tijd geleden ook al eens een tijd lang meegepost.
Elke dag![]()
Je bedoelt gisteren, een halfuurtje?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heb hier een hele tijd geleden ook al eens een tijd lang meegepost.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope, ze kunnen niet fatsoenlijk functioneren in de samenleving maar wel dit topic vinden![]()
![]()
Dat is inmiddels al 800 topics terug inderdaad, misschien wel verder.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat niemand dat meer weet zegt ook genoeg dan![]()
hou je bakkes gewoon , tttyquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al 800 topics terug inderdaad, misschien wel verder.![]()
Ga daar maar weer heen danquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al 800 topics terug inderdaad, misschien wel verder.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee ik herinner me het wel... Gevalletje voorvocht imo.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat niemand dat meer weet zegt ook genoeg dan![]()
Je hebt toen al bewezen een mongool te zijn.quote:Hala Madrid !
Oké manquote:Op woensdag 24 september 2014 14:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt toen al bewezen een mongool te zijn.![]()
![]()
Iedereen die op de PS zit mag mij ook gewoon tips geven hoor...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb van iedereen hier tips gehad
Jij, Thad, Lindgren, DS2 noem ze maar op![]()
Buy low sell highquote:Op woensdag 24 september 2014 14:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iedereen die op de PS zit mag mij ook gewoon tips geven hoor...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hala Madrid !
Elke dag![]()
Net als het woord "boh" en talloze andere termen. We vormen hier een ware subcultuurquote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef Toefjes het volgende:
Toch mooi hoe het begrip voorvocht al verheven is tot jargon
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kijk eens boven je postquote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Blikinhoud nummer 1 pleite, blikinhoud nummer 2 dient zich aan![]()
![]()
Ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey Immers, dat was dan ook het lijdend voorwerp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |