SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Stuitend. Ik ken alleen Ceteris Paribus.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken ook een bekende bus. Ceterus paribus
Verder past deze wel in het hokje V&D-grappen, vind ik persoonlijk
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik maakte een typefout zoals jij gisteren met ik wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stuitend. Ik ken alleen Ceteris Paribus.
Verder past deze wel in het hokje V&D-grappen, vind ik persoonlijk![]()
Blijkbaar klik ik als een botquote:
Godverdomme niet door heen te komen zoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
In dat geval is alleen mijn laatste opmerking van toepassingquote:Op woensdag 24 september 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte een typefout zoals jij gisteren met ik wordt.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Blijkbaar klik ik als een bot
Godverdomme niet door heen te komen zo
deze man verstaat je problemen man
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Blijft aan gekke he die DS2.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is alleen mijn laatste opmerking van toepassingOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Morgen dan maar op de ps4 nar de 59ste min, Daar zullen ze geen gezeik mee hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze man verstaat je problemen man
Een leraar bij ons op school maakte die grap wel eens. Dan had hij het ergens over en dan zei hij 'ja, dat zit in de bekende bus' Dus iedereen dacht: wat? En toen zei hij ceteris paribus. De hele klas snapte er niks van.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval is alleen mijn laatste opmerking van toepassing![]()
Hij heeft wel smaak ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een gekkie met een hele chille UI dan wel.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Was dat je leraar humor?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een leraar bij ons op school maakte die grap wel eens. Dan had hij het ergens over en dan zei hij 'ja, dat zit in de bekende bus' Dus iedereen dacht: wat? En toen zei hij ceteris paribus. De hele klas snapte er niks van.![]()
Dan wordt het echt tijd dat je daar een keer corrigerend tegen optreedt hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij had heel vaak van dat soort flauwe grappen in de les.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Hij is al meer dan een jaar met pensieon.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat je daar een keer corrigerend tegen optreedt hoor.![]()
Netjes hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan wordt het echt tijd dat je daar een keer corrigerend tegen optreedt hoor.![]()
![]()
Kreeg ik net ook al 2 keerquote:, mag je een rekensom invullen daarna. Kan dus nu niet meer goedkoop naar contracten zoeken want als ik ongeveer 25 pagina's afzoek krijg je dit al.
![]()
jepquote:Op woensdag 24 september 2014 10:41 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook al 2 keer, mag je een rekensom invullen daarna. Kan dus nu niet meer goedkoop naar contracten zoeken want als ik ongeveer 25 pagina's afzoek krijg je dit al.
Waarom dan een plaatje van witte vinkjesquote:Op woensdag 24 september 2014 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
wat kan je toch van groene vinkjes houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom dan een plaatje van witte vinkjes
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
scherp. van groene bovenkantjes met witte vinkjes danquote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
#FreeTrapz![]()
DIe loan spelers zou je eigelijk helemaal niet in seasons/bekerwedstrijden mogen gebruiken, slaat nergens op dat je ineens tegen Messi en Robben speelt![]()
![]()
2 weken en dan is de lol er van af.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef Henrys het volgende:
DIe loan spelers zou je eigelijk helemaal niet in seasons/bekerwedstrijden mogen gebruiken, slaat nergens op dat je ineens tegen Messi en Robben speeltNAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef Henrys het volgende:
DIe loan spelers zou je eigelijk helemaal niet in seasons/bekerwedstrijden mogen gebruiken, slaat nergens op dat je ineens tegen Messi en Robben speeltNee, is goed knaap. Die spelers maken je goed.
![]()
Wel in deze Fifa, Robben en Messi hebben beide iets van 90+ pace met 90+ dribbiling, die stop je niet zonder overtredingquote:Op woensdag 24 september 2014 10:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]Nee, is goed knaap. Die spelers maken je goed.
![]()
Leer verdedigen... Messi en Robben hebben geen strength.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wel in deze Fifa, Robben en Messi hebben beide iets van 90+ pace met 90+ dribbiling, die stop je niet zonder overtreding![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat blijkt. Heb jij FIFA al ?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2 weken weggeweest, scherpte is er een beetje af![]()
nope helaasquote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat blijkt. Heb jij FIFA al ?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
nederland kits nog te duur dus voorlopig even met deze
[ afbeelding ]
Geld besteden aan kits![]()
![]()
200c en 300c niet kunnen betalenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geld besteden aan kits
#FreeTrapz![]()
Laat jullie teams eens zien. Ben benieuwd!http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Kan wel, doe het alleen niet. Vooral omdat ik toch pas morgen kan spelen misschienquote:Op woensdag 24 september 2014 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
200c en 300c niet kunnen betalen![]()
![]()
Kunnen over een maandje, als iedereen een leuk team heeft wel een toernooi doen met inleg. Stel er doen 12 mensen mee en iedereen legt 5/10k neer dan heb je een leuk bedrag om voor te spelen.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Vraag me nog steeds af wat de beste bundeldeal iszit hier nog zeker een volle dag zonder Internet dus dat werkt ook allemaal niet mee. Als ik morgenochtend naar Mediamarkt ga, hebben ze daar dan 'gewoon' de 399,- bundel?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
heb nog geen teamquote:Op woensdag 24 september 2014 11:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Laat jullie teams eens zien. Ben benieuwd!wel kits
#FreeTrapz![]()
fix die shit nou eens!1!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef Lindgren. het volgende:
Vraag me nog steeds af wat de beste bundeldeal iszit hier nog zeker een volle dag zonder Internet dus dat werkt ook allemaal niet mee. Als ik morgenochtend naar Mediamarkt ga, hebben ze daar dan 'gewoon' de 399,- bundel?
Succes met het vinden van 12 mensen op xbox onequote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Kunnen over een maandje, als iedereen een leuk team heeft wel een toernooi doen met inleg. Stel er doen 12 mensen mee en iedereen legt 5/10k neer dan heb je een leuk bedrag om voor te spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |