Je moet eens vertrouwen hebben in de mensen hierquote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Bart het volgende:
Vicieuze cirkel van vertrouwen, daar trap ik niet in.
Mogelijk. Het typt wel lekker op zich, maar af en toe mis ik een letter merk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je misschien zelfs beter typen!
En het geeft in ieder geval een indicatie
Doen we er wel een foutcorrectie overheen.. dat komt wel goedquote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Bart het volgende:
Mogelijk. Het typt wel lekker op zich, maar af en toe mis ik een letter merk ik.
Right. Mensen die in R&P komen. Haquote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet eens vertrouwen hebben in de mensen hier
Je vindt er eentje meer dan leuk?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega's zijn dit keer belangrijker
Je mist een punt aan het eind van je zin.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doen we er wel een foutcorrectie overheen.. dat komt wel goed
Taalnazi?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef Bart het volgende:
Je mist een punt aan het eind van je zin.
Want? Daar gelden andere taal- en spellingsregels?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij vind ik dat op een forum niet perse een post altijd een punt achter een zin dient te hebben
"ik vind"quote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
Want? Daar gelden andere taal- en spellingsregels?
Schat, dit zijn andere collegasquote:
Overal zijn de taalregels hetzelfde.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij vind ik dat op een forum niet perse een post altijd een punt achter een zin dient te hebben
Heb je aan mij niet genoegquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Maar de vraag is, moet dat altijd met een punt aan het einde van de zin?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Je moet gewoon overal netjes praten/tiepen.
Uit respect voor de ontvanger/lezer typ ik correct Nederlands (althans, dat probeer ik, ik maak uiteraard ook wel eens een foutje). De andere kant doet moeite om het te lezen, dan vind ik dat ik er moeite in hoor te steken om het te schrijven/typen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is, moet dat altijd met een punt aan het einde van de zin?
De verwerking? Moet hij dan niet bij het crematorium zijn?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Wel netjes, net weer gebeld door een manager om te vragen hoe het staat met verwerking van die overleden collega.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef Bart het volgende:
De verwerking? Moet hij dan niet bij het crematorium zijn?
Soylent Greenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
De verwerking? Moet hij dan niet bij het crematorium zijn?
Je werkt bij een crematorium?quote:
Anders is/heeft het geen zin.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is, moet dat altijd met een punt aan het einde van de zin?
Bij een crematorium werken en dan overlijden is nooit grappig.quote:
Wel handigquote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij een crematorium werken en dan overlijden is nooit grappig.
Dat snap ik ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Een vraagteken of uitroepteken mag ook.
quote:
En dat je collega's niet naar je uitvaart komen omdat ze dan moeten werken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij een crematorium werken en dan overlijden is nooit grappig.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
De punt moet na de zin. En na de smiley..
Correctquote:
Dan zijn ze toch juist wel bij je uitvaart? Alleen aan het werk.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat je collega's niet naar je uitvaart komen omdat ze dan moeten werken.
Ik zal er geen halszaak van makenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel kunnen om de smilie ipv een punt te gebruiken.
Echt? Hier nog niet maar ik ben wel blij dat ik al binnen ben. Het is erg grijsquote:
mwhahahaha!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Stel he, dit is de lange termijn weersverwachting voor een bepaald land:
---------------------_______----------------
waarbij de lage lijn een week met regen en minder warm is.
Wie kan er dan raden in welke week ik in dat land ben?
FML.
EEN SMILEY IS GEEN LEESTEKENquote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel kunnen om de smilie ipv een punt te gebruiken.
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Stel he, dit is de lange termijn weersverwachting voor een bepaald land:
---------------------_______----------------
waarbij de lage lijn een week met regen en minder warm is.
Wie kan er dan raden in welke week ik in dat land ben?
FML.
The barbenning is zijn nieuwe nick, dus gok maarquote:
serieus?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The barbenning is zijn nieuwe nick, dus gok maar.
Kreta, en het valt opzich wel mee hoor, het wordt niet meteen echt kutweer, maar wel ff minder dan de weken eromheenquote:
Echt?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
The barbenning is zijn nieuwe nick, dus gok maar.
quote:
De 6 uur wachten zijn voorbij?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt kei erge regen hier
Blij dat ik alles waarbij ik naar buiten moest al gedaan heb!
Zo koekjes bakken, lekker kneuterig
na ze kwamen ook vrij snel gelukkig dus ben al de hele dag de hort op geweestquote:
Ik moest dan ook meteen aan jou denkenquote:
Ik zou niet klagen als ik naar Kreta konquote:Op woensdag 24 september 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kreta, en het valt opzich wel mee hoor, het wordt niet meteen echt kutweer, maar wel ff minder dan de weken eromheen.
Ik klaag ook niet echt hoor, maar het valt wel op dat het precies die week isquote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als ik naar Kreta kon. Hier voorlopig geen vakantie, geld gaat op aan klussen
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest dan ook meteen aan jou denken
Woon jij in 1950?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
het is hier alle-stekkers-moeten-er-uit-serieus
Spullen gaan nog steeds stuk als de bliksem inslaat.quote:
Nou, in mijn wijk niet hoor, dat is allemaal beveiligd.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Spullen gaan nog steeds stuk als de bliksem inslaat.
Serieus wel jaquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoax.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, in mijn wijk niet hoor, dat is allemaal beveiligd.
nee, buurtrenovatie incl spanningspiekbeveiliging, betaal ik dan ook voorquote:
Ah oke, dan kan het. Die apparatuur is niet goedkoop namelijk, dus dat gaat een netbeheerder echt niet uit zichzelf overal installeren.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, buurtrenovatie incl spanningspiekbeveiliging, betaal ik dan ook voor.
Nee, weet ik wel hoor, maar ik was er wel blij mee toen ik het lasquote:Op woensdag 24 september 2014 16:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah oke, dan kan het. Die apparatuur is niet goedkoop namelijk, dus dat gaat een netbeheerder echt niet uit zichzelf overal installeren.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rhu kan je niet genoeg pesten, die heeft dat nodig.
Nee, wel iemand uit de buurtquote:
En wanneer is de laatste keer dat er bliksem in een huis in de stad in sloeg?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, wel iemand uit de buurt
Die is dood
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt hoor, en ik ben te lui om alles los te halen. Als er dingen stuk gaan, dan vergoedt de verzekering ze wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wanneer is de laatste keer dat er bliksem in een huis in de stad in sloeg?
Ik woon naast 2 kerken en een ziekenhuis. Daarbij zijn alle huizen bij mij in de buurt hoger.
Alles moet los! Beha, broekje!quote:Op woensdag 24 september 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Die mevrouw was ook echt niet het hoogste in haar omgeving..
Ik trek niet heus alles los als een dwaas... Alleen van de dingen die aan staan
Dat is genoeg toch? Of moet alles los?
Als de bliksem inslaat, en je aardlek kan het niet aan, is alles waar de stekker in de wandcontact zit de sjaak.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Die mevrouw was ook echt niet het hoogste in haar omgeving..
Ik trek niet heus alles los als een dwaas... Alleen van de dingen die aan staan
Dat is genoeg toch? Of moet alles los?
Hmm dan moet ik nog wat extra dingen er uit trekken...quote:Op woensdag 24 september 2014 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de bliksem inslaat, en je aardlek kan het niet aan, is alles waar de stekker in de wandcontact zit de sjaak.
Overigens niet alleen hoog, maar ook met bliksemafleiders.
Ik vind jou niet meer aardigquote:Op woensdag 24 september 2014 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alles moet los! Beha, broekje!
Je moedigt mensen aan mij te pesten! Dat gaat ver...quote:Op woensdag 24 september 2014 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik mag ook niks meer zeggen van jou.
Net nu ik wilde vragen of je ok was na dat onweer.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is zo nergens op.gebaseerd
Ik praat niet meer met jou
ontzettende PUA! Eerst negatief doen en dan lief pfffquote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nu ik wilde vragen of je ok was na dat onweer.
Wel een toffe trip gehad toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:36 schreef Q. het volgende:
Ik ben dus gewoon langs de karaoke-tent uit Lost in Translation gelopen zonder het te weten. Stom. Nu moet ik weer terug om er een foto van te maken. En er te zingen natuurlijk.
Waar was jij?!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel een toffe trip gehad toch?
Best ever.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel een toffe trip gehad toch?
Niet hier, hoezo?quote:
Awesomequote:
Vanwaar dequote:
Ze voelde zich in de steek gelatenquote:
Ze heeft jullie toch? Kusjekroel ende kumbajaa en zulks?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze voelde zich in de steek gelaten
Ik krijg er nu al de kriebels vanquote:Op woensdag 24 september 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft jullie toch? Kusjekroel ende kumbajaa en zulks?
Mij vindt ze niet sexueel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft jullie toch? Kusjekroel ende kumbajaa en zulks?
Ik ga wel weerquote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik krijg er nu al de kriebels van
Oh ja...quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mij vindt ze niet sexueel aantrekkelijk.
Babs wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Mij vindt ze niet sexueel aantrekkelijk.
Zou jij ook eens moeten doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs wel?
Jij zoent met andere meiden
Laatste keer is idd al te lang geledenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten doen.
Welnee.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatste keer is idd al te lang geleden
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Viezerik!!!
Die kus je drie keer.. dat is niet zoenen!
Cuetje and Rhutje sitting in a tree...quote:
Euh.....gebruiken voor whiskey saus en mixjes?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee.
Ik heb van de week een flesje Canadese whisky gekregen. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken
Ja ik denk dat inderdaad, en misschien voor marinades.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.....gebruiken voor whiskey saus en mixjes?
whaha zo'n fles hebben wij ookquote:Op woensdag 24 september 2014 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.....gebruiken voor whiskey saus en mixjes?
3 maanden voor kerst er al aan beginnen?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef summer2bird het volgende:
Hallow
Drukke dag gehad, maar heb nu 2 vruchtentaarten en 2 beschilderde kersthangers voor in de boom af.
Ja, de werkplek waar ik werk wilt een kerstmarkt houden, en aangezien niemand onder druk kan werken hier willen ze zo vroeg mogelijk beginnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
3 maanden voor kerst er al aan beginnen?
Zo lang?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een chick. Met een kerel was precies een week geleden
Canadese whisky is niet perse slecht tochquote:Op woensdag 24 september 2014 18:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee.
Ik heb van de week een flesje Canadese whisky gekregen. Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken
Japan weerquote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef Q. het volgende:
Ben nu al ruime dag mn stem kwijt. Best irritant.
Ahh ok, duidelijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, de werkplek waar ik werk wilt een kerstmarkt houden, en aangezien niemand onder druk kan werken hier willen ze zo vroeg mogelijk beginnen.
Ik weet er weinig tot niks van eigenlijk. Nog niet zo lang geleden wist ik niet eens dat canada whisky produceert.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Canadese whisky is niet perse slecht toch
Degene die ik heb gedronken waren zeker beter dan Bourbon, maar eerlijk gezegd eigenlijk alleen maar scherp en dun van smaak.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Canadese whisky is niet perse slecht toch
Ik hou het dan wel bij mijn vertrouwde whisky. En de canadese idd voor sausjes enzo.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Degene die ik heb gedronken waren zeker beter dan Bourbon, maar eerlijk gezegd eigenlijk alleen maar scherp en dun van smaak.
Nou ja, proef hem eerst even heujquote:Op woensdag 24 september 2014 19:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het dan wel bij mijn vertrouwde whisky. En de canadese idd voor sausjes enzo.
Ja van het weekend eens doenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, proef hem eerst even heujMisschien vind je hem wel heerlijk, who knows?
Laat me weten wat je ervan vond in dat geval.quote:
Doe ik!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat me weten wat je ervan vond in dat geval.
Die heeft blijkbaar niet veel indruk gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohnee, toch niet.
Wel korter dan de periode daarvoor denk ik.hoe in hemelsnaam vergeet ik die ene gewoon
Meer rhu!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
Koekjes aan het bakken! Er zit kei veel boter in
Chocolate chip?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
Koekjes aan het bakken! Er zit kei veel boter in
ze zijn niet voor mijquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze zijn niet voor mij
En pindakoekjes
Jawel hoor, maar ik vind chocolate chip lekkerderquote:
Ok dat is waar, stuur maar een doosje koekjes op!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ja jezushet zijn al zelfgebakken koekjes. Je kunt niet alles hebben
Nou... dan moeten ze er nog wel wat winnen hoor. Dit was de 32ste finale, komt nog de 16de, 8ste, 4de, halve en finale. En er zitten nog ploegen in die het een stuk beter doen dan Feyenoord, oa. Ajax, PEC, PSV, Twente en AZ.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef summer2bird het volgende:
Oh leuk. Go ahead Eagles heeft de beker
Ik denk dat je bezorger hier mee leest en zag dat je er over zat te klagen. Die komt helemaal niet meer bij je langsquote:Op donderdag 25 september 2014 08:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg. Volgens mij komen mijn jurkjes ook vandaag niet terwijl ik er nog over gebeld heb
Nu heb ik gewoon geen jurkje zo
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 september 2014 08:19 schreef rhubarbje het volgende:
Nee de 'fout' zit bij de webwinkel
is vast niet goed voor je selfie-ratio als dat te lang duurtquote:Op donderdag 25 september 2014 08:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg. Volgens mij komen mijn jurkjes ook vandaag niet terwijl ik er nog over gebeld heb
geen is neem ik aan redelijk relatiefquote:Op donderdag 25 september 2014 08:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb inderdaad wel iets dat past, maar eigenlijk maar 1 jurkje dat echt goed pastquote:Op donderdag 25 september 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
geen is neem ik aan redelijk relatief
Agossie, een vrouw over voetbalquote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef summer2bird het volgende:
Oh leuk. Go ahead Eagles heeft de beker
Welke van de drie heb je uiteindelijk besteld?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb inderdaad wel iets dat past, maar eigenlijk maar 1 jurkje dat echt goed past
En ik vind het gewoon kut. Ik vind je uitreiking wel een gelegenheid voor iets nieuws en speciaals
Vrouwen vinden het al vaak een gelegenheid voor iets nieuws en speciaalsquote:Op donderdag 25 september 2014 09:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb inderdaad wel iets dat past, maar eigenlijk maar 1 jurkje dat echt goed past
En ik vind het gewoon kut. Ik vind je uitreiking wel een gelegenheid voor iets nieuws en speciaals
2 compleet anderequote:Op donderdag 25 september 2014 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke van de drie heb je uiteindelijk besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net de webshop gebeld en zij hebben het dinsdag verzonden. Dus waar het nu is, is een raadsel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
modepolitie al gebeld?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 compleet andere
Net de webshop gebeld en zij hebben het dinsdag verzonden. Dus waar het nu is, is een raadsel
Nohquote:Op donderdag 25 september 2014 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 compleet andere
Net de webshop gebeld en zij hebben het dinsdag verzonden. Dus waar het nu is, is een raadsel
Zie editquote:Op donderdag 25 september 2014 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noh.
De derde was erg tof, apart. Welke zijn het geworden?
quote:Op donderdag 25 september 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het al vaak een gelegenheid voor iets nieuws en speciaals
Maar ik snap je punt.
Zijn die veiligheidshelmen links boven de kast voor 'roleplay avondjes'?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik heb echt niets om aan te trekken"
.
Het is een ikea kast dus het is voor het geval hij in elkaar stort.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn die veiligheidshelmen links boven de kast voor 'roleplay avondjes'?
I like the way you thinkquote:Op donderdag 25 september 2014 09:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zijn die veiligheidshelmen links boven de kast voor 'roleplay avondjes'?
quote:Op donderdag 25 september 2014 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Agossie, een vrouw over voetbal.
Wow, het is wel een verdubbeling van de bevolkingquote:Op donderdag 25 september 2014 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Er worden binnenkort tijdelijk 400 asielzoekers opgevangen in Zwolle en de nazi's hebben weer een fieldday. Om te janken
*zucht*quote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, het is wel een verdubbeling van de bevolking.
*zucht*.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht*
123.507 + 400 != 2x 123.507
raakt de stad te op-ge-zwolle?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar dat is niet het punt. Het punt is dat ik er een flink deel van weg wil hebben (van de mensen uit Zwolle, niet de asielzoekers)
Geef de moed niet op, kan best dat je weer eens wat dikker wordtquote:Op donderdag 25 september 2014 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
Godver (ja ik zeur nog even door)
Ik dacht 'ik kan dat rokje wel aan dat ik gekocht had en toen kwijt was geraakt maar een paar dagen geleden weer vond'
Doe ik het aan, is het veel te groot omdat ik het dus weken kwijt wasDus die heb ik nooit aangehad maar kan ik nu ook nooit meer aan
Binnen een middag?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Geef de moed niet op, kan best dat je weer eens wat dikker wordt
Dat is waarquote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel ooit. Ze zegt dat ze hem nooit meer aan kan.
kleiner maken (echt mooi) duurt langer dan een nieuwe makenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er geen verstand van verder hoor, maar is zo'n jurkje niet vrij eenvoudig een beetje kleiner te maken door iemand die het een beetje kan?
Als je dat kunt waarderen, moet je misschien eens op zoek gaan naar John and John (volgens mij of johnandjohn.nl of sickcomic.com, niet op het werkquote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ze sinds kort eens op Facebook toegevoegd. Kan het zeer waarderen
Hmm, doe dan maar even facebookberichten of appen, want dat vergeet ikquote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dat kunt waarderen, moet je misschien eens op zoek gaan naar John and John (volgens mij of johnandjohn.nl of sickcomic.com, niet op het werk)
Niet alles wat ze maken is leuk natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2014 11:07 schreef Bart het volgende:
Coole plaatjes maken ze bij cyanide ja.
Ik ben het nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles wat ze maken is leuk natuurlijk.
Volgens mij is 't beige.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik hou niet zo van witte jurkjes, dus ik stem voor de eerste![]()
Niet dat het nog nut heeft
Olvaritdiaree-taupe?quote:
Oooooeeeee!quote:
Je hebt gewoon een slechte Turk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleiner maken (echt mooi) duurt langer dan een nieuwe maken
Kan wel hoor, maar ik ga die moeite nooit doen voor een h&mtje zeg maar. Alleen bij echt mooie jurkjes
En vaak word het er alsnog niet mooier van
Ik heb mijn lievelingsjurk laatst kleiner gemaakt maar nu staat het model gewoon niet meer mooi
Jouw jurkjes zitten altijd als gegoten nadat ze ingenomen zijn?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een slechte Turk.
Mijn Turk kan datEn goed.
Hij is altijd wel tevreden als ie is genaaid door zijn Turk.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw jurkjes zitten altijd als gegoten nadat ze ingenomen zijn?
gebruikt die nog de klassieke kruissteek?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is altijd wel tevreden als ie is genaaid door zijn Turk.
Badum-tsj.
Tis wel altijd retestrakquote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef clevy het volgende:
[..]
gebruikt die nog de klassieke kruissteek?
Ik dacht het zelfde maar het ligt toch net wat anders:quote:Op donderdag 25 september 2014 20:30 schreef HeatWave het volgende:
Randon rant: wat is dat voor een amoebennummer bij de INGreclame?
En ik dacht oehoeohoe (hoe leeg moet je brein zijn als je oehoeoehoe denkt?)
/randon rant.
Het blijft intens debiel klinkenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht het zelfde maar het ligt toch net wat anders:
Correct, het is een kutnummer idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het blijft intens debiel klinken.
het is ook nog eens een enorm zeikdeuntje natuurlijk.
Onder welke steen heb jij gelegen? Dat nummer is alweer maanden oud (en populair)quote:Op donderdag 25 september 2014 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het blijft intens debiel klinken.
het is ook nog eens een enorm zeikdeuntje natuurlijk.
Die grote Amsterdamse steen. Shhht! Straks merkt ie dat Nederland begint die stad buiten te sluiten!quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? Dat nummer is alweer maanden oud (en populair)
JE KAN HEEEEEEEEEEEEEEEEEET!quote:
Amsterdamquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die grote Amsterdamse steen. Shhht! Straks merkt ie dat Nederland begint die stad buiten te sluiten!
Het wordt net als t Singapore straks. Gewoon lekker afscheiden en zelfstandigquote:
Eindhoven zich afscheiden? Ja dat is prima inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt net als t Singapore straks. Gewoon lekker afscheiden en zelfstandigWillen zij, willen wij, prima!
Mja, zeer matige grap, gezien dat hij net er voor jouw quote met Amsterdam. Beetje ver gezocht. 4/10quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eindhoven zich afscheiden? Ja dat is prima inderdaad.
Ik zou vast beginnen met graven als ik jou was. Gracht er omheen.
Kun je die kut ringweg wel voor gebruiken.
Ik heb nog nooit een Amsterdammer horen zeggen dat ze zich willen afscheiden van wie of wat dan ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, zeer matige grap, gezien dat hij net er voor jouw quote met Amsterdam. Beetje ver gezocht. 4/10
Maakt verder niks uit. Ang3l had het over Amsterdam (zeer duidelijk) en jij begint te neuzelen over Eindhoven. Matige grap (niet op de markt)quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Amsterdammer horen zeggen dat ze zich willen afscheiden van wie of wat dan ook.
Ik welquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Amsterdammer horen zeggen dat ze zich willen afscheiden van wie of wat dan ook.
Woonplek - Utrecht is prima te doen?quote:
Net als rustig en fatsoenlijk typenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik welVaak.
Aangezien er niets buiten Amsterdam is. Met die opmerking scheidt je jezelf al af.
Maar grapjes over A'dam maken is uit den boze. Mag blijkbaar alleen over de provincie.
Want als je m al maakt, dan wordt ie gewoon gekopieerd met Amsdterdam vervangen door Eindhoven.
Staat genoteerd!![]()
Ik moet t ook allemala nog leren hoor
Klein uur deur - deurquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woonplek - Utrecht is prima te doen?
Nee, ik heb al een RZRquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:53 schreef Q. het volgende:
Babs, heb je ook in de rij gelegen voor een iPhone 6?
Ik wacht tot FFXV, aangezien ik nu t aanbod nog maar mager vindt of dat t gewoonweg ook nog op de PS3 uitkomt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Q. het volgende:
Anyway. Wie had er hier al meer een PS4? Wat zijn verder nog leuke games?
quote:
Eentje uit japan meegenomen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:52 schreef Q. het volgende:
Anyway. Wie had er hier al meer een PS4? Wat zijn verder nog leuke games?
Ik kreeg dinsdag al mails van Singaporese collega's of er hier nog zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:53 schreef Q. het volgende:
Babs, heb je ook in de rij gelegen voor een iPhone 6?
Ik neem aan dat je daarvoor niet in de rij hebt hoeven liggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, paste niet in mn handbagage. Maar gewoon bij de MediaMarkt gehaald.
De MM nog rijker makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, paste niet in mn handbagage. Maar gewoon bij de MediaMarkt gehaald.
Het is simpel: de MM is het dichtste bij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
De MM nog rijker maken![]()
Ik probeer die winkel altijd te vermijden.
Maar PS4 wel cool. Welke gamnes hou je van? Van die nerden games zoals Angel toch?
Mja, aangezien het zowat de enige winkel nog is die fysieke bluerays en dvd's heeft en ik t fijn vind "door de bakken te graaien" moet ik wel, nat het afzwaaien van de FRS/vanLeest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
De MM nog rijker maken![]()
Ik probeer die winkel altijd te vermijden.
Hoezo zijn TR en TLOU en B2S nou weer nerden games?quote:Maar PS4 wel cool. Welke gamnes hou je van? Van die nerden games zoals Angel toch?
TR.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, aangezien het zowat de enige winkel nog is die fysieke bluerays en dvd's heeft en ik t fijn vind "door de bakken te graaien" moet ik wel, nat het afzwaaien van de FRS/vanLeest.
[..]
Hoezo zijn TR en TLOU en B2S nou weer nerden games?
Ja en die is er dus volgens mij ook weer in een PS4 remaster.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
TR.![]()
Het is dat ik die al heb op zowel de PC als op de PS3.
Yep maar dat vind ik een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en die is er dus volgens mij ook weer in een PS4 remaster.
Ik ook. Leuk hoor, zo'n remaster. Maar aangezien zowel TLOU als TR er al prachtig uitzien op de PS3 vind ik t niet echt nodig. Ik heb alleen aan de remaster van FFX voor de PS3 zitten denken, omdat ik dan de PS2 niet aan hoef te zwengelen, maar verder kunnen beeld voor beeld remasters me gestolen woren. Remakes is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep maar dat vind ik een beetje teveel van het goede.
Moet zeggen dat TLOU op de PS4 er veel mooier uit ziet en veel soepeler loopt op 60 fps. Het is een game die ik over 10 jaar nog steeds af en toe uitspeel dus de PS3 versie gaat nu in de verkoop (iemand interesse?) zodat ik de beste versie heb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Leuk hoor, zo'n remaster. Maar aangezien zowel TLOU als TR er al prachtig uitzien op de PS3 vind ik t niet echt nodig. Ik heb alleen aan de remaster van FFX voor de PS3 zitten denken, omdat ik dan de PS2 niet aan hoef te zwengelen, maar verder kunnen beeld voor beeld remasters me gestolen woren. Remakes is een ander verhaal.
Kan me er ook wel iets bij voorstellen, maar dan zou ik dat pas doen als de 4-versie in de budgetbak ligt ergens. EN over 10 jaar is er vast al een PS5 remaster.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat TLOU op de PS4 er veel mooier uit ziet en veel soepeler loopt op 60 fps. Het is een game die ik over 10 jaar nog steeds af en toe uitspeel dus de PS3 versie gaat nu in de verkoop (iemand interesse?) zodat ik de beste versie heb.
Ik wacht met de TR remaster tot die in de budget-bak ligt over een jaartje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me er ook wel iets bij voorstellen, maar dan zou ik dat pas doen als de 4-versie in de budgetbak ligt ergens. EN over 10 jaar is er vast al een PS5 remaster.
Ja de 3-versie is echt nog maar 9,- of zo nuquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht met de TR remaster tot die in de budget-bak ligt over een jaartje.
Hou je niet van ACquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht met de TR remaster tot die in de budget-bak ligt over een jaartje.
TLOU = The Last Of Usquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben een nerd en heb geen idee waar het over gaat.
Daar heb ik er dus serieus nog nooit 1 van gespeeld, terwijl t me best leuk lijkt.quote:
Moet je nagaan hoe dit als niet nerd isquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Die is kort maar krachtig. Zit gratis bij de remastered versie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
In de Winq (gay blad) stond een stuk over The Last Of Us..... en ze spoilerden de DLC(die ik nog steeeeeeeeds moet spelen)
Heb zowel 2 als 3 hier liggen maar nooit heel fanatiek gespeeld. Zo maar eens 4 halen voor de ps4, is redelijk betaalbaar. Het is toch herfst dus genoeg tijd.quote:
Tieten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |