Je moet eens vertrouwen hebben in de mensen hierquote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Bart het volgende:
Vicieuze cirkel van vertrouwen, daar trap ik niet in.
Mogelijk. Het typt wel lekker op zich, maar af en toe mis ik een letter merk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je misschien zelfs beter typen!
En het geeft in ieder geval een indicatie
Doen we er wel een foutcorrectie overheen.. dat komt wel goedquote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Bart het volgende:
Mogelijk. Het typt wel lekker op zich, maar af en toe mis ik een letter merk ik.
Right. Mensen die in R&P komen. Haquote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet eens vertrouwen hebben in de mensen hier
Je vindt er eentje meer dan leuk?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega's zijn dit keer belangrijker
Je mist een punt aan het eind van je zin.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doen we er wel een foutcorrectie overheen.. dat komt wel goed
Taalnazi?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef Bart het volgende:
Je mist een punt aan het eind van je zin.
Want? Daar gelden andere taal- en spellingsregels?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij vind ik dat op een forum niet perse een post altijd een punt achter een zin dient te hebben
"ik vind"quote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
Want? Daar gelden andere taal- en spellingsregels?
Schat, dit zijn andere collegasquote:
Overal zijn de taalregels hetzelfde.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij vind ik dat op een forum niet perse een post altijd een punt achter een zin dient te hebben
Heb je aan mij niet genoegquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Maar de vraag is, moet dat altijd met een punt aan het einde van de zin?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Je moet gewoon overal netjes praten/tiepen.
Uit respect voor de ontvanger/lezer typ ik correct Nederlands (althans, dat probeer ik, ik maak uiteraard ook wel eens een foutje). De andere kant doet moeite om het te lezen, dan vind ik dat ik er moeite in hoor te steken om het te schrijven/typen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is, moet dat altijd met een punt aan het einde van de zin?
De verwerking? Moet hij dan niet bij het crematorium zijn?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Wel netjes, net weer gebeld door een manager om te vragen hoe het staat met verwerking van die overleden collega.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef Bart het volgende:
De verwerking? Moet hij dan niet bij het crematorium zijn?
Soylent Greenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef Bart het volgende:
[..]
De verwerking? Moet hij dan niet bij het crematorium zijn?
Je werkt bij een crematorium?quote:
Anders is/heeft het geen zin.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de vraag is, moet dat altijd met een punt aan het einde van de zin?
Bij een crematorium werken en dan overlijden is nooit grappig.quote:
Wel handigquote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij een crematorium werken en dan overlijden is nooit grappig.
Dat snap ik ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Een vraagteken of uitroepteken mag ook.
quote:
En dat je collega's niet naar je uitvaart komen omdat ze dan moeten werken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij een crematorium werken en dan overlijden is nooit grappig.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
De punt moet na de zin. En na de smiley..
Correctquote:
Dan zijn ze toch juist wel bij je uitvaart? Alleen aan het werk.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat je collega's niet naar je uitvaart komen omdat ze dan moeten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |