Gewoon niet meer meenemen, ze moeten je de korting toch geven..quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Vraag je eerder af waarom 10 miljoen mensen zo'n bonuskaart wordt opgedrongen i.p.v. dat AH dat gewoon fijn zelf doet...
Ik las kaassalamiquote:
eerst vond ik het ook maar onzin, maar de nieuwe bonuskaart geeft je ook een persoonlijk bonusvoordeel en dat vind ik nog wel toegevoegde waarde hebben!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Vraag je eerder af waarom 10 miljoen mensen zo'n bonuskaart wordt opgedrongen i.p.v. dat AH dat gewoon fijn zelf doet...
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:02 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
eerst vond ik het ook maar onzin, maar de nieuwe bonuskaart geeft je ook een persoonlijk bonusvoordeel en dat vind ik nog wel toegevoegde waarde hebben!
Waarom?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:58 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Gewoon niet meer meenemen, ze moeten je de korting toch geven..
Nouja, ik eet tweemaal daags een bakje cruesli en ik ga door een groot verpakking in een week tijd. Als ik dan 25% extra bonuskorting krijg om een andere smaak uit te proberen, vind ik dat extra waarde hebbenquote:
Die cruesli is natuurlijk alleen bij de AH te krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:05 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Nouja, ik eet tweemaal daags een bakje cruesli en ik ga door een groot verpakking in een week tijd. Als ik dan 25% extra bonuskorting krijg om een andere smaak uit te proberen, vind ik dat extra waarde hebben
Ik woon boven de AH, de eerste andere supermarkt die geen AH is, is 15 minuten fietsen... Of dat mij 10 cent scheelt zal mij worst wezenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die cruesli is natuurlijk alleen bij de AH te krijgen.
FTFYquote:Op woensdag 24 september 2014 13:07 schreef pijltjegooien het volgende:
Alleen kansloze paupers betalen hun boodschappen.
20 minuten enkele reis op de fiets en met de auto niet te doen door huidige wegwerkzaamhedenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef vaarsuvius het volgende:
ga dan naar een zelf scan AH, TS
Ik las poepchineesquote:
Annemarie van Gaal-alertquote:Op woensdag 24 september 2014 13:18 schreef snakelady het volgende:
Ik betaal haast altijd contact, dit omdat je dan meer controle hebt over wat je uitgeeft
FIOD-alertquote:klanten ( ben fotografe) betalen mij ook vaak contant.
Is vaak ook het geval ja. De enige voor wie het enorm prettig is om met kaart te betalen is voor de supermarkt omdat ze dan minder cash hebben liggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:18 schreef BasEnAad het volgende:
Mijn ervaring is niet dat pinnen sneller gaat dan contant. Onterechte klacht!
Dat mensen contant betalen betekend nog niet dat het zwart is.quote:
Jaaaaaaaaaaaaajaquote:Op woensdag 24 september 2014 13:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat mensen contant betalen betekend nog niet dat het zwart is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |