Damn, wil je wel horen wat ik wil zeggen? je kunt niet uitsluiten dat er geen dieren mee aan de haal gegaan zijn. Jaguar, poema, gieren etc.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:28 schreef Za het volgende:
[..]
De theorie van de rivier is van het OM, niet van mij. (zie bron onderaan)
Jij hebt het over weken in post #101, al dan niet in water, wat je daarin zegt is waanzin.
bron rivier hypothese OM Panama:
http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:33 schreef agter het volgende:
Damn, wil je wel horen wat ik wil zeggen: je kunt niet uitsluiten dat er geen dieren mee aan de haal gegaan zijn.
Jij vindt kennelijk dat je dat wel kunt uitsluiten.
Einde verhaal.
Ik denk dat het uitgesloten is dat dieren verantwoordelijk zijn voor hun dood.quote:
Mijn doelen:quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn doelen:
- de route van K & L reconstrueren
- reptielen zoeken (hobby van me)
- vakantie houden
Als je Gids van de Wandelpaden rond Boquete (met uitgebreide routebeschrijvingen en duidelijke kaarten) uitkomt, koop ik hem, ook al ben ik helemaal niet van plan om naar Panama te gaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:18 schreef Perico het volgende:
[..]
Mijn doelen:
-- Expertise als natuurgids inbrengen en met Chani ouwehoeren
-- Routes helder beschrijven en mogelijke afslagen inventariseren
-- Routes tracken via Endomondo, met automatische kaart
-- 12 uur lopen is geen probleem
-- Sterke verhalen vertellen over mijn tijd in Pata de Macho, Alto Romero en Rio Velorio
-- De excursie naar de aardbeienfarm annuleren
-- Professor of the Mountain badge verdienen
Haha tof !quote:Op donderdag 25 september 2014 02:41 schreef Gorraay het volgende:
Als je Gids van de Wandelpaden rond Boquete (met uitgebreide routebeschrijvingen en duidelijke kaarten) uitkomt, koop ik hem, ook al ben ik helemaal niet van plan om naar Panama te gaan.
De prijs voor het uitstapje met hem is behoorlijk hoog (zeker voor Panamese begrippen), hij wilde dit niet missen.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:40 schreef jackie12 het volgende:
F.G komt Kris en Lisanne op 2 april halen voor de aardbeienfarm.
Waar deze is, is onduidelijk.
K en L komen niet opdagen. F wil perse hun kamer in. (?)
Als K en L er niet zijn waarom is F.G dan niet zoals afgesproken alleen met Eileen naar de aardbeienfarm gegaan?
Ik ben ook op mijn vakanties (vanwege een kater) niet op komen dagen voor een geplande excursie.
Denk dan niet dat de excursieleider mij dan kwam ophalen van mn hotel of dat de excursie voor de andere dan niet door ging.
Voor hetzelfde geld waren K en L de avond van te voren aan de wandel gegaan en waren ze met 2 vreselijke knappe Panamese jongens mee naar huis gegaan.
Ik ga nog een beetje olie op t vuur gooien;
waaruit blijkt dat F.G samen met Eileen was op de ochtend van 2 april?
Hij zei iig dat ze 3 dagen daarna terug naar Duitsland ging (wat niet waar is)
Punt is wel dat er geen sporen van wilde dieren zijn aangetroffen op de botten.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:33 schreef agter het volgende:
[..]
Damn, wil je wel horen wat ik wil zeggen? je kunt niet uitsluiten dat er geen dieren mee aan de haal gegaan zijn. Jaguar, poema, gieren etc.
Jij vindt kennelijk dat je dat wel kunt uitsluiten.
Einde verhaal.
Ik snap je punt.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Punt is wel dat er geen sporen van wilde dieren zijn aangetroffen op de botten.
Het idee dat katachtigen het vlees zouden oplikken ipv verscheuren is wat vergezocht. Ik heb dan geen kat maar een hond en als ik haar een stuk schenkel geef dan zie je binnen een paar minuten de krassen van haar tanden en kiezen overduidelijk op het bot staan.
Ik heb net even een YouTube filmpje opgezocht over een poema die een aap op eet.. maar dat is echt te goor om hier te plaatsen. Dat zie je echt wel op de botten.
Dan las ik hier nog ergens een opmerking over bacteriën en dat sommige resten dan bedekt zouden zijn geweest waardoor die langzamer zouden ontbinden... Tja.. die bacteriën zitten in het lichaam, met name in de buikholte dus bedekken of niet heeft geen zin.
3 maanden voor volledige ontbinding én verspreiding is echt te kort zonder sporen van dieren op de botten. En een rivier trekt geen lichamen uit elkaar.
Als een bot schoon is gegeten door een dier met tanden/kiezen, dan krijg je sporen op dat specifieke bot. Daar heb je dus geen heel skelet voor nodig.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:32 schreef agter het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Helaas hebben we niet zoveel botten. Dus uitsluiten kun je het, imo, niet.
Dat zou anders zijn als je het skelet compleet hebt, dan kun je daar wel een zinnige uitspraak over doen. Maar nu is er maar zo weinig gevonden.
Link?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:01 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb net even een YouTube filmpje opgezocht over een poema die een aap op eet.. maar dat is echt te goor om hier te plaatsen.
Contradictio in terminisquote:Op donderdag 25 september 2014 02:12 schreef jackie12 het volgende:
Ik denk dat het uitgesloten is...
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als een bot schoon is gegeten door een dier met tanden/kiezen, dan krijg je sporen op dat specifieke bot. Daar heb je dus geen heel skelet voor nodig.
Er zijn echter wel aanwijzingen dat die botten niet als bot daar zijn terecht gekomen. Die fosfaten kunnen duiden op vergaan weefsel. Er zijn geen sleepsporen op de botten aangetroffen en ook geen sporen van dieren.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:21 schreef agter het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Echter, daarmee kun je nog steeds niet uitsluiten dat er botten (en dus delen van het lichaam) zijn die door dieren versleept zijn. We hebben nl niet alle botten. Sterker nog, we hebben maar heel weinig botten.
En dan willen sommigen dat de ouders hier mee gaan lezenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Google even. Het is zo goor dat ik hier zelfs geen link wil plaatsen.
Deze?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Google even. Het is zo goor dat ik hier zelfs geen link wil plaatsen.
Juist daarom wil ik die link niet plaatsen.. en doet helaas Dr.Kloothommel dat wel. Met die meiden in je achterhoofd wil je dat gewoon niet zien, natuur of niet. Maar niet iedereen heeft empathie in zijn lijf zitten.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan willen sommigen dat de ouders hier mee gaan lezen![]()
Of nog erger: ze een mailtje sturen over hun bevindingen.
Ja. Hier het linkje:quote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef Marrije het volgende:
Op nu.nl staat dat het onderzoek niet wordt afgesloten. En dat het nfi nog onderzoek gaat doen op de botten die de fam van lisanne meeneemt.
dat lukt me niet zo goed mobiel, dank jequote:Op donderdag 25 september 2014 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Hier het linkje:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-week-nederland.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |