Morgenavond toch? Na psv-utrecht, rtl7 dacht ikquote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Antaris het volgende:
Maar wordt er vanavond samenvattingen uitgezonden?
Zo ja, op welke zender en hoe laat?
Bij mij werkt ie anders prima op Fox Go, loopt wel wat achter denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
Fox.
Die stream werkt minder goed dan die van janlul.comDus nu janlul, terwijl ik gewoon betaal voor FOX.
Bij mij herhaalt hij zich steeds random, dan begint hij zeg maar 10 seconde terug weer met afspelen. En dat om de paar minuten, ineens.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie anders prima op Fox Go, loopt wel wat achter denk ik.
Is niet gek, gezien FOX de stream moet encrypten, en Janpenis niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
Die stream werkt minder goed dan die van janlul.comDus nu janlul, terwijl ik gewoon betaal voor FOX.
Kut. Een dag wachten.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Morgenavond toch? Na psv-utrecht, rtl7 dacht ik
Dat is echt een lijp probleem, vooral omdat het pas na een tijd opvalt. (verrek, weer bijna een goalquote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij herhaalt hij zich steeds random, dan begint hij zeg maar 10 seconde terug weer met afspelen. En dat om de paar minuten, ineens.Dit heb ik al op meerdere pc's gehad.
Ah, jij hebt het ook?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is echt een lijp probleem, vooral omdat het pas na een tijd opvalt. (verrek, weer bijna een goal).
Probeer Internet Explorer 11, en zet hardware acceleratie uit met rechtermuisklik op het FOX streampie.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Typisch het volgende:
Weet ook niet zo goed waar het aan kan liggen, Windows 8, Windows 8 en Windows 7 met allerlei verschillende browers maakt ook geen verschil.
Komt omdat die jood van GAE al in het groen speeltquote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Vermecelli het volgende:
Wat heeft Vermeer een vreselijk shirt aan zeg, lichtgroen met wit
Met periodes komt het vaak voor en kan bij iedere stream gebeuren, jan doet het gelukkig wel okay van de keer.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het ook?
Weet ook niet zo goed waar het aan kan liggen, Windows 8, Windows 8 en Windows 7 met allerlei verschillende browers maakt ook geen verschil.
janlul doet het prima en loopt niet echt achter op foxgo lijkt hetquote:Op woensdag 24 september 2014 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Probeer Internet Explorer 11, en zet hardware acceleratie uit met rechtermuisklik op het FOX streampie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |