Kijk eens boven je.quote:
Zaterdag ook?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd en overal. Ook in Sevilla.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 24 september 2014 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Zin in vanavond, maar vooral ook in zaterdag.
[..]
Hebben wij deze boetes ook al gehad?
Hahaha wat een sukkelquote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Coke-snuivende gymleraar bij Feyenoord-Ajax zorgt voor ophef
Open en bloot enzo wat een nerd, doe het dan op de wc
Strak strak in z'n trainingspak-pak.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Zo zo, gesprekken gevoerd: "Foei, dat mag helemaal niet hè. Neeee, dat mag echt niet hoor"quote:Ophef over beelden cokesnuivende Feyenoordfan
TV-producent Endemol heeft een werknemer gestraft die beelden op internet had gezet waarop is te zien hoe een Feyenoord-fan in de Kuip vermoedelijk cocaïne snuift.
De medewerker zat in de studio van FOX Sports in Amsterdam en had de beelden met telefoon in de regiekamer opgenomen. Volgens Endemol is dat streng verboden.
De opnames zijn zondag gemaakt kort na de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax. De beelden zijn niet uitgezonden geweest op televisie. Maar op internet is er wel ophef over ontstaan, omdat Ajax-fans de beelden online hadden gezet.
‘’Het is ten strengste verboden om beelden met een eigen camera te filmen en naar buiten te brengen. Het is de eerste keer dat ons dit overkomt. We betreuren dat uiteraard. Met de medewerker zijn gesprekken gevoerd en worden passende maatregelen genomen’’, zegt een woordvoerder van Endemol.
Ook FOX Sports is niet blij met het handelen van de Endemol-medewerker. ‘’Wij keuren het ten zeerste af. Dit dient niemands belang. Wij laten de maatregelen verder over aan Endemol.’’
Onderzoek
De beelden hebben voor de hoofdrolspeler inmiddels vervelende gevolgen gehad. Het blijkt om een gymleraar van een Maastrichtse scholengemeenschap te gaan. De school is naar aanleiding van het voorval een onderzoek naar hem gestart.
schuld van de joduuuhhquote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Mooi aan de schandpaal op Facebook die kneus.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo zo, gesprekken gevoerd: "Foei, dat mag helemaal niet hè. Neeee, dat mag echt niet hoor"
Ik woon in Deventer, dus bieren ga ik sowieso.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanavond, zaterdag, wanneer niet. Hoezo? Wil je een biertje doen?
Het is een leraar hé. Natuurlijk maakt het niet uit wat je in je vrije tijd doet, alleen dit gaat heel internet rond dankzij AFCA.nl. Het is toch logisch dat een schooldirectie dit niet pikt?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Keltie het volgende:
Dus je werkgever in Limburg gaat een onderzoek instellen naar iets wat je in Rotterdam, buiten werktijd, doet... Hmmm..
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooi aan de schandpaal op Facebook die kneus.
Wat niet pikt. Dat iemand in zijn vrije tijd snuift? Meid, het is allemaal wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een leraar hé. Natuurlijk maakt het niet uit wat je in je vrije tijd doet, alleen dit gaat heel internet rond dankzij AFCA.nl. Het is toch logisch dat een schooldirectie dit niet pikt?
Njah. De kans dat je 10 minuten na de wedstrijd gefilmd wordt, vervolgens niet op TV komt maar de beelden wel verspreid ziet worden door een stagiair bij fox is ook wel bijzonder groot.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Zelf leraar zijnde snap ik dat onderzoek wel. Je blijft een voorbeeldfunctie hebben - dan moet je niet als een paardenlul onder t oog van camera's je neusholte poederen. Kinderen zien dat, en die boeien het geen kont of het in je vrije tijd is.
Als de beste man normaal functioneert zou het mij geen fluit uitmaken wat'ie privé uitvreet.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een leraar hé. Natuurlijk maakt het niet uit wat je in je vrije tijd doet, alleen dit gaat heel internet rond dankzij AFCA.nl. Het is toch logisch dat een schooldirectie dit niet pikt?
Heb het zo vaak om mij heen zien gebeuren in De Kuip. WC snuivers ken ik alleen van uitwedstrijden eigenlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. De kans dat je 10 minuten na de wedstrijd gefilmd wordt, vervolgens niet op TV komt maar de beelden wel verspreid ziet worden door een stagiair bij fox is ook wel bijzonder groot.
Ik vind het eigenlijk vooral een mongool dat hij het op het vak doet met het oog op een SV. Die beveiligingscamera's registreren dat ook gewoon en hij zal niet de eerste zijn die daardoor eej SV'tje krijgt.
Ik ook wel. Maar je hoort steeds vaker dat mensen daarvoor gepakt worden. Wil je ook niet riskeren lijkt me.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het zo vaak om mij heen zien gebeuren in De Kuip. WC snuivers ken ik alleen van uitwedstrijden eigenlijk
Het is een lieve aardige manquote:Op woensdag 24 september 2014 17:09 schreef Drankster het volgende:
Ik zie ze zelden in het vak snuiven, maar op de WC hoor je de ene na de andere 'zwaar inhaleren' in de hokjes om je heen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het zo vaak om mij heen zien gebeuren in De Kuip. WC snuivers ken ik alleen van uitwedstrijden eigenlijk
Maar zou die school er ook een probleem van maken als meneer een paap aan het roken was? Dat zie je constant openlijk in vakken. En moet ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zie ze zelden in het vak snuiven, maar op de WC hoor je de ene na de andere 'zwaar inhaleren' in de hokjes om je heen.
Wel ernstige privacyschending trouwens ja. Die staat er ook lekker op voortaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Ben trouwens benieuwd watvoor 'straf' die FOX medewerker krijgt, na al dat geblaat van FOX over de ernst van het lekken. Ontslag is het dus klaarblijkelijk niet.
Er is een redelijk verschil tussen een peuk en coke.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar zou die school er ook een probleem van maken als meneer een paap aan het roken was? Dat zie je constant openlijk in vakken. En moet ook gewoon kunnen.
Hij wordt de assistent van Jan Jood lijkt me. Moet je constant ervoor zorgen dat die neus niet pontificaal in beeld komt. Monnikkenwerk.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Ben trouwens benieuwd watvoor 'straf' die FOX medewerker krijgt, na al dat geblaat van FOX over de ernst van het lekken. Ontslag is het dus klaarblijkelijk niet.
Je mag gewoon gefilmd worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel ernstige privacyschending trouwens ja. Die staat er ook lekker op voortaan.
Ik bedoel een blow he.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er is een redelijk verschil tussen een peuk en coke.
Met paap bedoel je joint? Vast wel. Mij kan het niks schelen hoor, even voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar zou die school er ook een probleem van maken als meneer een paap aan het roken was? Dat zie je constant openlijk in vakken. En moet ook gewoon kunnen.
Dit is filmen in de regiekamer zonder toestemming en het vervolgens lekken. Lijkt me niet dat dat 'gewoon mag'.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mag gewoon gefilmd worden.
Ja idd. Dat zeg ik al jaren eigenlijk maar als ik ff google heeft dat woord een verrassende uitkomst.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Met paap bedoel je joint? Vast wel. Mij kan het niks schelen hoor, even voor de duidelijkheid.
Lijkt me niet dat je beelden die niet gebruikt zijn voor de uitzending zomaar mag lekken.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja idd. Dat zeg ik al jaren eigenlijk maar als ik ff google heeft dat woord een verrassende uitkomst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paap_%28scheldwoord%29
Ach ik rook gewoon graag katholieke personen.
Dat waren er wel verrassend veel trouwens. Wel prachtig om te zien. Er was een vak dat helemaal vol zat met Feyenoorders, hoorde dat de Business Club van Feyenoord dat vak had opgekocht?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Altijd en overal. Ook in Sevilla.
Tjaap, dat ken ik dan wel weer als zijnde een joint.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Wiebeldak het volgende:
Ja idd. Dat zeg ik al jaren eigenlijk maar als ik ff google heeft dat woord een verrassende uitkomst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paap_%28scheldwoord%29
Ach ik rook gewoon graag katholieke personen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is Endemol niet met je eens kennelijk. Kijk, gewoon in het stadion filmen prima (alhoewel je dan een naaier 1e klas bent), dit mag dus nietquote:‘’Het is ten strengste verboden om beelden met een eigen camera te filmen en naar buiten te brengen. Het is de eerste keer dat ons dit overkomt. We betreuren dat uiteraard. Met de medewerker zijn gesprekken gevoerd en worden passende maatregelen genomen’’, zegt een woordvoerder van Endemol.
Mag van wie is natuurlijk de vraag, het mag volgens de wet maar het lijkt me logisch dat er intern andere regels zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Is Endemol niet met je eens kennelijk. Kijk, gewoon in het stadion filmen prima (alhoewel je dan een naaier 1e klas bent), dit mag dus niet
Heeft met de bekerwinst van Zwolle niets te maken, het GAE bestuur wil 25 euro voor een kaartje ook al ben je seizoenskaart houder.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Happel het volgende:
Beker leeft totaal niet in Deventer nadat Zwolle deze heeft gewonnen vorig seizoen. Zijn zelfs nog kaarten te koop voor de wedstrijd vanavond.
Ik ben blij dat dat op dit moment de enige speler is waarover we kunnen klagen dat hij in de basisopstelling staat. Nog niet zolang geleden baalde ik ook dat Mulder, Mathijsen, Immers en Te Vrede in de basis stonden.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, Vilhena; Schaken, Kazim-Richards en Boëtius
Weer Schaken goverredomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |