abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144862177
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef Selestha het volgende:
..en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail O+
Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_144862205
Cocktails. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144862209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom kan je niet wandelen in het Archeon? :P
Daar kan je best kilometers maken :Y ;)
pi_144862210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
Ja zo voelt het echt ja :D

Ik heb het gevoel dat ik het nu zelfs beter heb dan voor ik wegga ;)
pi_144862272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat voor toetje ga je maken? :)
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen :9

Tenzij je briljante andere suggesties hebt :? Het moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144862289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.

Maar als je het zo klaarmaakt vreet ik mijn vingers erbij op!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/

Foto RobinOok:
[ afbeelding ]

O+ :9
Dat spul is echt zo mega lekker :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144862310
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh lekker mini. :9

Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
Pruimencake, Pruimen Tarte Tartin, gewoon zo, pruimenjam, pruimensap :9~
pi_144862362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tajine met pruimen, stoofvlees met pruimen, pruimenchutney O+
pi_144862368
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
pi_144862374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom kan je niet wandelen in het Archeon? :P
Omdat me dat meer kost dan die EUR 2.50 die ik nu ga betalen voor de http://www.geuzendag.nl/geuzenwandeling.htm :Y) En wandelen in het Archeon gaat vast niet met een, hopelijk, gemiddelde snelheid van 5-5,5 km / uur. Ik voorzie heel veel slenterwerk :Y)
pi_144862405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
Hmmm...klinkt bijna net zo lekker als de appel-stroopwafel-crumble :9
pi_144862415
Heb ik iets gemist over een Archeonmeet ofzo?
pi_144862427
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen :9

Tenzij je briljante andere suggesties hebt :? Het moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten :Y)
Mousse van Cees klinkt prima! ^O^
pi_144862505
Ik vraag me wel eens af hoeveel kilometer ik maak als ik een dagje in de Efteling ben (gemiddeld elke twee weken een keer). Ik loop er ook altijd stevig door. Niks van dat geslenter! :)
Ik weet toevallig dat de volledige Sprookjesbosroute zo'n twee kilometer is en dat het voltallige pretpark ongeveer zeventig hectare beslaat, maar hoever ik nou loop op een gemiddelde dag? Geen idee!
pi_144862624
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef minilot het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel kilometer ik maak als ik een dagje in de Efteling ben (gemiddeld elke twee weken een keer). Ik loop er ook altijd stevig door. Niks van dat geslenter! :)
Ik weet toevallig dat de volledige Sprookjesbosroute zo'n twee kilometer is en dat het voltallige pretpark ongeveer zeventig hectare beslaat, maar hoever ik nou loop op een gemiddelde dag? Geen idee!
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aan :Y)
pi_144862712
Lonaa, volgens mij zijn je buren zeikerds 8-) Ik heb die foto van je tuin gezien en er zijn hier buurten waar ze zouden willen dat de tuinen er zo uitzien :D Het is geen 'mooie tuin', maar het was verder wel opgeruimd en zo. Wat ik me herinner hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144862716
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aan :Y)
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.

Niet eerder aan gedacht om het ook eens bij te houden voor al die dagen in de Efteling, terwijl ik daar toch steeds weer flink wat kilometers maak. Ik interpreteer dat helemaal niet als lichaamsbeweging, maar dat is het natuurlijk wel! :)

Dank voor de tip Pee! :*
pi_144862791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef minilot het volgende:

[..]

O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.

Niet eerder aan gedacht om het ook eens bij te houden voor al die dagen in de Efteling, terwijl ik daar toch steeds weer flink wat kilometers maak. Ik interpreteer dat helemaal niet als lichaamsbeweging, maar dat is het natuurlijk wel! :)

Dank voor de tip Pee! :*
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelang :Y)
pi_144862847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelang :Y)
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende week :Y
pi_144862912
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende week :Y
^O^ Ook graag de gemiddelde wandelsnelheden 8-) Of misschien zelfs wel de route *)
pi_144863191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Of misschien zelfs wel de route *)
Da's wel heel privé! ;)
pi_144863208
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's wel heel privé! ;)
Pfff. De Efteling en prive *)
pi_144863213
Awww, regenboog uit mijn kantoorraam!

pi_144863232
Ok. Eten bij de buuf vanavond :W
pi_144863402
Smakelijk!
pi_144863410
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Pfff. De Efteling en prive *)
Je moest eens weten! >:)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 september 2014 @ 19:47:32 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144867106
Kraan maakt nu bij DWDD Coulibiac :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_144868347
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor ik čcht moet uitwijken naar een andere supermarkt. Mijn supermarkt sluit op 2 oktober om te worden verbouwd tot een AH, maar ze zijn geloof ik al helemaal gestopt met bevoorraden. Inmiddels zijn de koel en diepvriesruimtes vrijwel leeg (nog een zielig beetje over, lijkt wel een Russische winkel uit de jaren '80) en ook de gewone schappen zijn nu zo ingedeeld dat bovenste en onderste schap volledig leeg zijn met een (jawel) rood-wit lint er over gespannen :')

Brood wordt nog wel gewoon dagelijks gebakken ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144868667
Wij krijgen een mega-estafette biowinkel hier :o
pi_144868944
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wij krijgen een mega-estafette biowinkel hier :o
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niks :X Zou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')