Hmm, oh ja. G ook heel erg lactose-intolerant of niet? Want anders kan feta geloof ik wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
Dank!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Jouw foto was wel een stuk beter dan die van mijVolgens mij heb je er wat minder rucola in gedaan
In de chaos zondag heb ik dat er bovenop gegooid. Zonde want toen zag je niet meer wat er onder lag voor lekkersquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank!![]()
4 handjes. Maar dat lag allemaal onderop. Als je er dan half warme vijgen en zo op stort dan slinkt het en zie je er niks meer van.
Lijkt mij ook heerlijk. Alleen zijn er 3 ingrediënten bij waar ik niet van hou: sinaasappel, vijgen en feta.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga hem maken! Vrijdag of zo, alleen de Feta is niet zo'n goeie voor g.. mss ff tweaken met wat anders.
Ik lust überhaupt allesquote:Op woensdag 24 september 2014 07:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt mij heerlijk![]()
Maar ik lust dan ook alles wat er in gaat
![]()
Heeft TAV zich weer niet geschoren?quote:Op woensdag 24 september 2014 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Werd net wakker gekust door een heel harig klein prinsje![]()
Dat zou kunnen, maar hij was iig niet gekrompenquote:Op woensdag 24 september 2014 07:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft TAV zich weer niet geschoren?
Tomaten (rauw) en olijven. Verder lust ik alles.quote:Op woensdag 24 september 2014 07:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lust überhaupt allesDurf alleen geen garnalen meer te eten na die acute allergische reactie
Ross is ook supermakkelijk![]()
(itt mijn ex, die luste bijna niets)
Goedemorgen allemaal
Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga jij zondag nog naar de sunday market Lonaa?
Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..quote:Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, ja dat wilde ik eigenlijk wel. Vriendinnetjes supporten, maar ik krijg 's middags een andere vriendin op bezoek, dus het wordt even passen en meten.
Als ik ga, zal het aan het einde van de middag zijn.
Jij dan? Jij was de vorige keer niet geweest toch?
En morgen dan? Naarquote:Op woensdag 24 september 2014 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, en ik weet het ook nog niet zeker. Zaterdag verjaardag van mijn zusje in het westen dus misschien ben ik wel gewoon te moe. Maar anders zal ik ook niet te vroeg gaan iig..
Winterjas aan dus?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
brr, tis zo koud op kantoor! Gister werkte ik thuis, maar vertelden de mensen dat het 16 graden was, binnen. En vandaag kan dat niet veel beter zijn, na de nachtvorst. Brrrrr...
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.quote:
Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoorquote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.
Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
Nee, heb van die halve handschoentjes aan, en een sjaal om.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk op kantoorDat je buiten nog niet met je winterjas loopt snap ik
Oh ansjovis en blauwe kaas vind ik inderdaad ook niet lekker. Ik probeer het wel af en toe, maar mijn favoriet wordt het denk ik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.
Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |