Ja, jij bent al bejaard.quote:
Jij bent nog jong hoor rolfjen.quote:
forever 12quote:Op woensdag 24 september 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent nog jong hoor rolfjen.
hoe dichter bij de nul...quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jij bent al bejaard.
quote:Op woensdag 24 september 2014 07:53 schreef Bronson het volgende:
Gefeliciteerd SC.
Een hoelahoep meisje voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 08:14 schreef Pino112 het volgende:
Gefeliciteerd SC!
Als verjaardagscadeau is Sid vandaag te gast bij Giel
Thanks beidequote:
Verdomme Jimmy. Denk eens aan de werkende man die nu klem zit onder zijn werkbank cq. bureauquote:Op woensdag 24 september 2014 07:53 schreef Bronson het volgende:
Gefeliciteerd SC.
Een hoelahoep meisje voor jou.
[ afbeelding ]
Alles voor SC Rolf.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme Jimmy. Denk eens aan de werkende man die nu klem zit onder zijn werkbank cq. bureau
Wat een liefde altijd in dit topicquote:
Ook de uitdijende vrouw van 35 met zo'n kort pittig kapsel die op administratie werkt?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een liefde altijd in dit topic
Waar is Muis? En CG? Minthy? Alors?
Verjaardagen betekent altijd extra veel vrouwen zoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op woensdag 24 september 2014 08:44 schreef Sersjee het volgende:
*pakt SC vol op z'n bek*
Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 24 september 2014 08:46 schreef Bronson het volgende:
Over kort pittige kapsels gesproken.
Verdomme, wat heeft Penny zichzelf aan gedaan.![]()
![]()
VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijkt meteen 10 jaar ouder
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Schandalig is het!quote:Op woensdag 24 september 2014 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
VerdommeZe lijkt meteen 10 jaar ouder
Desondanks is ze nog steeds bovengemiddeld te doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
VerdommeZe lijkt meteen 10 jaar ouder
En geile neuqseks toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een zwak voor actricesquote:Op woensdag 24 september 2014 08:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Desondanks is ze nog steeds bovengemiddeld te doen.
Laten we het hopenquote:
De bal is rond toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:54 schreef Bronson het volgende:
Laat me raden, dit wordt vrijdag bij Claudia gedraaid, want het is o zo goed.
Thanks!quote:
Precies. Best goede band toch, niets mis meequote:Op woensdag 24 september 2014 09:25 schreef alors het volgende:
[..]
Verzoekplaatje van SC voor zijn verjaardag
Gisteren toevallig in de auto naar de Q-music top 500 van de zeroes geluisterd.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:25 schreef alors het volgende:
[..]
Verzoekplaatje van SC voor zijn verjaardag
Verdommequote:Op woensdag 24 september 2014 09:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gisteren toevallig in de auto naar de Q-music top 500 van de zeroes geluisterd.
Werd Kane met Rain down on me gedraaid. Vertelde de dj zo'n verhaaltje van een vrouw die daar op had gestemd. Vroeger was ze groot fan van de Spice Girls en Backstreet Boys, maar toen kwam Kane om de hoek kijken. Nou, toen kwam het toch nog goed met haar muzieksmaak. En leerde ze goeie muziek te waarderen. Aldus haar.
Zegt die dj, nou daar zijn de meningen nogal over verdeeld.![]()
Ik moest spontaan lachen. En dat op Q-music.
Thanksquote:
Fijn voor jequote:Op woensdag 24 september 2014 09:49 schreef 3rdRock het volgende:
en door naar de 3e ronde bij de belastingdienst. vrijdagochtend telefonisch rollenspel....
zo om 10u maar eens proberen kaartjes te krijgen voor de opening van Doornroosje
In Groningen?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:49 schreef 3rdRock het volgende:
en door naar de 3e ronde bij de belastingdienst. vrijdagochtend telefonisch rollenspel....
zo om 10u maar eens proberen kaartjes te krijgen voor de opening van Doornroosje
Als het kan wippen, kan het ook schommelenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul...
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het kan wippen, kan het ook schommelen
Als er gras op groeit, mag je er op spelen
Als het kan kruipen, ligt het al in de juiste positie....
Ik denk, ik gooi er even een paar in de groepquote:
nee, gewoon belveel:quote:Op woensdag 24 september 2014 09:57 schreef alors het volgende:
[..]
Fijn voor jeIs dat zo'n gewone Belastingdienst callcenter functie waar je klanten moet adviseren? Of is het nog leidinggevend?
Het lijkt nogal alsof het om een superintensief traineeship gaat met 3 rondes (of meer)
Doet het hier ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:09 schreef 3rdRock het volgende:
komen jullie nog op www.doornroosjen.nl? ik vermoed dat ie een tikkie op z'n gat ligt
thnx. ligt op zn gat ivm voorverkoop vd openingsavond. voor 10euro oa De Staat, The Pax, Orgel Vreten, Ruben Hein en Lucky Fonz!quote:
Allejezus, ik heb er ook wel eens op gereageerd, maar ik heb geen callcenterervaring dus dan ben je sowieso al kansloos volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, gewoon belveel:
ronde 1: telefonische sollicitatie
ronde 2: callcentertest en typetest, beide gehaald met bovengemiddelde scores en ca 365 aanslagen per minuut
ronde 3: telefonisch rollenspel (vrijdag)
ronde 4: persoonlijk gesprek.
ja, ik vind het ook veel
Je moet dan ook wel het juiste adres intypen.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:09 schreef 3rdRock het volgende:
komen jullie nog op www.doornroosjen.nl? ik vermoed dat ie een tikkie op z'n gat ligt
wellicht struikel je dan bij de callcentertest. dan krijg je een 5tal voicemails en moet je een aantal velden invullen en tegelijkertijd "klantsystemen" gebruiken. ik scoorde op een schaal van 1-4 gemiddeld een 4....quote:Op woensdag 24 september 2014 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Allejezus, ik heb er ook wel eens op gereageerd, maar ik heb geen callcenterervaring dus dan ben je sowieso al kansloos volgens mij.
kak........;)quote:Op woensdag 24 september 2014 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel het juiste adres intypen.
Gaaf.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef 3rdRock het volgende:
hebbes. 1 okt naar de opening van Doornroosje!
yup, en The Pax (is later GBTTZ uit voortgekomen) en Ruben Hein, Lucky Fonz, Orgelvreten en nog wat ander spul.quote:
Oh, ik dacht juist dat ze bij de Belastingdienst nooit zo kieskeurig waren omdat ze nogal onderbezet zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Allejezus, ik heb er ook wel eens op gereageerd, maar ik heb geen callcenterervaring dus dan ben je sowieso al kansloos volgens mij.
Heeft ze hem gepijpt ofzo?twitter:giel3fm twitterde op woensdag 24-09-2014 om 10:42:38Heeeeerlijk, die cover van Don't - @edsheeran die @iamjacqueline deed! Ik heb genoten Jacq.. x http://t.co/nOkjNQblDd reageer retweet
Weinig mis mee toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef Pino112 het volgende:
Heeft ze hem gepijpt ofzo?twitter:giel3fm twitterde op woensdag 24-09-2014 om 10:42:38Heeeeerlijk, die cover van Don't - @edsheeran die @iamjacqueline deed! Ik heb genoten Jacq.. x http://t.co/nOkjNQblDd reageer retweet
Nee een zak geld van de platenmaatschappij gekregen, gezien SonyNL het al geretweet heeft.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef Pino112 het volgende:
*neemt aanloop van 500 meter met duckface en klapt SC vol op de bakkes*quote:Op woensdag 24 september 2014 08:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een liefde altijd in dit topic
Waar is Muis? En CG? Minthy? Alors?
Ik waarschuwde je al voor duitse worstenliefde.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heeft de jongen die gisteren aan kwam een vriend.
Heb ik weer![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde dat er een oude man jarig is. Gefelciteerd SC
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
*neemt aanloop van 500 meter met duckface en klapt SC vol op de bakkes*
Hahahaquote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik weer![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik weer![]()
Ik vind het nogal overgewaardeerd.quote:
Dat vind ik nogal kort door de bocht.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind het nogal overgewaardeerd.
Als hij zichzelf niet door z'n donder had geschoten had het niet zo'n status gehad.
Uh, ok.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal kort door de bocht.
Oh dat zeker wel. Maar het is niet beter dan Oasis of een ander goed bandje met hits in de 90s.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wellicht is het geheel wat overtrokken. Maar ze hebben toch hele puike nummers gemaakt.
Aha, wat vind jij dan wel een band met status uit de 90s?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh dat zeker wel. Maar het is niet beter dan Oasis of een ander goed bandje met hits in de 90s.
N*Sync, Backstreet Boys, Spice Girls, Aqua, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, wat vind jij dan wel een band met status uit de 90s?
Nou ja, ze zijn misschien niet de grondlegger van de Grunge, maar wel de band die het naar het grote publiek heeft gebracht....quote:Op woensdag 24 september 2014 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh dat zeker wel. Maar het is niet beter dan Oasis of een ander goed bandje met hits in de 90s.
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
N*Sync, Backstreet Boys, Spice Girls, Aqua, om maar wat te noemen.
Sinds de jaren 70/80 zijn er niet echt invloedrijke bands meer geweest zoals Beatles, Stones, Elvis enz enz. Het aanbod is totaal veranderd. Je hebt tegenwoordig veel meer spelers en in veel mindere mate een paar grote spelers die bepalend zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, wat vind jij dan wel een band met status uit de 90s?
Nou ja N*Sync heeft wel een fantastisch artiest opgeleverdquote:Op woensdag 24 september 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
N*Sync, Backstreet Boys, Spice Girls, Aqua, om maar wat te noemen.
Ehm.. Lou Reed zat niet in N*Sync...quote:Op woensdag 24 september 2014 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja N*Sync heeft wel een fantastisch artiest opgeleverd![]()
Lou Reed
Op de radioquote:Op woensdag 24 september 2014 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm.. Lou Reed zat niet in N*Sync...
What?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm.. Lou Reed zat niet in N*Sync...
Zelf gevangen?quote:
Een Muis die een uil vangt... uhm nee.quote:
Thanksquote:
Ik denk gewoon elke keer dat't Home isquote:
Wat een slim filmpjequote:Op woensdag 24 september 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)ren-voorwerpen-terug![]()
![]()
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 24 september 2014 13:39 schreef Bronson het volgende:
Paul heeft zoveel kansen om Gerard terug te pakken. Waarom doet hij dat nou niet.
Ah, en daar hebben ze de nieuwe uniformen alquote:Op woensdag 24 september 2014 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Politieagentes in Den Haag
[ afbeelding ]
Jep, Rijswijk was zelfs het eerste politiebureau in Nederland die ze kreegquote:Op woensdag 24 september 2014 13:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah, en daar hebben ze de nieuwe uniformen al
Oh, ik dacht ergens in Limburgquote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jep, Rijswijk was zelfs het eerste politiebureau in Nederland die ze kreeg
Ze zijn gepresenteerd in Maastricht, geloof ik. Ze worden in Flikken Maastricht al gedragenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ergens in Limburg
Dan kun je juist werken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn we weer![]()
Lekker dat ze tijdens kantooruren aan het internet gaan werken. Kan je dus helemaal niks doen
Niet solliciterenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je juist werken.
Owja ik moet nog 400 woorden tikken vandaag.
Daaaaaaaaaaaag internet
Owja ik moet nog was doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet solliciteren. Maar mijn huis is nu wel schoon en de strijk is ook weg
Als je nou de trein pakt naar Rijswijk (ik woon vlak bij het station) kan je meteen ff mijn huis ook doenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet solliciteren. Maar mijn huis is nu wel schoon en de strijk is ook weg
Ik ben er wel weer een beetje klaar mee voor vandaagquote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je nou de trein pakt naar Rijswijk (ik woon vlak bij het station) kan je meteen ff mijn huis ook doen
Ouwe hosselaarquote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je nou de trein pakt naar Rijswijk (ik woon vlak bij het station) kan je meteen ff mijn huis ook doen
Nou... bedankt.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/702206/
Godverdomme.
wordt dat onderdeel van de rondleiding?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
Politieagentes in Den Haag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
twitter:roosmarijn twitterde op woensdag 24-09-2014 om 11:39:34Nou. Ik zit te snotteren als een ontroerde kamerplant om hoe Pharell de kids van #3fm Music Director Basyl bedankt http://t.co/B2EAaJflpS reageer retweet
Manmanman. Echt.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:29 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:roosmarijn twitterde op woensdag 24-09-2014 om 11:39:34Nou. Ik zit te snotteren als een ontroerde kamerplant om hoe Pharell de kids van #3fm Music Director Basyl bedankt http://t.co/B2EAaJflpS reageer retweet
![]()
Sarcasme van Roosquote:Op woensdag 24 september 2014 16:29 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:roosmarijn twitterde op woensdag 24-09-2014 om 11:39:34Nou. Ik zit te snotteren als een ontroerde kamerplant om hoe Pharell de kids van #3fm Music Director Basyl bedankt http://t.co/B2EAaJflpS reageer retweet
![]()
Vriendin van me is agente, kan het voorstellenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt dat onderdeel van de rondleiding?
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sarcasme van Roos
tenminste ik hoop dat het dat is
Ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sarcasme van Roos
tenminste ik hoop dat het dat is
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op woensdag 24-09-2014 om 16:11:36Ik zit dus nu gewoon op de achterbank waar Happy als hit werd geboren http://t.co/KVMquWLRKh http://t.co/nBA5kXYlA7 reageer retweet
Mja, dat kan nog wel eens een hitje worden denk ik zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik nu toch op youtube ontdekte!
Tot in de meest afgelegen dorpjes ter wereld.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, dat kan nog wel eens een hitje worden denk ik zo.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:29 schreef Bronson het volgende:
![]()
Als dat niet hilarisch wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat Marcelino Wunderlich ook weer op het C&S Fest is. Topshow.
Bedankt Basyl.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcelino Wunderlich is echt heel grappig.
Haten op Mariaquote:
ja, nogalquote:
Klaus wunderlich daarentegenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcelino Wunderlich is echt heel grappig.
zonder te kijken doe ik alquote:
Jawel. Rond 1.30 wordt het pas leuk.quote:
gatverquote:Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel. Rond 1.30 wordt het pas leuk.
quote:
Die Duutser is nu weer genezen?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
We vonden tequila en andere sterke drank in de kast
Uhm nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die Duutser is nu weer genezen?
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die Duutser is nu weer genezen?
Zo kreeg een vriend die uit de kast was gekomen een beterschapskaart van z'n oma met: "Ik hoop dat je snel weer beter wordt."quote:
wat fenomenaal slecht!quote:
ze dacht vast dat hij zijn hoofd gestoten had bij het uit de kast komenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo kreeg een vriend die uit de kast was gekomen een beterschapskaart van z'n oma met: "Ik hoop dat je snel weer beter wordt."
de tempelquote:Op donderdag 25 september 2014 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Family Affair
16 jarige SC voor het eerst stappen in De Tempel in Den Haag
Toen ik mocht stappen heette dat al de <<O>> ofzoquote:Op donderdag 25 september 2014 09:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de tempel![]()
de marathon, dat waren pas gouden tijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door alors op 25-09-2014 10:11:35 ]know'm sayin?
word? word.
Die naamquote:
De discotheek heette gewoon Pruimquote:
Tot in Berlijn waren jouw dansmoves beruchtquote:Op donderdag 25 september 2014 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Family Affair
16 jarige SC voor het eerst stappen in De Tempel in Den Haag
Pruim Zevenhuizenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef alors het volgende:
[..]
De discotheek heette gewoon PruimMaar die man heet Louwe
Hij is ook schaamnaam geweest.
Als ze het in Delft over de schuurmachine van Rijswijk hebben bedoelen ze SCquote:Op donderdag 25 september 2014 10:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tot in Berlijn waren jouw dansmoves berucht
Nee, mijn broer kwam er vaak.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pruim Zevenhuizen
Ging jij daar ook wel eens stappen?
Sowiesoquote:Op donderdag 25 september 2014 10:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als ze het in Delft over de schuurmachine van Rijswijk hebben bedoelen ze SC
Zo zo, voor elf uur uit de verenquote:
Voor haar zelfs voor 10enquote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo zo, voor elf uur uit de veren
Dat lukt Pino niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zo zo, voor elf uur uit de veren
quote:
Het eerste wat ik doe 's ochtends is m'n telefoon pakken, e-mail checken en dan hierheen om de "quote:Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm ondertussen ontbeten en andere dingen gedaan.
Fok! is niet het eerste wat ik 's ochtends doe.
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:00 schreef alors het volgende:
Op de valreep nog een 90s playlist gemaaktMooi lijstje. Alleen kan ik niet inkomen met The Scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede keer al, gisteren ook op Radio 2quote:
Ze touren nog steeds, mét Rick Allen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tweede keer al, gisteren ook op Radio 2Daar staat hij ook op nu, jaren 80 week. Daar nu PSB
Def Leppard bewijst dat je met 1 arm ook prima kan drummen!
Radio 2 is een aanrader deze week!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef alors het volgende:
Wat een kutprogramma is dit toch, dit domme nieuwsfeitjes ook, dit boeit echt niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |