Heerlijk als ze vliegen met de naverbrander vol aanquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Liep net ook met mijn oren dicht op straat; wat een nutteloos kabaal.
en alle teringbende die daar bij vrijkomt over de huizen en tuinen te gooien van de mensen rond de vliegbasis, erg tof ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heerlijk als ze vliegen met de naverbrander vol aan
weinig last vanquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en alle teringbende die daar bij vrijkomt over de huizen en tuinen te gooien van de mensen rond de vliegbasis, erg tof ja.
I feel you.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kom lekker bij mij thuis langs een kerosinedouche nemen
Helaas...quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
Zaterdag weer grote boekenmarkt in de binnenstad
goede tip, tx!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
Zaterdag weer grote boekenmarkt in de binnenstad
nja, ik vind Slieker nogal sfeerloos vergeleken met het oude Filmhuis. ga er zondag waarsch wel heen om The Birds te kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb Slieker film opgenomen in de Leeuwarder bioscopen app, maar moet helaas tot mijn spijt erkennen dat ik er nog steeds niet geweest benDe meeste films die ze er draaien zijn ook in Groningen te zien bij Pathe/Images of iets later op het internet... Afgezien van Boyhood en A wanted man draait er momenteel ook niet echt iets wat me boeit.
The grand Budapest hotel had ik er ook wel willen zien, maar dat kwam qua tijd niet echt uit
Ik ga zo er naar Boyhood. Mistaken for strangers leek me ook wel wat.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:54 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb Slieker film opgenomen in de Leeuwarder bioscopen app, maar moet helaas tot mijn spijt erkennen dat ik er nog steeds niet geweest benDe meeste films die ze er draaien zijn ook in Groningen te zien bij Pathe/Images of iets later op het internet... Afgezien van Boyhood en A wanted man draait er momenteel ook niet echt iets wat me boeit.
The grand Budapest hotel had ik er ook wel willen zien, maar dat kwam qua tijd niet echt uit
ja, die hal....het voelt niet als een bioscoop, het is een sfeerloze zooi. kan echt niet tippen aan het oude filmhuis onder de Harmonie en die sfeer krijgen ze er ook nooit in.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zo er naar Boyhood. Mistaken for strangers leek me ook wel wat.
Filmzalen vind ik wel ok en dat je geen last hebt van buitengeluiden(kermis s.request) maar de hal is kil, koud , stijf en saai. Gelukkig werken er wel aardige mensen.
Als ik eraan denk, zet ik de stream rond die tijd even aan op kantoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen om 15.15 allemaal even naar de Omrop luisteren (92.2)
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ik eraan denk, zet ik de stream rond die tijd even aan op kantoor
reminderquote:Op donderdag 9 oktober 2014 02:11 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als ik eraan denk, zet ik de stream rond die tijd even aan op kantoor
Een deelneemster van de missverkiezing die ik organiseer werd geïnterviewd, maar eerst klapte ze zelf dicht en daarna haar telefoon xD Willem Waldpyk heeft er gelukkig nog wat moois van gemaaktquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:02 schreef drakin het volgende:
Waarom moesten we nou luisteren? Ik heb hoop ik niks gemist.
O as zaterdag nacht van de liefde, gaan er meer fokstelletjes daar rondlopen?
Eerst keer dat dat georganiseerd wordt, http://issuu.com/andreasmeerstra/docs/programmaboekjequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een deelneemster van de missverkiezing die ik organiseer werd geïnterviewd, maar eerst klapte ze zelf dicht en daarna haar telefoon xD Willem Waldpyk heeft er gelukkig nog wat moois van gemaaktZaterdag wilde ik eigenlijk naar de open dagvan Omrin, maar das maar tot 14.00, wat is dat met die nacht?
precies dat inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Eerst keer dat dat georganiseerd wordt, http://issuu.com/andreasmeerstra/docs/programmaboekje
Kennis van me treed op en andere kennis doet iets met een one night stand.
Wat voor missverkiezing? Zeker een miss vrachtwagenchauffeur of zoiets jou kennende
En hierom alcomobilisten standaard gaan vervolgen voor poging tot doodslag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:10 schreef NoBody122 het volgende:
Bezopen bejaarde rijdt vijf voetgangers aan in Leeuwarden
En het hoeft niet eens perse bier te zijn, Liwwadden in Beerenburg of Suikerbrood zou het ook goed doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef NoBody122 het volgende:
Inderdaad. Ûs Heit had dat moeten doen
Een combinatie daarvanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En het hoeft niet eens perse bier te zijn, Liwwadden in Beerenburg of Suikerbrood zou het ook goed doen.
nee, kwam de foto op hassesboek tegenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
Tot vanmorgen dus, toen ging je via het station en ging een wereld voor je open door een ding dat er al even staat.
tis een kioskachtig iets. je kunt er wat te eten en drinken krijgen en volgens mij kun je er ook een ritje met de paardenkoets reserveren. zoiets....quote:
Deden ze toch al een tijdje?quote:Op woensdag 10 december 2014 01:12 schreef NoBody122 het volgende:
Oh god... Beginnen ze nu in Liwwadden ook al met van die paardenkoetsen?
Niet mijn ding.. Mij te tuttig...quote:Op woensdag 10 december 2014 10:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Deden ze toch al een tijdje?
Vooral die huifkartochtjes, die zien er nog leuk uit zelfs
Jawish, ik woon nu dik een jaar in Liwwadden en dat bevalt goedquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, nieuwe aanwas voor de Liwwadden-topicfeeks
Dat spreekt toch ook voor zichquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:38 schreef diebaard het volgende:
[..]
Jawish, ik woon nu dik een jaar in Liwwadden en dat bevalt goed
wolkom in dit stedsje!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:38 schreef diebaard het volgende:
[..]
Jawish, ik woon nu dik een jaar in Liwwadden en dat bevalt goed
Het noorden, Bilgaardquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat spreekt toch ook voor zich
Aan welke kant of in welke wijk, trouwens?
Ah, daar. Is wel 'ns een mindere wijk geweest, maar tegenwoordig schijnt 't mee te vallenquote:
Hm, ok... Noordwest-Nijlân met name, gok ik?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Nijlân is op dit moment een van de minste wijken van de stad
Met name rond de Uiterdijksterweg, Antillenweg en Curaçaostraatquote:Op zondag 8 februari 2015 02:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hm, ok... Noordwest-Nijlân met name, gok ik?
Dat heb ik ook gehoord, maar het is goed vertoeven. Je moet 's nachts niet je fiets buiten laten staan want dan is 'ie weg. Maar dat is Liwwadenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ah, daar. Is wel 'ns een mindere wijk geweest, maar tegenwoordig schijnt 't mee te vallen
Daar staat het mbo inderdaad. Wil je niet wonenquote:Op zondag 8 februari 2015 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met name rond de Uiterdijksterweg, Antillenweg en Curaçaostraat
Ik ben daar in mijn mbo-tijd ook nog wel een paar verdwaalde keren geweest. Gelukkig heb ik de rest gewoon op de voormalige FC-locatie aan de Hempenserweg kunnen doorbrengenquote:Op maandag 9 februari 2015 17:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daar staat het mbo inderdaad. Wil je niet wonen
Heb m'n havo in Drachten gedaan, dat is pas een hel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ben daar in mijn mbo-tijd ook nog wel een paar verdwaalde keren geweest. Gelukkig heb ik de rest gewoon op de voormalige FC-locatie aan de Hempenserweg kunnen doorbrengen
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb m'n havo in Drachten gedaan, dat is pas een hel.
Dank voor je medeleven.quote:
Even meegenomen in mijn wandelingetje en idd wat een verpaupering daar. Gaan die oude flats ook weg dan binnenkort net als andere sociale hurwoningen steeds meer verdwijnen?quote:Op zondag 8 februari 2015 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met name rond de Uiterdijksterweg, Antillenweg en Curaçaostraat
Het schijnt nog steeds niet super te zijn, hoor.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:16 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ah, daar. Is wel 'ns een mindere wijk geweest, maar tegenwoordig schijnt 't mee te vallen
De Kei lijkt me een van de mindere delen van Bilgaardquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het schijnt nog steeds niet super te zijn, hoor.
Rust in vrede, Nicoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
De Nico (Anneke Douma noemde hem in haar versie Eelke) uit 't Woanskip is op 92-jarige leeftijd overleden. Het lied is uitgegroeid tot lijflied van Leeuwarden en Cambuur, maar is niet helemaal op Leeuwarden gebaseerd. Nico en Ettje woonden namelijk in Grou en het was niet hun ark die zinkende was, maar die van de buren. Voor de rest heeft het wel betrekking op de stad.
http://degrouster.nl/item(...)e-leeftijd-overleden
ah een pizzeria, die hadden we nog nietquote:Pizzeria in plaats van Burger King
LEEUWARDEN - In het voormalige gebouw van de Fortisbank aan het Ruiterskwartier komt waarschijnlijk een pizzeria.
Eerder had Burger King belangstelling voor dit pand op de hoek van de Oude Doelesteeg, maar burgemeester en wethouders staken hier een stokje voor. Bijeenklonterende cafébezoekers op dit drukke uitgaansknooppunt zouden de veiligheid 's nachts niet ten goede komen, vreesde de politie.
De gemeente verandert het bestemmingsplan nu echter wel om een pizzeria mogelijk te maken op voorwaarde dat het restaurant geen afhaalfunctie krijgt en een uiterlijke sluitingstijd van 22.00 uur.
Friesland en Zeeland zijn de enige provincies zonder een vestiging van Burger King.
http://www.lc.nl/frieslan(...)r-king-18536943.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |