Ach je moet ze ook iets gunnen. Ze zullen er niet minder racistisch om worden maar nu worden ze misschien wel iets rustigerquote:
Racisme hoort niet bij de Nederlandse cultuur. Tenminste, dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hehe, nu je grotendeels verloren hebt, met je queeste tegen de Nederlandse cultuur, ga je het zo spelen in de hoop nog wat leuke reacties uit te lokken. Laag.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze zullen er niet minder racistisch om worden
Wat heeft dat met Zwarte Piet te maken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Racisme hoort niet bij de Nederlandse cultuur. Tenminste, dat is mijn mening.
Toch lijkt het alsof je dat wel wil, zodat je een slachtoffer kan zijn. Erg jammer hoor, zo'n kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Racisme hoort niet bij de Nederlandse cultuur. Tenminste, dat is mijn mening.
FFTYquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat heeft dat niet met Zwarte Piet te maken?
Wat is er beledigend aan dat zinnetje 'de sinterklaasliedjes van nu ' ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het zinnetje dat wel op het boek staat heel denigrerend is. Of 'beledigend' als ik dat woord mag gebruiken.
Dat heeft nog niemand fatsoenlijk uit kunnen leggen in de afgelopen 16 delen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Zwarte Piet te maken?
Precies zoals ik het zeg.quote:
Helemaal niets. ZP is verleden tijd. Piet is nu.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is er beledigend aan dat zinnetje
[ afbeelding ]
Ach ja, wat maakt het ook uit. De strijd is gestreden, het leed is geleden. De Zeurpieten kunnen nu hun gevallen kameraden opknappen voor de volgende kruistocht: het racistische carnaval.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat heeft nog niemand fatsoenlijk uit kunnen leggen in de afgelopen 16 delen.
Nee hoor. ZP is nog niet overal in NL verbannen. Er is nog niets over, het begint pas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach ja, wat maakt het ook uit. De strijd is gestreden, het leed is geleden. De Zeurpieten kunnen nu hun gevallen kameraden opknappen voor de volgende kruistocht: het racistische carnaval.
Degene die de Nederlandse cultuur vakkundig willen slopen door middel van een schijnstrijd te creëren tussen blank en zwart, een strijd die er hier niet is (i.t.t. Zimbabwe en dergelijke landen) en waarvan het niet wenselijk is dat die strijd er komt. Maar blijkbaar komt het voor sommige mensen wel goed uit, en wel zo dat ze er een kinderfeestje om willen verpesten en er zelf een leuke historie bij verzinnen. Geen argumenten maar onderbuik. Lees de discussie eens, het is werkelijk waar om te janken. Ze willen gediscrimineerd worden zodat ze weer samen slachtoffer kunnen spelen. Fijn zeg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wie is er racistisch en waarom?
Aangepast.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Helemaal niets. ZP is wat mij betreft verleden tijd. Piet is volgens mij nu.
Op bijna alle scholen blijft hij gewoon zwart. Op sommige (zwarte) scholen krijgt hij een ander kleurtje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:35 schreef Ceberut het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZniw!z5MmcwnAOODg/
Piet verdwijnt op sommige scholen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeaahh baby!!![]()
![]()
![]()
![]()
De suggestie is dat de oude liedjes "van vroeger" zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is er beledigend aan dat zinnetje 'de sinterklaasliedjes van nu ' ?
[ afbeelding ]
ISIS is waar het begint, voor mensen als jij. Ik houd mijn hart vast dat je het niet zo ver laat komen en je eerder tot tien leert tellen. Ik ben oprecht bang voor mensen als jij.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee hoor. ZP is nog niet overal in NL verbannen. Er is nog niets over, het begint pas.
Haha, wat een onzin.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Degene die de Nederlandse cultuur vakkundig willen slopen door middel van een schijnstrijd te creëren tussen blank en zwart, een strijd die er hier niet is (i.t.t. Zimbabwe en dergelijke landen) en waarvan het niet wenselijk is dat die strijd er komt. Maar blijkbaar komt het voor sommige mensen wel goed uit, en wel zo dat ze er een kinderfeestje om willen verpesten en er zelf een leuke historie bij verzinnen. Geen argumenten maar onderbuik. Lees de discussie eens, het is werkelijk waar om te janken. Ze willen gediscrimineerd worden zodat ze weer samen slachtoffer kunnen spelen. Fijn zeg.
Het tij keert. Dit was 5 jaar geleden nog ondenkbaar. Over 5 jaar is ZP nergens meer te bekennen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op bijna alle scholen blijft hij gewoon zwart. Op sommige (zwarte) scholen krijgt hij een ander kleurtje.
Dat geeft de verhoudingen anti zwarte piet vs pro zwarte piet beter weer, dan wat het anti kamp zou willen. Ga jij maar juichen om je 3 schooltjes.
Dat zegt men ook al dertig jaar of zo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het tij keert. Dit was 5 jaar geleden nog ondenkbaar. Over 5 jaar is ZP nergens meer te bekennen.
De slinkse kerk en de policor. Je wordt nog wel een goede PVVer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als je slecht wil verkopen moet je dat vooral doen. Tenzij je slinks via de PC politici een verplichte verkoop aan schooltjes regelt natuurlijk.
Goede argumenten heb je.quote:
Als jij gelijk krijgt ga ik me over 5 jaar bekeren tot moslim, beloofd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het tij keert. Dit was 5 jaar geleden nog ondenkbaar. Over 5 jaar is ZP nergens meer te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |