abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144838406
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Pyrrhus-overwinning dus.
Eerder een aankondiging van een tsunami aan ZP-verbanningen.
pi_144838446
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Pyrrhus-overwinning dus.
Ach je moet ze ook iets gunnen. Ze zullen er niet minder racistisch om worden maar nu worden ze misschien wel iets rustiger :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144838468
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hehe, nu je grotendeels verloren hebt, met je queeste tegen de Nederlandse cultuur, ga je het zo spelen in de hoop nog wat leuke reacties uit te lokken. Laag. :)
Racisme hoort niet bij de Nederlandse cultuur. Tenminste, dat is mijn mening.
pi_144838487
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze zullen er niet minder racistisch om worden
Hoe bedoel je?
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:39:46 #30
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_144838517
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Zwarte Piet te maken?
pi_144838520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
_O-

Ja, hij meent het echt.
pi_144838534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Toch lijkt het alsof je dat wel wil, zodat je een slachtoffer kan zijn. Erg jammer hoor, zo'n kijk op de wereld.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144838544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wat heeft dat niet met Zwarte Piet te maken?
FFTY
pi_144838557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:34 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat het zinnetje dat wel op het boek staat heel denigrerend is. Of 'beledigend' als ik dat woord mag gebruiken.
Wat is er beledigend aan dat zinnetje 'de sinterklaasliedjes van nu ' ?

pi_144838591
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Zwarte Piet te maken?
Dat heeft nog niemand fatsoenlijk uit kunnen leggen in de afgelopen 16 delen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144838603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Precies zoals ik het zeg.
pi_144838610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is er beledigend aan dat zinnetje
[ afbeelding ]
Helemaal niets. ZP is verleden tijd. Piet is nu.
pi_144838639
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Precies zoals ik het zeg.
Wie is er racistisch en waarom? :?
pi_144838669
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat heeft nog niemand fatsoenlijk uit kunnen leggen in de afgelopen 16 delen.
Ach ja, wat maakt het ook uit. De strijd is gestreden, het leed is geleden. De Zeurpieten kunnen nu hun gevallen kameraden opknappen voor de volgende kruistocht: het racistische carnaval.
pi_144838724
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach ja, wat maakt het ook uit. De strijd is gestreden, het leed is geleden. De Zeurpieten kunnen nu hun gevallen kameraden opknappen voor de volgende kruistocht: het racistische carnaval.
Nee hoor. ZP is nog niet overal in NL verbannen. Er is nog niets over, het begint pas.
pi_144838817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wie is er racistisch en waarom? :?
Degene die de Nederlandse cultuur vakkundig willen slopen door middel van een schijnstrijd te creëren tussen blank en zwart, een strijd die er hier niet is (i.t.t. Zimbabwe en dergelijke landen) en waarvan het niet wenselijk is dat die strijd er komt. Maar blijkbaar komt het voor sommige mensen wel goed uit, en wel zo dat ze er een kinderfeestje om willen verpesten en er zelf een leuke historie bij verzinnen. Geen argumenten maar onderbuik. Lees de discussie eens, het is werkelijk waar om te janken. Ze willen gediscrimineerd worden zodat ze weer samen slachtoffer kunnen spelen. Fijn zeg.
pi_144838841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Helemaal niets. ZP is wat mij betreft verleden tijd. Piet is volgens mij nu.
Aangepast.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_144838843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:35 schreef Ceberut het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZniw!z5MmcwnAOODg/

Piet verdwijnt op sommige scholen!!! w/ *O* _O_ ^O^ :Y :6
Yeaahh baby!! *O* w/ ^O^ _O_ :W
Op bijna alle scholen blijft hij gewoon zwart. Op sommige (zwarte) scholen krijgt hij een ander kleurtje.
Dat geeft de verhoudingen anti zwarte piet vs pro zwarte piet beter weer, dan wat het anti kamp zou willen. Ga jij maar juichen om je 3 schooltjes.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:45:07 #44
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_144838858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is er beledigend aan dat zinnetje 'de sinterklaasliedjes van nu ' ?

[ afbeelding ]
De suggestie is dat de oude liedjes "van vroeger" zijn.
pi_144838859
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:42 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee hoor. ZP is nog niet overal in NL verbannen. Er is nog niets over, het begint pas.
ISIS is waar het begint, voor mensen als jij. Ik houd mijn hart vast dat je het niet zo ver laat komen en je eerder tot tien leert tellen. Ik ben oprecht bang voor mensen als jij.
Slaap lekker.
pi_144838871
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Degene die de Nederlandse cultuur vakkundig willen slopen door middel van een schijnstrijd te creëren tussen blank en zwart, een strijd die er hier niet is (i.t.t. Zimbabwe en dergelijke landen) en waarvan het niet wenselijk is dat die strijd er komt. Maar blijkbaar komt het voor sommige mensen wel goed uit, en wel zo dat ze er een kinderfeestje om willen verpesten en er zelf een leuke historie bij verzinnen. Geen argumenten maar onderbuik. Lees de discussie eens, het is werkelijk waar om te janken. Ze willen gediscrimineerd worden zodat ze weer samen slachtoffer kunnen spelen. Fijn zeg.
Haha, wat een onzin.
pi_144838890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Op bijna alle scholen blijft hij gewoon zwart. Op sommige (zwarte) scholen krijgt hij een ander kleurtje.
Dat geeft de verhoudingen anti zwarte piet vs pro zwarte piet beter weer, dan wat het anti kamp zou willen. Ga jij maar juichen om je 3 schooltjes.
Het tij keert. Dit was 5 jaar geleden nog ondenkbaar. Over 5 jaar is ZP nergens meer te bekennen.
pi_144838943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het tij keert. Dit was 5 jaar geleden nog ondenkbaar. Over 5 jaar is ZP nergens meer te bekennen.
Dat zegt men ook al dertig jaar of zo. _O-
  dinsdag 23 september 2014 @ 22:46:33 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_144838949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als je slecht wil verkopen moet je dat vooral doen. Tenzij je slinks via de PC politici een verplichte verkoop aan schooltjes regelt natuurlijk.
De slinkse kerk en de policor. Je wordt nog wel een goede PVVer.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_144838952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Haha, wat een onzin.
Goede argumenten heb je.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Als jij gelijk krijgt ga ik me over 5 jaar bekeren tot moslim, beloofd.
Slaap lekker, nu echt. Droom maar fijn O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')