dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij nog steeds een zachte g gr
Deze wil ik zelfs nog wel overtreffen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
liever een huisdier dan een zachte g
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze wil ik zelfs nog wel overtreffen.
Liever geen huisdier dan een zachte g.
klinkt logischquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wellicht, anders vraag ik het niet
herkenbaarquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nachtmerries van gehad.
Kut Karbonkel.
Goed.quote:
Ik vroeg mij ook al af waarom sommige users hierover hilarisch proberen te doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waar is de saffraan-obsessie op FOK! begonnen?
saffraan is altijd duur geweestquote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af waarom sommige users hierover hilarisch proberen te doen.
Dat 450 fantastisch is dat wist ik wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
saffraan is altijd duur geweest
450 is fantastisch
fiet is patat of andersom
fok is autisme2
vast welquote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat 450 fantastisch is dat wist ik wel.
Je bent zelf een autist.
Dit vat alles wel goed samen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af waarom sommige users hierover hilarisch proberen te doen.
eerste die ik hier over heb zien praten was Moira..quote:
Die heeft 't weer van Mono.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste die ik hier over heb zien praten was Moira..
klinkt aannemelijk. voor een man is dat ook een stuk makkelijkerquote:
Ik weet nog dat je zo boos op me was bij die laatste meer omdat ik geen dildo voor je mee had genomen. Omdat je erom vroeg.quote:
REGEL DAN TENMINSTE EEN ONDERBROEK ARMOEDZAAIER !!!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DENK JE DAT KOEKJES GRATIS ZIJN
DENK JE DAT GELD AAN BOMEN GROEIT???
HE IK BEN NIET RIJK HOOR
watquote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
L DAN TENMINSTE EEN ONDERBROEK ARMOEDZ
Ligt niet aan mij, hij pakt 'm gewoon niet.quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, hij pakt 'm gewoon niet.
Heb je eindelijk een reden om hem weg te laten, niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Beste post 2014quote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een reden om hem weg te doen, niet?
Waarschijnlijk metaalmoeheid. Je hebt het zo vaak teruggezet dat de soundcloud helemaal klaar met je is.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
je laat me weer flink zitten ja. beter maak je het goedquote:Op woensdag 24 september 2014 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je zo boos op me was bij die laatste meer omdat ik geen dildo voor je mee had genomen. Omdat je erom vroeg.
Nu bedenk ik mezelf dat ik er eentje mee had moet nemen voor je, eentje met weerhaakjes..
kusquote:Op woensdag 24 september 2014 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je laat me weer flink zitten ja. beter maak je het goed
dat voel je toch aan je glas/bekerquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had ranja ingeschonken met water uit de kraan, toen ik wegliep zat ik te twijfelen of het heet water was of niet, toen nam ik een slok. Het was verkoelend.
Was toch gelijk ernaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat voel je toch aan je glas/beker?
Wat dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo een klacht indienen tegen de buschauffeur die ik net had
Nou ze zijn bezig met een tunnel in het centrum waardoor de bus net 20 minuten te laat was.. meerdere mensen vroegen waarom die te laat is. Zei die echt met zijn dictators stem ´ben je dom? heb je niet in het centrum gekeken ofzo' en tijdens het rijden schreeuwde hij 'MEVROUW KIJK NU NAAR LINKS, DAN ZIET U HET!!!! OH NEE U KIJKT NIET EENS'quote:
Buschauffeursquote:Op donderdag 25 september 2014 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ze zijn bezig met een tunnel in het centrum waardoor de bus net 20 minuten te laat was.. meerdere mensen vroegen waarom die te laat is. Zei die echt met zijn dictators stem ´ben je dom? heb je niet in het centrum gekeken ofzo' en tijdens het rijden schreeuwde hij 'MEVROUW KIJK NU NAAR LINKS, DAN ZIET U HET!!!! OH NEE U KIJKT NIET EENS'
Gewoon vies hard bunkerenquote:
Kapsalon tijdquote:Op donderdag 25 september 2014 21:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon vies hard bunkeren![]()
Godverdommequote:
Als je mij ook een bak van dat godenvoedsel brengt is het je vergevenquote:
In jou kut stad zit geen doner company?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je mij ook een bak van dat godenvoedsel brengt is het je vergeven
Jawel maar te lui om te gaanquote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
In jou kut stad zit geen doner company?
Waar ken ik het brengen ?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je mij ook een bak van dat godenvoedsel brengt is het je vergeven
Een dorp met een doner company?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jawel maar te lui om te gaan
Tevens woon ik in een dorp
Zolang je 't maar fatsoenlijk kan roken hè.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou er niet van houden als ik het niet kon verbranden.
Emmen cityquote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar ken ik het brengen ?
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Een dorp met een doner company?
Yep.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang je 't maar fatsoenlijk kan roken hè.
Er is altijd tijd voor kapsalonquote:Op donderdag 25 september 2014 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan ben ik er om 4 uur , schikt dat ?
Ge zijt toch niet bezopen he als ik aankom ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Er is altijd tijd voor kapsalon
Dan begin ik nu vast met biertjes wegtikken, want dan is kapsalon het lekkerst
Hoogstens prettig aangeschotenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ge zijt toch niet bezopen he als ik aankom ?
Ik neem wel een fles cognac meequote:Op donderdag 25 september 2014 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoogstens prettig aangeschoten
Ik heb wel pils klaarstaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik neem wel een fles cognac mee
Even mijn zusje losmaken en vragenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb wel pils klaarstaan.
Neem je zusje ook maar mee
En tape van d'r muil afhalen ja?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even mijn zusje losmaken en vragen
Ja , maar de handboeien gaan niet uitquote:Op donderdag 25 september 2014 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En tape van d'r muil afhalen ja?
Neem maar mee, ze hoeft toch niet haar handen te gebruikenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja , maar de handboeien gaan niet uit
Alleen de mond ,en die 2 gatenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neem maar mee, ze hoeft toch niet haar handen te gebruiken
Zullen we dat bruine gat maar achterwege latenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen de mond ,en die 2 gaten
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zullen we dat bruine gat maar achterwege laten
Tevens pics
Moeten we zachter doen?quote:
Ohquote:Op donderdag 25 september 2014 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zal niet bijtenMaar ze is al gerekt
Neem die maar mee, daar kan ik nog wel legaal overheen volgens mijquote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is mijn andere zusje
BDSM kan je er ook goed meequote:Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neem die maar mee, daar kan ik nog wel legaal overheen volgens mij
Meh ben daar niet zo vanquote:Op donderdag 25 september 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
BDSM kan je er ook goed mee
Aan de andere kant, ze moet natuurlijk wel wat discipline bijgebracht wordenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag dat secreet zo hard straffen als je wilt
Neem wel kaarsen , marteltuig en zweepjes mee . Kan je helemaal los gaanquote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ze moet natuurlijk wel wat discipline bijgebracht worden
Roger thatquote:Op donderdag 25 september 2014 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neem wel kaarsen , marteltuig en zweepjes mee . Kan je helemaal los gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Roger thatIk hedde het ook niet gewild voor dat arme kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Wat moet dat moetquote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hedde het ook niet gewild voor dat arme kind
Ja daarom, en anders pakt kees haar weer goed bij haar tieten, en dat laat ze dan mooi toequote:Op donderdag 25 september 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders gaat ze weer op straat tippelen bij het bejaardentehuis
Eerst pielleke goed nat maken . Daarna opsluiten in de kastquote:Op donderdag 25 september 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja daarom, en anders pakt kees haar weer goed bij haar tieten, en dat laat ze dan mooi toe
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst pielleke goed nat maken . Daarna opsluiten in de kast
Feestje
Zullen met Maria er een gezellige dag van maken .quote:
Mooizoquote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zullen met Maria er een gezellige dag van maken .
Eerst zwaaien met messen en knuppels , daar heb ik van geleerd
Ja en ze hebben die wiek zelf gerenoveerd . Heeft Adonis toch ongelijk je kan er wel wat van maken met je stijve lulquote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mooizo
Hoe zit het nu met die kakwijk dan? Is die al tegen de wijk aangebouwd?
Nieuw Sloten komt dan voor sfeer zorgenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
Hahahaha FL & Geo Almere City - PSV hahahaha
*jouwquote:Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
In jou kut stad zit geen doner company?
Jepquote:
bierquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:17 schreef BBQSausage het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Supermarkten zijn nog openquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik overgeslagen vandaag, helaas.
Niet hardcore dusquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joah, maar 't is niet zo dat ik apart voor een paar biertjes naar de supermarkt ga.
Oh doe ik wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joah, maar 't is niet zo dat ik apart voor een paar biertjes naar de supermarkt ga.
Biertje op z'n tijd vind ik lekker. Normaal gesproken drink ik vrijdags op kantoorquote:
Door de weeks drink ik meestal niet, maar in het weekend gaat er wel wat bier inquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Biertje op z'n tijd vind ik lekker. Normaal gesproken drink ik vrijdags op kantoorVandaag overgeslagen omdat ik moest rijden.
Ik eigenlijk 's weekends niet eens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Door de weeks drink ik meestal niet, maar in het weekend gaat er wel wat bier in
Lijkt me nu sowieso prachtig als Almere gaat winnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sorry man dat almere al uitgeschakeld gaat worden.
owja helemaal vergeten nog op te reageren. Straks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
Fl had je mijn dm nog gekregen?????
Ga je vanavond nog uit of zo vanwege je verjaardagquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
owja helemaal vergeten nog op te reageren. Straks.
Nee morgenavond pas. Bowlen met vrienden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog uit of zo vanwege je verjaardag
Chill, bieren en bowlenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee morgenavond pas. Bowlen met vrienden.
Zijn we al vrienden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wist ik niet, nu zijn we zeker geen vrienden meer?
Is dat iets wat je gezamelijk moet beslissen? Vanuit mijn kant zijn wij nog geen vrienden. Maar jammer hoor, om dit feestelijk moment te moeten verpesten door een serieuze kwestie aan te kaarten mbt vriendschapquote:
Almere City gaat winnen van PSVquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
Wist ik niet, nu zijn we zeker geen vrienden meer?
Het komt allemaal goed schatje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat iets wat je gezamelijk moet beslissen? Vanuit mijn kant zijn wij nog geen vrienden. Maar jammer hoor, om dit feestelijk moment te moeten verpesten door een serieuze kwestie aan te kaarten mbt vriendschap
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
FL hoe gaat het met Rocknijntje?
ja ik ga geen derde baan erbij huren. twee banen voor twee uur is al duur zat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
Ja ik ben ook niets een uitgenodigd en ik ben wel helemaal naar Brabant geweest naar FL
Beetje jammer.
Bowlen is echt duur jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja ik ga geen derde baan erbij huren. twee banen voor twee uur is al duur zat.
Binnenkort gaan wij sowieso wel ff wat drinken ergens.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja ik ga geen derde baan erbij huren. twee banen voor twee uur is al duur zat.
Ja ik kom dan wel naar almere enz alleen heb bijna geen tijd meer in het weekend. Dus ff kijken enzquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Binnenkort gaan wij sowieso wel ff wat drinken ergens.
Is wel iets leuks om te doen met 2 man als je een keer geen film wil kijken.. maar dan 25euro voor een uurtje en dan komt er nog 2 a 3 keer drinken bij .. voor een uur vermaakquote:
Kan vast wel een keer door de weeks. Ik heb op donderdagavond al weekend.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik kom dan wel naar almere enz alleen heb bijna geen tijd meer in het weekend. Dus ff kijken enz
jij bent binnen 5 min weer buitenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is wel iets leuks om te doen met 2 man als je een keer geen film wil kijken.. maar dan 25euro voor een uurtje en dan komt er nog 2 a 3 keer drinken bij .. voor een uur vermaak
Oke zal een keertje een vrijdag vrij nemen en dan kom ik donderdag avond.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan vast wel een keer door de weeks. Ik heb op donderdagavond al weekend.
Is goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke zal een keertje een vrijdag vrij nemen en dan kom ik donderdag avond.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Die Ro-ald kan zeker wel goed pijpen als je er voor vrij neemt
Geo, hoe oud ben je? 14?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Die Ro-ald kan zeker wel goed pijpen als je er voor vrij neemt
Hai wp. Nou inderdaad. Dit kan echt niet :s Hebben we geen meldpunt voor Brabanders?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
hoi flips wat een niveau he
ik sta op het punt om weg te gaan ik word helemaal misselijk van die vieze opmerkingen van geo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |