Kan ook best aan mij liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 02:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Opvallende opmerking voor een artiest die nota bene deze week een aantal keer in Nederland optreedt.
Denk dat het wel wat aan jou ligt, wat in mijn tijdlijnen wordt het nog steeds gehyped als een malle. Live schijnt het ook helemaal fantastisch te zijn. Ik ben na 5 minuten erbij weggelopen echterquote:Op woensdag 24 september 2014 11:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ook best aan mij liggen natuurlijk.Maar eerder (zeg maar rond de start van het festivalseizoen) kwam ik SOHN bijna dagelijks tegen in muzieknieuws en nu is dat helemaal weg.
Wat een goede spelling van WYWH pat! Kudo's. En ik noemde Piper!! Ben je weer een dagje ouder geworden ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef Pat-sounds het volgende:
Hoe kan het dat nog niemand Pipers At The Gates Of Dawn heeft genoemd in de PF discussie? Briljant album, zeker beter dan The Wall, net zo goed als Dark Side of the Moon en Which You Where Here (in mijn ogen in ieder geval).
oh ja hoor. Ik was toch al weer positief over PF?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, Norrie, ben je iets gekalmeerd in je ochtendfrustraties?
Dark sight of the moonquote:
Saucerful of secrets van Live at Pompei is mijn favoriet. Ik heb een haat liefde verhouding met Dark Side of the moon.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:55 schreef BoerBert het volgende:
Pfoe, Echoes in Pompeii, dat is misschien wel het beste wat ze hebben. Die solo is Gilmour op z'n best.
Ik snap er echt niks meer van he, die man lijdt dus ook aan Kanyeism, als die een nummer zou maken waar hij 22 minutenlang schijtgeluiden zou produceren zou nog iedereen het goed vinden.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die rap jezushet klinkt wel lekker verder hoor, maar mijn hemel, dit is poppy mainstream hiphop meuk riedeltje geworden. Echt heel zonde. Vorige plaat kon ik echt wel redelijk hebben, al was ik niet zo lyrisch als de rest, maar dit......
En je ziet het hele hipster-internet er al over vallen, het is al bijna het beste nummer van de eeuw; zelfs Roosmarijn Reijmer vindt het fantastisch
"The Wall' klinkt zo geforceerd conceptueel, dat ik er (op een handjevol toffe singles na) gewoon niet naar kan luisteren. Tekst en concept krijgen daar nogal voorrang op de muziek, niets voor mijquote:
Dat probleem heb ik ook met The Wall...En ik krijg meestal kriebels van die ooeewahhh koortjes en saxofoon op DSOTM en Wish you were here. Animals gaat dan wel weer, maar geef mij maar Meddle en de albums daarvoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"The Wall' klinkt zo geforceerd conceptueel, dat ik er (op een handjevol toffe singles na) gewoon niet naar kan luisteren. Tekst en concept krijgen daar nogal voorrang op de muziek, niets voor mij
Op de albums daarvoor hadden ze imho goede ballans gevonden
Met DSOTM heb ik vooral dat het allemaal zo 'perfect' klinkt, soms heb ik daar zin in en vind ik 'm fantastisch. Maar ook vaak genoeg begin ik er niet eens aan. Doe mij dan maar idd het psychedelische spul tot aan Meddle maarquote:Op woensdag 24 september 2014 12:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook met The Wall...En ik krijg meestal kriebels van die ooeewahhh koortjes en saxofoon op DSOTM en Wish you were here. Animals gaat dan wel weer, maar geef mij maar Meddle en de albums daarvoor.
ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 24 september 2014 12:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Met DSOTM heb ik vooral dat het allemaal zo 'perfect' klinkt, soms heb ik daar zin in en vind ik 'm fantastisch. Maar ook vaak genoeg begin ik er niet eens aan. Doe mij dan maar idd het psychedelische spul tot aan Meddle maar
Oeeeehwaaa in WYWH??? Vooral veel sax. Al is dat vooral in Shine on. Wmb toch wel het beste album ooitquote:Op woensdag 24 september 2014 12:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook met The Wall...En ik krijg meestal kriebels van die ooeewahhh koortjes en saxofoon op DSOTM en Wish you were here. Animals gaat dan wel weer, maar geef mij maar Meddle en de albums daarvoor.
Antlers van de troon gestoten?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeeeehwaaa in WYWH??? Vooral veel sax. Al is dat vooral in Shine on. Wmb toch wel het beste album ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |