Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bent er weer!
Zeg, is t trouwens toeval dat To-kyo en Kyo-to gewoon soort van omgedraaide namen zijn?
Zomaar een hersenspinsel.
Wat de hell doe jij in mijn bus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de bus? Lijn 33.
Zowel te laat als te druk als klapjosti
Ik klaag niet, het is dat hij gratis is. Ik heb eigenlijk liever een laptop dan een tablet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan natuurlijk klagen dat alle tablets kut zijn omdat de Kruidvat-tablets van 15 euro zo waardeloos zijn.
Ik gebruikt mn iPad Mini Retina way vaker dan mn laptop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik klaag niet, het is dat hij gratis is. Ik heb eigenlijk liever een laptop dan een tablet.
Ik ben (nog) te dol op spelletjes van het windows platformquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruikt mn iPad Mini Retina way vaker dan mn laptop.
Ik heb ook mijnenveger op mijn tablet hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben (nog) te dol op spelletjes van het windows platform
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de hell doe jij in mijn bus?.
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Er zit zoeen echte hipster tegenover me in De trein
Baardje, zwarte bril, MacBook op schoot, iPhone in de hand, apple-kabeltjes overal tussen... Ik moet me inhouden om er geen foto van te maken
Gewoon, grappig om te zien :pquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.
Wat is er lollig aan trouwens?
Nee, ik loop gewoon in een t-shirt en spijkerbroekquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon, grappig om te zien :p
Heb jij ook de bijpassende gerafelde skinny jeans en willen vest? Alleen de Starbucks koffie ontbreekt nog.
Meer championship manager dan mijnenvegerquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb ook mijnenveger op mijn tablet hoor
Wees maar niet bang. Ben alweer weg in zon bus die enorm hobbelt over de irritante hobbelwegquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat de hell doe jij in mijn bus?.
En dan nog op tijd rijden hè?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Meanwhile in Japan
[ afbeelding ]
Tijd voor een baard dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Buiten de baard om voldoe ik ook aan die eis.
Wat is er lollig aan trouwens?
Ik heb nooit klachten ontvangenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef MNR het volgende:
Pfffff.... nog meer baarden. Ja, het is een modeverschijnsel en het staat de meeste mannen ook erg goed, maar t zoent voor geen beter.
En dan klagen over dat wij mannen klagen dat jullie klagen tegen jullie vriendin ipv de gene waar de klacht tegen is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klagen doet men ook vaak enkel tegen vriendinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |