Neequote:Op dinsdag 23 september 2014 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, waarom? Pas als er van beide kanten gevoelens zijn, dan zou ik de knoop doorhakken. Anders gewoon lekker gaan met die banaan/pruim:$
Geen internetrelatie hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Na 3 dates moet dat besloten worden!
Neinneinneinneinquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Na 3 dates moet dat besloten worden!
Is dat tegenwoordig verplicht dan?quote:
Jawohl!quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neinneinneinnein
Nat geworden van tt ook
En fl
Ik verplicht niemand ietsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig verplicht dan?
Kijk nou eens naar mn onderschrift dan. Staat er niet voor nietsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig verplicht dan?
[..]
Jawohl!
Ja? Zo snel?
Ik geef je geen ongelijk, ik ben alleen iemand die eerst echt zeker wil weten dat er wederzijdse interesse is voordat ik een move maak.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als t goed voelt. Bij mij ging dat meestal wel zo somehow
Ik t liefst ook, maarja. Soms loop ik een blauwtje daardoor en da's poep, maar trek ik lering uitquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, ik ben alleen iemand die eerst echt zeker wil weten dat er wederzijdse interesse is voordat ik een move maak.
Jij een blauwtje? Wat zijn vrouwen soms vreemd...Ow wacht...quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik t liefst ook, maarja. Soms loop ik een blauwtje daardoor en da's poep, maar trek ik lering uit
Hoe nat? Als een druppende kraan of nat als de niagara falls?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar mn onderschrift dan. Staat er niet voor niets
quote:
Ja, ook ik loop blauwtjes. Niet iedereen spreidt die benen voor mequote:Op dinsdag 23 september 2014 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Jij een blauwtje? Wat zijn vrouwen soms vreemd...Ow wacht...
Dat varieertquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe nat? Als een druppende kraan of nat als de niagara falls?
Herkenbaar helaasquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef Dqod het volgende:
Ja, ook ik loop blauwtjes. Niet iedereen spreidt die benen voor me
*Loopt op m'n teentjes :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook vrouwen lopen blauwtjes Yats. Helaas wel.
Niveautje tsunamiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
----So true.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |