Je bent wel heel erg goedgelovig niet als het maar anti-westers (geneeskunst) is?quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het echt gamechanging is en je hebt een oplossing dan ligt je kop er letterlijk af. Je wordt afgeslacht. Verbrand in je eigen lab. Jouw ondekking is ongewenst het vernietigd een biljoenenindustrie.
http://www.thebigcancerlie.com/
je kunt me beter iconoclast noemen.quote:
Onzin, Atuinhek onderbouwt, jij nooit ook al beweer je met miljarden (het worden er ook steeds meer en overdrijving is ook zeker geen sterk punt) linkjes en bewijzen te zijn gekomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je kunt me beter iconoclast noemen.
Noem die Atuinhek troll.
Gedegen voorbeelden.quote:
Ik ben je link nou aan het lezen en het leest echt als een hele slechte advertentie. Schreeuwt hoe slecht de industrie is en je alleen maar ziek wil houden voor het geld, maar alles is gericht op de site om zijn boek te kopen, waar het wondermiddel natuurlijk wel in staat. Enorm doorzichtig en extreem kansloos.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het echt gamechanging is en je hebt een oplossing dan ligt je kop er letterlijk af. Je wordt afgeslacht. Verbrand in je eigen lab. Jouw ondekking is ongewenst het vernietigd een biljoenenindustrie.
http://www.thebigcancerlie.com/
.. zeg dat tegen kankerstichting.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je kunt me beter iconoclast noemen.
-edit-doe toch normaal-
Dat is natuurlijk 1 van de vele 'effectieve' tools van de NWO om de populatiekrimp mee in te zetten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:31 schreef jogy het volgende:
Wat de fladderende neuk heeft kanker met de georgia guidestones te maken eigenlijk?.
Volgens mij is de enige effectieve methode tot stabilisatie/krimp van de samenleving welvaart, eigenlijk best tegenstrijdigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk 1 van de vele 'effectieve' tools van de NWO om de populatiekrimp mee in te zetten.
mooiste vertaling van flying fuckquote:
Ik heb websites ook stuk zien gaan van geluk toen ze lazen dat Bill Gates eindelijk toegegeven had dat hij in de derde wereld een bevolkingskrimp zou willen zien. Er werd alleen niet gesnapt dat dit voort zou moeten komen uit educatie, gezondheid(szorg) en algemene welvaart.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:00 schreef jogy het volgende:
Volgens mij is de enige effectieve methode tot stabilisatie/krimp van de samenleving welvaart, eigenlijk best tegenstrijdig.
Volgens mij is het een probleem wanneer Afrika bijvoorbeeld een vergelijkbare welvaart ontwikkeld als dat wij nu hebben, dan is de aardbol niet groot genoeg. Want tja, een armlastig verlaten en verhongerend hoopje mens die amper een dak boven het hoofd heeft is een stuk minder belastend dan de gemiddelde Europeaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb websites ook stuk zien gaan van geluk toen ze lazen dat Bill Gates eindelijk toegegeven had dat hij in de derde wereld een bevolkingskrimp zou willen zien. Er werd alleen niet gesnapt dat dit voort zou moeten komen uit educatie, gezondheid(szorg) en algemene welvaart.
Nee nee, Bill Gates is slecht en hij wil iedereen vermoorden met vaccinatie en BadPharma. Dat was wel weer duidelijk.
Volgens sommigen hier is overbevolking een hoax, dus helaas, dit ga je sowieso niet verkopen hierquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:21 schreef jogy het volgende:
Het is alleen niet te verkopen, het is sociaal-maatschappelijke zelfmoord als je dit hardop zegt.
Bevolkingskrimp is dan ook de 'easy way out' hoor. Ik weet echt zeker dat met een paar ingrijpende sociale aanpassingen en efficiënt gebruik van nieuwe methodes binnen de voedselindustrie en een nieuw economisch stelsel eventuele hongersnoden ontweken kunnen worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier is overbevolking een hoax, dus helaas, dit ga je sowieso niet verkopen hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |