abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2014 @ 23:59:39 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145040128

Daar blijkt dat er nog meer staat op de steen behalve het getal 2014.

20 / 14

8 / 16

MM

JAM

"Vervolgens hakt de man de steen aan stukjes en geeft scherven aan de omstanders. Maar dan, op een vraag van één van de omstanders of er weer iets anders geplaatst gaat worden of dat het monument zo blijft, antwoordt de man: “Wij hebben het originele stuk”.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:14:34 #227
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145040498
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als dit al trollen is? Ik zeg mijn mening nu het nog mogelijk is.
Trek het je niet aan, dat zeggen ze tegen iedereen die anders denkt dan het vaste kliekje hier. Is trouwens ook zon enorme dooddoener. Iemand heeft een andere mening en word troll genoemd.
Feyenoord!
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:16:36 #228
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145040547
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ze verdienen in ieder geval niet aan mensen ziek houden
Ok hele simpele redening:

Stel ze vinden een medicijn dat kanker totaal geneest of zelfs preventief voorkomt. Dat levert een enorme deuk in de winst op op een gegeven moment aangezien dan niemand meer kanker heeft of krijgt. Denk je nou echt dat ze daar blij mee zijn?
Feyenoord!
  dinsdag 30 september 2014 @ 00:35:56 #229
52357 Lambiekje
pi_145041001
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ze verdienen in ieder geval niet aan mensen ziek houden
Hoe onmetelijk stupide is deze opmerking. _O-

Dat is hun enige bestaansrecht. Het is het core businessmodel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 september 2014 @ 01:15:43 #230
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145041706
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:16 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok hele simpele redening:

Stel ze vinden een medicijn dat kanker totaal geneest of zelfs preventief voorkomt. Dat levert een enorme deuk in de winst op op een gegeven moment aangezien dan niemand meer kanker heeft of krijgt. Denk je nou echt dat ze daar blij mee zijn?
Dan heb je nog diverse hart en vaatziekten, mental illness, virussen, auto-immuun aandoeingen, etc etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 30 september 2014 @ 02:11:11 #231
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145042127
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan heb je nog diverse hart en vaatziekten, mental illness, virussen, auto-immuun aandoeingen, etc etc.
Klopt, maar dat geld natuurlijk hetzelfde voor. Maar je snapt de redenering?
Feyenoord!
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:40:26 #232
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145043667
Weet je hoeveel je in eerste instantie kunt verdienen aan het genezen van kanker. Vergeet dat ook niet he!? En als we dan toch lekker speculatief redeneren.

Weet je wat een enorm (bedrijfs) risico het is als, laten we zeggen bedrijf A een pil heeft die kanker geneest, maar deze niet inzet omdat de andere medicijnen (die de ziekte alleen behandelen) zo lekker verkopen. Bedrijf B maakt dezelfde pil en zet deze wel in. Sta je daar mooi te kijken als bedrijf A. Onderlinge afspraken hierover is natuurlijk ook stupide. Zoals de waard is... :)

Sowieso die bedrijven moeten dan mensen gaan betalen. En genoeg om Nobelprijzen en eeuwige roem de kop in te kunnen drukken. :D Tevens moet je er als bedrijf maar op vertrouwen dat de man/ vrouw die je net miljoenen zwijggeld hebt betaald, maar even zijn/ haar mond houdt, geen wroeging krijgt en niet alsnog ergens opschept na een borreltje teveel.

[ Bericht 13% gewijzigd door SicSicSics op 30-09-2014 08:51:33 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:55:29 #233
116015 SicSicSics
pi_145043902
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
Daar blijkt dat er nog meer staat op de steen behalve het getal 2014.

20 / 14

8 / 16

MM

JAM
Het getal 2014 staat er ook helemaal niet op :D de getallen 20, 16, 14 en 8 staan erop! 2014 is gewoon weer een stukje wishfull thinking. Iets wat ook weer zo enorm vaak gedaan wordt.

Wat betekend de rest dan? Of moeten we nog even wachten tot de 'numerologen' genoeg tijd hebben gehad om alles aan FEMA, Waco en The Second Amendment te koppelen. ;)

quote:
"Vervolgens hakt de man de steen aan stukjes en geeft scherven aan de omstanders. Maar dan, op een vraag van één van de omstanders of er weer iets anders geplaatst gaat worden of dat het monument zo blijft, antwoordt de man: “Wij hebben het originele stuk”.
Ik ben wel benieuwd naar het origineel dan :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:35:11 #234
52357 Lambiekje
pi_145044694
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het getal 2014 staat er ook helemaal niet op :D de getallen 20, 16, 14 en 8 staan erop! 2014 is gewoon weer een stukje wishfull thinking. Iets wat ook weer zo enorm vaak gedaan wordt.
nee je hebt gezien dat het dit jaar geplaatst is waarbij het zo geplaatst is dat 20 en 14 zichtbaar waren.

quote:
Wat betekend de rest dan? Of moeten we nog even wachten tot de 'numerologen' genoeg tijd hebben gehad om alles aan FEMA, Waco en The Second Amendment te koppelen. ;)
.. daar kun je wel op rekenen.

quote:
[..]

Ik ben wel benieuwd naar het origineel dan :D
ik ook
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:10:57 #235
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145045553
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:40 schreef SicSicSics het volgende:
Weet je hoeveel je in eerste instantie kunt verdienen aan het genezen van kanker. Vergeet dat ook niet he!? En als we dan toch lekker speculatief redeneren.

Weet je wat een enorm (bedrijfs) risico het is als, laten we zeggen bedrijf A een pil heeft die kanker geneest, maar deze niet inzet omdat de andere medicijnen (die de ziekte alleen behandelen) zo lekker verkopen. Bedrijf B maakt dezelfde pil en zet deze wel in. Sta je daar mooi te kijken als bedrijf A. Onderlinge afspraken hierover is natuurlijk ook stupide. Zoals de waard is... :)

Sowieso die bedrijven moeten dan mensen gaan betalen. En genoeg om Nobelprijzen en eeuwige roem de kop in te kunnen drukken. :D Tevens moet je er als bedrijf maar op vertrouwen dat de man/ vrouw die je net miljoenen zwijggeld hebt betaald, maar even zijn/ haar mond houdt, geen wroeging krijgt en niet alsnog ergens opschept na een borreltje teveel.
Yeah right. Wat een totaal belachelijk scenario zeg. Ten eerste worden daar dus wel gewoon afspraken over gemaakt zoals in elke bedrijfstak gebeurd. Ten tweede miljoenen aan zwijggeld? Daar zijn wel andere manieren voor.
Feyenoord!
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:14:19 #236
116015 SicSicSics
pi_145045648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:10 schreef Japie77 het volgende:
Yeah right. Wat een totaal belachelijk scenario zeg. Ten eerste worden daar dus wel gewoon afspraken over gemaakt zoals in elke bedrijfstak gebeurd. Ten tweede miljoenen aan zwijggeld? Daar zijn wel andere manieren voor.
Waarom is mijn scenario belachelijker dan het jouwe? :? Beiden zijn gestoeld op speculaties en aannames. :D Ik heb in de mijne alleen wat minder Tom Clancy en wat meer realiteitszin proberen te stoppen.
Fine, fuck you then!
pi_145046109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Trek het je niet aan, dat zeggen ze tegen iedereen die anders denkt dan het vaste kliekje hier. Is trouwens ook zon enorme dooddoener. Iemand heeft een andere mening en word troll genoemd.
Uhh nee?
Het is de toon die de muziek maakt. Maar dat weet je wel. Toch?
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:39:30 #238
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145046339
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom is mijn scenario belachelijker dan het jouwe? :? Beiden zijn gestoeld op speculaties en aannames. :D Ik heb in de mijne alleen wat minder Tom Clancy en wat meer realiteitszin proberen te stoppen.
Ok omdat:

1. Je stelt dat bedrijven in een bepaalde bedrijfstak geen onderlinge afspraken maken terwijl dit soort prijsafspraak schandalen je om de oren vliegen. En dat zijn nog degene die dan ontdekt worden.
2. Omdat je stelt dat mensen omgekocht moeten worden als ze een bepaald medicijn ontdekken terwijl er bekend is van de geschiedenis hoe dit soort mensen aangepakt worden. Nl door het vernietigen van carrieres en het kapot maken door ze keer op keer aan te blijven klagen.
Feyenoord!
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:39:44 #239
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145046347
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhh nee?
Het is de toon die de muziek maakt. Maar dat weet je wel. Toch?
Ik wel ja. Jij ook?
Feyenoord!
  dinsdag 30 september 2014 @ 10:47:04 #240
116015 SicSicSics
pi_145046535
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef Japie77 het volgende:
Ok omdat:

1. Je stelt dat bedrijven in een bepaalde bedrijfstak geen onderlinge afspraken maken terwijl dit soort prijsafspraak schandalen je om de oren vliegen. En dat zijn nog degene die dan ontdekt worden.
Dat zei ik niet ;) Ik zei dat het een enorm bedrijfsrisico zou zijn. :) Prijsafspraken komen zeker voor, ik ben niet achterlijk. Ik zeg alleen dat een prijsafspraak over een kratje bier wat anders is dan afspraken over het wel of niet uitbrengen van een gamechanging item.

Redeneren dat het hier en hier gebeurd dus ook wel daar zal gebeuren is niet slim.
quote:
2. Omdat je stelt dat mensen omgekocht moeten worden als ze een bepaald medicijn ontdekken terwijl er bekend is van de geschiedenis hoe dit soort mensen aangepakt worden. Nl door het vernietigen van carrieres en het kapot maken door ze keer op keer aan te blijven klagen.
Doe eens wat voorbeelden? :) Want daar zijn dan vast voorbeelden van?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:19:48 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145047608
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 02:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat geld natuurlijk hetzelfde voor. Maar je snapt de redenering?
Ik snap de redenering prima. Ik snap ook dat deze veel te simplistisch is. Zeker met kanker heb je zo veel verschillende soorten en varianten. Dat maakt het zeer onwaarschijnlijk dat het mogelijk is om een enkel wondermiddel te vinden wat alles geneest.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:49:59 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145050740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik snap de redenering prima. Ik snap ook dat deze veel te simplistisch is. Zeker met kanker heb je zo veel verschillende soorten en varianten. Dat maakt het zeer onwaarschijnlijk dat het mogelijk is om een enkel wondermiddel te vinden wat alles geneest.
Zoals sure sop wat als wondermiddel een jaar geleden in het nieuws kwam, wat alleen nergens op veel sites vermeld word is .
Dat yoghurtmerk ‘Optimel Variaties’ en sapmerken ‘Riedel Appelsientje DubbelDrank’ en ‘Rubicon’ verwerken al geruime tijd zuurzak in hun producten heeft onder de Spaanse noemer guanabana.
https://www.salusi.nl/graviola-vrucht-zuurzak-kanker/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145050982
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik wel ja. Jij ook?
Doe nou niet zo. Laten we het dit keer leuk houden.
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:30:37 #244
116015 SicSicSics
pi_145052004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
nee je hebt gezien dat het dit jaar geplaatst is waarbij het zo geplaatst is dat 20 en 14 zichtbaar waren.
Het kan natuurlijk ook naar de bijbel verwijzen! :o Genesis 20:14 bijvoorbeeld.
quote:
Toen nam Abimélech schapen en runderen, ook dienstknechten en dienstmaagden, en gaf dezelve aan Abraham; en hij gaf hem Sara zijn huisvrouw weder.
Dit betekend duidelijk dat de plaatser van de steen vindt dat wij dingen terug moeten geven, alvorens wij terug zullen krijgen.

Genesis 8:16
quote:
Ga uit de ark, gij, en uw huisvrouw, en uw zonen, en de vrouwen uwer zonen met u.
Dit betekend natuurlijk dat we richting die 500.000 gaan! :o De Ark... creepy!
quote:
.. daar kun je wel op rekenen.
_O- of as dat geen woordgrapje... Numerologie... Erop rekenen... Briljant! :7
Fine, fuck you then!
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:34:55 #245
52357 Lambiekje
pi_145052131
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zei ik niet ;) Ik zei dat het een enorm bedrijfsrisico zou zijn. :) Prijsafspraken komen zeker voor, ik ben niet achterlijk. Ik zeg alleen dat een prijsafspraak over een kratje bier wat anders is dan afspraken over het wel of niet uitbrengen van een gamechanging item.
Als het echt gamechanging is en je hebt een oplossing dan ligt je kop er letterlijk af. Je wordt afgeslacht. Verbrand in je eigen lab. Jouw ondekking is ongewenst het vernietigd een biljoenenindustrie.

http://www.thebigcancerlie.com/
pi_145052206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het echt gamechanging is en je hebt een oplossing dan ligt je kop er letterlijk af. Je wordt afgeslacht. Verbrand in je eigen lab. Jouw ondekking is ongewenst het vernietigd een biljoenenindustrie.

En wat doet dit in dit topic? Dit gaat over de Georgia Guide Stones.
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:40:54 #247
116015 SicSicSics
pi_145052302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

Voorbeelden Lambiekje, voorbeelden!?! Welke doktoren zijn er (levend) verbrand in hun laboratorium terwijl ze kankeronderzoek deden? Geen generieke anti-kanker website. Dat zegt mij niet zoveel.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:47:57 #248
52357 Lambiekje
pi_145077906
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Voorbeelden Lambiekje, voorbeelden!?! Welke doktoren zijn er (levend) verbrand in hun laboratorium terwijl ze kankeronderzoek deden
? Geen generieke anti-kanker website. Dat zegt mij niet zoveel.
wat zeg je wel wat
pi_145083173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe onmetelijk stupide is deze opmerking. _O-

Dat is hun enige bestaansrecht. Het is het core businessmodel.
Snap jij wel waar de kanker stichting voor staat?
pi_145083177
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kika Kanker... het zegt genoeg.
En wat zegt dat precies trolletje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')