Of je wordt straks kotsmisselijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
En wat is de klacht dan?
Er was helemaal niets mis mee smaakte gewoon zoals het moet smaken als brinta met banaansmaak![]()
![]()
De ekte ekte klacht is dus de tht datum die klopt voor geen smurf!
Of niet (hoop ik )quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Of je wordt straks kotsmisselijk![]()
Hoelang is het geleden?
Het duurt een paar uur voor je maag het er uit zou gooien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Of niet (hoop ik )![]()
Kwartiertje geleden
Volgens mij bestaat het grootste gedeelte uit meel en granen toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Of niet (hoop ik )![]()
Kwartiertje geleden
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het grootste gedeelte uit meel en granen toch?
dus zal wel meevallen hoor, behalve als je melk ook over datum was, dan heb je denk
ik wel een probleem
Het is een onduidelijke aanduidingquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef PressPlayOnTape het volgende:
En wat snap je niet aan een tenminste houdbaar tot datum?
Bejaarden eten soms wel eens olvarit hapt lekker weg met je kunstgebitquote:
havermout jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het grootste gedeelte uit meel en granen toch?
dus zal wel meevallen hoor, behalve als je melk ook over datum was, dan heb je denk
ik wel een probleem
In dát geval: terechte klachtquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het is een onduidelijke aanduiding
Nou dat komt wel weer goed als de zeespiegel wat omhoog gaatquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef Fretwork het volgende:
TS gaat lijden aan een grotere leegloop dan Zuid-Limburg
Iedereen gaat dood dus zo bijzonder is dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar een stukje zalm in de koelkast liggen.
Ik kwam laatst mijn zalm tegen die 2 maanden over de datum was, ook die zag er qua kleur nog prima uit, alleen de verpakking was wat vacuüm getrokkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik heb al meer dan een jaar een stukje zalm in de koelkast liggen.
Ik heb ook nog een pak Soja Melk shit al 2-3 maanden in de koelkast staanquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:15 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik ben gewoon te lui om het eruit te halen
Als ik je er blij mee kan maken, mag jij het wel op halen anders?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |