Als jij gewoon een (overwegend) chille baby krijgt is de kans groot dat t je prima lukt hoor!quote:Op donderdag 25 september 2014 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de illusie dat ik dit wel kan, we gaan het lerengeen idee wat een pasgeboren baby voor effect heeft nog. Dus sorry alvast lootje!
Komt goedquote:Op donderdag 25 september 2014 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de illusie dat ik dit wel kan, we gaan het lerengeen idee wat een pasgeboren baby voor effect heeft nog. Dus sorry alvast lootje!
Ik heb ook een lootje overgenomen vorig jaarquote:Op donderdag 25 september 2014 09:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Komt goedEn anders zijn er altijd fanatiekelingen hier die je willen helpen. Voorgaande jaren is het ook zo gegaan
Ik wil wel eventueel helpen? Als je echt graag meedoet?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga ook afhaken! Dikke kans dat ik op 1 oktober nog niet weet of het allemaal lukt. Veel plezier!
Jij mag M'etje gewoon opsturen naar mijquote:Op donderdag 25 september 2014 09:29 schreef Mabawa. het volgende:
Enne... crea skillz? dicht skillz? kloon skillz?
Kun je dat ergens kopen?
Dan heb je Sjors&Sjimmie thuis!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jij mag M'etje gewoon opsturen naar mij
Ah joh, is gezellig!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog even niet of ik half FOK wel op mijn Facebook wilniet dat ik iets tegen bepaalde mensen heb, maar ik ben daar soberso vrij selectief in. Ik denk er eens over na
Je kan ze na ss gewoon weer er vanaf gooien!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet nog even niet of ik half FOK wel op mijn Facebook wilniet dat ik iets tegen bepaalde mensen heb, maar ik ben daar soberso vrij selectief in. Ik denk er eens over na
krijgen we dan geen hormonale huilbuien enzo?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan ze na ss gewoon weer er vanaf gooien!
Ik hoop het welquote:Op donderdag 25 september 2014 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgen we dan geen hormonale huilbuien enzo?
Hormonen, huilbuien, en hysteriequote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar draait SS wel een beetje om toch?
Je moet niks hè? Dus als jij niet in die groep wilt, dan dus niet? Kan het mij wel voorstellen hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Oke, ik doe mee...![]()
Ik wil best in de fb groep, dan is mijn profiel toch ook zichtbaar? Of moet je daar echt vrienden voor worden? vind ik een beetje lastig, ken eigenlijk al m'n fb-vrienden persoonlijk en wil dat graag zo houden![]()
Lief Coocster! Maar ik doe gewoon volgend jaar weer volle bak meequote:Op donderdag 25 september 2014 10:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil wel eventueel helpen? Als je echt graag meedoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |