Ik stopte mijn bloedkaktus er nog eens bij in. Als dan zijn vader wilde smatsen kon hij direct zijn tandjes stokenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:53 schreef TUFKAL het volgende:
ik rekte de boel bij je moeder zo lang mogelijk.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Vietnam was echt heel anders. Daar ging de V.S. (alleen, dus zonder andere landen) een grondoorlog aan op een terrein wat ze helemaal niet gewend waren. Totaal niet te vergelijken met wat ze nu doen.
Je voelt gewoon op je klompen aankomen dat beverton binnenkort weer even FOK!-pauze gaat houden....quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:53 schreef beverton het volgende:
TS ik heb je moeder en haar IS-poenie onderscheten en daarna mijn rocketpener dwars door haar navel geschoten.
Nee, zolang ik geen topics open blijf ik buiten schotquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je voelt gewoon op je klompen aankomen dat beverton binnenkort weer even FOK!-pauze gaat houden....
En jij denkt dat oorlog voeren geen geld kost?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:49 schreef vigilant7 het volgende:
Net zoals de oorlog in Vietnam is die tegen de Islamitische Staat er een om gewoon geld in het laatje te brengen. US army is hoog technologisch en heeft de beste strijdkrachten, de oorlog in Vietnam kon in gemakkelijk in 1 maand tijd gewonnen worden. Net nu als tegen IS, ze rekken de boel gewoon zo lang mogelijk, zodat er meer geld kan gegeneerd worden voor het militair-industrieel complex.
Waarbij ook nog eens de strijdkrachten aan alle kanten beperkt werden omdat de VS geen directe militaire confrontatie met de Chinezen durfde te riskeren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Vietnam was echt heel anders. Daar ging de V.S. (alleen, dus zonder andere landen) een grondoorlog aan op een terrein wat ze helemaal niet gewend waren. Totaal niet te vergelijken met wat ze nu doen.
Denken dat Bin Laden bestaatquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zit je hier nu openlijk necrofilie aan te moedigen?
"Rapporteer deze post aan een moderator"quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, zolang ik geen topics open blijf ik buiten schot. Vandaag al een topique kemaakt, dus morgen nieuwe kanz
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Denken dat Bin Laden bestaat![]()
Niemand van de Al Queda heeft hem ooit direct gesproken.
Bin Laden was een fictieve personage gecreëerd door de CIA om landen binnen te vallen.
Ga lekker verraden swa, dit is niet cooltjes.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:05 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
"Rapporteer deze post aan een moderator"
Dat heb ik niet gezegd. Ik opper de optie alleen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:06 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga lekker verraden swa, dit is niet cooltjes.
NSB-ersquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:05 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Over verraden gesproken: jij zit al 12,5 jaar op FOK! en je hebt nog steeds geen UI.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:05 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
De wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:09 schreef Homijn het volgende:
[..]
Over verraden gesproken: jij zit al 12,5 jaar op FOK! en je hebt nog steeds geen UI.
Ik zal jou eens eventjes aangeven bij de UI-politie.
Zuid korea? Nieuw Zeeland? Australië? Thailand? Laos? Niet op dezelfde schaal als de US maar toch.. En dan "vergeet" ik nog de Filipijnen en de Khmer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:57 schreef Tja..1986 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |