quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Perico het volgende:
[..]
Niet zo veel, in ieder geval geen EXIF data, die zijn er niet. Dus niets over de camerabijzonderheden en tijdstip van creatie etc. Nog een paar regels meer dan dit overzicht:
[ afbeelding ]
De foto's van Kris en Lisanne bevatten heel veel datavelden. Maar alleen geen thumbnails dus.
'Geknoeid' (Simba) was dan idd wel een beetje suggestief.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:19 schreef Simba het volgende:
In principe heb je gelijk. Misschien is het woord:"geknoeid" wat suggestief, maar er is inderdaad sowieso gemanipuleerd met de foto's (die wij in handen hebben gekregen) van de camera.
Zouden ze weten dat K en L die foto's niet genomen kunnen hebben als er niets vreemds aan de originele foto's ontdekt kan worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:05 schreef agter het volgende:
Lees ik het goed dat het NFI na onderzoek uitgaat van een ongeluk?
Dat zou dan betekenen dat zij niets vreemds aan de originele foto's ontdekt hebben.
Zij gaan er van uit dat K of L die foto's genomen hebben.
Dat vind ik wel nieuws.
Een bewijs, tja als dat zou kunnen. Nee doordat de foto's over verschillende schijven gegaan zijn is niets meer zeker. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
'Geknoeid' (Simba) was dan idd wel een beetje suggestief.
Foto van camera --> kopie naar HDD --> resize in Photoshop ---> upload naar Imgur.
Misschien hebben ze de foto's via een FTP-site oid gekregen die bepaalde EXIF-data bewaarde maar de thumbnails gewoon weggooit?
Ik zie nog niet echt een bewijs dat de EXIF-data moedwillig gemanipuleerd is.
En tegelijkertijd een verklaring van de onregelmatigheden in de EXIF.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Een bewijs, tja als dat zou kunnen. Nee doordat de foto's over verschillende schijven gegaan zijn is niets meer zeker. Dat is het probleem.
Fixed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:47 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Omdat de info gewoon niet klopt.
En dus een zwakke plek wat betreft de tijdlijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
En tegelijkertijd een verklaring.
Deze begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat K en L die foto's niet genomen kunnen hebben als er niets vreemds aan de originele foto's ontdekt kan worden?
Tenzij Kremers de originele foto's heeft en van dezelfde tijdlijn uitgaat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En dus een zwakke plek wat betreft de tijdlijn.
De ouders lijken anders erg zeker over de tijdlijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En dus een zwakke plek wat betreft de tijdlijn.
De vraag is: wie in Panama. Pitti gaat zo te lezen niet uit van een misdrijf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:14 schreef Lutalo het volgende:
Als er gezegd wordt dat in Panama zelf wordt uitgegaan van een misdrijf, wat heeft het NFI zich er dan tegen aan te bemoeien door vann een verdwaling/ongeluk uit te gaan? ?
Zullen de originele foto's niet nog bij de rest van het bewijsmateriaal in Panama zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Tenzij Kremers de originele foto's heeft en van dezelfde tijdlijn uitgaat?
In Vermist zei Hans Kremers dat ze (dmv de foto's) heel erg goed hadden kunnen uitzoeken wanneer de meiden waar geweest zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zullen de originele foto's niet nog bij de rest van het bewijsmateriaal in Panama zijn?
En dat het vrijgegeven wordt als de zaak offieel gesloten is
Het NFI gaat nergens vanuit. Het doet alleen forensisch onderzoek in opdracht van het OM.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:14 schreef Lutalo het volgende:
Als er gezegd wordt dat in Panama zelf wordt uitgegaan van een misdrijf, wat heeft het NFI zich er dan tegen aan te bemoeien door vann een verdwaling/ongeluk uit te gaan? ?
De ouders willen niet geloven dat hun dochter misschien een verkeerde beslissing genomen heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ouders lijken anders erg zeker over de tijdlijn.
Ik neem ook aan dat als de familie het NFI rapport heeft, dat Panama dat ook ook heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Vermist zei Hans Kremers dat ze (dmv de foto's) heel erg goed hadden kunnen uitzoeken wanneer de meiden waar geweest zijn.
Ze hadden die toch op een cd gekregen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In Vermist zei Hans Kremers dat ze (dmv de foto's) heel erg goed hadden kunnen uitzoeken wanneer de meiden waar geweest zijn.
Ik geloof dat er meerdere aanwijzingen zijn dat zij de originele foto's hebben. Je ziet ze bijvoorbeeld ook met een geprinte foto van Kris bij de quebrada in hun filmpje van de pianista. Lijkt me sterk dat ze die uit de Panamese krant hebben gehaald.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zullen de originele foto's niet nog bij de rest van het bewijsmateriaal in Panama zijn?
En dat het vrijgegeven wordt als de zaak offieel gesloten is
Ja, er zijn mogelijkheden om van het pad af te gaan. Er zijn wel degelijk zijpaden op El Pianista.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De ouders willen niet geloven dat hun dochter misschien een verkeerde beslissing genomen heeft.
bv Door te laat aan de wandeling te beginnen, ondanks waarschuwingen. Ze willen ook niet geloven dat ze van het pad af zouden gaan. Toch zijn het mogelijkheden.
Wat ik eerder begrepen heb is dat men in Panama bij een vermissing van een persoon standaard uit gaat van een misdrijf. Niet altijd omdat daar aanwijzingen voor zijn maar het is standaard procedure.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef agter het volgende:
[..]
De vraag is: wie in Panama. Pitti gaat zo te lezen niet uit van een misdrijf.
En wat heeft dat met de tijdlijn te maken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De ouders willen niet geloven dat hun dochter misschien een verkeerde beslissing genomen heeft.
bv Door te laat aan de wandeling te beginnen, ondanks waarschuwingen. Ze willen ook niet geloven dat ze van het pad af zouden gaan. Toch zijn het mogelijkheden.
Dat zeg ik ook helemaal niet. Eerder in een interview vertelde de vader van Kris dat ze dat ze alleen gegevens op cd hadden gekregen, waaronder ook de foto'squote:Op dinsdag 23 september 2014 23:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Ik geloof dat er meerdere aanwijzingen zijn dat zij de originele foto's hebben. Je ziet ze bijvoorbeeld ook met een geprinte foto van Kris bij de quebrada in hun filmpje van de pianista. Lijkt me sterk dat ze die uit de Panamese krant hebben gehaald.
Dat de eerste tijdlijn aan de hand van getuigenverklaringen ook kan kloppen. We weten het gewoon niet zeker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de tijdlijn te maken?
Mooi, kunnen we dat 10 topics verder nog een keer behandelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:10 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Een bewijs, tja als dat zou kunnen. Nee doordat de foto's over verschillende schijven gegaan zijn is niets meer zeker. Dat is het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |