We bedenken scenario's over FOK!kers die naar Boquete gaan. Wat is jouw scenario?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:25 schreef 11en30 het volgende:
Zullen we weer scenario's gaan produceren?
Nu mijn hypothese is dat de 550 door iemand anders op een lokatie is gemaakt waar K en L onmogelijk verdwaald kunnen zijn en zeker gered hadden moeten worden, ben ik de andere foto opnieuw gaan bekijken. Eerder heb ik hier gepost dat ik dacht een persoon met een lamp op zijn hoofd op die foto te zien en een rechthoekig object dat leek op een bank. Beide tegelijk kan volgens mij wat perspectief betreft niet.quote:
En dit stuur je serieus naar de familie Kremers? Oei.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nu mijn hypothese is dat de 550 door iemand anders op een lokatie is gemaakt waar K en L onmogelijk verdwaald kunnen zijn en zeker gered hadden moeten worden, ben ik de andere foto opnieuw gaan bekijken. Eerder heb ik hier gepost dat ik dacht een persoon met een lamp op zijn hoofd op die foto te zien en een rechthoekig object dat leek op een bank. Beide tegelijk kan volgens mij wat perspectief betreft niet.
Diep in het oerwoud staat echt geen bankje. Maar nu de 542 op 2 minuten afstand (voorlopig en onder voorbehoud) niet diep in de jungle gepositioneerd is, wordt het bankje ineens wel weer mogelijk. Als het echt een bankje is dan zou dat wederom bewijs zijn dat K en L de foto's niet gemaakt hebben en gevonden hadden moeten worden. En als er iemand met een lamp op zijn hoofd zo dichtbij is waarom is er dan niemand gered? Omdat de fotograaf een compaan was die niet gered hoefde te worden.
Wat let je om de locatie met ons te delen?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nu mijn hypothese is dat de 550 door iemand anders op een lokatie is gemaakt waar K en L onmogelijk verdwaald kunnen zijn en zeker gered hadden moeten worden, ben ik de andere foto opnieuw gaan bekijken. Eerder heb ik hier gepost dat ik dacht een persoon met een lamp op zijn hoofd op die foto te zien en een rechthoekig object dat leek op een bank. Beide tegelijk kan volgens mij wat perspectief betreft niet.
Diep in het oerwoud staat echt geen bankje. Maar nu de 542 op 2 minuten afstand (voorlopig en onder voorbehoud) niet diep in de jungle gepositioneerd is, wordt het bankje ineens wel weer mogelijk. Als het echt een bankje is dan zou dat wederom bewijs zijn dat K en L de foto's niet gemaakt hebben en gevonden hadden moeten worden. En als er iemand met een lamp op zijn hoofd zo dichtbij is waarom is er dan niemand gered? Omdat de fotograaf een compaan was die niet gered hoefde te worden.
Huh? Nee dit post ik nu hier.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:40 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
En dit stuur je serieus naar de familie Kremers?
Maar "jouw steen" ligt daar toch naast? En al deze "bewijzen" bij elkaar overtuigen jou toch van het feit dat dit de steen is?quote:
De steen bewijst zichzelf vooralsnog.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:42 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
En al deze "bewijzen" bij elkaar overtuigen jou toch van het feit dat dit de steen is?
Wat bied je?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:40 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat let je om de locatie met ons te delen?
Vooralsnog ben je de enige die dat denkt, dus bewijs kun je dat niet noemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De steen bewijst zichzelf vooralsnog.
Weet je hoe ze zo'n steen in Panama noemen?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De steen bewijst zichzelf vooralsnog.
Lekker rustig. Hou ik van.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:47 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Vooralsnog ben je de enige die dat denkt,
Bedoel je dit: "cómo explicamos que uno de los análisis determina que fueron sometidos o estuvo en un área donde existe fosfato" ?quote:Op woensdag 24 september 2014 02:06 schreef Perico het volgende:
Interessant stuk. Arrocha slaat terug.
Juist.. in de kwaadwillende modus: even de bak met chemicalien het proces wat laten versnellen. Verdient toch uitgezocht te worden, waar die fosfaten natuurlijk als veronreiniging in het oppervlaktewater voorkomen (zoals hier in de jaren 80 gebruikelijk was).quote:Op woensdag 24 september 2014 02:07 schreef Domnivoor het volgende:
Bedoel je dit: "cómo explicamos que uno de los análisis determina que fueron sometidos o estuvo en un área donde existe fosfato" ?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 02:09 schreef Perico het volgende:
[..]
Juist.. in de kwaadwillende modus: even de bak met chemicalien het proces wat laten versnellen. Verdient toch uitgezocht te worden, waar die fosfaten natuurlijk als veronreiniging in het oppervlaktewater voorkomen (zoals hier in de jaren 80 gebruikelijk was).
is er al bevestiging gekomen over hrt stukje huid dat was gevonden?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb de uitzending net even teruggekeken. Vlak voordat het NFI-rapport ter sprake komt, zegt Roelie: "Allerlei onderzoeken daar hebben wij de gegevens nog niet van terug."
Het wordt verder niet toegelicht maar ze hebben dus nog steeds niet alle gegevens.
Dat ben ik nog niet expliciet tegengekomen. Ik heb ook in de tijdlijn in de OP gezet dat dat niet werd vermeld.quote:Op woensdag 24 september 2014 02:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
is er al bevestiging gekomen over hrt stukje huid dat was gevonden?
ah ok, dank je.quote:Op woensdag 24 september 2014 02:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet expliciet tegengekomen. Ik heb ook in de tijdlijn in de OP gezet dat dat niet werd vermeld.
Voor de één interessant, voor de ander niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 02:15 schreef Za het volgende:
Wmb staat er niet echt iets interessants in het artikel.
Misschien heb ik het gemist. Heeft iemand anders iets gelezen over het onderzoek van dat stuk huid?quote:Op woensdag 24 september 2014 02:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, dank je.
Dat is toch wel appart, dat we daar niks over horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |