Dat doe ik hier zodra zeker is dat het niet klopt.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als jij nou ons nou eens vertelt waar jij denkt dat de foto is genomen.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom je dat niet doet.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:09 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Wat een flut uitzending was dat zeg. Telkens wanneer Pa Kremers over de opmerkelijkheden uit het NFI rapport begon kapte Jaap Jongbloed het af door van onderwerp te veranderen en een zinloze vraag te stellen. Waarom niet doorvragen? Wat was er dan zo opmerkelijk aan die bevindingen? Dit programma voegt echt helemaal niets toe. Vraag me af waarom die ouders überhaupt gevraagd zijn.
Misschien is dat ook wel niet zo, zijn ze gewoon verdwaald en is het tijd de zaak te laten rusten.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:52 schreef Geruisloos het volgende:
Ik denk dat niemand in Panama zit te wachten op meer aanwijzingen dat Kris en Lisanne mogelijkerwijs nog twee weken (of langer) na de vermissing in leven zijn geweest.
Maak jij maar aannemelijk dat jouw steen zo bijzonder is.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef 11en30 het volgende:
Dat beschouw ik als een pluspunt. Wat we nu het hardst nodig hebben zijn mensen die aannemelijk kunnen maken dat wij ons vergissen.
het gaat je dus om die 30.000 dollar?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat doe ik hier zodra zeker is dat het niet klopt.
En als het wel klopt gaat de info naar de hoogste bieder.
Marktplaats al geprobeerd?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Maak jij maar aannemelijk dat ik dat nog niet gedaan heb met zoveel pijlen en ik kan er inmiddels nog weer een paar extra bij plaatsen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak jij maar aannemelijk dat jouw steen zo bijzonder is.
Gaan we dan wel met zijn allen op excursie naar de aardbeienfarm?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:54 schreef Za het volgende:
Misschien is dat ook wel niet zo, zijn ze gewoon verdwaald en is het tijd de zaak te laten rusten.
Count me inquote:Op woensdag 24 september 2014 01:02 schreef Perico het volgende:
[..]
Gaan we dan wel met zijn allen op excursie naar de aardbeienfarm?
Uiteraard! (met F als onze gids)quote:Op woensdag 24 september 2014 01:02 schreef Perico het volgende:
Gaan we dan wel met zijn allen op excursie naar de aardbeienfarm?
ToniB, kun jij die 2 ffoto's over elkaar heenleggen om aan te tonen dat de stenen niet matchen?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat complimenten strooien en wat NL's fruit als geschenk en de hele sfeer is gelijk in orde, geen zorgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:06 schreef Grijzemassa het volgende:
Ben bang dat jullie dan met rieken en hooivorken opgewacht worden
ja kralen en spiegeltjes zou ik ook meenemenquote:Op woensdag 24 september 2014 01:09 schreef Za het volgende:
[..]
Wat complimenten strooien en wat NL's fruit als geschenk en de hele sfeer is gelijk in orde, geen zorgen.
Voor de fruit wordt wel gezorgd denk ik...quote:Op woensdag 24 september 2014 01:09 schreef Za het volgende:
[..]
Wat complimenten strooien en wat NL's fruit als geschenk en de hele sfeer is gelijk in orde, geen zorgen.
Dus jij gaat mee met de FOK!expeditie?quote:
Het was niet beledigend bedoelt, sommige mensen zijn ontvankelijk voor complimenten, anderen hebben een zwak voor fruit, in geval van een hooivork impasse kunnen we dus het best beide opties inzetten.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:11 schreef Grijzemassa het volgende:
ja kralen en spiegeltjes zou ik ook meenemen
En kijk ook uit voorquote:Op woensdag 24 september 2014 01:18 schreef Za het volgende:
[..]
Het was niet beledigend bedoelt, sommige mensen zijn ontvankelijk voor complimenten, anderen hebben een zwak voor fruit, in geval van een hooivork impasse kunnen we dus het best beide opties inzetten.
F. komt ons wel reddenquote:Op woensdag 24 september 2014 01:24 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En kijk ook uit voor![]()
onderweg! F schijnt er een paar te hebben lopen daar. Geen rode kleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |