Mee eens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:29 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wat notes gezet en er zullen ook wat bans gezet worden.
Dat gebash moet nu eens afgelopen zijn.
Lijkt me een goed plan.quote:
Nee ik ben aan het werk, maar zit op een dossier te wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:31 schreef Melting het volgende:
Ben jij eigenlijk al gewoon aan het werk, of heb gewoon wat tijd over?
Aha.... ik krijg net een telefoontje van de tandarts dat ik morgenvroeg nog even langs mag komen. I.v.m. de ontsteking in mijn onderkaak.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het werk, maar zit op een dossier te wachten.
Binnen een kwartier kan ik aan de slag.
Nouquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha.... ik krijg net een telefoontje van de tandarts dat ik morgenvroeg nog even langs mag komen. I.v.m. de ontsteking in mijn onderkaak.![]()
Wel hè?quote:
Ja als iedereen tot midden in de nacht doorgaat...dan zullen ze niet vroeg wakker zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
Het is trouwens opvallend rustig hier deze morgen, of vergis ik me?
Inderdaad. Het is de laatste tijd vaak tot diep in de nacht raak. Moeten die mensen niet werken/naar school, denk ik dan wel eens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja als iedereen tot midden in de nacht doorgaat...dan zullen ze niet vroeg wakker zijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:29 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb wat notes gezet en er zullen ook wat bans gezet worden.
Dat gebash moet nu eens afgelopen zijn.
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is de laatste tijd vaak tot diep in de nacht raak. Moeten die mensen niet werken/naar school, denk ik dan wel eens.
Ik normaal ook. Maar vandaag ga ik nog niet werken. En morgen begin ik ook wat later omdat ik eerst naar de tandarts moet. Daarna wil ik eigenlijk wel weer gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Ik zat er half 8 vandaag.
Ik ga vandaag iets eerder weg, dus ik dacht. Begin iets vroeger.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Maar vandaag ga ik nog niet werken. En morgen begin ik ook wat later omdat ik eerst naar de tandarts moet. Daarna wil ik eigenlijk wel weer gaan.
Als je die vrijeheid hebt, is dat wel leuk ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag iets eerder weg, dus ik dacht. Begin iets vroeger.
Ik moet 9u per dag werken, en dan van 10-16u in elk geval aanwezig zijn (geloof ik).quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je die vrijeheid hebt, is dat wel leuk ja.
Ik begin bijna altijd vroeg. Alleen op woensdag niet. Ben meestal ook op tijd weg, maar soms.....
9 uur per dag?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet 9u per dag werken, en dan van 10-16u in elk geval aanwezig zijn (geloof ik).
ik wil ook wel 9 uur als ik daardoor maar 4 dagen hoefquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet 9u per dag werken, en dan van 10-16u in elk geval aanwezig zijn (geloof ik).
Nee, zonder pauze. Vandaar dat ik er van 8-18u ben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:53 schreef Melting het volgende:
[..]
9 uur per dag?
Slavendrijvers zijn het!Of is dat inclusief pauzes?
Mee eens. Ik hoef maar 4,5 dag. Omdat ik elke week een halve ATV dag inlever. Lekker elke vrijdagmiddag vrij.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook wel 9 uur als ik daardoor maar 4 dagen hoef
Toedeloe.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zonder pauze. Vandaar dat ik er van 8-18u ben.
Maar is inderdaad 4x9.
En mijn dossier is er...dus ik ga even wat doen.. Tot de volgende theepauze
halve dagen doe ik niet aan. ik kom wel of ik kom nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Ik hoef maar 4,5 dag. Omdat ik elke week een halve ATV dag inlever. Lekker elke vrijdagmiddag vrij.
We mogen kiezen. We moeten 2 dagen per maand opnemen, en we mogen ze per halve of hele dag opnemen. Dus ik kan ook kiezen om elke 2e week 1 dag vrij te zijn. Maar dat vind ik niets... dan moet ik die andere week juist heel de dag komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
halve dagen doe ik niet aan. ik kom wel of ik kom niet
bij ons zijn de atv dagen vast ingepland. ik vind het prima, want dat zin toch de dagen dat de meeste mensen vrij willen. zoals tijdens carnaval, rond de kerst, dag na hemelvaart enzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef Melting het volgende:
[..]
We mogen kiezen. We moeten 2 dagen per maand opnemen, en we mogen ze per halve of hele dag opnemen. Dus ik kan ook kiezen om elke 2e week 1 dag vrij te zijn. Maar dat vind ik niets... dan moet ik die andere week juist heel de dag komen.
Wij zijn tussen Kerst en Oudjaar al vrij. Dit omdat we elke dag 9 minuten langer werken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij ons zijn de atv dagen vast ingepland. ik vind het prima, want dat zin toch de dagen dat de meeste mensen vrij willen. zoals tijdens carnaval, rond de kerst, dag na hemelvaart enzo
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:20 schreef robdriessen het volgende:
Zo te zien is het weer een bewogen avond/nacht geweest? Zelfs een 'voordat je reageert' box tegenwoordig. We zijn ruig, we zijn rauw, we zijn Radio49. Met de heetste hits van Corry Konings en Peter Maffay
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:31 schreef Fogel het volgende:
Geen reacties uitlokken.
Dus als ik goedemorgen zeg, dan is dat aanzetten tot het terugontvangen van goedemorgen en dus uitlokking.
Naja, note me maar...
Goedemorgen
Kijk, daar heb je het al... shit. Ik ben nu de klos.quote:
Ik ben van persoonlijke mening dat het inderdaad een morgen is die qua trendanalyse boven de modus en mediaan uitstijgt, dus ik ben van de intentie om uw analyse te valideren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:31 schreef Fogel het volgende:
Geen reacties uitlokken.
Dus als ik goedemorgen zeg, dan is dat aanzetten tot het terugontvangen van goedemorgen en dus uitlokking.
Naja, note me maar...
Goedemorgen
Dag meneer de Klos. Hoe maakt u het?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al... shit. Ik ben nu de klos.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dag meneer de Klos. Hoe maakt u het?
Is de p-waarde 0.05 of beter?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben van persoonlijke mening dat het inderdaad een morgen is die qua trendanalyse boven de modus en mediaan uitstijgt, dus ik ben van de intentie om uw analyse te valideren.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook.
"Mommy, I'm thirsty!"
- "Well, hello mister Thirsty, I'm Kimberly."
Geen idee, maar de pH is 5.5quote:
Nou.... nee.....quote:
WTF?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou.... nee.....
Morgenvroeg naar de tandarts. Nieuwe ontsteking erbij.![]()
Nee... alleen een sneetje in het tandvlees om de troep eruit te laten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
WTF?Hoe krijg je dat voor elkaar?
En is het met die ene kies wel een wortelkanaalbehandeling geworden?
Is wel het gezondste om 's morgens iets te eten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had les van 9.00 tot 10.40, en ben niet zo'n onbijtmens.
Kun je ook niet iets van yoghurt eten ofzo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had les van 9.00 tot 10.40, en ben niet zo'n onbijtmens.
Wil je het niet snappen? Je begrijpt me wel toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:31 schreef Fogel het volgende:
Geen reacties uitlokken.
Naja, note me maar...
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Is wel het gezondste om 's morgens iets te eten.
Ja weet ik, maar meh. Ik kan best wat pakken, maar vaak een combinatie van laat opstaan en geen zinquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je ook niet iets van yoghurt eten ofzo?
Schaam je!quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik, maar meh. Ik kan best wat pakken, maar vaak een combinatie van laat opstaan en geen zin
Dat moet je het zelf maar wetenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ja weet ik, maar meh. Ik kan best wat pakken, maar vaak een combinatie van laat opstaan en geen zin
Met het verkeerde been uit bed gekomen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wil je het niet snappen? Je begrijpt me wel toch?
Wat is een topic pointer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef DrNick het volgende:
Oh hee, een topicpointer. Die is nieuw.
Dat is zo'n voordat je reageert zinnetje boven het antwoordvak.quote:
Ah.... ik dacht dat dat anders heette.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is zo'n voordat je reageert zinnetje boven het antwoordvak.
Het zal best meerdere namen hebben, maar dit is de officiële.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ik dacht dat dat anders heette.
Foutje, bedankt!
Thanks voor de info.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zal best meerdere namen hebben, maar dit is de officiële.
Gelijk eens deze aangemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Topicpointerquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ik dacht dat dat anders heette.
Foutje, bedankt!
Goed bezig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelijk eens deze aangemaakt: http://wiki.fok.nl/index.php/Topicpointer
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Baasquote:
Wat heb je gemist dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb blijkbaar iets gemist vannacht? Ik kan er ook niks over vinden, wat is er eigenlijk gebeurd?
Lijkt me ook niet. Maar anders moet je maar teruglezen van vannacht. Ik kon ook niet echt iets vinden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat die waarschuwing boven het reactieveld er niet voor niks staat?
Dat heb ik dus net gedaan. Maar goed, laat het maar rusten anders.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet. Maar anders moet je maar teruglezen van vannacht. Ik kon ook niet echt iets vinden.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gedaan. Maar goed, laat het maar rusten anders.
Ik ben blij dat ik er in ieder geval niks mee te maken heb, wat vorige keer wel het geval was. Ik gedraag me gewoon netjes nu en reageer niet als mensen ruzie zoeken.
deze postquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:44 schreef Fylax het volgende:
Laten we het over andere dingen hebben.
Ik hoop dat ik het volhoud, want soms word ik gewoon te emotioneel. Maar ik ga heel erg mijn best doen. Ik wil gewoon dat het gezellig blijft hier en dat we normaal kunnen omgaan met elkaar.quote:
Super!quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het volhoud, want soms word ik gewoon te emotioneel. Maar ik ga heel erg mijn best doen. Ik wil gewoon dat het gezellig blijft hier en dat we normaal kunnen omgaan met elkaar.
Oh ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ff veranderen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je post is een beetje tegenstrijdig
Beschimmelen zal niet zo heel erg gek snel gebeuren, maar ze kunnen wel zacht worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Is er iemand die me wil helpen om m'n koekjes op te eten? Ik heb er nog een hoop en ik denk niet dat het me in m'n eentje lukt. Ik weet ook niet hoe lang verse koekjes houdbaar zijn, maar ik wil niet dat ze straks beschimmelen ofzo.
Misschien willen de buren wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Is er iemand die me wil helpen om m'n koekjes op te eten? Ik heb er nog een hoop en ik denk niet dat het me in m'n eentje lukt. Ik weet ook niet hoe lang verse koekjes houdbaar zijn, maar ik wil niet dat ze straks beschimmelen ofzo.
Goed idee, dat ga ik ook maar eens doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Beschimmelen zal niet zo heel erg gek snel gebeuren, maar ze kunnen wel zacht worden.
Zelf ga ik nu zo ff ontbijten!
Nawh cutequote:
Goed ideequote:
Jaquote:
Zwabberquote:
Rotterdamquote:
Gewoon door de brievenbus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is een beetje uit de buurt helaas.
Pardon? Ik mag hier gewoon posten en lees de topicpointer aub.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was er geen afspraak met jou gemaakt?
Ik bash helemaal niemand nu als je dat bedoeldt. Ga je nou niet verschuilen achter een topicpointer kutjoch.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pardon? Ik mag hier gewoon posten en lees de topicpointer aub.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets verzinnen
Je lokt een reactie uit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bash helemaal niemand nu als je dat bedoeldt. Ga je nou niet verschuilen achter een topicpointer kutjoch.
Had jij geen afspraak gemaakt met een mod dat jij hier niet meer zou posten?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets verzinnen
Alsof Fylax geen reactie uitlokt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je lokt een reactie uit.
Als je dingen wilt weten vraag je het maar in DM.
Ach, NS hequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Gvd m'n trein heeft 10 min vertraging
hahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Gvd m'n trein heeft 10 min vertraging
Zit je toevallig in een andere tijdzone?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten nu. Dag schatjes.
Nee, maar blijkbaar had mijn lichaam de slaap nodig want ik ben nu net een uur wakker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zit je toevallig in een andere tijdzone?
Je hebt geeneens een abo, mafkees!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben dat eerste regeltje van css vergeten
quote:
1 2 3 | .uid<uid_van_user> { display:none!important; } |
mensen die zich vasthouden aan tijdquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bedankt voor je steun WPquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mensen die zich vasthouden aan tijdniet ontbijten om 4 uur en dan om 7 uur avondeten
![]()
ik![]()
Dan is het al snel lunchquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar had mijn lichaam de slaap nodig want ik ben nu net een uur wakker.
Oh ja, ik zou ook nog een bammetje gaan smeren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had je de juiste quote?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou ook nog een bammetje gaan smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |