SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 23-09-2014 18:10:39 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Schijt... typo in de TTTevens topickaap van Arquero
Ja, speciaal voor vrijgenomenquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Succes! Op een doordeweekse dag nog welEn thanks
[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 23-09-2014 09:02:05 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yup, al veel te lang niet meer gedaan. Muziekje op, drinken en gelletjes mee en alleen zijn met mijn gedachten *autist*quote:Kan ik van genieten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
herst=herfstquote:![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geeft niet, had niet eens door dat ik de lapo hadquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor vrijgenomenEn thanks
![]()
![]()
Veel plezier dan, autistquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, al veel te lang niet meer gedaan. Muziekje op, drinken en gelletjes mee en alleen zijn met mijn gedachten *autist*Kan ik van genieten.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mensen die vrijnemen voor een topickaapquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor vrijgenomenEn thanks
![]()
![]()
Thanks, Snellejellequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, al veel te lang niet meer gedaan. Muziekje op, drinken en gelletjes mee en alleen zijn met mijn gedachten *autist*Kan ik van genieten.
F means you're fucked![]()
Oh, ik zou ook wel naar buiten willen voor 'n lange lange lange loop. 't Is hier ook perféct nu!![]()
Maarrrrrr... werk aan de winkel! Morgen m'n eindejaarsgesprek/-beoordeling*ril*
Ja doei.![]()
Ik plemp mijn oproep hier gewoon nog een keer neer.
We zijn nog op zoek naar één renner voor ons USC Science Park Run estafette team van vier. Je loopt dan een rondje van 5 kilometer door het Science Park en Flevopark. Het is recreatief en we doen vooral mee om een leuke dag te hebben. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je met allemaal snelle mensen loopt, maar het zou wel mooi zijn als je een beetje mooie tijd op de 5 kilometer neer kunt zetten. Zowel dames en heren mogen reageren, want in het eerste geval maken we gewoon een mixed team. Je sluit dan aan in één van de 8 teams van de Running Junkies die het Science Park op 4 oktober onveilig gaan maken. Het is echt een leuke groep mensen, dus je kunt zo aansluiten ook als je niemand kent
. Je kunt hier wat meer over de huidige teamindeling lezen.
Je mag natuurlijk ook zelf een FOK! team samenstellen als je het onwennig vind om met wildvreemden te lopen.
![]()
Ik vind alles onder de 30 minuten een mooie tijd. Maar als we als team echt een kans willen maken dan moeten we toch wel tussen de 20 en 25 minuten gaan zitten. Het liefst onder de 20 minuten, maar dat haal ik waarschijnlijk ook niet eens
.
![]()
Ik loop 5 oktober al een loopje, anders had het me nog wel grappig geleken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:48 schreef Devv het volgende:
We zijn nog op zoek naar één renner voor ons USC Science Park Run estafette team van vier. Je loopt dan een rondje van 5 kilometer door het Science Park en Flevopark. Het is recreatief en we doen vooral mee om een leuke dag te hebben. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je met allemaal snelle mensen loopt, maar het zou wel mooi zijn als je een beetje mooie tijd op de 5 kilometer neer kunt zetten. Zowel dames en heren mogen reageren, want in het eerste geval maken we gewoon een mixed team. Je sluit dan aan in één van de 8 teams van de Running Junkies die het Science Park op 4 oktober onveilig gaan maken. Het is echt een leuke groep mensen, dus je kunt zo aansluiten ook als je niemand kent
Je mag natuurlijk ook zelf een FOK! team samenstellen als je het onwennig vind om met wildvreemden te lopen.
![]()
Ik heb 5 oktober ook al een loopje
Bovendien loop ik de 5km nu niet binnen een half uur
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb 5 oktober ook al een loopje.![]()
Bovendien is het wat ver weg.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
haha sorry dan doe ik niet mee .. mijn snelste 5k is 33:33![]()
Vertelde ik overigens nog een paar topics geleden dat mijn vriend hardlopen gewoon echt helemaal niks aan vind.. is hij tóch nog aangestoken door de Dtd te bekijken.. vanavond wil hij dat ik met hem mee ga op zn aller eerste beginners rondje![]()
![]()
Vind het 'het is voor de lol/recreatief' en 'je hoeft niet bang te zijn met alleen maar snelle mensen te lopen' naar 'best wel mooie tijd op de 5K' naar 'idealiter richting 20minuten' toch wel grappig![]()
Ja doei.![]()
Een 5 k in 20 minuten is toch ook recreatief joggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
Een 5 k in 20 minuten is toch ook recreatief joggen?
Je zit er met je 10k in 43 minuten niet eens zo gek ver vanaf hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag ook gerust boven de 30 minuten lopen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Vind het 'het is voor de lol/recreatief' en 'je hoeft niet bang te zijn met alleen maar snelle mensen te lopen' naar 'best wel mooie tijd op de 5K' naar 'idealiter richting 20minuten' toch wel grappig![]()
. En die 20 minuten moet je met een korrel zout nemen. Ik wilde alleen maar aangeven hoe snel je moest zijn om voor een podiumplek te lopen.
![]()
Oh, ik las er op zich ook niet uit dat het allemaal MOEST hoor!Maar vond 't wel grappig lezen zo
En ik houd 't wel bij de club-relays, dat vind ik al druk genoeg op m'n loopjes!
Ja doei.![]()
Jamaar...Fok!forumzolderkamerautisten mengen met de hipsterrunningjunkieparade kan toch nooit niet goed gaan niet?F means you're fucked![]()
Je hoeft alleen maar te rennen. Daarna mag je ook gerust gelijk weer naar huis gaan hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:41 schreef YUR het volgende:
Jamaar...Fok!forumzolderkamerautisten mengen met de hipsterrunningjunkieparade kan toch nooit niet goed gaan niet?.
![]()
Voor 5km ga ik niet naar 020quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te rennen. Daarna mag je ook gerust gelijk weer naar huis gaan hoor.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Foto's van de Damloop staan ook online!
Die van hoogland nog steeds niet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan je verzekeren dat was geen recreatief joggenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:39 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je zit er met je 10k in 43 minuten niet eens zo gek ver vanaf hoor.
Lijkt mij ook wel erg leuk! Loop alleen de dag erna al een marathonquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:48 schreef Devv het volgende:
. En redelijk wat rijden voor een 5k. Normaal geen probleem, maar dan moet ik wel voluit kunnen.
Moblo succes morgen en SEMTEX heel veel plezier met je duurloop!![]()
![]()
10,7km in een uur (bewust een uur rond gelopen). Kon eigenlijk nog wel door, voelde me goed!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Bane!quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.marathon-photo(...)b=699&photo=DTDW0189
Kijk uit, een alien!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dolf Jansen toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.marathon-photo(...)b=699&photo=DTDW0189
Kijk uit, een alien!
Wat achtergrond:
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ja, hij vertelde dat het helemaal niet lekker ging, dat hij voor zijn gevoel geen lucht kreeg en wilde spugen onderweg
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee? Toch niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat was geen recreatief joggen
Fail... benen nog niet hersteld van de HM van zaterdagIk ben omgedraaid op 6,88km en heb bij deze een startbewijs voor de Posbankloop in de aanbieding (ik wil dat weekend een tweede poging doen). Het is nu een herstelloopje geworden. Ook goed. Niet te streng zijn voor mezelf.
Wel weer een vervelend pijntje aan de binnenkant van mijn heup...
![]()
Bummer, nou ja geniet van de rest van je vrije dag
Balen.. Ik had dat vorige week dus ook, en op zich is het weer een geluk dat je benen al vroeg protesteerden, nu kun je ze lekker laten uitrusten ipv dat je te ver gaat en het niet meer herstelt voor de Mquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
Fail... benen nog niet hersteld van de HM van zaterdagIk ben omgedraaid op 6,88km en heb bij deze een startbewijs voor de Posbankloop in de aanbieding (ik wil dat weekend een tweede poging doen). Het is nu een herstelloopje geworden. Ook goed. Niet te streng zijn voor mezelf.
Wel weer een vervelend pijntje aan de binnenkant van mijn heup...
Thanksquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Guard het volgende:
Bummer, nou ja geniet van de rest van je vrije dag
Lekker rustig aan doen maar
Net als Yur lang taperenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ThanksLekker rustig aan doen maar
![]()
![]()
Ja, ben ik ook blij mee. Je leert wel extra goed naar je lichaam luisteren tijdens zo'n voorbereiding. Had er trouwens wel echt zin in, mijn favoriete route lag er heel mooi bij, het weer was lekker, maar mijn benen hadden er gewoon géén zin in. Dacht eerst nog dat het een kwestie was van ff doorlopen, maar niet dus...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Balen.. Ik had dat vorige week dus ook, en op zich is het weer een geluk dat je benen al vroeg protesteerden, nu kun je ze lekker laten uitrusten ipv dat je te ver gaat en het niet meer herstelt voor de MKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
We hadden je er graag bij gehad. Ik denk dat je zo'n beetje de snelste van de groep was geweestquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel erg leuk! Loop alleen de dag erna al een marathon. En redelijk wat rijden voor een 5k. Normaal geen probleem, maar dan moet ik wel voluit kunnen.
Moblo succes morgen en SEMTEX heel veel plezier met je duurloop!.
![]()
Nou, wil toch nog een 36km gedaan hebbenquote:het voelt niet lekker als de 35km van enkele weken terug de langste duurloop was.
Ohja je hebt al 35 gedaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou, wil toch nog een 36km gedaan hebbenhet voelt niet lekker als de 35km van enkele weken terug de langste duurloop was.
Dat is toch top? Waarom voelt dat niet lekker?
35,46 zelfsquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ohja je hebt al 35 gedaanDat is toch top? Waarom voelt dat niet lekker?
te lang geleden (om precies te zijn: 16 augustus
).
Hmm tja maar als je regelmatige kms maakt is die 35 volgens mij vooral een mentale stap ipv dat het nou een enorm 'trainingseffect' heeft wat na 2 maanden weg zou zijn. Ik zou zeggen dat een kwalitatief goede 25+ in dit stadium ook perfect is. Maar goed, je moet doen wat goed voelt!quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
35,46 zelfste lang geleden (om precies te zijn: 16 augustus
).
Dat sowieso. En als 30 goed voelt, wordt het een 30quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm tja maar als je regelmatige kms maakt is die 35 volgens mij vooral een mentale stap ipv dat het nou een enorm 'trainingseffect' heeft wat na 2 maanden weg zou zijn. Ik zou zeggen dat een kwalitatief goede 25+ in dit stadium ook perfect is. Maar goed, je moet doen wat goed voelt!Vandaag was gewoon niet de dag. Ik zie trouwens iedereen zijn Garmin connecten met Endo, gaan we daar nog voordeel van ondervinden?
Jeeej foto's! Ik vind ze niet echt leuk, iets teveel een bezwete kop met vies plakhaarHopelijk is het in Amsterdam wat minder warm, niet echt goed voor de looks
Maar wel een goede duimpjesfoto. Nog steeds geen zweeffoto echter
Volgens mij zweef ik gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeeej foto's! Ik vind ze niet echt leuk, iets teveel een bezwete kop met vies plakhaarHopelijk is het in Amsterdam wat minder warm, niet echt goed voor de looks
Lopen met een rokje? Dat zie je niet vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Er zit een broekje onderquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lopen met een rokje? Dat zie je niet vaakZijn speciale hardlooprokjes.
En ik zie ze wel steeds vaker hoor
Wel een "Yaaaay"-hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit op meer foto's van de Brab. parel te wachten. Er was 1 hele goeie fotograaf bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.![]()
Leuke foto's LT!
Als je maar ver en langzaam genoeg loopt en genoeg hoogtemeters maakt, kom je bovenaan het Fok!-leaderboard op Strava![]()
![]()
Dan ga ik jullie deze week allemaal verslaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef hatsaflats het volgende:
Leuke foto's LT!
Als je maar ver en langzaam genoeg loopt en genoeg hoogtemeters maakt, kom je bovenaan het Fok!-leaderboard op Strava
[ afbeelding ].
* Devv denkt zaterdag ongeveer 5 uur bezig te zijn...![]()
Hee bij mij ziet dat er heel anders uitquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef hatsaflats het volgende:
Leuke foto's LT!
Als je maar ver en langzaam genoeg loopt en genoeg hoogtemeters maakt, kom je bovenaan het Fok!-leaderboard op Strava
[ afbeelding ]Kan ook niet bij vorige week kijken.. Edit: Oohh strava! Hebben we daar ook een fokgroep?
Groepje ja, het is nog niet erg populairquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hee bij mij ziet dat er heel anders uitKan ook niet bij vorige week kijken.. Edit: Oohh strava! Hebben we daar ook een fokgroep?
: http://www.strava.com/clubs/Fok-Hardlopers
![]()
Is misschien een ideequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, misschien moeten wij ook maar aan de strava voor de hoogtemetersOverall bevalt Strava mij beter dan Endomondo, omdat ie ook custom laps ondersteunt, ipv alleen km-splits.
Met veloviewer kun je op basis van je Strava-account ook leuke hoogteprofielplaatjes bekijken:
198 hoogtemeters in 7kmVanavond verwacht ik ca. 1 hoogtemeter te maken
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: