SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 23-09-2014 18:10:39 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Schijt... typo in de TTTevens topickaap van Arquero
Ja, speciaal voor vrijgenomenquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Succes! Op een doordeweekse dag nog welEn thanks
[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 23-09-2014 09:02:05 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yup, al veel te lang niet meer gedaan. Muziekje op, drinken en gelletjes mee en alleen zijn met mijn gedachten *autist*quote:Kan ik van genieten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
herst=herfstquote:![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geeft niet, had niet eens door dat ik de lapo hadquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor vrijgenomenEn thanks
![]()
![]()
Veel plezier dan, autistquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, al veel te lang niet meer gedaan. Muziekje op, drinken en gelletjes mee en alleen zijn met mijn gedachten *autist*Kan ik van genieten.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mensen die vrijnemen voor een topickaapquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor vrijgenomenEn thanks
![]()
![]()
Thanks, Snellejellequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, al veel te lang niet meer gedaan. Muziekje op, drinken en gelletjes mee en alleen zijn met mijn gedachten *autist*Kan ik van genieten.
F means you're fucked![]()
Oh, ik zou ook wel naar buiten willen voor 'n lange lange lange loop. 't Is hier ook perféct nu!![]()
Maarrrrrr... werk aan de winkel! Morgen m'n eindejaarsgesprek/-beoordeling*ril*
Ja doei.![]()
Ik plemp mijn oproep hier gewoon nog een keer neer.
We zijn nog op zoek naar één renner voor ons USC Science Park Run estafette team van vier. Je loopt dan een rondje van 5 kilometer door het Science Park en Flevopark. Het is recreatief en we doen vooral mee om een leuke dag te hebben. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je met allemaal snelle mensen loopt, maar het zou wel mooi zijn als je een beetje mooie tijd op de 5 kilometer neer kunt zetten. Zowel dames en heren mogen reageren, want in het eerste geval maken we gewoon een mixed team. Je sluit dan aan in één van de 8 teams van de Running Junkies die het Science Park op 4 oktober onveilig gaan maken. Het is echt een leuke groep mensen, dus je kunt zo aansluiten ook als je niemand kent
. Je kunt hier wat meer over de huidige teamindeling lezen.
Je mag natuurlijk ook zelf een FOK! team samenstellen als je het onwennig vind om met wildvreemden te lopen.
![]()
Ik vind alles onder de 30 minuten een mooie tijd. Maar als we als team echt een kans willen maken dan moeten we toch wel tussen de 20 en 25 minuten gaan zitten. Het liefst onder de 20 minuten, maar dat haal ik waarschijnlijk ook niet eens
.
![]()
Ik loop 5 oktober al een loopje, anders had het me nog wel grappig geleken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:48 schreef Devv het volgende:
Ik plemp mijn oproep hier gewoon nog een keer neer.
We zijn nog op zoek naar één renner voor ons USC Science Park Run estafette team van vier. Je loopt dan een rondje van 5 kilometer door het Science Park en Flevopark. Het is recreatief en we doen vooral mee om een leuke dag te hebben. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je met allemaal snelle mensen loopt, maar het zou wel mooi zijn als je een beetje mooie tijd op de 5 kilometer neer kunt zetten. Zowel dames en heren mogen reageren, want in het eerste geval maken we gewoon een mixed team. Je sluit dan aan in één van de 8 teams van de Running Junkies die het Science Park op 4 oktober onveilig gaan maken. Het is echt een leuke groep mensen, dus je kunt zo aansluiten ook als je niemand kent
. Je kunt hier wat meer over de huidige teamindeling lezen.
Je mag natuurlijk ook zelf een FOK! team samenstellen als je het onwennig vind om met wildvreemden te lopen.
![]()
Ik heb 5 oktober ook al een loopje
Bovendien loop ik de 5km nu niet binnen een half uur
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb 5 oktober ook al een loopje.![]()
Bovendien is het wat ver weg.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
haha sorry dan doe ik niet mee .. mijn snelste 5k is 33:33![]()
Vertelde ik overigens nog een paar topics geleden dat mijn vriend hardlopen gewoon echt helemaal niks aan vind.. is hij tóch nog aangestoken door de Dtd te bekijken.. vanavond wil hij dat ik met hem mee ga op zn aller eerste beginners rondje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: