quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:33 schreef Nattekat het volgende:
De verkoopkosten waren toch 0% per onderdeel? Mij wordt nu gewoon 2% getoond.
Minpunten zijn geschrapt. Als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:55 schreef Sjarkiee het volgende:
Ik vond de verkoopkosten niet opwegen om te wijzigen naar Sauber motor, TR chassis, Nasr en een TR rijder (en ja, ga je dan voor Max of Sainz....). Zo slecht deed TR het niet in Australië namelijk...wel veel pech!
Als Manor niet rijdt....ach, dan ook geen minpunten voor ze tijdens de racemaar voor de volgende race gaat Manor er toch echt wel uit voor de Sauber motor!!
Liever een Ericsson die kapot gaat en een vingertje die twee Mercedessen eraf rostquote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:40 schreef Fer het volgende:
Hopen op beter in de race, paar kapotte Lotussen en Renaults zal wel helpen.
Of dat ie zn auto zelf aan de kant gooit, ook dikke primaquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mja ik heb het niet zo goed, maar hopen dat een Ericsson kapot gaat morgen.
quote:Op zondag 29 maart 2015 09:48 schreef Fer het volgende:
FI ruim beter dan Sauber. Gro achter Sainz, wat een geluk heb ik weer en nog 1m bespaard door geen wissels te doen.
ja, ik kan er iig niets over vinden...staat ook niets qua minpunten onder de Puntentellingquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minpunten zijn geschrapt. Als ik het goed heb.
Strafpunten zijn weg iddquote:Op zondag 29 maart 2015 10:36 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
ja, ik kan er iig niets over vinden...staat ook niets qua minpunten onder de Puntentelling
Netjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:02 schreef Pino112 het volgende:
229 punten deze race, met kwali op 395 in totaal.
Max, Sainz, FI chassis en Sauber motorquote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Netjes.
Ik heb 357, ben ik niet ontevreden mee maar het kan misschien net niet genoeg zijn om Massa te kopen
Zeker iets met Verstappen/Nasr/TR/Sauber? Of twee Forces?
295?quote:Op zondag 29 maart 2015 11:14 schreef Nattekat het volgende:
466 punten in totaal, 295 uit de race. De tandjes, voor mijn gevoel ging het helemaal niet zo goed
Ericsson heeft iedereen wel, die maakt niet uit, maar als Mallenado laatste was geworden had ik er nog 20 punten bij gekregen. Als ik TR had gehouden ipv Lotus 46 punten extra.
Ohja, ook lekker teampje.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Max, Sainz, FI chassis en Sauber motor
Verstappen, Nasr, Lotus, Sauber.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
295?
Als je Verstappen, Lotus en Ericsson hebt vraag ik me af wat je laatste onderdeel dan is
oh zo. Dat zou dan wel kunnen ja. Al dan nog... 295? Met 2 halve uitvallers is dat best veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |