Ja, dat werkt soms, godzijdankquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:57 schreef bitterend het volgende:
Voor de tv installeren rond een uur of 14 in de hoop dat hij toch eventjes in slaap kan vallen? of werkt dat niet?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Misschien kun je kijken hoe de verhoudingen zijn van die vitamines, in de druppels en zo'n pilletje. En anders zou ik voor nu die 3/4 jaars dosis geven. Zoveel verschil zit er denk ik niet in op deze leeftijd.
Fruit geeft veel suiker inderdaad. Maar in ieder geval met nog vezels en vitamines erbij. Dan vult net ook langer.
En iets als yoghurt als ontbijt, met evt fruit erin?
Daan zat net achterin de auto. "Ikke wil geen smurfenmuziek, ik wil hekje muziek"hehehe leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yoghurt met stukjes daar gruwelt Roy vanNee ik laat het maar even zo. vanmorgen was het een banaan, gister een peer. smiddags eet hij wel weer normaal brood 3 boterhammen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
Nou laat ik het zo zeggen, hij wil eigenlijk nooit niet gaan liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:29 schreef bitterend het volgende:
TJ wil hij niet rond 13-14 nog even liggen?
Ze wil hier bijna geen brood in de ochtend. Wel Brinta/Havermout! verder is ze dol op appels en peren en heel af en toe een banaan.
Maar hier is het overdag juist zo dat hij hoe meer hem stimuleer om even te rusten (verkapte term voor slapenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, hij wil eigenlijk nooit niet gaan liggen![]()
Meestal probeer ik het wel, maar "proberen" gaat in je nadeel werken, want dan denkt hij dat hij iedere keer eruit mag ;s middags.
Dus daar heb ik al van geleerd.![]()
Als ik denk dat hij een middagslaapje echt nodig heeft leg ik hem op bed en haal ik hem er pas een uur nadien uit of hij nou slaapt of niet.
Klinkt een beetje hard als ik het zo overlees, maar rayen is een echte grenzenopzoeker en kan je helemaal inpalmen. Dus dat heeft hij wel nodig.
Maar vanmiddag ging hij dan toch slapen, 1 uur, en daarna bij mij nog op de bank een uur zitten "suffen".
Maar net zoals MevrMus zegt, soms als ik hem niet laat slapen of hij wil niet, dan tegen 7 uur heb ik een ADHD-er in huis en is hij 's avonds in bed helemaal overstuur.
Afijn blijft een lastige periode, voor de tv werkt hier niet op een heelllll enkele keer na.
Precies zo met het potje!! hoe meer je nadruk op legt hoe meer ze het negeert en naast plast (of poeptquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Maar hier is het overdag juist zo dat hij hoe meer hem stimuleer om even te rusten (verkapte term voor slapen), hoe meer hij zich tegen zijn vermoeidheid verzet. Als ik zelf even ga lezen, opruimen, koken oid en het rusten helemaal loslaat is de kans veel groter dat het opeens stil is
Sinds ik het loslaat zegt hij soms ook weer dat hij moe is, terwijl hij eerder liever dood zou gaan dan dat toe te geven
Aargh, ook zo'n dingquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Precies zo met het potje!! hoe meer je nadruk op legt hoe meer ze het negeert en naast plast (of poept)
Wat een leuke activiteit voor die boysquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:09 schreef DJMO het volgende:
mijn peuter ligt op dit moment ook te slapen
ook alleen maar uit zachte dwang omdat we vanavond naar Jong Oranje - Jong Portugal gaan kijken in het AFAS StadionNormaal gaan ze hier om half zeven naar bed, maar dan begint de wedstrijd pas
Dus dan maar van te voren slapen
![]()
Ah misschien moet ik dat maar ook eens gaan doen. En zit ik me teveel zorgen te maken van is hij straks niet oververmoeid en zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Maar hier is het overdag juist zo dat hij hoe meer hem stimuleer om even te rusten (verkapte term voor slapen), hoe meer hij zich tegen zijn vermoeidheid verzet. Als ik zelf even ga lezen, opruimen, koken oid en het rusten helemaal loslaat is de kans veel groter dat het opeens stil is
Sinds ik het loslaat zegt hij soms ook weer dat hij moe is, terwijl hij eerder liever dood zou gaan dan dat toe te geven
Wat heb jij toch een lekker "slaapmormel"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:43 schreef Kyara het volgende:
Oh, mijn peuter staat 's middags bij de deur dat hij wil slapen.
En s ochtends wil meneer zijn bed niet uit
Het lijkt wel een puber
Of zo ééntjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:33 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm door de weeks als Roy op school zit dan slaapt hij niet.
maar in de weekenden slaapt hij met gemak nog 3uur smiddags.
En dan ook weer normale tijd naar bed. (tussen 18.00-18.30)
Ja, alleen die andere 2 waren vanaf 6 uur wakkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
Wat heb jij toch een lekker "slaapmormel" Doe mij er ook zo één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |