abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:54:57 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145232696
Waarom zou je een muts zijn?? Voor hetzelfde geld heeft ze blinde darmontsteking of iets? Als ze amper kan lopen van de pijn, gelijk heb je hoor. (Anouk had geen pijn toen met die bult bij haar buik en toch ben ik naar de ha gegaan, dat klinkt dan toch veel suffer of niet?)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:03:17 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145233277
Beterschap voor E Danic. Wat jij beschrijft zou voor mij ook echt wel reden zijn om de hap te bellen En let wel, op basis van wat jij beschreef zagen zij ook aanleiding om haar even te zien he. Dus niet schuldig om voelen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 oktober 2014 @ 21:11:26 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145233727
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
Beterschap voor E Danic. Wat jij beschrijft zou voor mij ook echt wel reden zijn om de hap te bellen En let wel, op basis van wat jij beschreef zagen zij ook aanleiding om haar even te zien he. Dus niet schuldig om voelen.
Een HAP / HA , en zelfs de SEH, hebben liever dat je tien keer voor niets voor belt, dan dat je één keer niet belt en het dan fataal afloopt. Als je je zorgen maakt, of het bloed er nou uitspuit of niet, gewoon bellen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:12:10 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145233770
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

Een HAP / HA , en zelfs de SEH, hebben liever dat je tien keer voor niets voor belt, dan dat je één keer niet belt en het dan fataal afloopt. Als je je zorgen maakt, of het bloed er nou uitspuit of niet, gewoon bellen.
:Y
pi_145235279
Ja dat is ook wel zo. Ik heb ooit op de hap de tip gekeken om de website www.thuisarts.nl te raadplegen. Dat is een betrouwbare site met goede informatie.
En daar stond ook dat ik moest bellen als buikpijn gecombineerd werd met koorts, niet meer kunnen lopen of harde buik. En dat had ze alledrie.

Ik hoop dat ze heter snel uit werkt.

Klinkt inderdaad Alsof er bij Ean wat aan het rommelen is ferrari_rood. Zeker als ze zelf wil slapen. Dat is voor mij wel een duidelijk teken bij Eva.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:12:08 #156
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_145236989
Danic, ik had precies hetzelfde gedaan! En als je belt naar de HAP krijg je toch vanzelf te horen of ze willen dat je langs komt of niet. Beterschap voor de kleine dame
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_145239731
Hoe weten ze dat het een buikgriep is? Vind het heel logisch dat je naar de HAP gegaan bent hoor!

Bar, ik vraag me steeds af of het wel met peuterpuberteit te maken heeft...is het geen gedrag wat andere kinderen met een achterstand ook hebben? Heeft hij een vaste dokter bijv. die hier meer vanaf weet en jullie hier bij kan helpen?
pi_145240067
Geen idee troeta. Afgaande op mijn verhaal in combinatie met luisteren naar de darmen (waar veel gerommel te horen was) en dat kloppen op de vingers op de buik.
Ik hou het ook goed in de gaten.
Ik hoop dat het door ontlasting over gaat. Dat de spanning dan uit haar buik is.
pi_145240252
Ook gecheckt op wormen? Dat kan ook ontzettend pijnlijk zijn! Beterschap voor je meisje iig!
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:23:41 #160
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145240268
Heeft ze dan geen drankje gekregen of iets?
Jordy heeft ook wel eens erge buikpijn gehad, en die kreeg toen een soort van vloeibaar medicijn van de HA. (kan t zo gauw niet vinden in de kast....Maar hij moest dat pakken, en dan ook nog paracetamol of ibrufen vloeibaar)

Beterschap iig!
pi_145244548
Ik heb haar ontlasting nagekeken en niks qua wormpjes kunnen ontdekken.

Wat voor drankje PE? Wat zou dat moeten doen?

De nacht is goed gegaan en er lijkt nu helemaal niks meer aan de hand. Ze rent zelfs weer door de kamer. Onderbouwt wel mijn gevoel dat het geen buikgriep is/was.
Maar misschien zat er iets klem in haar darmen wat vannacht lis is gekomen en moet ze straks ontzettend poepen. Ik hoop het. Anders wordt het weer een vraagteken....
pi_145244641
Kan het ook stress zijn danic ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_145244670
Ja dat heb ik ook als optie in mijn achterhoofd. Maar waarvan dan?
We hebben wel veel gedaan deze vakantie, maar niks wat een kind niet aan zou kunnen. Rosalie hoor ik er bijvoorbeeld niet over. En het waren allemaal leuke dingen. En gedoseerd met rust momenten.

Tuurlijk hebben we het over poepen op de wc met haar en straks naar school gaan. Maar dat pushen we niet.
Maar het is een ongelooflijke binnenvetter dus wie weet.

Wel een heftige reactie dan hoor!
pi_145244722
Goed dat je het ook meeneemt in je overwegingen. Misschien is het geen oorzaak, maar verergert het de boel wel.
pi_145244742
Maar dan ook zo heftig dat je er niet meer van kon lopen?

En hoe groot was dan de stressfactor?

Ik kan me bij Eva nam goed indenken dat dit het is. Ze blijkt erg gevoelig te zijn, maar is niet echt een prater. Zoals ik van de week tegen familie al zei: eva is een denker, Rosalie een doener.

Maar misschien kan ik met jouw toelichting hier nog wat aanpassen in de manier van leven waardoor het voor haar prettiger is

(Mèn waar is die gebruiksaanwijzing als je hem zo hard nodig hebt :P )
pi_145245005
Misschien kun je met behulp van tekenen en poppetjes "praten" over wat haar dwars zit. Dat je "school" of "zindelijkheid" naspeelt. Misschien dat je er zo achter komt wat haar dwars zit ? Ik roep maar wat , ben geen dokter.

massage kan ook heel goed helpen
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:53:46 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145248910
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef Troeta het volgende:
Hoe weten ze dat het een buikgriep is? Vind het heel logisch dat je naar de HAP gegaan bent hoor!

Bar, ik vraag me steeds af of het wel met peuterpuberteit te maken heeft...is het geen gedrag wat andere kinderen met een achterstand ook hebben? Heeft hij een vaste dokter bijv. die hier meer vanaf weet en jullie hier bij kan helpen?
Roy heeft een vaste dokter ;) hij zit op een orthopedagogisch dagverblijf waar hij kan blijven tot zijn 16de.
De leidsters daar en de orthopedagoog weten het ook momenteel niet.
We gaan wel een aanvraag doen voor weekendopvang, dan als het goed gekeurd word en er plek is, dan gaat hij om de 14 dagen een zaterdag ook naar de opvang.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:09:52 #168
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145249430

ze was tv aan t kijken :')

En net hebben we samen een cake gebakken, dat vroeg ze O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:59:28 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145252570
leuke foto PE O+
pi_145253228
Bar, heb het misschien ooit gemist, maar wat is er met Roy ?
PE: wat wordt ze groot O+
pi_145256712
Ze ziet er lekker eigenwijs uit Pe!

Bar, hij krijgt ook wel de volle laag, geestelijk de peuterpuberteit, maar met een lichaam dat al meer kan. Normaal kunnen is die fase al moeilijk, maar helemaal als het zo a-synchroon gaat.. Succes!

Danic, ik was ook gegaan hoor. Liever een keer teveel dan een keer te weinig.
Chris had ook vaak last van onrust. Zelfs 2 kdv dagen achter elkaar waren moeilijk. En een weekend bij mijn ouders, wat we zo'n 10 keer per jaar deden, was standaard tot dinsdag pet. En dan heb je het over bekende dingen.. Hier bleek het een kwestie van voorbereiden, praten, uitleggen en gelukkig kon hij al jong zijn gevoelens benoemen. Dan kun je erop inspelen. Maar tot hij het uit kon leggen was hij vooral qua gedrag van de leg. Dus tot een jaar of 3,5/4. En vaak misselijk(zonder spugen). Dat laatste heeft hij nog bij spanning. Het hoort er gewoon bij. Het was als baby al zo, en nu nog. We hebben er niet veel om gelaten, maar wel altijd goed opgelet dat we echt rustdagen hadden.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:12:45 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145257392
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
Bar, heb het misschien ooit gemist, maar wat is er met Roy ?
PE: wat wordt ze groot O+
Roy heeft rond de 1,5jr een herpes bacterie in zijn hersenen gekregen. Waardoor hij epilepsie ontwikkelde en een ontwikkelingsachterstand ontwikkelde. En daardoor nu verstandelijk gehandicapt is.
Hij kan nog niet praten buiten papa en mama.
Hij is al 5 jaar maar verstandelijk 2jr.
pi_145296430
Daar ging ze dan vanmorgen. Rugzakje om met daarin een trommeltje met druiven en wat tomaatjes. Want daar had ze zin in. In dr peppa big beker limonade.
Toen we gingen zwaaide ze nog even. Daaag mama.
Toen we dr op haalden rende ze naar ons toe. Boos, want het was zo leuk. Ze wilde de middag weer. En dr juf had gezegd dat ze morgen weer kwam.
Nu zit ze met rode wangetjes op de bank.

Mijn meisje wordt groot <3
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:55:10 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145299219
Lief olivia!!

:@ wij vonden Roy zo lief en naar Roy's maatstaven rustig. Hij komt bij me zitten en denk jongen wat ben je warm... Ga ik eens meten 39, 7 koorts ;(

Danic hoe gaat het met jou dochter?

[ Bericht 6% gewijzigd door _Bar_ op 07-10-2014 17:31:36 ]
pi_145303268
Ach wat lief Olivia. En fijn dat ze het naar haar zin heeft ^O^

Beterschap voor Roy.

Ik snap er niks van bij Eva. Het gaat goed met haar. Bijna te goed. Zoals jullie weten is het een matige eter en de laatste tijd helemaal.
Vanochtend at ze 2 boterhammen :o
een koek en een kleine krentenbol tussendoor en als lunch een boterham. Daarna naar de psz.
om 15.30 een fruitsmoothie en 2 droge bruine boterhammen :o (ze wilde geen beleg). Net een goed bord eten en een schaaltje vla (wat we zelden eten omdat ze nooit wil). En dan tussen de boterhammen en avondeten ook nog vragen om eten.

Zou ze zo'n buikpijn hebben gehad van een groeispurt? Dat zit toch meestal in de benen?
Lijkt bijna alsof ze een probleem had met haar darmen waardoor ze slecht at en dat dat met grof geweld zondag is 'opengebroken'

Ze is lief, druk en stuitert alsof ze wat heeft in te halen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')