Een HAP / HA , en zelfs de SEH, hebben liever dat je tien keer voor niets voor belt, dan dat je één keer niet belt en het dan fataal afloopt. Als je je zorgen maakt, of het bloed er nou uitspuit of niet, gewoon bellen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
Beterschap voor E Danic. Wat jij beschrijft zou voor mij ook echt wel reden zijn om de hap te bellen En let wel, op basis van wat jij beschreef zagen zij ook aanleiding om haar even te zien he. Dus niet schuldig om voelen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een HAP / HA , en zelfs de SEH, hebben liever dat je tien keer voor niets voor belt, dan dat je één keer niet belt en het dan fataal afloopt. Als je je zorgen maakt, of het bloed er nou uitspuit of niet, gewoon bellen.
Roy heeft een vaste dokterquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef Troeta het volgende:
Hoe weten ze dat het een buikgriep is? Vind het heel logisch dat je naar de HAP gegaan bent hoor!
Bar, ik vraag me steeds af of het wel met peuterpuberteit te maken heeft...is het geen gedrag wat andere kinderen met een achterstand ook hebben? Heeft hij een vaste dokter bijv. die hier meer vanaf weet en jullie hier bij kan helpen?
Roy heeft rond de 1,5jr een herpes bacterie in zijn hersenen gekregen. Waardoor hij epilepsie ontwikkelde en een ontwikkelingsachterstand ontwikkelde. En daardoor nu verstandelijk gehandicapt is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
Bar, heb het misschien ooit gemist, maar wat is er met Roy ?
PE: wat wordt ze groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |