Die heb ik nog op CDquote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
Yeaahhhh, I feel hardcore. Yeahhh, always hardcore.
Zoiets hebben wij hier ook, dat heet de markt. 75 cent per kilo.quote:Op maandag 22 september 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Vlakbij een maat van zit trouwens een boertje die zijn groenten vanuit een garage verkoopt. Alles standaard 1 euro per kilo
Fitnessen lost niet alles op, believe mequote:Op maandag 22 september 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bulken en dan keihard naar de gym
True, maar wel wat ver vanaf Rotterdam om een aantal keer in de week te gaan sporten.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is te ver weg. Appingedam is niet het einde van de wereld?
Valt toch wel mee? Volgens mij zou jij zoiets prima kunnen hebben. Maar zoals ik zei, heb je eigenlijk ook maar kort gezien.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat vind ik iets voor echt slanke meisjes.
Denk dat je daar gelijk in hebt. Waarschijnlijk draag ik toch wat anders als ik ooit het gewicht heb wat ik daarbij vind passen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel een reden waarom ik het zo mooi vind. Je wil altijd iets hebben dat je niet kan hebben.
Ik luister Scooter en die heeft 'm gecoverd. Klinkt best lekker, ook al is het best slecht.quote:
Ja maar je moet het ook niet voorgesneden kopen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 2 of 3 euro voor een schaaltje met acht stukjes belachelijk. Je hebt gelijk dat groente qua prijs nog meevalt, maar fruit kan echt heel duur zijn...
Maar das dan toch niet duur?quote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij hier ook, dat heet de markt. 75 cent per kilo.
Ik heb alleen maar de eerste extended edition.quote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Kneel wanneer lotr marathonnen bij jou?
Extended edition ofc
Ik vind de markt regelmatig ook aardig duur. Duurder dan de supermarkt iig.quote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij hier ook, dat heet de markt. 75 cent per kilo.
Ik ben nu ook nog een beetje voorraadjes aan het aanleggen, dus het is sowieso wat duurder nog, denk ik. En ook omdat ik bijvoorbeeld geen gewone zuivel kan hebben, maar lactosevrij of sojaproducten moet kopen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja ok. Ik eet gewoon heel veel broccoli de laatste tijd.Maar snap je punt wel idd, kant en klare maaltijden zijn vaak net zo duur of iets goedkoper als de gezonde varianten. Sowieso is vis heel duur, vind ik.
[..]
Is ook heel goedkoop, maar veeeeeel meer caloriëen voor je geld.
Gisteren was weekend. Die calorieën tellen niet.quote:
Nee, ik vind groenten eigenlijk niet zo duur. In de supermarkt wel, en je moet niet alle hippe dingen willen. Maar als je gewoon kiest wat in het seizoen is dan valt het enorm mee.quote:
M'n vader heeft ze.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar de eerste extended edition.
Dus.... wanneer iemand de 2de en 3de meeneemt?
En dan gewoon je no. 5 erin leegspuiten.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga nog maar even de wc schoonmaken.![]()
Hier in Rotterdam niet.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind de markt regelmatig ook aardig duur. Duurder dan de supermarkt iig.
Als je jezelf te dun vindt moet je krachttraining doen en dieet aangaan. Maar denk dat het ook meer een kwestie van smaak is. Je vindt het of je bent het... Daar zit een verschil tussen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Fitnessen lost niet alles op, believe me
Vis is duuuur ja.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nu ook nog een beetje voorraadjes aan het aanleggen, dus het is sowieso wat duurder nog, denk ik. En ook omdat ik bijvoorbeeld geen gewone zuivel kan hebben, maar lactosevrij of sojaproducten moet kopen.
Vis is helaas heel duur. Ik ben gek op vis.
heb ze nog op laptopquote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de markt regelmatig ook aardig duur. Duurder dan de supermarkt iig.
Als je op reis bent en tussendoor wat wilt snacken, dan ga je niet met een meloen lopen, natuurlijk... En je hebt gelijk, hoor. Maar in verhouding is gezond voedsel duurder dan ongezond spul.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar je moet het ook niet voorgesneden kopen.En wel op de markt idd. Scheelt al heel veel!
In de supermarkt is het vaak wel belachelijk duur ja.
Ik sport minimaal 2x per week en snoep niet veel. Toch blijft ik standaard op mijn huidige gewicht terwijl ik daar heel graag wat vanaf wil hebben. Krachttraining hoeft niet zo, ik ben breed/dik genoegquote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je jezelf te dun vindt moet je krachttraining doen en dieet aangaan. Maar denk dat het ook meer een kwestie van smaak is. Je vindt het of je bent het... Daar zit een verschil tussen.
Ik vind fruit snoepen echt heerlijk. Maar dan dingen zoals frambozen. Die eigenlijk te duur zijn om als snoepjes te eten.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef aeque het volgende:
Ik ben ook niet zo'n groente en fruit snoeper... Dan kies ik er liever voor om niets te eten.
Amandelmelk drink ik ook vaak, ja. Maar haal vaker lactosevrije melk bij de Lidl, dat valt nog mee qua prijs. Alleen hebben zijn geen yoghurt of zo.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vis is duuuur ja.En ik doe nu amandelmelk ipv gewone melk, ik ken je pijn. 2 euro ipv 50 cent voor dezelfde hoeveelheid.
Misschien eet je voor de rest gewoon veel of slecht.quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sport minimaal 2x per week en snoep niet veel. Toch blijft ik standaard op mijn huidige gewicht terwijl ik daar heel graag wat vanaf wil hebben.
Slavenchocoladequote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Around the world met M&Ms als energie.
Kan je leren eten.quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef aeque het volgende:
Ik ben ook niet zo'n groente en fruit snoeper... Dan kies ik er liever voor om niets te eten.
blauwe m&m's beste m&m'squote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Around the world met M&Ms als energie.
Dat is hier best goedkoop. Rundvlees daarintegenquote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
Vis eten wij eigenlijk ook maar weinig, dat vind ik wel duur.
Gewoon meer schijten.quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sport minimaal 2x per week en snoep niet veel. Toch blijft ik standaard op mijn huidige gewicht terwijl ik daar heel graag wat vanaf wil hebben.
Ik heb vroeger nooit fruit leren eten van huis uit. Dus nu is het vaak nieuw en eng... Godver ik lijk wel een autist.quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind fruit snoepen echt heerlijk. Maar dan dingen zoals frambozen. Die eigenlijk te duur zijn om als snoepjes te eten.
[..]
Amandelmelk drink ik ook vaak, ja. Maar haal vaker lactosevrije melk bij de Lidl, dat valt nog mee qua prijs. Alleen hebben zijn geen yoghurt of zo.
Zo slecht dat het nog leuk was. Soms mis ik dat.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik luister Scooter en die heeft 'm gecoverd. Klinkt best lekker, ook al is het best slecht.
Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen Barbusse?quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sport minimaal 2x per week en snoep niet veel. Toch blijft ik standaard op mijn huidige gewicht terwijl ik daar heel graag wat vanaf wil hebben. Krachttraining hoeft niet zo, ik ben breed/dik genoeg
En wanneer zie je je vader?quote:
Dat is een beetje ver voor mijquote:
Dat kijkt minder lekker. Dan moeten we samen dicht tegen elkaar aan gaan liggen in bedquote:
Wel grappig omdat vis vroeger het eten voor de sloebers wasquote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef Myraela het volgende:
Vis eten wij eigenlijk ook maar weinig, dat vind ik wel duur.
Nou ja, met koken is het soms handig te gebruiken. Ik maak bijvoorbeeld ook graag havermout als ontbijt. Met water zou ook kunnen, maar dat vind ik echt niet lekker.quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef twi het volgende:
Als jullie geen melk mogen drinken, waarom wen je jezelf dan niet aan dat je gewoon ook geen soortgelijke producten koopt die vier keer zo duur zijn? Ik ben echt een melk-addict (dronk vroeger zeker een pak per dag), maar ik denk dat ik het eigenlijk ook niet heel erg zou missen als ik zou besluiten het niet meer te drinken.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik eet geen vis. Iedereen zegt altijd dat het zo'n waste is dat ik het niet eet. Ik kan mezelf gewoon niet meer recht aankijken wanneer ik vis zou eten.
Smaakt toch nét even lekkerder als je weet dat er 5 negerruggetjes voor opengezweept zijn.quote:
Dat is waar, maar iets met geen stok achter de deur enzo.quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je leren eten.
Ik heb nu zin in komkommer maar is op.
kunnen m dan op je TV aansluiten. Maar is knus zitten zo erg dan?quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wanneer zie je je vader?
[..]
Dat is een beetje ver voor mij
[..]
Dat kijkt minder lekker. Dan moeten we samen dicht tegen elkaar aan gaan liggen in bed
[..]
Wel grappig omdat vis vroeger het eten voor de sloebers was
Gewoon een kwestie van doen. Wellicht vind je meer lekker dan je dacht.quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb vroeger nooit fruit leren eten van huis uit. Dus nu is het vaak nieuw en eng... Godver ik lijk wel een autist.
Ah, dat dacht ik omdat je mij quotequote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen Barbusse?
Ik kan niet tegen de manier waarop vis gevangen wordt. Dus kies ik ervoor geen vis te eten. Daarnaast, toen ik het nog wel at lustte ik enkel vissticks, kibbeling en gebakken witvisquote:
En ik weet dat je gelijk hebt, maar seven Hells, wat haat ik sportscholenquote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou, maar tegen Barbusse?
Geen idee.quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wanneer zie je je vader?
quote:Op maandag 22 september 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van doen. Wellicht vind je meer lekker dan je dacht.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is waar, maar iets met geen stok achter de deur enzo.
"Zou m'n broek nou een beetje uitgerekt zijn door het dragen of ben ik afgevallen?" Everytime.quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel blij nu ik een paar kilo kwijt ben.Mijn schoonzus overdrijft altijd een beetje qua hoeveel verandering ze ziet, maar ik merk het zelf wel een beetje.
Sowieso. Ik werkte dan ook nog eens in een bioscoop waar regelmatig van die zakken werden afgeschreven die we dan onder werktijd mochten opeten.quote:
Dan gaan we op een meet wel een keer samen fruit eten.quote:
Ja omdat je reageerde :p maar het ging om 'te dun zijn/voelen'. En daar heb jij noch ik, noch vele anderen in dit topic last van.quote:Op maandag 22 september 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik omdat je mij quote
Hahaha herkenbaar.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zou m'n broek nou een beetje uitgerekt zijn door het dragen of ben ik afgevallen?" Everytime.
Oh, die sleepnetindustrie? Daar heb je wel een puntquote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de manier waarop vis gevangen wordt. Dus kies ik ervoor geen vis te eten. Daarnaast, toen ik het nog wel at lustte ik enkel vissticks, kibbeling en gebakken witvis. Maar toen was ik tien.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zou m'n broek nou een beetje uitgerekt zijn door het dragen of ben ik afgevallen?" Everytime.
Haha is goed.quote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gaan we op een meet wel een keer samen fruit eten.
Ja, theorie, theorie. (Chemische) energie in eten is altijd heel hoog. Maar aan de andere kant, van benzine ook.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso. Ik werkte dan ook nog eens in een bioscoop waar regelmatig van die zakken werden afgeschreven die we dan onder werktijd mochten opeten.
Nu ben ik vergeten waar ik dat heb gelezen.Dat er in een enkele M&M zoveel energie zit dat je in theorie heel goedkoop de wereld rond kunt als je M&Ms gebruikt voor energie. Was dat hier in dit topic?
Ik ben een technologie noob. :$quote:Op maandag 22 september 2014 22:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kunnen m dan op je TV aansluiten. Maar is knus zitten zo erg dan?
Wat is er dan?quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee.
Ben bang sowieso zeer binnenkort, om een niet zo leuke reden.
Kan de laptop niet met een kabeltje aan je TV?
"Verdomme, ik zit precies tussen twee gaatjes van m'n riem inquote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel supergoed, ja.quote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha is goed.
Maar ergens mag ik allang blij zijn dat ik het voor elkaar heb om 40 kilo af te vallen binnen een jaar.
Helaas niet nee...quote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja omdat je reageerde :p maar het ging om 'te dun zijn/voelen'. En daar heb jij noch ik, noch vele anderen in dit topic last van.
Herkenbaarquote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar.Of als hij strak zit "Ben ik aangekomen of is hij gekrompen in de was?"
Ik heb ze allemaal. Denk alleen niet dat ik 3 extended edities aan kan... heb het eens geprobeerd.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat repareert Macbooks...quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een technologie noob. :$
Jij, gehuld in chocoladequote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso. Ik werkte dan ook nog eens in een bioscoop waar regelmatig van die zakken werden afgeschreven die we dan onder werktijd mochten opeten.
Nu ben ik vergeten waar ik dat heb gelezen.Dat er in een enkele M&M zoveel energie zit dat je in theorie heel goedkoop de wereld rond kunt als je M&Ms gebruikt voor energie. Was dat hier in dit topic?
Nee joh, ik zit toch in het midden? Kan niet beter.quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is niet erg. Maar Fera gaat dan boos worden. :$
Gaat niet goed met m'n oma. Ze geven haar nog een paar weken.quote:[..]
Wat is er dan?
Veel cafeïne helptquote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Denk alleen niet dat ik 3 extended edities aan kan... heb het eens geprobeerd.
Was ook wel nodig...quote:
maak foto van je TVquote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is niet erg. Maar Fera gaat dan boos worden. :$
[..]
Wat is er dan?
Nogmaals, ga eens bijhouden wat je eet op een dag. Blijkbaar eet je nu op onderhoud als je niet afvalt.quote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sport minimaal 2x per week en snoep niet veel. Toch blijft ik standaard op mijn huidige gewicht terwijl ik daar heel graag wat vanaf wil hebben. Krachttraining hoeft niet zo, ik ben breed/dik genoeg
Mja, ik denk dat je hier in NL ook wel 'correcte vis' kunt kopen. Alleen ik geloof er gewoon niet inquote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, die sleepnetindustrie? Daar heb je wel een puntMaar hier kun je nog vis krijgen gevangen daar twee mannen met een visnet in een luzzu. En de vis is echt heerlijk
Smooth artquote:
Praat jij altijd zo tegen haar? Dat doen ze op de Van den Bergh Stichting ook.quote:Op maandag 22 september 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maak foto van je TV
Waar kabels ingaan
Kan ik kabel meenemen
Daar ben ik mee begonnen. Alleen wat moet ik met de resultaten?quote:Op maandag 22 september 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, ga eens bijhouden wat je eet op een dag. Blijkbaar eet je nu op onderhoud als je niet afvalt.Ik krijg vaak trek na het sporten dus het helpt mij ook niet zo zeer om af te vallen.
Repareerde.quote:
Morrigan is het eens gelukt, de dag ofzo voordat we naar de Hobbit gingen. Ik kan natuurlijk niet voor haar onder doen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Denk alleen niet dat ik 3 extended edities aan kan... heb het eens geprobeerd.
Same here, hoe het gevangen wordt boeit mij dan niet eens zo.quote:Op maandag 22 september 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat je hier in NL ook wel 'correcte vis' kunt kopen. Alleen ik geloof er gewoon niet in.
Mja, ik weet niet. Ik heb iets met vissen waardoor ik ze liever niet eet... Misschien idioot, ik weet niet.
Sinds wanneer is Kaneel een vrouw?quote:Op maandag 22 september 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Praat jij altijd zo tegen haar? Dat doen ze op de Van den Bergh Stichting ook.
Ik doe het ieder jaar. Fluitend. Twee vingers in de neus, inmiddels.quote:Op maandag 22 september 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Repareerde.
Was tijdelijk.
En ik ben slim genoeg om iets na te kunnen doen nadat het voor is gedaan.
[..]
Morrigan is het eens gelukt, de dag ofzo voordat we naar de Hobbit gingen. Ik kan natuurlijk niet voor haar onder doen.
En succesvol blijkbaar. Leer mij dat eens?quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, ik zit toch in het midden? Kan niet beter.
[..]
Gaat niet goed met m'n oma. Ze geven haar nog een paar weken.
Geen idee waar mijn telefoon is. Zal morgen doenquote:Op maandag 22 september 2014 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maak foto van je TV
Waar kabels ingaan
Kan ik kabel meenemen
Hou nog geeneens een kwartier van die films uit.quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer de LOTR drinking gamequote:
Als je een week lang gemiddeld tussen de 2000 en 2500 kcal per dag eet (en drinkt), moet je wel afvallen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik mee begonnen. Alleen wat moet ik met de resultaten?
Dank je.quote:Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Geen idee waar mijn telefoon is. Zal morgen doen
Echt niet?quote:Op maandag 22 september 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hou nog geeneens een kwartier van die films uit.
Hm, ik laat je de resultaten wel weten.quote:Op maandag 22 september 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een week lang gemiddeld tussen de 2000 en 2500 kcal per dag eet (en drinkt), moet je wel afvallen.Ook een beetje kritisch kijken naar porties en zo en of je niet stiekem meer snackt dan je denkt.
YATS IS EEN SECRET EATER!quote:Op maandag 22 september 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je een week lang gemiddeld tussen de 2000 en 2500 kcal per dag eet (en drinkt), moet je wel afvallen.Ook een beetje kritisch kijken naar porties en zo en of je niet stiekem meer snackt dan je denkt.
quote:
kaneel is vrouwquote:Op maandag 22 september 2014 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Praat jij altijd zo tegen haar? Dat doen ze op de Van den Bergh Stichting ook.
Eerste kwartier is beste kwartierquote:Op maandag 22 september 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Moet zeggen dat het eerste kwartier van de eerste film nou ook niet het meest boeiende is.
Gaat het niet vervelen?quote:Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het ieder jaar. Fluitend. Twee vingers in de neus, inmiddels.
Thanks.quote:
Nee.quote:Op maandag 22 september 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste kwartier is beste kwartier
[..]
Gaat het niet vervelen?
Nah jawel, heb ze allemaal wel bekeken, maar wel in veel etappes en vond het niet reuze boeiend.quote:Op maandag 22 september 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Moet zeggen dat het eerste kwartier van de eerste film nou ook niet het meest boeiende is.
Dank je.quote:
Knuf terug.quote:
Inderdaad sterkte. En soms is het, hoe hard het ook klinkt, wel beter ja.quote:Op maandag 22 september 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Op zich heb ik er niet zoveel moeite mee als wanneer het m'n andere oma zou zijn.Met deze oma gaat het al langer slecht. Ook zo dement als een deur. En ze riep altijd dat ze dat nooit wilde worden. Dus misschien beter als ze straks eindelijk rust heeft. Nu ligt ze de hele dag in bed ziek te zijn met hallucinaties van de morfine.
Dat laatste is nog wel het meest kutte. Morfine is schijtspulquote:Op maandag 22 september 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Op zich heb ik er niet zoveel moeite mee als wanneer het m'n andere oma zou zijn.Met deze oma gaat het al langer slecht. Ook zo dement als een deur. En ze riep altijd dat ze dat nooit wilde worden. Dus misschien beter als ze straks eindelijk rust heeft. Nu ligt ze de hele dag in bed ziek te zijn met hallucinaties van de morfine.
Thxs, dat stel ik erg op prijsquote:
Ja want ik post ook zo vaak wat ik eet.quote:Op maandag 22 september 2014 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien de frequentie waarop jij het verkondigt is het bij jou niet zo secret.
Dat leek me ook zo lekker. Tot ik het at, en het ontzettend tegen viel. Ik verlang naar een boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op maandag 22 september 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zojuist wel lekker comfort food op, een boterham met pindakaas en chocopasta.
Ik zit WT al een paar dagen lekker te maken met een kapsalon. Hij wilde er zelfs mee gaan ontbijtenquote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik verlang naar een kapsalon. En cheese onion chips.
Cheese onion...quote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik verlang naar een kapsalon. En cheese onion chips.
Ja. Ik vind het ook wel spannend om haar op te zoeken. Ze kent niemand meer en zegt soms echt de meest gekke dingen. Eerst reageerde ze ook nogal vijandig soms, maar daar zal ze nu wel te suf voor zijn. Gelukkig hoef ik niet alleen te gaan.quote:Op maandag 22 september 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is nog wel het meest kutte. Morfine is schijtspul. Vooral wanneer het ervoor zorgt dat je euthanasiewens niet gehonoreerd kan worden.
Sterkte de komende tijd, hoewel het misschien beter is voor haar, blijft het zwaar.
Wat ik eerder zei kwam hopelijk niet erg hard aan, of wel?quote:
Dank je.quote:
Jouw profielfoto op whatsapp.quote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit WT al een paar dagen lekker te maken met een kapsalon. Hij wilde er zelfs mee gaan ontbijten
Oh nee dat kan ik echt niet eten, van welke diersoort dan ook.quote:Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt geen moeite met vissen, ook niet als ze in hun geheel op m'n bord liggen. Daar zou ik bij een kip bijvoorbeeld toch wat meer moeite mee hebben.
Ik houd ervan. Net als Nutella met kaas. Mijn comfortfoodquote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat leek me ook zo lekker. Tot ik het at, en het ontzettend tegen viel. Ik verlang naar een boterham met pindakaas en hagelslag
Een beetje welquote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
Wat ik eerder zei kwam hopelijk niet erg hard aan, of wel?
Even gekeken. Was me nog niet eerder opgevallen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw profielfoto op whatsapp.Moest lachen.
Allemaal de morfine... Ik weet nog wel dat de moeder van mijn schoonzusje allemaal complottheorieën ging zien... Dacht zelfs dat haar eigen dochter haar wilde vermoorden.quote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ook wel spannend om haar op te zoeken. Ze kent niemand meer en zegt soms echt de meest gekke dingen. Eerst reageerde ze ook nogal vijandig soms, maar daar zal ze nu wel te suf voor zijn. Gelukkig hoef ik niet alleen te gaan.
[..]
Wat ik eerder zei kwam hopelijk niet erg hard aan, of wel?
Was eigenlijk niet eens heel serieus bedoelt.quote:
Is toch ook een prima ontbijtje.quote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit WT al een paar dagen lekker te maken met een kapsalon. Hij wilde er zelfs mee gaan ontbijten
Nou ja, ze deed dat voor de morfine ook wel. Alzheimer. Een van de eerste stadia is vijandigheid, achterdocht. Ze dacht steeds dat mijn tante haar geld kwam stelen en dat soort dingen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal de morfine... Ik weet nog wel dat de moeder van mijn schoonzusje allemaal complottheorieën ging zien... Dacht zelfs dat haar eigen dochter haar wilde vermoorden.
Dank je.quote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga ook maar.
Sterkte Feer.En Yats nogmaals.
Slaap lekker.quote:
Ah ja, is ookquote:Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ze deed dat voor de morfine ook wel. Alzheimer. Een van de eerste stadia is vijandigheid, achterdocht. Ze dacht steeds dat mijn tante haar geld kwam stelen en dat soort dingen.
Ja sorry, ik had hem niet moeten maken. Maar misschien had je toch wat gelijk?quote:Op maandag 22 september 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Was eigenlijk niet eens heel serieus bedoelt.Maar ik vond je reactie richting VA gewoon nogal overdreven en niet tof.
Bah. Op mijn werk gooit iemand er dan ook nog jam bij.quote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd ervan. Net als Nutella met kaas. Mijn comfortfood.
Was gemakkelijker dan een foto van mezelf makenquote:Op maandag 22 september 2014 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jouw profielfoto op whatsapp.Moest lachen.
Ik geloof dat de Turk nog niet open is, zo vroegquote:Op maandag 22 september 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is toch ook een prima ontbijtje.
Gelijk over wat je tegen VA zei of iets anders?quote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had hem niet moeten maken. Maar misschien had je toch wat gelijk?
Nee, wat jij zeiquote:Op maandag 22 september 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelijk over wat je tegen VA zei of iets anders?
Kaas en jam is lekkerquote:Op maandag 22 september 2014 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Bah. Op mijn werk gooit iemand er dan ook nog jam bij.
Hmmm. Nou ja, mocht je er over willen praten weet je me te vinden.quote:
Weet ik, thxs!quote:Op maandag 22 september 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Nou ja, mocht je er over willen praten weet je me te vinden.
Welterusten en knuffel ze.quote:Op maandag 22 september 2014 22:31 schreef yats het volgende:
En nu ga ik echt naar bed. Mijn knuffel wacht op me.
Je oude knuffeldier?quote:Op maandag 22 september 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
Op dit soort momenten mis ik Kakkakoekoekonijn.
Thxs, die kent me door en door en heb ik al sinds mijn geboorte. Vooral voor dit soort momenten is dat fijn.quote:
Geweldige naam trouwens.quote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb hem nog, hij is in Enschede.
Kakkakoekoekonijn is nog niet zo oud. Kimmie, daarentegen, is al vanaf m'n geboorte bij mequote:Op maandag 22 september 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Geweldige naam trouwens.
En oude knuffeldieren.Mijn opa en oma namen vroeger toen ik klein was altijd een pandabeer mee van hun vakantieadres in Spanje. De laatste die ze meenamen heb ik nog steeds ergens bewaard liggen. Ding is al 18 jaar oud ofzo.
Zo liefquote:Op maandag 22 september 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Ik vond onlangs mijn eerste knuffeldier weer terug. Een aapje met een badjasje die mijn oma speciaal voor hem had gemaakt.![]()
Heb je daar nu niet een onsmakelijk idee bij sinds Fax?quote:Op maandag 22 september 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
Ik vond onlangs mijn eerste knuffeldier weer terug. Een aapje met een badjasje die mijn oma speciaal voor hem had gemaakt.![]()
Waarom heb je het heldenbrouwsel chloor dan niet gebruikt?quote:Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo. Wc is schoon. Of nouja, zo schoon als hij kon worden zonder chloor of wc eend.![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom heb je het heldenbrouwsel chloor dan niet gebruikt?
quote:Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo. Wc is schoon. Of nouja, zo schoon als hij kon worden zonder chloor of wc eend.![]()
Awwww, wat lief.quote:Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo lief
Ik heb ook nog mijn eerste knuffel. Een egel gebreid door oma
Hij heet Mol
Nee.quote:Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar nu niet een onsmakelijk idee bij sinds Fax?
Nouja, omdat we het niet in huis hebben dus. Als het er geweest was had ik het wel gebruikt.quote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De vraag stond niet voor niets onder het citaat . . .
Aww, wat snoezig. Volgens mij was je een heel onschuldig kind.quote:Op maandag 22 september 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww, wat lief.
Mijn aapje heet ook gewoon Aapje. Z'n mond was er wel een keer afgevallen (gewoon een draadje) en die heeft m'n moeder er toen opnieuw opgezet.![]()
[..]
Nee.Ik had zelf een badjas van dezelfde stof. Donkerblauw met geel en teddyberen erop.
Kopen kopen kopen dan!quote:Op maandag 22 september 2014 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, omdat we het niet in huis hebben dus. Als het er geweest was had ik het wel gebruikt.
Sterkte Feertjequote:Op maandag 22 september 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Klinisch krijgen is heel niet goed voor de weerstand!quote:Op maandag 22 september 2014 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen dan!Zeker een woonomgeving waar jij in zit is bleek onmisbaar, waarschijnlijk een fles per week ofzo om het een beetje klinisch te krijgen.
Namen willen wequote:Op maandag 22 september 2014 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was echt heel slecht in knuffelberen namen geven vroeger, heb ik geconcludeerd.
Sorry.quote:
Knuffels vanaf geboorte nog steeds hebben is tof.quote:Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kakkakoekoekonijn is nog niet zo oud. Kimmie, daarentegen, is al vanaf m'n geboorte bij me.
Ja, was ik ook.quote:Op maandag 22 september 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aww, wat snoezig. Volgens mij was je een heel onschuldig kind.
Nouja, toen ik 6 of 7 was kreeg ik een knuffelbeer en die noemde ik bart/bartje (soms bert/bertje maar eigenlijk wilde ik dat niet want die was van ernie). Toen kreeg ik rond mijn 10de een knuffelbeer, die een stukje groter was dan de eerste. Waarop de nieuwe bart heette, en de oude bartje.quote:
Dank je.quote:
Dat is toch leuk?quote:Op maandag 22 september 2014 22:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen knuffel meer....Nu ja, mijn nichtje heeft hem nu
Geen hevige ruzies met je ouders?quote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, was ik ook.Ik deed nauwelijks iets verkeerds, kreeg bijna nooit straf en had ook niet echt te behoefte om rebels te zijn tegen m'n ouders. Ik was ook heel vaak alleen, dus ook niet veel vrienden of vriendinnen om me over te halen tot slechte dingen.
Maar veel woningen zijn het andere uiterste.quote:Op maandag 22 september 2014 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klinisch krijgen is heel niet goed voor de weerstand!
En ja, daar was het nu een beetje te laat voor.
Studentenhuizen horen niet klinisch.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar veel woningen zijn het andere uiterste.
Ik was er echt gek op. Had er honderden. Eens in de zoveel tijd werd de helft door m'n moeder geruimd.quote:Op maandag 22 september 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
Heb nooit wat met knuffels gehad eigenlijk.
Mijn nieuwsgierigheid naar je moeder is gewekt.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was vroeger zo braaf dat mijn moeder zich wel eens af vroeg of ik echt haar dochter was.![]()
In m'n puberteit een paar keer met m'n vader en toen ik eenmaal volwassen was. Maar dat waren ook wel een beetje daddy issues.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geen hevige ruzies met je ouders?
Hehehequote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, toen ik 6 of 7 was kreeg ik een knuffelbeer en die noemde ik bart/bartje (soms bert/bertje maar eigenlijk wilde ik dat niet want die was van ernie). Toen kreeg ik rond mijn 10de een knuffelbeer, die een stukje groter was dan de eerste. Waarop de nieuwe bart heette, en de oude bartje.![]()
Serieus?quote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Knuffels vanaf geboorte nog steeds hebben is tof.
Ik hoop dat mijn ex nog steeds de knuffel heeft bewaard van haar dochter. Die wou ze ooit gewoon weggooien, de trut.
Zeker zo'n vies, afgeragd kwijlding.quote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Knuffels vanaf geboorte nog steeds hebben is tof.
Ik hoop dat mijn ex nog steeds de knuffel heeft bewaard van haar dochter. Die wou ze ooit gewoon weggooien, de trut.
Hij heette opeens iets van BO3mBaaAaaaaaquote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Dat is toch leuk?
Ik denk dat ik Aapje bewaar voor eventuele kinderen die ik krijg.Je weet nooit.
Gegroet broeder.quote:Op maandag 22 september 2014 22:52 schreef narcmengel het volgende:
Jullie groeten een nieuwkomer niet?
Ja, hoi. Stel jezelf voor.quote:Op maandag 22 september 2014 22:52 schreef narcmengel het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik dat uit moet spreken.quote:Op maandag 22 september 2014 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij heette opeens iets van BO3mBaaAaaaaaThat is not his name, bitch!
Nee, want incrowd en inteelt hier.quote:Op maandag 22 september 2014 22:52 schreef narcmengel het volgende:
Ik ben hier niet regelmatig genoeg om te weten wie nieuwkomer is in dit topic.quote:Op maandag 22 september 2014 22:52 schreef narcmengel het volgende:
Er lurkt wellicht nog een Kattukker.quote:
Je bent zelf nog groen!quote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben hier niet regelmatig genoeg om te weten wie nieuwkomer is in dit topic.
Bart en Bartje.quote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ze liggen momenteel naast me.
Hij zit hier naast me op de bankquote:Op maandag 22 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Er lurkt wellicht nog een Kattukker.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze wel eens heeft gezoendquote:
Dat ze die knuffel wou weggooien?quote:
Nee juist niet.quote:Op maandag 22 september 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker zo'n vies, afgeragd kwijlding.
Excuus, ik had het ook in capslock moeten typenquote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik dat uit moet spreken.Jeugd van tegenwoordig ...
Ja?quote:
Daar doelde ik niet eens opquote:Op maandag 22 september 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze wel eens heeft gezoend
Niet? Hé jammerquote:
Als je maar van z'n potloodje afblijft.quote:Op maandag 22 september 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zit hier naast me op de bank
Dit weekend nog. Ik doe soms best domme dingen wanneer ik dronken ben.quote:Op maandag 22 september 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze wel eens heeft gezoend
Ik heb hem een Kaneelstokje gegevenquote:Op maandag 22 september 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je maar van z'n potloodje afblijft.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit weekend nog. Ik doe soms best domme dingen wanneer ik dronken ben.
Een oud-huisgenoot.quote:Op maandag 22 september 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zoent nogal wat af.
Was het wel een leuke jongen?
Yep helaas wel.quote:
Wanneer ben je weer dronken en waar ben je dan? Kom ik wel langs.quote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit weekend nog. Ik doe soms best domme dingen wanneer ik dronken ben.
Dat jaquote:Op maandag 22 september 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer dronken en waar ben je dan? Kom ik wel langs.
Vies mannetje. Blijf van haar af.quote:Op maandag 22 september 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer dronken en waar ben je dan? Kom ik wel langs.
Hier ga ik liever even overheen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelijk weer mannen die er op duiken.
inb4 opmerkingen over er op duiken.
Je had helemaal gelijk met je opmerking eerder deze avond.quote:
Ik moest nog aan je denken vanmiddag, trouwens.quote:Op maandag 22 september 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijk met je opmerking eerder deze avond.
En dan reageren ze ook nog butthurt wanneer ik het zeg.quote:Op maandag 22 september 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gok op een anus.quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken vanmiddag, trouwens.
Ik heb een screentje gemaakt, moment.
Nee.quote:Op maandag 22 september 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal jouw butt eens.. thdghivfd fgjbmvj.quote:Op maandag 22 september 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan reageren ze ook nog butthurt wanneer ik het zeg.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal jouw butt eens.. thdghivfd fgjbmvj.
Wat dan?quote:Op maandag 22 september 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Anaalvingeren?quote:Op maandag 22 september 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb dibs.quote:
Ik ben niet vies. Wanhopig daarintegen...quote:
Jaloers.quote:Op maandag 22 september 2014 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bambi is veel te goed voor wanhopige mannetjes.quote:Op maandag 22 september 2014 23:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb dibs.
[..]
Ik ben niet vies. Wanhopig daarintegen...
[..]
Jaloers.
Whehehehe.quote:
Stiekem kan ik anders best een gentleman zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Bambi is veel te goed voor wanhopige mannetjes.
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Bambi is veel te goed voor wanhopige mannetjes.
*proest*quote:
Zijn voornaam is ook niet geweldig, maar toch.quote:
Ik slaap vannacht ook gelijk niet meer.quote:
Mooi juistquote:
Truste kerelquote:
De 2de ja, maar de eerste kreeg ik gewoon rillingen van.quote:
Ook, maar toch wel eng.quote:
Da's de Lepidoptera Nocturni.... die kruipt rond in de nacht en zoekt graag donkere en vochtige plekjes op waar hij zich vastzet met die uitsteeksels op z'n lichaam.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook, maar toch wel eng.Ik zou wel bang zijn. Voor de rups in ieder geval, de mot gaat wel.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's de Lepidoptera Nocturni.... die kruipt rond in de nacht en zoekt graag donkere en vochtige plekjes op waar hij zich vastzet met die uitsteeksels op z'n lichaam.
Dus sluit je ramen maar....
Zijn bijnaam is toch Faxie?quote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's de Lepidoptera Nocturni.... die kruipt rond in de nacht en zoekt graag donkere en vochtige plekjes op waar hij zich vastzet met die uitsteeksels op z'n lichaam.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee die's groter en daar moet je altijd voor oppassen, niet alleen in de nacht
Zolang hij geen huisje heeft is hij niet interessant.quote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wie?quote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij geen huisje heeft is hij niet interessant.
Vandaag was Kaneel zijn nemesis weer bij DWDD trouwens. Zou hij zijn voelsprietje nog steeds in Eva mogen roeren?
Het ligt gewoon aan niemand.quote:Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef twi het volgende:
Ligt het aan mijn telefoonscherm of mijn ogen, of ben ik gewoon heel stoer dat ik er niets engs aan zie?
Faxie is in luuuuvvvv, die nestelt zich voorlopig maar in 1 donker en vochtig plekje. Of 3. Als hij mazzel heeft.quote:
Waar ging hij over praten?quote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij geen huisje heeft is hij niet interessant.
Vandaag was Kaneel zijn nemesis weer bij DWDD trouwens. Zou hij zijn voelsprietje nog steeds in Eva mogen roeren?
quote:Op maandag 22 september 2014 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Faxie is in luuuuvvvv, die nestelt zich voorlopig maar in 1 donker en vochtig plekje. Of 3. Als hij mazzel heeft.
Ja ontken dat maar eens..quote:
Over bloedzuigers, sidderalen en de ringslangen in Alphen aan de Rijn. Hij had ook een vogelspin en een batterij aan kinderen mee.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2014 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoogste tijd voor mijn bed. Truste allen!
quote:Op maandag 22 september 2014 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoogste tijd voor mijn bed. Truste allen!
Wij zijn niet overtuigd.quote:
Nee....quote:
Moest dat dan?quote:
Als dat betekent dat ik met zowel Penelope Cruz als Scarlett Johansson mag spelen dan teken ik ervoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Barb, ik zie jou eigenlijk een beetje als een Juan Antonio in de film Vicky Cristina Barcelona.
Ik wil ook met Scarlett spelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik met zowel Penelope Cruz als Scarlett Johansson mag spelen dan teken ik ervoor.
Wie niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook met Scarlett spelen
Penelopequote:
quote:
Huppelquote:
Huppelquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Huppel![]()
Gun mij dit momentje even aub![]()
Huppelquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Huppel![]()
Gun mij dit momentje even aub![]()
quote:
Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:52 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op antwoord van straw, ik ben nieuwsgierig
Hoe ze op het idee komt dat ik een Juan Antonio benquote:
Het personage zie ik als een op het eerste gezicht gladde vrouwenversierder met een vlotte babbel. Echter blijkt hij na verloop van tijd erg gevoelig, creatief en schuilt er een gepassioneerd romanticus in hem. Er ontbreekt alleen nog een vrouw die met hem op een lijn zit qua beleving van het leven, de liefde en wie die emoties in hem kan losmaken en uitdagen, zonder bedolven te worden onder zijn sterke en soms moeilijke persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:52 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik wacht nog steeds op antwoord van straw, ik ben nieuwsgierig
Niet moe..quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar waarom zijn jullie nog wakker dan?
Herkenbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |