Wel de bosvruchtenquote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nooit gaan survivalen zonder een fles Karvan Cevitam.
Pedofieltje spelen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doet PJR tegenwoordig dan?
Schuilen voor de belasting en jonge meisjes bezwangerenquote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doet PJR tegenwoordig dan?
Een boek schrijven
wwwrtlvoetbal.nlquote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ikweetwelkedakpannenditzijn@nogmeervoormannen.nl
.nl zei hij nietquote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ikweetwelkedakpannenditzijn@nogmeervoormannen.nl
Wat ben ik scherp hč.quote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede youtube reactie ook.
Correct. Hij brengt bijzonder veel plezier in mijn leven met zijn showbizz nieuwsquote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit is fan van Peter Jan Rens.
Dat vieze lachje van Johan deed me denken aan dit filmpje bij 35 seconden.quote:Op maandag 22 september 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zonet filmpjes over Jan Boskamp zijn eetgewoontes gekeken.
Er is niet veel gaande in je leven momenteel he?quote:Op maandag 22 september 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Correct. Hij brengt bijzonder veel plezier in mijn leven met zijn showbizz nieuws
Enorme bazenkelder inderdaad.quote:
Dit jaar nog moderator op een internetforum geworden. Dat zou ik niet al te hard bewerenquote:Op maandag 22 september 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is niet veel gaande in je leven momenteel he?
quote:Op maandag 22 september 2014 22:21 schreef Evertjan het volgende:
een hont een kano en een sloot dat levert veel filmpjes op voor Hansie en Funniest Home Videos
quote:Op maandag 22 september 2014 22:21 schreef Evertjan het volgende:
een hont een kano en een sloot dat levert veel filmpjes op voor Hansie en Funniest Home Videos
quote:Op maandag 22 september 2014 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit jaar nog moderator op een internetforum geworden. Dat zou ik niet al te hard beweren
beetje een goede duif levert zoen paar duizend euro opquote:Op maandag 22 september 2014 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Duiven zijn ook niet bepaald mannelijk, nee.
Dayum. Beter eet je dan kip.quote:Op maandag 22 september 2014 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beetje een goede duif levert zoen paar duizend euro op
Wat maakt dat nou uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |