Sir John, toen ik hem kreeg heette hij Jonhy, hij kwam niet uit de beste wijk van de stad. En we zijn nu bijna 9 jaar verder.quote:
Precies...Dit kan er wel even bij.quote:Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee waarom? Ook een huisdier ga je om geven, is helemaal niks mis mee.
Daar wil ik (nog) niet aan denken. Ik hou gewoon echt enorm van dat beestjequote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Toen mijn kat dood ging, ging ik helemaal kapot![]()
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds wel janken en we zijn ondertussen bijna 2 jaar verder.
Net wakker?quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
Seth, my sweet God of chaos, ik mis hem
Ook niet doen. Een amputatie is ingrijpend, maar dieren gaan er makkelijker mee om dan mensen. Sir John gaat gewoon nog jaren lang je maatje zijnquote:Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]
Sir John, toen ik hem kreeg heette hij Jonhy, hij kwam niet uit de beste wijk van de stad. En we zijn nu bijna 9 jaar verder.
[..]
Precies...Dit kan er wel even bij.
[..]
Daar wil ik (nog) niet aan denken. Ik hou gewoon echt enorm van dat beestje
Aan het voorbereiden op Paris-Dakar door alle kamers meerquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
Seth, my sweet God of chaos, ik mis hem
Wat een prachtbeestquote:Op maandag 22 september 2014 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kat waarmee ik ben opgegroeid.En die bij mij zou blijven maar 2 weken voordat we gingen samenwonen is ingeslapen in m'n armen.
Dat maakt ze zo leukquote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan het voorbereiden op Paris-Dakar door alle kamers meer
Ik hoop het...quote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet doen. Een amputatie is ingrijpend, maar dieren gaan er makkelijker mee om dan mensen. Sir John gaat gewoon nog jaren lang je maatje zijn
Voor zover ik heb kunnen zien, gebruikt hij zijn 4e poot al enige tijd niet meer, dus misschien is amputatie in deze situatie juist fijner voor de kat.quote:Op maandag 22 september 2014 20:50 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik, hoe zielig ik het ook voor de kat zou vinden, het beestje zijn pootje zou laten amputeren. Zou het wel een moeilijke keuze vinden, want hoewel er zat filmpjes zijn van katten met drie poten, zou ik toch medelijden met de het beestje blijven houden.
De bloempotten en gordijnen zouden het niet met je eens zijnquote:
Ja.quote:
Zo kan je nooit kwaad op ze zijnquote:Op maandag 22 september 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bloempotten en gordijnen zouden het niet met je eens zijnMaar met ieder krankzinnig rondje stopte hij altijd even bij me om een kopje te geven tegen mijn benen als ik stond of tegen mijn wang als ik op de bank zat
Ik denk dat heel veel mensen dat zouden doen, hoezeer ze het ook niet zouden willen toegeven.quote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd gejankt als een baby wanneer één van m'n dieren doodging. Ik heb gejankt als een baby toen mijn favoriete asielhond een spuitje kreeg, zelfs.
Jamaar diertjesquote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd gejankt als een baby wanneer één van m'n dieren doodging. Ik heb gejankt als een baby toen mijn favoriete asielhond een spuitje kreeg, zelfs.
Die really die nu niet meer naar beide steden gaat?quote:
Echt welquote:
Rallyquote:Op maandag 22 september 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die really die nu niet meer naar beide steden gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tumor in de keel, dus ingeslapen. Als we een dag langer hadden gewacht was hij gestikt want had nog maar een hele kleine ruimte om door te ademen (minder dan een cm).Niet heel jong met zijn 12 jaar. Was erg vermagerd door de tumor helaas. Daarvoor nog zo speels en levendig, enorm zonde.
Oh jaquote:
Vam mij mag je.quote:Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Gaan we nu allemaal dode dieren posten? Want dan moet ik even het archief in.
Nee, ik ben al melancholisch genoeg zoquote:Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Prepare for the storm.quote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben al melancholisch genoeg zo
Nah, dat gaat een te grote post worden, honden, konijnen, cavia's, paarden. Let's notquote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vam mij mag je.Ik moest er nu weer aan denken.
Had ik ook bij de hond van een ex. Die was echt zo lief.quote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
Ik miste, naast mijn ex, haar kat in het begin ook wel een beetjeJe kunt gehecht raken aan dieren, ook al zijn ze niet van jou.
Dat is ook het enige dat ik aan mijn laatste ex mis, haar kat. Die had overigens ook een originele naam : sneepquote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
Ik miste, naast mijn ex, haar kat in het begin ook wel een beetjeJe kunt gehecht raken aan dieren, ook al zijn ze niet van jou.
Levende dieren kunnen natuurlijk ook.quote:Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ja ik miste ook de andere dieren. Bij haar ouders thuis liepen 2 honden, 4 katten, een cavia en een konijn rondquote:Op maandag 22 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik ook bij de hond van een ex. Die was echt zo lief.Ging helaas dood voordat ik haar weer kon zien.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat je heel braaf de wc schoon wil gaan maken en twee huisgenoten eerst nog even gaan zitten poepen.![]()
Nou dan wacht ik nog wel even!
True. Maar als ik een paard post gaat twi zeuren.quote:Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Levende dieren kunnen natuurlijk ook.
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar als ik een paard post gaat twi zeuren.
Gewoon doen, kan jou het schelen. Anders doe ik hetquote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shirtje met een wat lager ingesneden V-hals?quote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, vrouwelijke FOK!kers (of mannelijke met enigzins gevoel voor mode) ik heb kledingtips nodig. Ik heb zaterdag een feestje en dan wil ik er leuk uitzien maar ik wil dat het ook gewoon comfi en relax is. Dus ik wil sowieso een jeans aan met mijn all stars, maar dan dus wel iets (heel) leuks daar op, qua shirtje. Tips, plaatsjes, links, help? Een beetje sexy ook als het kan.![]()
Ook ik heb wel eens dagen dat ik geen zin heb in gehaat.quote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Jeans met all stars.quote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, vrouwelijke FOK!kers (of mannelijke met enigzins gevoel voor mode) ik heb kledingtips nodig. Ik heb zaterdag een feestje en dan wil ik er leuk uitzien maar ik wil dat het ook gewoon comfi en relax is. Dus ik wil sowieso een jeans aan met mijn all stars, maar dan dus wel iets (heel) leuks daar op, qua shirtje. Tips, plaatsjes, links, help? Een beetje sexy ook als het kan.![]()
Ja maar bij voorkeur een iets specifieker voorbeeld dan dat.quote:Op maandag 22 september 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Shirtje met een wat lager ingesneden V-hals?
Twi serieus nemenquote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen die op jou zou haten, is het verstand verlaten.quote:Op maandag 22 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook ik heb wel eens dagen dat ik geen zin heb in gehaat.
Leuk beestjequote:
Godver, moest lachen.quote:
Hij mag wel lachen zegquote:
Ik weet niet waarom, maar ik word verdrietig van deze post.quote:Op maandag 22 september 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Twi serieus nemen
Die kan nog geen hamburger bakken.
Heb jij zulke goede 'dingen' ja?quote:Op maandag 22 september 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeans met all stars.
Ik zou alleen niet weten wat voor leuks je erop kan dragen. Ik heb meestal gewoon een v-hals aan die de goede 'dingen' mooi laat uitkomen. Eventueel met een leuk vestje en aankleden met sieraden.
Paardquote:
Waarom haal je de foto nou weg?quote:
Ik was bij die twee en twi moest de bbq bedienen. Het ene na het andere stuk vlees belandde in de kooltjesquote:Op maandag 22 september 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik word verdrietig van deze post.
Shirtje met turquoois basis en zwarte overlay met schuine knipsels erin, in banen van ~4 cm breed.quote:Op maandag 22 september 2014 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar bij voorkeur een iets specifieker voorbeeld dan dat.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Shirtje met turquoois basis en zwarte overlay met schuine knipsels erin, in banen van ~4 cm breed.
Ik en mijn SO zijn zeer tevreden. Andere mensen mogen denken wat ze willen.quote:
Damnquote:Op maandag 22 september 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was bij die twee en twi moest de bbq bedienen. Het ene na het andere stuk vlees belandde in de kooltjes
De BBQ blijft toch wel mannelijk terrein.quote:Op maandag 22 september 2014 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DamnMaar Myr was toch de keukenprinses?
SO, volgens mij mis ik een gebruikelijke afkorting.quote:Op maandag 22 september 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik en mijn SO zijn zeer tevreden. Andere mensen mogen denken wat ze willen.
Significant Otherquote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
SO, volgens mij mis ik een gebruikelijke afkorting.
En ja, ik ben slecht in vlees barbecuen. Zelfs ik ben niet perfect.
Ik zeg foto's en een poll openen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Significant Other.quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nu heb ik hem niet gezien...quote:
Schriftelijke Overhoring.quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Kabelcoltruiquote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo zwaar til ik niet aan jullie meningen. Hoe lief jullie ook zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg foto's en een poll openen.
Nee hoor feertje
Een echte man weet dat als hij de regels van een zeker spel niet kent, hij dat spel ook niet zomaar moet gaan spelen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De BBQ blijft toch wel mannelijk terrein.
Mastermovies.quote:Op maandag 22 september 2014 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Significant Other.
Oftewel je batsslet
Pics van je goede dingen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg toch grapje...quote:Op maandag 22 september 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zwaar til ik niet aan jullie meningen. Hoe lief jullie ook zijn.
Een echte man geeft nooit opquote:Op maandag 22 september 2014 21:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een echte man weet dat als hij de regels van een zeker spel niet kent, hij dat spel ook niet zomaar moet gaan spelen.
Dan klik je op afbeelding in één van de quotes. Die kan ik helaas niet weghalen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu heb ik hem niet gezien...
[..]
Schriftelijke Overhoring.
fixedquote:Op maandag 22 september 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zwaar til ik niet aan mijn dingen. Hoe lief jullie ook zijn.
Je mag ze live komen bekijken.quote:
Jouw moeder is fakking lelijk!quote:
Heb je een peplum top?quote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Had ik moeten weten...quote:Op maandag 22 september 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan klik je op afbeelding in één van de quotes. Die kan ik helaas niet weghalen.
O en fas krijgt wel dat aanbod?quote:
Maar gaat ook niet trainen in een wedstrijdarena met publiekquote:
* Dank u welquote:Op maandag 22 september 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jouw moeder is fakking lelijk!
-Natuurlijk, Lord Reetveter.
Godver.quote:
Oew, deze MI...quote:
Fas heeft mijn vertrouwen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik moeten weten...
Maar is toch een leuk beest?
[..]
O en fas krijgt wel dat aanbod?
Dat zat ik ook net te bedenken! Heb ik niet, maar ik ga dus morgen nog even shoppen heb ik bedacht. Dus als ze een beetje leuke verkopen...quote:
De rest niet?quote:
Klopt.quote:Op maandag 22 september 2014 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik moeten weten...
Maar is toch een leuk beest?
[..]
O en fas krijgt wel dat aanbod?
Heerlijke humor blijft het tochquote:Op maandag 22 september 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
* Dank u wel
Ik heb ze eergisteren nog allemaal zitten kijken met Hep. Kapot gelachen.![]()
wowquote:
Wilde ik ook, meer vlees. Maar ze moesten en zouden langs komen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar gaat ook niet trainen in een wedstrijdarena met publiek
Nogmaals, en bedankt he.quote:
High waisted met een crop top is ook altijd leuk. Lekker fluffy vest erbij.quote:Op maandag 22 september 2014 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te bedenken! Heb ik niet, maar ik ga dus morgen nog even shoppen heb ik bedacht. Dus als ze een beetje leuke verkopen...
Heb ook nog high waisted jeans trouwens, dus zit daar ook combi's mee te googlen.![]()
Allemaal vieze mannetjes. Bah.quote:
elke dag even Fera Sherlockenquote:
Mag dat niet? :$quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Allemaal vieze mannetjes. Bah.
Behalve Samzz en Bambi, maar die vragen er niet om.
je weet waar ik woonquote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon indenken dat 't haar zusje is, dan kun je het wel handelen.
o wacht ik zie t alquote:
Er zit een slot op je deur.quote:Op maandag 22 september 2014 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Wilde ik ook, meer vlees. Maar ze moesten en zouden langs komen.
Dus omdat wij borsten kunnen waarderen zijn we maar meteen vieze mannetjes?quote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel even kijken wat voor crop top. Want moet wel een beetje losjes zitten, en net lang genoeg zijn om geen blote buik te hebben. Daarvoor ben ik nog niet zeker genoeg over het uiterlijk van mijn buik.quote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
High waisted met een crop top is ook altijd leuk. Lekker fluffy vest erbij.
quote:
He, ik heb er ook niet naar gevraagd. Niet zomaar dingen insinueren feer. Je weet dat ik een nette man ben.quote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan borsten ook waarderen (quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat wij borsten kunnen waarderen zijn we maar meteen vieze mannetjes?
Vieze mannetjes staan met een regenjas aan dames hun potlood te tonen.
Ik ben ja heul geen vies mannetjequote:Op maandag 22 september 2014 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan borsten ook waarderen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Het hele idee van een crop top is toch dat je buik zichtbaar of ben ik 90s ouderwets?quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel even kijken wat voor crop top. Want moet wel een beetje losjes zitten, en net lang genoeg zijn om geen blote buik te hebben. Daarvoor ben ik nog niet zeker genoeg over het uiterlijk van mijn buik.
Je bedoelt een trenchcoat?quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben ook heul niet serieus...quote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik kan borsten ook waarderen (), dat wil niet zeggen dat ik dan verwacht ze zomaar te mogen bekijken.
Niet perse. Als je hem combineert met high waisted jeans kan het dus net op elkaar aansluiten, zeg maarrr.quote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het hele idee van een crop top is toch dat je buik zichtbaar of ben ik 90s ouderwets?
Ondergewaardeerde post.quote:
Je bent een undercover viespeuk.quote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
He, ik heb er ook niet naar gevraagd. Niet zomaar dingen insinueren feer. Je weet dat ik een nette man ben.
Geen idee eigenlijk. Zo goed ken ik je niet.quote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ja heul geen vies mannetje
Blote buikenquote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel even kijken wat voor crop top. Want moet wel een beetje losjes zitten, en net lang genoeg zijn om geen blote buik te hebben. Daarvoor ben ik nog niet zeker genoeg over het uiterlijk van mijn buik.
Ben nu toevallig in Leiden en moet lang wachten op busquote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet Hep, jij mag hier wel langskomen
Ja moet ik nu ook al die namen gaan weten?quote:
Ik hou je in de gaten.quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet Hep, jij mag hier wel langskomen
En dan met zo'n lekker ordinaire navelpiercing.quote:
Nou ja zeg...En bedankt he...quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja moet ik nu ook al die namen gaan weten?
Ik google al de hele tijd wat een 'crop top' en 'high waisted jeans' zijn...
Vreselijk, net alsof je je kleding niet passend kunt kopen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet perse. Als je hem combineert met high waisted jeans kan het dus net op elkaar aansluiten, zeg maarrr.
Ik dacht dat trenchcoat wel vrij algemeen bekend was. Ook bij mannen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja moet ik nu ook al die namen gaan weten?
Ik google al de hele tijd wat een 'crop top' en 'high waisted jeans' zijn...
Vind het zelfs bij de perfecte buik toch nooit zo netjes. Als je bij een beweging een stukje buik ziet is dat niet zo erg, maar als je echt de hele tijd een rand ziet vind ik dat niet zo mooi.quote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
Je zal maar onzeker zijn over het uiterlijk van je buik. Ik ben er gewoon zeker van dat ik geen crop top kan hebben.
Ik heb niet graag een koude buik.quote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef twi het volgende:
Je zal maar onzeker zijn over het uiterlijk van je buik. Ik ben er gewoon zeker van dat ik geen crop top kan hebben.
Ja lach jij maar...quote:
Echt VA...What the fuck...Jij hebt nota bene een vriendin.quote:
Ghetto struggles hierquote:Op maandag 22 september 2014 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, Rotterdam-Zuid. Ze komen toch wel naar binnen hier.
*wrijft buikquote:
Die heeft toch ook tieten? :Squote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Echt VA...What the fuck...Jij hebt nota bene een vriendin.
Ik heb niks in huis baasjequote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben nu toevallig in Leiden en moet lang wachten op bus
Alleen omdat je wilt voyeuren.quote:
Jij weetquote:Op maandag 22 september 2014 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan met zo'n lekker ordinaire navelpiercing.
Een paar diamantjes geslepen glazen steentjes hangend aan een schakeldraadje
Bambi, pls.quote:
Stiekem had ik de fout even niet gezienquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat trenchcoat wel vrij algemeen bekend was. Ook bij mannen.
Ja dus? Ik zie haar nog steeds liever zonder kleren dan met.quote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dus mag hij geen 'blote tietenquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Damn...quote:
Dat heb je fout. Ik word liever bekeken dan dat ik zelf kijk. :$quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks in huis baasje
[..]
Alleen omdat je wilt voyeuren.
[..]
Jij weet
[..]
Bambi, pls.
Twi mag dat claimen, jij niet.
Nee precies. Zo net op het randje vind ik wel kunnen, maar echt zo'n stuk blote buik vind ik niet heel tof.quote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind het zelfs bij de perfecte buik toch nooit zo netjes. Als je bij een beweging een stukje buik ziet is dat niet zo erg, maar als je echt de hele tijd een rand ziet vind ik dat niet zo mooi.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreselijk, net alsof je je kleding niet passend kunt kopen.
En we hebben samen de foto's van the fappening doorgekeken, no shame.quote:
Ja, maar zijn post kwam meer over als een zwaar gefrustreerd iemand die al maanden geen naakte vrouw meer gezien heeft.quote:
Zoals het hoort.quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zie haar nog steeds liever zonder kleren dan met.
Wat heeft sushi met een koude buik te maken?quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
[mode-expert]Dat wordt een mooie haramaki uitzoeken![/mode-expert]
Heette dat vroeger niet gewoon een cummerbund, alhoewel het vast een andere achtergrond heeft?quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt als sushi. Trek nu.quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
aan jou heb ik genoegquote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks in huis baasje
[..]
Alleen omdat je wilt voyeuren.
[..]
Jij weet
[..]
Bambi, pls.
Tijd voor een rectificatie op je post dan, met je "allemaal vieze mannetjes"quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Zo goed ken ik je niet.Bovendien zit je toch te ver weg.
Crop tops, bah.quote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee precies. Zo net op het randje vind ik wel kunnen, maar echt zo'n stuk blote buik vind ik niet heel tof.
[..]
Hoe bedoel je?
Zoals het hoort.quote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En we hebben samen de foto's van the fappening doorgekeken, no shame.
Zolang mijn buik een beetje meetrilt wanneer ik loop vind ik dat hij in het dagelijks leven gewoon bedekt moet blijven. Zwemkleding is hier de obvious uitzondering in de regel op.quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bambi, pls.
Kinkyquote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
Dat heb je fout. Ik word liever bekeken dan dat ik zelf kijk. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat is wel erg vergezocht, vind je niet? Misschien een stukje projectie?quote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar zijn post kwam meer over als een zwaar gefrustreerd iemand die al maanden geen naakte vrouw meer gezien heeft.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel erg vergezocht, vind je niet? Misschien een stukje projectie?
Kniesokken.quote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef Myraela het volgende:
En shorts.Bikini's.
Strakke jurkjes.
Hoge sokken.
Dan gooi ik alle grote truien en lange broeken weg.
Ja? Ik voel me altijd ongemakkelijk wanneer mensen me uitvoerig gaan bekijkenquote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn...
[..]
Eh whut?quote:Op maandag 22 september 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 22 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een rectificatie op je post dan, met je "allemaal vieze mannetjes"Ik heb een opvoeding genoten, en die praktiseer ik ook
Wow, Feer met de hakbijl.quote:Op maandag 22 september 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe dan in je high-waist jeans gewoon een witte (of kleur naar keuze ook eigenlijk) blouse met ruches erboven. Kun je er nog een redelijk kort blazertje boven knallen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee precies. Zo net op het randje vind ik wel kunnen, maar echt zo'n stuk blote buik vind ik niet heel tof.
[..]
Hoe bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ligt aan de situatie.quote:Op maandag 22 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik voel me altijd ongemakkelijk wanneer mensen me uitvoerig gaan bekijken. Gelukkig gebeurt dat zelden.
Kniesokken.quote:
Ik bracht het nog voorzichtig.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Blote tietenJezus hep. Doe eens normaal joh. Wat een ranzige post dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
sorry gelijk boosquote:Op maandag 22 september 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Jezus hep. Doe eens normaal joh. Wat een ranzige post dit.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kniesokken.Met clarks.
En een jurkje of een short.
En bloemen in m'n haar.
Dan ben ik eindelijk de hipster die ik altijd al heb willen zijn.
Niet meer doen dan he.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 22 september 2014 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo vind ik het wel leuk, qua model topje zeg maar.
Kut. Eindelijk is iemand erachter.quote:
Ik vind dat bij anderen vaak wel leuk staan, maar durf het zelf toch echt niet aan te trekken.quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Die bloemen in m'n haar mogen ook schedels zijn. De rest is top.
Dat is ook goedquote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn...
[..]
Wow. :$quote:
Ik weet natuurlijk niet wat jij dik vindt, of meetrillen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zolang mijn buik een beetje meetrilt wanneer ik loop vind ik dat hij in het dagelijks leven gewoon bedekt moet blijven. Zwemkleding is hier de obvious uitzondering in de regel op.
Nergens voor nodig, ik zie het als vanzelfsprekend.quote:
Ja precies. Ik heb een zwarte.quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dan met een mooie donkere broek.
Lijkt me echt verschrikkelijk zitten. Alsof je schele oma een shirtje voor je in elkaar heeft gezet.quote:Op maandag 22 september 2014 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien als ik wat afgevallen ben.quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dat bij anderen vaak wel leuk staan, maar durf het zelf toch echt niet aan te trekken.
ik stop al met postenquote:
Ligt allemaal aan de context. Ik doe hier in huis ook best wel even snel omkleden met de deur open, want mijn huisgenoten hebben me ook vaak genoeg in bikini gezien. Op het werk daarentegen...quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat jij dik vindt, of meetrillen.
Ook wel apart dat een bikini als enorm normaal wordt beschouwd, maar gewoon ondergoed moet bedekt worden.
Moet ik hem slaan?quote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik stop al met posten
veel meer dan dit draag ik niet bij aan de discussie
Zoiets?quote:Op maandag 22 september 2014 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar dan met een mooie donkere broek.
Nee joh, het is je vergeven hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik stop al met posten
veel meer dan dit draag ik niet bij aan de discussie
nee aequa is een schatjequote:
Als ik nu terugdenk aan alle opties die ik qua kleding had toen ik nog zo'n 7 kilo minder woog, zonder dat ik me ooit druk maakte om muffin tops oid. Zo jammer dat je altijd pas weet wat je had als je het moet missen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als ik wat afgevallen ben.Of in privésfeer.
Bedoel je daar nu mij of hep mee?quote:
Maar wel een viespeuk.quote:
Aan de andere kant: je hebt wel lekker veel chocola gegetenquote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als ik nu terugdenk aan alle opties die ik qua kleding had toen ik nog zo'n 7 kilo minder woog, zonder dat ik me ooit druk maakte om muffin tops oid. Zo jammer dat je altijd pas weet wat je had als je het moet missen.
Dat kan ik zeggen over 18 kilo geleden. En toen vond ik mezelf ook te vol daarvoor. What was I thinking.quote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als ik nu terugdenk aan alle opties die ik qua kleding had toen ik nog zo'n 7 kilo minder woog, zonder dat ik me ooit druk maakte om muffin tops oid. Zo jammer dat je altijd pas weet wat je had als je het moet missen.
Nee, vind er niks aanquote:Op maandag 22 september 2014 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat een vrouwelijke versie van mij?quote:
Nu de naam nog goed schrijven.quote:
Helemaal niet...quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant: je hebt wel lekker veel chocola gegeten
Neger aub. Alsof ik Hep zou kunnen slaan. Hij is veel te sterk voor mij.quote:
Zo zonde, achteraf gezien.quote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan ik zeggen over 18 kilo geleden. En toen vond ik mezelf ook te vol daarvoor. What was I thinking.
Gewoon schijt hebben voortaan.
Echt heel veel ook.quote:Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant: je hebt wel lekker veel chocola gegeten
arent we all?quote:
Dat is ook waar.quote:Op maandag 22 september 2014 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan de context. Ik doe hier in huis ook best wel even snel omkleden met de deur open, want mijn huisgenoten hebben me ook vaak genoeg in bikini gezien. Op het werk daarentegen...
En normaal gesproken zijn de SC gesprekken altijd zo diepzinnig?quote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef yats het volgende:
Ik haak maar eens af hier. Ik lees iets teveel onzin.
Geen idee aeque? Ik weet van het overgrote deel van de mensen hier niet eens hoe ze er uit zien.quote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dat een vrouwelijke versie van mij?
[..]
Nu de naam nog goed schrijven.
[..]
Helemaal niet...
Ik ben heul geen neger...quote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Neger aub. Alsof ik Hep zou kunnen slaan. Hij is veel te sterk voor mij.
quote:
Ik ben alweer bezig om het eraf te krijgen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo zonde, achteraf gezien.
[..]
Echt heel veel ook.
Ja maar met zo'n buikje zou ik niet met een blote buik rond gaan lopen. Want het trilt mee, en dat vind ik niet mooi.quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Kijk, dit meisje drilt ook een beetje mee met bewegen, maar is toch slank genoeg verder?
[ afbeelding ]
Ik ben nog puur.quote:
Zou een gat in de lucht springen als ik dat figuur had.quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
Kijk, dit meisje drilt ook een beetje mee met bewegen, maar is toch slank genoeg verder?
[ afbeelding ]
Ik moedig dit aanquote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben alweer bezig om het eraf te krijgen.Hoewel ik de laatste tijd eigenlijk best tevreden ben met mezelf.
Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden.
Er was laatst op een blog ook iemand die zei dat ze altijd zwarte broeken droeg omdat ze daarin slanker leek. Maar ze had een soort legging aan waarin ik elke plooi kan zien.quote:
Natuurlijk mag je dat vinden! Good busy!!quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben alweer bezig om het eraf te krijgen.Hoewel ik de laatste tijd eigenlijk best tevreden ben met mezelf.
Nee ok, ik overdrijf.quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee aeque? Ik weet van het overgrote deel van de mensen hier niet eens hoe ze er uit zien.
Tuurlijk mag dat.quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is het een SC voor!quote:Op maandag 22 september 2014 21:50 schreef yats het volgende:
Ik haak maar eens af hier. Ik lees iets teveel onzin.
Ik vind haar nog steeds op Candica Accola lijkenquote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar.
[ afbeelding ]
Van mij wel?quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee aeque? Ik weet van het overgrote deel van de mensen hier niet eens hoe ze er uit zien.
Ik voel de liefde.quote:
Dat zou ik echt nooit kunnen dragenquote:
Ik weet niet eens of ik wat afgevallen ben, maar ik voel me gewoon lekker over het algemeen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vinden! Good busy!!
Ik heb nog zo'n 3 a 4 kilo te gaan, ideaal gezien. Maar ben nu alweer vele malen tevredener dan een kilo geleden. Nooit geweten, dat een kilo zo veel kon schelen.
Nog maar 30 te gaanquote:Op maandag 22 september 2014 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat vinden! Good busy!!
Ik heb nog zo'n 3 a 4 kilo te gaan, ideaal gezien. Maar ben nu alweer vele malen tevredener dan een kilo geleden. Nooit geweten, dat een kilo zo veel kon schelen.
En ze is iets te skinny.quote:Op maandag 22 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit kunnen dragen. Veel te shabby.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar met zo'n buikje zou ik niet met een blote buik rond gaan lopen. Want het trilt mee, en dat vind ik niet mooi.
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou een gat in de lucht springen als ik dat figuur had.
Ik weet dat ik toen had gekeken wie het ook al weer was.quote:Op maandag 22 september 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds op Candica Accola lijken.
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat wel mooi met de kleding tbh.quote:
lachende anime meisjes.jpgquote:
Dat vind ik ook, maar het ging om de kleding (denk ik). En dat is gewoon echt mijn stijl niet, hoewel ik het best leuk vind staan.quote:
Beetje te vrouwelijke taille voor jou, of niet?quote:Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]gekkie ben je ook.
Maar goed, zolang jij je er lekker bij voelt.
[..]
Ik ook
[..]
Ik weet dat ik toen had gekeken wie het ook al weer was.
Ah ja, die verdomde lamp. Ik ben blij als ik hier weg ben.quote:Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe jij er uit ziet. Van TC (met de dildo schaduw) en van een foto in US
Ik had laughingwhores.jpg verwacht.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik wat afgevallen ben, maar ik voel me gewoon lekker over het algemeen.
Allemaal jouw schuld.quote:
Dat kan ook als het iets voller is hoor.quote:
Ja dat is ook zo inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar het ging om de kleding (denk ik). En dat is gewoon echt mijn stijl niet, hoewel ik het best leuk vind staan.
Dit. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 22 september 2014 21:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste high waisted jeans en crop tops kan dragen.
Dank je.quote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vind ik heeeel fijn voor jou!
Jij kan datquote:
Van wat ik me kan herinneren zou jij dat nu toch al kunnen dragen?quote:
Ik zie ook liever iets meer vorm aan een vrouw, dat is waar. Meer heup en kont.quote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ook als het iets voller is hoor.
Maar goed, het is in mijn oogpunt iets te skinny.
[..]
Ja dat is ook zo inderdaad.
sinds kort lees ik meequote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laughingwhores.jpg verwacht.
Zit je ook op 8chan trouwens?
Heupen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie ook liever iets meer vorm aan een vrouw, dat is waar. Meer heup en kont.
Somebody please feed this girlquote:
Veel beter he! Ik was moeilijk trots dat ik boodschappen had gedaan zonder enige vorm van chocola of chips oid te kopen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Misschien ook omdat ik nu elke dag veel fiets, veel buiten ben en zelf bepaal wat ik kook een eet. Heerlijk is dat.
Oh yes!quote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie ook liever iets meer vorm aan een vrouw, dat is waar. Meer heup en kont.
Misschien is dat ook wel een reden waarom ik het zo mooi vind. Je wil altijd iets hebben dat je niet kan hebben.quote:
wat is er mijn schuld?quote:
Met jou kan ik praten.quote:
Dat lukt mij ook prima. Ik sla gewoon die hele rij over in de supermarkt. Net als de meeste frisdrank. Maar gezonde dingen zijn wel duur.quote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Veel beter he! Ik was moeilijk trots dat ik boodschappen had gedaan zonder enige vorm van chocola of chips oid te kopen.![]()
dat laatste is zo goed niet als ik er benquote:Op maandag 22 september 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Misschien ook omdat ik nu elke dag veel fiets, veel buiten ben en zelf bepaal wat ik kook een eet. Heerlijk is dat.
Ach, zolang ik maar afval.quote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje te vrouwelijke taille voor jou, of niet?
Ach, eindelijk af van die SJW-gezwellenquote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sinds kort lees ik mee
Wel lekker 2007 die quotelinks etc
Dat was een grapje. Doet er nu niet meer toe.quote:
De wat?quote:Op maandag 22 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, eindelijk af van die SJW-gezwellen
Ik snack nu wortels en tomaatjes ipv chocola oid, maar die vind ik niet bepaald duur hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook prima. Ik sla gewoon die hele rij over in de supermarkt. Net als de meeste frisdrank. Maar gezonde dingen zijn wel duur.
Klachtwaardig duur.quote:Op maandag 22 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook prima. Ik sla gewoon die hele rij over in de supermarkt. Net als de meeste frisdrank. Maar gezonde dingen zijn wel duur.
Jawel hoor. Ik vond het machtig lekker in ieder geval.quote:Op maandag 22 september 2014 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat laatste is zo goed niet als ik er ben
Het is toch gewoon ongezond dun?quote:
Zullen we samen beginnen?quote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
Over afvallen gesproken, moet er ook nog nodig 20 kilo extra af krijgen. Met andere voeding gaat me dat gedeelte helaas niet meer lukken.
rip chubbyquote:Op maandag 22 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar afval.
[..]
Ach, eindelijk af van die SJW-gezwellen
Of het ongezond is weet ik niet. Ik vind iets voller gewoon mooier.quote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is toch gewoon ongezond dun?
Ik zoek nog iemand om samen mee te gaan sporten, maar volgens mij woon je daar iets te ver weg voor.quote:
O, ik had het meer over hele maaltijden. Van die wat exotische groenten die ik wil proberen, verse garnalen en vis en dat soort dingen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snack nu wortels en tomaatjes ipv chocola oid, maar die vind ik niet bepaald duur hoor.
Vind ik ook.quote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is toch gewoon ongezond dun?
Terwijl zo'n 400 grams M&M-zak al snel de 3.50 aantikt.quote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snack nu wortels en tomaatjes ipv chocola oid, maar die vind ik niet bepaald duur hoor.
weet ikquote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Doet er nu niet meer toe.![]()
Vorige week vier bakken witte druiven gehaald. Niet zo goed als groente snoepen (quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl zo'n 400 grams M&M-zak al snel de 3.50 aantikt.
Probeer eens meloenpartjes.quote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat is te ver weg. Appingedam is niet het einde van de wereld?quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Of het ongezond is weet ik niet. Ik vind iets voller gewoon mooier.
[..]
Ik zoek nog iemand om samen mee te gaan sporten, maar volgens mij woon je daar iets te ver weg voor.
Oh ja ok. Ik eet gewoon heel veel broccoli de laatste tijd.quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik had het meer over hele maaltijden. Van die wat exotische groenten die ik wil proberen, verse garnalen en vis en dat soort dingen.
Is ook heel goedkoop, maar veeeeeel meer caloriëen voor je geld.quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl zo'n 400 grams M&M-zak al snel de 3.50 aantikt.
en gisteren dan?quote:Op maandag 22 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik vond het machtig lekker in ieder geval.En ik had niet geluncht, dus kon best.
Nee dat vind ik iets voor echt slanke meisjes.quote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Van wat ik me kan herinneren zou jij dat nu toch al kunnen dragen?
Ik denk het. Bij mij mag er wel een kilo of 10 af.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
Trouwens, damn, ben ik de enige die zichzelf eigenlijk te dun vind?
Je mag wel wat vetjes van mij hebben. Meer dan genoeg hier.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
Social Justice Warriors.quote:
Ik heb nog meer dan genoeg vet.quote:
Dus eigenlijk gewoon een betere deal . . . toch?quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is ook heel goedkoop, maar veeeeeel meer caloriëen voor je geld.
Betere prijs/kwaliteit verhouding dus.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Is ook heel goedkoop, maar veeeeeel meer caloriëen voor je geld.
Bulken en dan keihard naar de gymquote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
Heb ik gemerkt, ja.quote:
Hier op fok zijn ze meestal of te dun of te dik.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind 2 of 3 euro voor een schaaltje met acht stukjes belachelijkquote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meloen.![]()
Maar dat is vaak wel wat duurderder ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |