Sir John, toen ik hem kreeg heette hij Jonhy, hij kwam niet uit de beste wijk van de stad. En we zijn nu bijna 9 jaar verder.quote:
Precies...Dit kan er wel even bij.quote:Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee waarom? Ook een huisdier ga je om geven, is helemaal niks mis mee.
Daar wil ik (nog) niet aan denken. Ik hou gewoon echt enorm van dat beestjequote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Toen mijn kat dood ging, ging ik helemaal kapot![]()
Ik ookquote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds wel janken en we zijn ondertussen bijna 2 jaar verder.
Net wakker?quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
Seth, my sweet God of chaos, ik mis hem
Ook niet doen. Een amputatie is ingrijpend, maar dieren gaan er makkelijker mee om dan mensen. Sir John gaat gewoon nog jaren lang je maatje zijnquote:Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]
Sir John, toen ik hem kreeg heette hij Jonhy, hij kwam niet uit de beste wijk van de stad. En we zijn nu bijna 9 jaar verder.
[..]
Precies...Dit kan er wel even bij.
[..]
Daar wil ik (nog) niet aan denken. Ik hou gewoon echt enorm van dat beestje
Aan het voorbereiden op Paris-Dakar door alle kamers meerquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
Seth, my sweet God of chaos, ik mis hem
Wat een prachtbeestquote:Op maandag 22 september 2014 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kat waarmee ik ben opgegroeid.En die bij mij zou blijven maar 2 weken voordat we gingen samenwonen is ingeslapen in m'n armen.
Dat maakt ze zo leukquote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan het voorbereiden op Paris-Dakar door alle kamers meer
Ik hoop het...quote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet doen. Een amputatie is ingrijpend, maar dieren gaan er makkelijker mee om dan mensen. Sir John gaat gewoon nog jaren lang je maatje zijn
Voor zover ik heb kunnen zien, gebruikt hij zijn 4e poot al enige tijd niet meer, dus misschien is amputatie in deze situatie juist fijner voor de kat.quote:Op maandag 22 september 2014 20:50 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik, hoe zielig ik het ook voor de kat zou vinden, het beestje zijn pootje zou laten amputeren. Zou het wel een moeilijke keuze vinden, want hoewel er zat filmpjes zijn van katten met drie poten, zou ik toch medelijden met de het beestje blijven houden.
De bloempotten en gordijnen zouden het niet met je eens zijnquote:
Ja.quote:
Zo kan je nooit kwaad op ze zijnquote:Op maandag 22 september 2014 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bloempotten en gordijnen zouden het niet met je eens zijnMaar met ieder krankzinnig rondje stopte hij altijd even bij me om een kopje te geven tegen mijn benen als ik stond of tegen mijn wang als ik op de bank zat
Ik denk dat heel veel mensen dat zouden doen, hoezeer ze het ook niet zouden willen toegeven.quote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd gejankt als een baby wanneer één van m'n dieren doodging. Ik heb gejankt als een baby toen mijn favoriete asielhond een spuitje kreeg, zelfs.
Jamaar diertjesquote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb altijd gejankt als een baby wanneer één van m'n dieren doodging. Ik heb gejankt als een baby toen mijn favoriete asielhond een spuitje kreeg, zelfs.
Die really die nu niet meer naar beide steden gaat?quote:
Echt welquote:
Rallyquote:Op maandag 22 september 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die really die nu niet meer naar beide steden gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tumor in de keel, dus ingeslapen. Als we een dag langer hadden gewacht was hij gestikt want had nog maar een hele kleine ruimte om door te ademen (minder dan een cm).Niet heel jong met zijn 12 jaar. Was erg vermagerd door de tumor helaas. Daarvoor nog zo speels en levendig, enorm zonde.
Oh jaquote:
Vam mij mag je.quote:Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Gaan we nu allemaal dode dieren posten? Want dan moet ik even het archief in.
Nee, ik ben al melancholisch genoeg zoquote:Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Prepare for the storm.quote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik ben al melancholisch genoeg zo
Nah, dat gaat een te grote post worden, honden, konijnen, cavia's, paarden. Let's notquote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vam mij mag je.Ik moest er nu weer aan denken.
Had ik ook bij de hond van een ex. Die was echt zo lief.quote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
Ik miste, naast mijn ex, haar kat in het begin ook wel een beetjeJe kunt gehecht raken aan dieren, ook al zijn ze niet van jou.
Dat is ook het enige dat ik aan mijn laatste ex mis, haar kat. Die had overigens ook een originele naam : sneepquote:Op maandag 22 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
Ik miste, naast mijn ex, haar kat in het begin ook wel een beetjeJe kunt gehecht raken aan dieren, ook al zijn ze niet van jou.
Levende dieren kunnen natuurlijk ook.quote:Op maandag 22 september 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ja ik miste ook de andere dieren. Bij haar ouders thuis liepen 2 honden, 4 katten, een cavia en een konijn rondquote:Op maandag 22 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik ook bij de hond van een ex. Die was echt zo lief.Ging helaas dood voordat ik haar weer kon zien.
quote:Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat je heel braaf de wc schoon wil gaan maken en twee huisgenoten eerst nog even gaan zitten poepen.![]()
Nou dan wacht ik nog wel even!
True. Maar als ik een paard post gaat twi zeuren.quote:Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Levende dieren kunnen natuurlijk ook.
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar als ik een paard post gaat twi zeuren.
Gewoon doen, kan jou het schelen. Anders doe ik hetquote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shirtje met een wat lager ingesneden V-hals?quote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, vrouwelijke FOK!kers (of mannelijke met enigzins gevoel voor mode) ik heb kledingtips nodig. Ik heb zaterdag een feestje en dan wil ik er leuk uitzien maar ik wil dat het ook gewoon comfi en relax is. Dus ik wil sowieso een jeans aan met mijn all stars, maar dan dus wel iets (heel) leuks daar op, qua shirtje. Tips, plaatsjes, links, help? Een beetje sexy ook als het kan.![]()
Ook ik heb wel eens dagen dat ik geen zin heb in gehaat.quote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Jeans met all stars.quote:Op maandag 22 september 2014 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, vrouwelijke FOK!kers (of mannelijke met enigzins gevoel voor mode) ik heb kledingtips nodig. Ik heb zaterdag een feestje en dan wil ik er leuk uitzien maar ik wil dat het ook gewoon comfi en relax is. Dus ik wil sowieso een jeans aan met mijn all stars, maar dan dus wel iets (heel) leuks daar op, qua shirtje. Tips, plaatsjes, links, help? Een beetje sexy ook als het kan.![]()
Ja maar bij voorkeur een iets specifieker voorbeeld dan dat.quote:Op maandag 22 september 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Shirtje met een wat lager ingesneden V-hals?
Twi serieus nemenquote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen die op jou zou haten, is het verstand verlaten.quote:Op maandag 22 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook ik heb wel eens dagen dat ik geen zin heb in gehaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |