SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ik doe elke dag al 50 min cardio en moet dat gaan uitbreiden dan. Ik moet erbij gaan lopen.. maar dat gaat even niet. Ik vind het allemaal wel lastig hoor want ga ik cutten naar 2k dan zit ik met mijn spiermassa wat ongetwijfeld aangevreten wordt...quote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup. Maar niet dat je je elke dag kapot moet gaan rennen ofzo..
Ik doe nu 1x in de week 45 minuten cardio, val af met 3000+ kcal en gain alsnog.. Maar dat is niet de manier die hier gehanteerd wordt en dus niet welkom is, dus ik verstop mij verder weer
Tuulk niet. Fastfood is verneukend voor je lichaam. Die 3000kcal bestaat uit strike shit.quote:Op maandag 22 september 2014 20:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waar bestaat deze 3000 kcal dan uit? Is dat lang leve de lol met fastfood of toch echt wel strikt?
Jup. En mezelf voorhouden dat ik echt moet eten en niet laag moet zitten. Maar goed, ik heb sowieso kronkels want als ik in de spiegel kijk staat het me alles behalve aanquote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hmm dat is best wel vervelend, maar dus gemotiveerd blijven is belangrijk
Jammer, anders was dat een leuke optiequote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuulk niet. Fastfood is verneukend voor je lichaam. Die 3000kcal bestaat uit strike shit.
Ach er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. En mezelf voorhouden dat ik echt moet eten en niet laag moet zitten. Maar goed, ik heb sowieso kronkels want als ik in de spiegel kijk staat het me alles behalve aan
Heel soms een cheatmeal, of dag.. Moet leuk blijven natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuulk niet. Fastfood is verneukend voor je lichaam. Die 3000kcal bestaat uit strike shit.
Ja, soms ja. Maar ik ken ze dus serieus die gaan gainen met mcdonaldsquote:Op maandag 22 september 2014 20:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heel soms een cheatmeal, of dag.. Moet leuk blijven natuurlijk..
*125gr vezelrijke macaroni, 225 gram kipfilet, 220 gram doperwtjes en 500ml melk wegwerkt ondertussen*
Bloedserieus. Want je eiwitten, KH's en je vetten moeten ook nog eens goed zijn. Alhoewel het daar bij mij nog wel eens aan schort.quote:Op maandag 22 september 2014 20:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jammer, anders was dat een leuke optie. Maar is dus net zo serieus maar dan grotere hoeveelheden of zoiets?
[..]
Ach er is altijd ruimte voor verbetering
Aha, nooit geweten.quote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloedserieus. Want je eiwitten, KH's en je vetten moeten ook nog eens goed zijn. Alhoewel het daar bij mij nog wel eens aan schort.
Vooral in een bosgebied, net na de regenquote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef xuryah het volgende:
Wandelen in de natuur doe ik dan wel weer graag. Dat vind ik betere cardio
Ik vind cardio keileuk, maar de laatste paar maanden kan ik enkel fietsen. Crosstrainer, hardlopen, ect kon allemaal niet want ik kwam niet in schoenen. Ik heb 1x Crosstrainer zonder schoenen gedaanquote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef xuryah het volgende:
Ik heb zo'n bloedhekel aan cardiogeef mij maar gewoon wat gewichten en apparaten. Die crosstrainer ga ik maar maximaal 15 min op.
Ja preciesquote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vooral in een bosgebied, net na de regen.
Wij zaten afgelopen vrijdag na de training aan tafel met 7 euroknallers en kipnuggetsquote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, soms ja. Maar ik ken ze dus serieus die gaan gainen met mcdonalds
*400gr kwark, 100gr zilvervliesrijst, 200gr kipfilet en 500gr worteltjes wegwerkt onderwijl*
Wist ik ook nooit, totdat ik ging krachttrainenquote:
Ja, dat doe ik dus nietquote:Op maandag 22 september 2014 20:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wij zaten afgelopen vrijdag na de training aan tafel met 7 euroknallers en kipnuggets.. IIFYM want YOLO maaltijd
..
Ik mag vanavond nog 500gr kwark, 4 hele eieren en.. Ik zie wel wat ik nog naar binnen prop
Dat is echt kut dan ja. Alleen maar fietsen lijkt me ook niks. :/quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind cardio keileuk, maar de laatste paar maanden kan ik enkel fietsen. Crosstrainer, hardlopen, ect kon allemaal niet want ik kwam niet in schoenen. Ik heb 1x Crosstrainer zonder schoenen gedaanNooit meer.
Dus het is nog even afzien met dat stomme fietsen (een keer is leuk hoor maar elke fucking keer) tot November en dan hopen dat ik voldoende gerevalideerd ben voor hardlopen. Gooi er 3x per week fysio tegenaan dus -in principe- zou het moeten kunnen.
Denk dat ik verder dit jaar 1 mc kroket op heb dus ik vond het verantwoord! Dus het is niet zo dat ik elke week mijn gainzzzzzzzzz er op maakquote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus nietPak ik liever steaks
Ik mag vanaaf ook nog van alles... maar ik zie het ook wel
Dat gebeurd bij mij ook een beetjequote:Op maandag 22 september 2014 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wist ik ook nooit, totdat ik ging krachttrainenEn eerst was het om gewoon af te vallen en wat strakker te worden.. maar nu heb ik de smaak te pakken en wil ik meeeeeeeeer meeeeeer meeeeeeer
En aangezien ik al een poosje vast zit op, moet ik maar even weer langs de dietist.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Denk dat ik verder dit jaar 1 mc kroket op heb dus ik vond het verantwoord! Dus het is niet zo dat ik elke week mijn gainzzzzzzzzz er op maak
Jezus, dat noem je nog een ijsJE? Hahahaquote:Op maandag 22 september 2014 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Naja, keertje is idd geen probleem. Net wat je zegt, het moet leuk blijven. Ik heb een heleboel uit mijn eten gepleurd, geraffineerde suikers, aspartaam, e nummers, ect... maar ik ga ook serieus er geen seconde van wakker liggen van dat italiaanse ijsje met 8 bolletjes van zaterdag.
Het gaat met vlagen. Op het moment gaat het eigenlijk erg goed om normaal te eten, maar ik verwacht niet dat het helemaal weg zou gaan. Ik kan eigenlijk nooit op m'n gevoel vertrouwen als het om eten gaat.quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef CrunchySelf het volgende:
Wordt dit na een bepaalde tijd niet beter? Net zoals zeg maar te weinig eten gaat wennen, dat voor jou "normaal" eten dan weer gewoon wordt. Klinkt wat warrig, maar je snapt me vast.
Begonnen met minderen, uiteindelijk maanden tot 500 kcal gegeten. Maar toen begonnen de vreetbuien en dus ook de paniek en het spugen. Dat hebben ze me afgeleerd, maar de vreetbuien niet.quote:Op maandag 22 september 2014 20:15 schreef Qwea het volgende:
Myr... als je het vervelend vind om mijn vraag te beantwoorden moet je het zeggen, maar deed jij overgeven enzo?
In het begin toen ik 98 woog besloot ik 68 te willen wegen. Ik weeg nu 75 (vandaag 74, ik schommel tussen de 73 en 76) en kom met geen mogelijkheid beneden de 75. Prima zo, want ik weet dat mijn spieren veel wegen en het gaat me niet om de kilo's tegenwoordig maar om het percentage.quote:Op maandag 22 september 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij mij ook een beetjeal moet ik nog wel best veel afvallen. Maar ik ben wel heel gemotiveerd om door te gaan iig.
Hoeveel wilde jij afvallen?
Ja, nou, er waren zoveel smakenquote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jezus, dat noem je nog een ijsJE? Hahaha
Oke. Nu ben ik echt weg!
Duidelijk verhaal, succesquote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen. Op het moment gaat het eigenlijk erg goed om normaal te eten, maar ik verwacht niet dat het helemaal weg zou gaan. Ik kan eigenlijk nooit op m'n gevoel vertrouwen als het om eten gaat.
[..]
Begonnen met minderen, uiteindelijk maanden tot 500 kcal gegeten. Maar toen begonnen de vreetbuien en dus ook de paniek en het spugen. Dat hebben ze me afgeleerd, maar de vreetbuien niet.
Maar nu ik die onder controle heb wil ik dus weer afvallen en dat is wel een hele lastige balans om te vinden. Wel afvallen, niet doorslaan.
Ja die vreetbuien heb ik dus ook. Ik heb ook een hele tijd dat "ooh mijn dieet is verneukt dus nu kan alles wat los en vast zit er wel bij" gehad. Nu ben ik daar wat normaler op gaan doen. Zaterdag uiteten geweest, zalm als voor en als hoofd gehad. Toetje was dat italiaans ijsje.. normaal zou ik daar nog een zak pepernoten bij trappen, een zak chips, ect. Maar ik heb nu heel bewust geprobeerd te handelen. Ijsje, prima. Maar al die andere troep is echt niet nodig. Ging gelukkig goed. Maar ik flikker ook nog wel eens van die wagen af.quote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat met vlagen. Op het moment gaat het eigenlijk erg goed om normaal te eten, maar ik verwacht niet dat het helemaal weg zou gaan. Ik kan eigenlijk nooit op m'n gevoel vertrouwen als het om eten gaat.
[..]
Begonnen met minderen, uiteindelijk maanden tot 500 kcal gegeten. Maar toen begonnen de vreetbuien en dus ook de paniek en het spugen. Dat hebben ze me afgeleerd, maar de vreetbuien niet.
Maar nu ik die onder controle heb wil ik dus weer afvallen en dat is wel een hele lastige balans om te vinden. Wel afvallen, niet doorslaan.
En als het verslavend is ga je nooit meer helemaal tevreden zijnquote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
In het begin toen ik 98 woog besloot ik 68 te willen wegen. Ik weeg nu 75 (vandaag 74, ik schommel tussen de 73 en 76) en kom met geen mogelijkheid beneden de 75. Prima zo, want ik weet dat mijn spieren veel wegen en het gaat me niet om de kilo's tegenwoordig maar om het percentage.
En het is echt verslavend he?Ik ga trainen voor de mudmasters in maart
true storyquote:Op maandag 22 september 2014 20:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
En als het verslavend is ga je nooit meer helemaal tevreden zijn.. Ik ben van 135 naar 104-105 gegaan nu, is even kijken wat ik nu precies ga doen.. Op papier hebben we een doel gezet van 105 kilo met 15% vet.. Daarna gaan we wel weer verder kijken
Weet je, probeer die 1500.. val je niet af weet je dat je lager moet. Maar ga het eerst proberen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef Yaaar het volgende:
Bedankt voor de informatieve post!Ik weet dat het te weinig is, hoewel ik er toch mijn twijfels bij heb omdat ik heel klein ben en ook een klein lichaam heb. Ik ben een paar dagen geleden begonnen met gezond eten en mijn lichaam vraagt - volgens mij - echt niet meer dan wat brood, een paar stuks fruit en warm eten op een dag. O ja: en superveel chocolade (waar ik niet aan toegeef
). Morgen heb ik toch een lijstje met 1400 kcal en meer calorierijke producten; ik ben van plan om de 1400-1500 aan te houden. Maar ik merk dat ik 't wel moeilijk vind, daarom kijk ik ook lijstjes af op internet. Met chocolade, chips, snoep, broodje kroket/frikandel etc. kom je zo op heel veel calorieën (en overgewicht
) maar nu ben ik toch wel zoekende. Ik ga sowieso naar een diëtist toe, ik wil mezelf niet uithongeren oid.
Had jij het voordat je begon met afvallen ook al of is het er tijdens je dieet ingeslopen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die vreetbuien heb ik dus ook. Ik heb ook een hele tijd dat "ooh mijn dieet is verneukt dus nu kan alles wat los en vast zit er wel bij" gehad. Nu ben ik daar wat normaler op gaan doen. Zaterdag uiteten geweest, zalm als voor en als hoofd gehad. Toetje was dat italiaans ijsje.. normaal zou ik daar nog een zak pepernoten bij trappen, een zak chips, ect. Maar ik heb nu heel bewust geprobeerd te handelen. Ijsje, prima. Maar al die andere troep is echt niet nodig. Ging gelukkig goed. Maar ik flikker ook nog wel eens van die wagen af.
En wat jij zegt herken ik idd. Wel afvallen niet doorslaan. Ik denk dat het nooit helemaal weggaat idd. Ik heb gelukkig nooit gespuugd. Maar ik zit nog steeds wel eens als ik teveel eet zo van "kut kut kut kut kut kut kut ennu???????" Slaat serieus echt nergens op.
Ik moet me wel heel dwangmatig elke dag wegenMaar dat heb ik maar geaccepteerd. Ik kan er nu wel mee omgaan gelukkig dat ik schommel.
Nog te hoogquote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
true storyJoh, al kom je op 10% vet zul je ws niet tevreden zijn
Net wat je zegt, je blijft doorgaan en doorgaan
![]()
Wat is je huidige vetpercentage?
Ik weet natuurlijk niet hoe actief je bent verder, maar zelfs een kind van 6 (!) jaar heeft meer nodig dan 1200 kcal. Uiteindelijk kan je lichaam, zoals gezegd, gewend raken aan de hoeveelheden die je eet, maar dat betekent niet dat je niet meer nodig hebt. Iemand met anorexia zit ook snel vol vanwege een kleine maag, om een extreem voorbeeld te geven.quote:Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef Yaaar het volgende:
Bedankt voor de informatieve post!Ik weet dat het te weinig is, hoewel ik er toch mijn twijfels bij heb omdat ik heel klein ben en ook een klein lichaam heb. Ik ben een paar dagen geleden begonnen met gezond eten en mijn lichaam vraagt - volgens mij - echt niet meer dan wat brood, een paar stuks fruit en warm eten op een dag. O ja: en superveel chocolade (waar ik niet aan toegeef
). Morgen heb ik toch een lijstje met 1400 kcal en meer calorierijke producten; ik ben van plan om de 1400-1500 aan te houden. Maar ik merk dat ik 't wel moeilijk vind, daarom kijk ik ook lijstjes af op internet. Met chocolade, chips, snoep, broodje kroket/frikandel etc. kom je zo op heel veel calorieën (en overgewicht
) maar nu ben ik toch wel zoekende. Ik ga sowieso naar een diëtist toe, ik wil mezelf niet uithongeren oid.
Nope, is er tijdens het dieet ingeslopen. Helaas.quote:Op maandag 22 september 2014 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had jij het voordat je begon met afvallen ook al of is het er tijdens je dieet ingeslopen?
Ik moest dat ook gaan doen, ja nou, sorry, maar dat gaat hem echt niet worden. Ik raak dan serieus half in paniek als ik me niet heb gewogen. Als ik al ben aangekleed kleed ik me ook gewoon weer uitquote:Ik probeer me maar één keer in de week te wegen, maar dat lukt me ook niet.Meeste dagen probeer ik gewoon direct uit bed iets te drinken. Dan is de verleiding om te wegen veel minder sterk.
Klopt! Zo herkenbaar! Die paniek die je dan om de oren slaat is echt totaal debiel. En de opluchting die er dan heerst als je op de weegschaal staat en er is niks bijgekomen... totaal debiel. Dat is ook het vervelende, we weten het diep van binnen wel... maar we komen er niet los van.quote:Het zijn allemaal irrationele gedachten en stiekem weet je dat dan ook wel, maar de emotie die erbij hoort blijft wel hangen. Ik kan mezelf nog zo vaak vertellen dat het niet teveel was, of dat het één keer wel kan, er blijft zo'n spanning hangen.
Ooh ja herkenbaar. Ik heb gisteren wat teveel nootjes gehad en dat wilde ik nu gaan compenseren door stukken minder te etenquote:De dag na zo'n moment moet ik weer even wat strenger zijn en dan voelt het alsof ik het weer onder controle heb.
Ja nee dat hoeft van mij ook echt nietquote:Op maandag 22 september 2014 20:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nog te hoog.. Vrijdag 2 wekelijkse meting, met weegschaal dus is maar een schatting, rond de 28%.. Maar als ik zo'n Tavi Castro zie op 6% hoeft dat ook weer niet van mij..
Tsja, maar het is wel de manier die blijkbaar voor jou werkt. Dan is het maar niet de manier van 'hier'. Ik heb mijn manier ook gevonden, moet alleen nog even tijd zien te vinden voor een extra cardio-moment in de week. Ik loop gewoon te weinig km's nu.quote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup. Maar niet dat je je elke dag kapot moet gaan rennen ofzo..
Ik doe nu 1x in de week 45 minuten cardio, val af met 3000+ kcal en gain alsnog.. Maar dat is niet de manier die hier gehanteerd wordt en dus niet welkom is, dus ik verstop mij verder weer
Daar probeert men vanaf te stappenquote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zo, alles weer bijgelezen.
Nog even terugkomend op de cheat-discussie, eigenlijk zijn er dus minstens 2 verschillende types hier:
a) "als-ik-cheat-is-alles-verpest-en-kan-ik-me-net-zo-goed-volproppen"
Triggerpoint!quote:Op maandag 22 september 2014 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zo! Weer 5000 stappen erbij gedanst en gezweet!
Nu alleen morgen maar eens de fysio bellen. Ik heb al tijden pijn in mijn nek/schouder/arm, vanaf die middenknobbel tussen je schouders, maar steeds geen zin/tijd o, te bellen. Maar nu zei mijn vriendinnetje net dat mijn duizeligheid en verstoorde evenwichtsgevoel daar ook wel eens vandaan zou kunnen komen. En aangezien ik bij dat Afrikaanse dansen af en toe bijna van mijn graatje ga van de draaierigheid dan nu toch maar eens bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |