SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ik doe elke dag al 50 min cardio en moet dat gaan uitbreiden dan. Ik moet erbij gaan lopen.. maar dat gaat even niet. Ik vind het allemaal wel lastig hoor want ga ik cutten naar 2k dan zit ik met mijn spiermassa wat ongetwijfeld aangevreten wordt...quote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup. Maar niet dat je je elke dag kapot moet gaan rennen ofzo..
Ik doe nu 1x in de week 45 minuten cardio, val af met 3000+ kcal en gain alsnog.. Maar dat is niet de manier die hier gehanteerd wordt en dus niet welkom is, dus ik verstop mij verder weer
Tuulk niet. Fastfood is verneukend voor je lichaam. Die 3000kcal bestaat uit strike shit.quote:Op maandag 22 september 2014 20:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waar bestaat deze 3000 kcal dan uit? Is dat lang leve de lol met fastfood of toch echt wel strikt?
Jup. En mezelf voorhouden dat ik echt moet eten en niet laag moet zitten. Maar goed, ik heb sowieso kronkels want als ik in de spiegel kijk staat het me alles behalve aanquote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hmm dat is best wel vervelend, maar dus gemotiveerd blijven is belangrijk
Jammer, anders was dat een leuke optiequote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuulk niet. Fastfood is verneukend voor je lichaam. Die 3000kcal bestaat uit strike shit.
Ach er is altijd ruimte voor verbeteringquote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. En mezelf voorhouden dat ik echt moet eten en niet laag moet zitten. Maar goed, ik heb sowieso kronkels want als ik in de spiegel kijk staat het me alles behalve aan
Heel soms een cheatmeal, of dag.. Moet leuk blijven natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuulk niet. Fastfood is verneukend voor je lichaam. Die 3000kcal bestaat uit strike shit.
Ja, soms ja. Maar ik ken ze dus serieus die gaan gainen met mcdonaldsquote:Op maandag 22 september 2014 20:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Heel soms een cheatmeal, of dag.. Moet leuk blijven natuurlijk..
*125gr vezelrijke macaroni, 225 gram kipfilet, 220 gram doperwtjes en 500ml melk wegwerkt ondertussen*
Bloedserieus. Want je eiwitten, KH's en je vetten moeten ook nog eens goed zijn. Alhoewel het daar bij mij nog wel eens aan schort.quote:Op maandag 22 september 2014 20:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jammer, anders was dat een leuke optie. Maar is dus net zo serieus maar dan grotere hoeveelheden of zoiets?
[..]
Ach er is altijd ruimte voor verbetering
Aha, nooit geweten.quote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloedserieus. Want je eiwitten, KH's en je vetten moeten ook nog eens goed zijn. Alhoewel het daar bij mij nog wel eens aan schort.
Vooral in een bosgebied, net na de regenquote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef xuryah het volgende:
Wandelen in de natuur doe ik dan wel weer graag. Dat vind ik betere cardio
Ik vind cardio keileuk, maar de laatste paar maanden kan ik enkel fietsen. Crosstrainer, hardlopen, ect kon allemaal niet want ik kwam niet in schoenen. Ik heb 1x Crosstrainer zonder schoenen gedaanquote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef xuryah het volgende:
Ik heb zo'n bloedhekel aan cardiogeef mij maar gewoon wat gewichten en apparaten. Die crosstrainer ga ik maar maximaal 15 min op.
Ja preciesquote:Op maandag 22 september 2014 20:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vooral in een bosgebied, net na de regen.
Wij zaten afgelopen vrijdag na de training aan tafel met 7 euroknallers en kipnuggetsquote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, soms ja. Maar ik ken ze dus serieus die gaan gainen met mcdonalds
*400gr kwark, 100gr zilvervliesrijst, 200gr kipfilet en 500gr worteltjes wegwerkt onderwijl*
Wist ik ook nooit, totdat ik ging krachttrainenquote:
Ja, dat doe ik dus nietquote:Op maandag 22 september 2014 20:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wij zaten afgelopen vrijdag na de training aan tafel met 7 euroknallers en kipnuggets.. IIFYM want YOLO maaltijd
..
Ik mag vanavond nog 500gr kwark, 4 hele eieren en.. Ik zie wel wat ik nog naar binnen prop
Dat is echt kut dan ja. Alleen maar fietsen lijkt me ook niks. :/quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind cardio keileuk, maar de laatste paar maanden kan ik enkel fietsen. Crosstrainer, hardlopen, ect kon allemaal niet want ik kwam niet in schoenen. Ik heb 1x Crosstrainer zonder schoenen gedaanNooit meer.
Dus het is nog even afzien met dat stomme fietsen (een keer is leuk hoor maar elke fucking keer) tot November en dan hopen dat ik voldoende gerevalideerd ben voor hardlopen. Gooi er 3x per week fysio tegenaan dus -in principe- zou het moeten kunnen.
Denk dat ik verder dit jaar 1 mc kroket op heb dus ik vond het verantwoord! Dus het is niet zo dat ik elke week mijn gainzzzzzzzzz er op maakquote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus nietPak ik liever steaks
Ik mag vanaaf ook nog van alles... maar ik zie het ook wel
Dat gebeurd bij mij ook een beetjequote:Op maandag 22 september 2014 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wist ik ook nooit, totdat ik ging krachttrainenEn eerst was het om gewoon af te vallen en wat strakker te worden.. maar nu heb ik de smaak te pakken en wil ik meeeeeeeeer meeeeeer meeeeeeer
En aangezien ik al een poosje vast zit op, moet ik maar even weer langs de dietist.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Denk dat ik verder dit jaar 1 mc kroket op heb dus ik vond het verantwoord! Dus het is niet zo dat ik elke week mijn gainzzzzzzzzz er op maak
Jezus, dat noem je nog een ijsJE? Hahahaquote:Op maandag 22 september 2014 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Naja, keertje is idd geen probleem. Net wat je zegt, het moet leuk blijven. Ik heb een heleboel uit mijn eten gepleurd, geraffineerde suikers, aspartaam, e nummers, ect... maar ik ga ook serieus er geen seconde van wakker liggen van dat italiaanse ijsje met 8 bolletjes van zaterdag.
Het gaat met vlagen. Op het moment gaat het eigenlijk erg goed om normaal te eten, maar ik verwacht niet dat het helemaal weg zou gaan. Ik kan eigenlijk nooit op m'n gevoel vertrouwen als het om eten gaat.quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef CrunchySelf het volgende:
Wordt dit na een bepaalde tijd niet beter? Net zoals zeg maar te weinig eten gaat wennen, dat voor jou "normaal" eten dan weer gewoon wordt. Klinkt wat warrig, maar je snapt me vast.
Begonnen met minderen, uiteindelijk maanden tot 500 kcal gegeten. Maar toen begonnen de vreetbuien en dus ook de paniek en het spugen. Dat hebben ze me afgeleerd, maar de vreetbuien niet.quote:Op maandag 22 september 2014 20:15 schreef Qwea het volgende:
Myr... als je het vervelend vind om mijn vraag te beantwoorden moet je het zeggen, maar deed jij overgeven enzo?
In het begin toen ik 98 woog besloot ik 68 te willen wegen. Ik weeg nu 75 (vandaag 74, ik schommel tussen de 73 en 76) en kom met geen mogelijkheid beneden de 75. Prima zo, want ik weet dat mijn spieren veel wegen en het gaat me niet om de kilo's tegenwoordig maar om het percentage.quote:Op maandag 22 september 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij mij ook een beetjeal moet ik nog wel best veel afvallen. Maar ik ben wel heel gemotiveerd om door te gaan iig.
Hoeveel wilde jij afvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |