Mja, daar zit ik toch wel een beetje mee. Want waarom is t erger als je de dame in kwestie kent ipv niet kent? Oke, ik snap dat t erger voor jezelf is als t een goede bekende is, maar..... Neem mijn voorbeeld: Ik dacht ook "Ken r niet, dus niks mee te maken". En toen werd ze voorgesteld, en nog steeds had ik er geen band mee maar er wel ene gezicht bij, en toen voelde het toch ineens andersquote:Op maandag 22 september 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het laag en egoïstisch om te doen en zou het dus zelf nooit doen
Maar ik ben dan ook heel erg van het 'wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet'
Ik zou er gewoon echt niet van kunnen slapen als ik zoiets zou doen...
Er zijn ook zo veel mensen op aarde. Waarom dan juist die ene moeten hebben?
Ik wilde een stuk uit 'Jolene' quoten maar ik dacht dat doet Angel vast alquote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We halen hetzelfde gezegde aan Rhu'tje!
Misschien. Maar ik ben t met je eens dat t erg egoistisch is. Of hedonistisch. Of asociaal.quote:Op maandag 22 september 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde een stuk uit 'Jolene' quoten maar ik dacht dat doet Angel vast al![]()
Misschien is het heel Brabants?
Idd, het is ook een beetje aso, maar goed, alsof ik verder nooit aso dingen doe.quote:Op maandag 22 september 2014 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik ben t met je eens dat t erg egoistisch is. Of hedonistisch. Of asociaal.
Maar ik doe het zelf ook wel eens. Of heb gedaan. Alleen heb inmiddels de andere kant van de medaille meegemaakt en ik ben van mening veranderd.
jullie beide doen tquote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Allemaal leuk, maar ik doe het de andere niet aan, dat is zijn/haar partner.
Nouja indirect wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Ach joh, het is toch ook niet iets dat elke week voorkomt ofzo, het is me wel eens overkomen en ik had zoiets van, lekker balangrijk. Maar ik zoek ze niet uit ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
ik kan genoeg snusnu (Autocorrect maakt er anus van. Ook prima) krijgen zonder er iemand mee te kwetsen. Bekend of onbekend.quote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is ook een beetje aso, maar goed, alsof ik verder nooit aso dingen doe.
Doesn't matter, had Snu Snu.
Ja, jij wel ja.quote:Op maandag 22 september 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik kan genoeg snusnu (Autocorrect maakt er anus van. Ook prima) krijgen zonder er iemand mee te kwetsen. Bekend of onbekend.
natuurlijk wel. Jij bent er toch ook bij betrokken?quote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
zo lastig is het nou ook weer allemaal niet...quote:Op maandag 22 september 2014 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Eens met HW. Maar dan de niet al te aantrekkelijk single hetero vrouw variant
Blijkbaar wel. Treingast ging na heel veel lieve lachjes toch voor z'n treinquote:Op maandag 22 september 2014 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo lastig is het nou ook weer allemaal niet...
Nee, maar ik heb geen zin in "mwah het is te doen"ik wil gewoon "die vind ik echt fantastisch"quote:Op maandag 22 september 2014 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo lastig is het nou ook weer allemaal niet...
die zijn er ook zatquote:Op maandag 22 september 2014 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin in "mwah het is te doen"ik wil gewoon "die vind ik echt fantastisch"
Wat bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zijn er ook zat
En hoe kan iemand die dit een geschikte optie vind fantastisch zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |